استایل مریل استریپ

6 دقیقه مطالعه
استایل مریل استریپ
مریل استریپ یکی از پرافتخارترین بازیگران زن هالیوود است و با وجود این که این بانوی زیبا 73 سال سن دارد، باز هم ملکه زیبایی محسوب می‌شود. او بهترین بازیگر زن نسل خودش توصیف می‌شود و افتخارات گوناگونی کسب کرده است. مریل همیشه مورد توجه همه بوده و هست. استایل این ملکه زیبایی همیشه مورد توجه پاپاراتزی ها قرار می‌گیرد و استایل این بازیگر همیشه خبرساز بوده است. در این مطلب استایل مریل استریپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


بیوگرافی مریل استریپ

مریل استریپ هنرپیشه‌ای است که بسیاری از رسانه‌ها و طرفداران، او را بهترین بازیگر زن نسل خود می‌‎دانند. در ۲۲ ژوئن ۱۹۴۹، مری لوئیز استریپ در نیوجرسی، به دنیا آمد. مریل بازی در نمایشنامه‌ها را در دبیرستان شروع کرد تا اینکه که در سال ۱۹۶۹ در یک نمایشنامه در کالج واسار بازی کرد. سپس در نمایش‌های برادوی ظاهر شد و در دهه ۱۹۷۰ وارد سینما شد. او برای ایفای نقش در فیلم‌های مختلف برنده ۳ جایزه اسکار شد و یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود به شمار می‌آید. مریل استریپ صریح، متفکر، با استعداد و نترس است. او در همه ژانرها بازی می‌کند: درام، کمدی، عاشقانه، و هر چیز دیگری.

Meryl-streep-style

نحوه لباس پوشیدن مریل استریپ از قدیم تا زمان حال

مریل استریپ، که در سال 2017 جایزه یک عمر دستاورد هنری را در گلدن گلوب دریافت کرد. او جدای از ادعای این که هیچ چیز در مورد مد نمی‌داند، حتی یک بار گفته بود نمی تواند اهمیتی به مد و استایل خود بدهد! استریپ از روزهای اولیه حضورش در پرده بزرگ در فیلم کرامر علیه کرامر، جایی که مریل یک کت به سبک جاودانه پوشید. او در صحنه و پشت صحنه حتی تا حضورهای آخرش در فرش قرمز، دارای ظرافت ماندگار و مطمئنی است که به طور مداوم از ترندهای روز فراتر می‌رود. اگر به بهترین لباس های مریل استریپ در چهار دهه مد نگاه کنید، حتما متوجه این موضوع می‌شوید.

استایل مریل استریپ در طی این سال ها

در حین فیلمبرداری (کرامر علیه کرامر) در نیویورک، مریل اغلب در این فیلم کت های سبک کلاسیک می‌پوشید. او برای این نقش برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و بعد از مراسم این جایزه را در حالی که در سرویس بهداشتی بود جا گذاشت!

استایل مریل استریپ جوان

او برای بازی در نقش (بازمانده هولوکاست لهستانی) نیز جایزه اسکار را دریافت کرد. استریپ برای این مراسم که در آن دخترش را باردار بود، یک لباس یقه بلند و تزئین شده با آستین بلند پوشید.

استایل-مریل-بازمانده-هولوکاست-لهستانی

تقریبا 20 سال پیش از اینکه ایوو سن لوران، کت سافاری را به یک کالای اصلی مد تبدیل کند، او در آفریقا با مجموعه‌ای از این لباس‌ها برای صحراگردی حاضر شد. از آن زمان تاکنون این سبک لباس همچنان مد روز است. مریل درباره رویکردش به مد و استایل خودش در فیلم‌هایش می‌گوید: "من برای همه طراحان لباسی که با آنها کار می‌کنم ناراحت هستم، زیرا احساساتی بسیار قوی نسبت به لباس‌ها و استایل خودم دارم. به همین خاطر کمی در تصمیم‌گیری برای انتخاب لباس‌هایم سختگیرم."

استایل-مریل-استریپ-لباس-سافاری

استایل مریل استریپ در جوایز موسیقی آمریکا و طرز لباس پوشیدنش در این مراسم قدرت دهه هشتاد را با مدل موهای حجیم بسیار زیبا در آن زمان را نشان می‌داد.

استایل-استریپ-مراسم-موسیقی-امریکا 

در سال 2005 در مراسم شب ستارگان، گروه بین المللی مد، توسط مریل جایزه سوپراستار را دریافت کردند. او برای این مراسم لباسی از ولنتینو را پوشید. او حتی توانست طراح افسانه‌ای این برند را متقاعد کند تا در مراسم فیلم "شیطان پرادا می پوشد" همراه او در این مراسم ظاهر شود.

