هفته مد لباس عروس 2023

شیدا رضایی 2 سال پیش
5 دقیقه مطالعه
هفته مد لباس عروس 2023

هفته مد لباس عروس 2023 یکی از رویدادهای چالش برانگیز است که شما را به سمت جدیدترین کالکشن های روز دنیا می‌کشاند. با دیدن طرح‌های این هفته مد، شما می‌توانید با بهترین لباس‌های زیبا و خاص بیشتر آشنا شوید. برای بررسی بیشتر رویدادهای این هفته مد و کالکشن‌هایش، در ادامه مطلب با ما همراه باشید!



هفته مد لباس عروس 2023

هفته مد لباس عروس یکی از رخداد های به یاد ماندنی در تاریخ است که در آن، از زیباترین کالکشن های سال رونمایی می‌شود. در اینجا ما بهترین لباس عروس های هفته مد 2023 را برای شما گلچین کردیم. این لباس‌ها هنر دست خلاق‌ترین طراحان لباس است و از نظر ظاهر و کیفیت حرف اول را می‌زنند.

انواع لباس عروس در هفته مد 2023

لباس عروس دانا هارل

هفته مد لباس عروس 2023

یکی از لباس‌های دوست داشتنی این مجموعه، لباس دانا هارل است که طراحی کاملا جذاب و زنانه پسندی دارد. طراحی جالب آن نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشد! این لباس، بدون یقه و قسمت پایین تنه آن مانند دامن روان است.

لباس عروس زیبای مونیک لویلیه

هفته مد لباس عروس 2023

گلدوزی‌های خیره‌کننده این لباس از کالکشن‌های مونیک لویلیه، طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. طراحی این لباس کاملا هوشمندانه انجام شده. دستکش‌های توری جلوه زیبایی به این استایل می‌بخشد.

جذابیت با لباس عروس اینس دی سانتو

هفته مد لباس عروس 2023

طراح این لباس، با این هنر ما را به دهه 1920 می‌کشاند. این لباس یکی از مجموعه‌های اصیل و قدیمی اما خاص و زیبا اینس دی سانتو، طراح معروف است.

انتخابی فوق العاده با لباس عروس تیا

هفته مد لباس عروس 2023

این لباس در فشن شو لباس عروس 2023 یکی از محصولات ظریف و زیباست که نگاه‌ها را خیلی سریع به خود جلب می‌کند. تیا (theia) این بار نیز با تولید این لباس کار بی‌نظیری را انجام داد!

لباس عروس آمسال

هفته مد لباس عروس 2023

خوشبختانه این لباس مناسب هر عروسی در هر سبک و سلیقه‌ای است. طراحی این لباس به گونه‌ای است که هنگام ورود عروس، همه سرها را به سمت خود برمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید : ترندهای زمستانی ناخن ۲۰۲۳ 

لباس عروس جونی وینو؛ انتخابی مطمئن

هفته مد لباس عروس 2023

ظاهری خاص و شیک را با انتخاب لباس عروس جونی وینو داشته باشید. لباسی سنتی و در عین حال مدرن با یقه و آستین بلند و پارچه توری، هنر دست این طراح خلاق است. دکمه‌های روی نیم‌تنه و آستین‌های گشاد این لباس، ظاهری خاص و زیبا به شما می‌دهد.

هفته مد عروس نیویورک 2023

به‌وسیله چهار شهر نیویورک، لندن، پاریس و میلان یک هفته مد با حضور هزاران برند و طراح در سراسر جهان برگزار می‌شود. این هفته مدها به افرادی که در صنعت مد در دسته بااستعدادترین‌ها قرار دارند کمک زیادی می‌کند.

اما برای افرادی که در حیطه تولید لباس عروس فعالیت می‌کنند، رویدادهای بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی رخ می‌دهد که همه این‌ها به لطف هفته مد عروس نیویورک، روی صحنه می‌آید. سالانه دوبار از مدرن‌ترین کالکشن‌ها برای عروس‌ها و عاشقان لباس عروس در این هفته مد رو نمایی می‌شود.

هفته مد لباس عروس نیویورک چیست؟

این هفته مد عروس یکی از رخدادهای صنعت مد است که طراحان و برندها به‌وسیله آن، از آخرین کالکشن‌های خودشان در ماه‌های اکتبر و آوریل، برای عروس‌ها، خریداران و رسانه‌ها رونمایی می‌کنند.

پنج ترند برتر اکسسوری در مجموعه هفته مد لباس عروس 2023

کالکشن‌های این هفته مد، با اکسسوری های کلاسیک طراحی و تزیین شده‌اند که از ظاهری پر پیچ و تاب را تشکیل می‌دهند! در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دستکش های بدون انگشت

هفته مد لباس عروس 2023

عروس‌ها در قرن‌های گذشته از دستکش‌های طرح‌دار تا مچ و بازو را مورد استفاده قرار می‌دادند. امروزه طراحان به فکر تولید دستکش‌های بدون انگشت افتادند. در این فشن شو برای اولین بار طراحانی همچون جولی وینو و اندرو کوون دستکش‌هایی با ظاهری ظریف و بدون انگشت توری با سبکی کلاسیک که چشم‌‌ها را به سمت خود می‌کشاند، تولید کردند.

شنل

هفته مد لباس عروس 2023

طراحانی نظیر mira zwillinger (میرا زویلینگر) و halfpenny london (نیم پنی لندن) شنل‌هایی با اندازه‌های متفاوت در ظاهری آبشاری با برش و سبکی کلاسیک را ایجاد کردند. این شنل‌ها از ظاهری خاص و پارچه‌های گلدوزی‌شده، توری و ظریف برای استایل زیبا و خاص زنانه طراحی شده‌اند.

حجاب های رنگارنگ

هفته مد لباس عروس 2023

طراحانی همچون nadia و monique lhuillier در تولید کالکشن لباس عروس 2023، استفاده از رنگ را موضوعی مهم و اساسی دانستند و این روند حتی به مسئله حجاب نیز ربط پیدا کرد. هر دو طراح حجاب‌هایی چشم گیر را با گلدوزی‌های پیچیده و طیفی از رنگ‌ها را در این اکسسوری به‌وجود آوردند.

گوشواره‌های لوستر یا قطره‌ای

هفته مد لباس عروس 2023

در این بخش، هنر دست طراحانی نظیر wona و cocept به نمایش گذاشته شد. گوشواره‌هایی درشت و لوستری یک طرف، در طرف دیگر مرواریدهایی با اندازه‌های متفاوت که به گوشواره‌های قطره‌ای معروف هستند به چشم می‌خورد.

کت

هفته مد لباس عروس 2023

این بار به وسیله دو طراح خوش سلیقه به نام‌های amsale و houghton، کت‌هایی در سبک‌های مختلف تولید شدند. این نوع کت‌ها یک مزیت خوبی که دارند این است که هم به‌عنوان اکسسوری عروس کاربرد دارند و هم می‌توان از آن‌ها به‌عنوان لباس اداری استفاده کرد.

در ادامه چند نمونه لباس عروس ببینیم:

دنیای مد یک فرصت فوق العاده در اختیار ما می‌گذارد تا به ظاهر و نوع لباس پوشیدن‌مان در هر موقعیت و شرایطی، بیشتر اهمیت بدهیم. شما تا چه میزان به دنیا و صنعت مد علاقه‌مندید؟ اگر پیگیر اخبار دنیای مد هستید، در مجله اینترنتی ژومنت عضو شوید تا از جدیدترین اخبار مطلع شوید!