بررسی کالکشن پاییز 2022 رالف لورن در هفته مد نیویورک

شیدا رضایی 2 سال پیش
4 دقیقه مطالعه
کالکشن پاییز 2022 رالف لورن
طراح مد آمریکایی که در رونمایی سبک کلاسیک هنوز هم رو دست ندارد در هفته مد نیویورک، کالکشن پاییز 2022 رالف لورن را در یکی از گالری های خود روی صحنه آورد. افراد و مدل های معروفی نیز با او همکاری کردند. که در ادامه مقاله با آن ها آشنا خواهید شد.

مجموعه پاییز 2022 رالف لورن

رالف لورن با این مجموعه پاییزی موفق شد تا باز هم نقشش را در حیطه مد آمریکا روی کار آورد. او برای این کالکشن پاییزی از سبکی کلاسیک با رنگ های سیاه و سفید استفاده کرد. لورن برای این نمایش که در موزه هنر برگزار شد، فضایی مانند اتاق نشیمن خودش واقع در خیابان پنجم را پدید آورد. از صندلی های چرمی سیاه و سفید گرفته تا میزهای قهوه خوری و عکس های سیاه و سفید از دیدنی های شهر نیویورک قاب شده روی دیوار ها، همه و همه منظره ای کاملا واقعی از نیویورک را نشان می‌داد.

بعد نوبت رونمایی از کالکشن پاییزی که هنر دست رالف لورن بود، رسید. این مراسم با شکوه در موزه معروف جهانی هنر واقع در شهر نیویورک برگزار شد. ستارگان زیادی از جمله لیلی کالینز (lily collins)، جسیکا چستین (Jessica Chastain)، ژانل مونا (janelle monae)، آنگوس کلود (angus cloud) در این جشن حضور داشتند.

مدل هایی همچون جی جی حدید (gigi hadid)، شالوم هارلو (shalom harlow)، لیلی کالینز (lily collins) و... در جشن رونمایی از کالکشن های پاییزی 2022، همکاری ویژه ای به عمل آوردند.

لباس های پاییز 2022 رالف لورن

جی جی حدید

این نمایش با حضور جی جی حدید (gigi hadid)، مدل معروف آمریکایی شروع شد. او آهسته از پله های سیاه رنگ براق پایین آمد و قدم زنان در بین مهمانان از این استایل پاییزی جذاب رونمایی کرد. استایل او متشکل از یک پلیور سیاه بود که لوگوی برند رالف لورن (RL) بر روی آن به رنگ سفید به چشم می خورد. او یک پیراهن مردانه سفید رنگ در زیر آن تن کرده بود. همانطور که مشاهده می کنید او پلیورش را داخل یک شلوار پارچه ای تنگ به رنگ مشکی برده و برای این شلوار از یک کمربند سیاه استفاده کرده است. در نهایت، با یک کیف دستی بزرگ مشکی و کفش های پاشنه بلند سیاه و سفید استایل او تکمیل می شود. استایلی که تماشاگران را به ذوق می آورد.

کالکشن مردانه پاییزی 2022

لباس مردانه کالکشن پاییزه رالف لورن

پس از اجرای بی نظیر جی جی حدید، از اولین لباس مردانه کالکشن پاییزه رالف لورن رونمایی شد. کت جذاب خاکستری همراه بلوز مشکی یقه اسکی، شلوار راسته سفید رنگ پارچه ای، عینک آقتابی و کفش های تخت سیاه و سفید، یک استایل کلاسیک مردانه و شیک را به نمایش گذاشت.

دیگر کالکشن ها

بررسی کالکشن پاییز 2022 رالف لورن در هفته مد نیویورک

کالکشن پاییز 2022

سپس، لباس‌های دیگری نیز بر تن مدل‌ها و در مقابل دیدگان مهمانان حاضر به نمایش در آمد. اکسسوری هایی نیز شامل کیف‌های دستی،کمربندهای چرمی باریک و پهن، عینک‌های آفتابی، کراوات و پاپیون، روسری شالی و حتی عصا همراه آنها ست شد.

کت های چهار خانه ای

کت چهار خانه ای پاییزی

در اینجا کت ها و تاکسیدو هایی با طرح های راه راه، چهار خانه و تک رنگ را می بینید. جنس پارچه این لباس ها از توئیت، ژاکارد و چرم با رنگ های سفید، مشکی و قرمز است.

کالکشن 2022 رالف لورن

لباس های دیگر شامل کت و دامن، شلوار های راسته گشاد زنانه و مردانه سفید و سیاه رنگ و به اضافه پلیور و ژاکت های بافتنی در طرح و نقوش هندسی می شدند. این ها تعدادی از طرح هایی بود که در رونمایی کالکشن پاییز 2022 رالف لورن استفاده شد.

ralph lauren 2022

ralph lauren collection

یک بخش این کالکشن پاییزی به لباس های مجلسی بلند و زیبا در رنگ های مشکی و سفید، مربوط بود. این لباس ها به صورت کاملا فیت و اندازه طراحی شده بودند.

ویتوریا سرتی

و در آخر ویتوریا سرتی (vittoria ceretti) بعنوان آخرین مدل این نمایش، استایل خود را برای تماشاچیان رو نمایی کرد. یک تاکسیدو به رنگ سیاه به همراه بامبر جکت مشکی. و این دو را با یک کلاه بیسیبال زیبا ست کرد و نمایش را به پایان رساند. استایل او در این نمایش، خاص و جذاب بود و پایانی زیبا را رقم زد.

هفته مد 2022 با رونمایی از کالکشن پاییز رالف لورن تاکنون بهترین نمایش در نیویورک بوده و هست. مخصوصا با حضور گرم و صمیمی تعدادی از مدل ها و ستارگان سینما که همکاری زیادی با رالف لورن انجام دادند. شما با این کالکشن پاییزی آشنایی داشته اید؟ آیا لباس های دیگری نیز در این کالکشن وجود دارد که در مقاله از آن ذکر نشده است؟ اگر این طور است در قسمت دیدگاه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در ژومنت به اشتراک بگذارید.