استایل مریل استریپ 2005

اوج دهه 2000

استریپ برای بازی در نقش میراندا پریستلی، سر دبیر مجله تخیلی glossy magzine، در فیلم شیطان پرادا می پوشد نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. در این صحنه، او یک لباس مجلسی از ولنتینو به تن داشت. و مجموعه چشمگیر لباس‌های او، که توسط طراح لباس پاتریشیا فیلد جمع‌آوری شده بود، پس از فیلم برای خیریه به حراج گذاشته شدند.

مریل-در-نقش-میراندا-پرستلی

در اوج مراسم تحلیف اوباما، استایل مریل استریپ برای کنفرانس مطبوعاتی Doubt در پاریس، لباسی از کاترین مالاندرینو با چاپ پرچم آمریکا بود که در این مراسم به تن داشت.

Meryl-in-a-dress-Catherine-Malandrino

استایل مریل استریپ در مراسم اسکار با لباس خاکستری دودی از آلبرتا فرتی و جواهرات فرد لیتون، برای این مراسم حاضر شد. در این مراسم او برای بازی در فیلم "شک" نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد.

Meryl-Streep-at-the-Oscars

طرز لباس پوشیدن مریل استریپ با لباسی از الکساندر مک کوئین، کفش الکساندر بیرمن و عینکی از برند مستر لیت در مراسم فرش قرمز را در این تصویر می‌بینید.

Strip-in-a-dress-by-Alexander-McQueen

استایل مریل استریپ در لباسی از ورا وانگ در کنار مدیر اتحادیه ملی کارگردان خانگی آی جن پو در مراسم گولدن گلوب را مشاهد می‌کنید.

Meryl-Streep-in-Vera-Wang

مریل استریپ برای اولین بار در نمایش فیلم فلورانس فاستر جنکینز در لندن، که لباسی از برند مایکل کورس را به تن داشت.

Streep-wore-Michael-Kors.

استایل این بازیگر در مهمانی بنیاد کریستوفر و دانا ریو در نیویورک، مریل با لباسی از استلا مک کارتنی پا به صحنه گذاشت.

Meryl-in-Stella-McCartney

در اولین نمایش Suffragette در جشنواره فیلم BFI لندن، استایل مریل استریپ بر روی فرش قرمز لباسی از برند Lanvin بود.

Meryl-strip-in-Lanvin

مریل استریپ در سن 73 سالگی هنوز هم ملکه زیبایی است

در فیلم شیطان پردا می پوشد این کتیبه زیبای نقره‌ای بی‌نقص که در نقش میراندا پرسلی، یا در فیلم "Here we go again" که او را با پوستی شاداب و موهای فر و ژولیده دیدیم. چه کسی می‌تواند زرق و برق مادلین اشتون را در فیلم "مرگ او" فراموش کند؟ شکی نیست مریل استریپ که امروز 73 سال دارد، در تغییر شکل هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی بر روی صحنه هنوز هم به زیبایی و مقتدری قبلش آماده می‌شود. او همیشه از رنگ‌های بی‌نقص آلا باستری و رنگ‌هایی مثل هلویی روشن برای افزایش روشن‌ترشدن رنگ پوستش الهام می‌گیرد. این در حالی است که او برای وضوح رنگ چشم‌هایش از سایه و رنگ‌های تیره برای آرایش چشم‌هایش استفاده می‌کند.

استریپ همیشه در مورد بالا رفتن سنش در صنعت فیلم به طور قابل تحسینی فکر می‌کند، او از کمپین‌های فیلمنامه نویسی برای زنان بالای 40 سال حمایت مالی بسیاری کرده و می‌کند؛ آن‌هم در سنی که در آن بسیاری از افراد در هالیوود آن را بسیار بالا می‌دانند مخصوصا برای خانم‌های بازیگر. او در سال 2016 به مجله WSJ گفت: "به یاد دارم که در حوالی 40 سالگی در حال پرواز بودم، فکر می‌کردم که هر فیلم واقعا آخرین فیلم من خواهد بود. سال‌ها پیش باعث می‌شد که باور کنید که کار من در این حرفه تمام شده است."

اما او حتی حالا که 73 سال دارد هنوز هم به زیبایی قبلش در فیلم‌هایش می‌درخشد. استریپ یکی از پرافتخارترین بازیگران زن هالیوود به حساب می‌آید و هنوز هم مانند ملکه زیبایی جاودانه و زیباست.

Meryl-in-1980

Meryl-in-1979

Meryl-in-1980

Meryl-streep-in-1989

سخن پایانی

شما تا چه اندازه با ملکه جاوادانه زیبایی هالیوود آشنایی دارید؟ از نظر شما کدام یک از استایل های مریل استریپ در فیلم‌هایش جذاب بوده است؟ اگر علاقه مند به اخبار سلبریتی ها هستید در سایت ژومنت عضو شوید و نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.