استایل بارداری به سبک بلیک لایولی

مریم موسوی 1 سال پیش
5 دقیقه مطالعه
استایل بارداری بلیک لایولی

اگر از طرفداران سریال محبوب Gossip Girl باشید حتماً بلیک لایولی و استایل‌های بی‌نظیرش را می‌شناسید. فرقی نمی‌کند صحبت فرش قرمز و یک مراسم پر زرق و برق باشد و یا یک پیاده‌روی ساده در خیابان‌های نیویورک، بلیک لایولی همواره با استایل خیره کننده خود توجه همگان را به خود جلب می‌کند. این بازیگر توانمند و خوش پوش هالیوودی این روزها در انتظار 4امین فرزند خود است. به این بهانه قصد داریم تا استایل بارداری بلیک لایولی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.


استایلیست بلیک لایولی کیست؟

احتمالاً دانستن این موضوع که بلیک لایولی استایلیست ندارد موجب شگفتی شما شود. این بازیگر ۳۵ساله که بارها توانسته با استایل خیره کننده خودش تیتر اول خبرها تبدیل شود هرگز استایلیست نداشته است. استایل بلیک لایولی همیشه نشئت گرفته از حال و احوال و سلیقه و بینش خوب او در زمینه و مد و فشن بوده است.

"من عاشق طراحی و شیفته مد و فشن هستم و این راهی است برای خلاق بودن"

او همیشه و در هر شرایطی خوش‌پوشی خود را حفظ می‌کند به گونه‌ای که استایل بارداری بلیک لایولی می‌تواند الگوی خوبی برای خانم‌های شیک پوش در این دوره باشد. برخلاف بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌ها بلیک حتی در زمان بارداری هم از فعالیت‌های هنری خود نمی‌کاهد و همیشه سعی می‌کند در این دوران نیز با لباس و پوششی به روز و مثال زدنی بر روی فرش قرمزها و مراسم مختلف حاضر شود.

برخی از استایل های ماندگار بلیک لایولی در بارداری

به نظر می‌رسد برخی از افراد برای درخشیدن بر روی فرش قرمز به دنیا می‌آیند و بلیک لایولی یکی از این افراد است. این فقط حضور و زیبایی او نیست، بلکه توانایی او برای انتخاب لباس مناسب در هر فرصتی است که او را تبدیل به ستاره فرش قرمزها کرده است. همین ذوق و سلیقه او باعث شده است تا امروزه از او به‌عنوان یک نماد و آیکان مد و فشن یاد شود.

لباس شب درخشان (2014)

لایولی در اولین بارداری و یکی از نخستین استایل‌های خود در این سبک به خوبی توانست یک استایل دوست داشتنی و لطیف خلق کند. بدون شک این پیراهن حریر و آن شکوفه‌های درخشان توانستند سلیقه خوب بلیک حتی در دوران بارداری را نیز به همه نشان بدهند.

ماکسی آستین بلند (2014)

بلیک از همان بارداری اول خود هیچ ابایی از نشان دادن این موضوع نداشته است. او با پوشیدن این ماکسی لیمویی از برند گوچی یکی از استایل‌های آیکانیک خود را به وجود آورد.

استایل لیمویی بلیک لایولی

پیراهن مشبک صورتی (2016)

یک استایل خیابانی بی نظیر با یک پیراهن صورتی نئونی که به خوبی با یک کیف دستی فانتزی ست شده است. به راستی که این یکی از جذاب‌ترین استایل‌های بلیک لایولی است.


پیراهن چرمی (2016)

در سال 2016 و در اولین نمایش فیلم "کم عمق" بلیک با یک استایل بارداری کمی متفاوت از همیشه در مراسم حاضر شد. لباس او یک پیراهن از برند کارولینا هررا با بالاتنه‌ای به سبک نیم تنه چرمی و دامن توری مزین به گل‌های چرمی بود.

لباس السا (2016)

این لباس آبی رنگ که به لباس "السا" بلیک لایولی نیز معروف است موجب درخشش او در فرش قرمز جشنواره کن شد.

لباس السا بلیک لایولی

پیراهن گل‌دار (2016)

پیراهن‌های گل‌دار و پر زرق و بر همواره از آیتم‌های مورد علاقه بلیک هستند و او به خوبی می‌داند که کجا و چگونه آن‌ها را بر تن کند.

استایل بارداری گل دار بلیک لایولی

پیراهن آبی آف شولدر (2016)

بلیک که در دومین بارداری خود بسیار پرکار بود با پوشیدن یک پیراهن آبی آف شولدر در برنامه جیمی فلن به خوبی نشان داد که هیچ‌وقت برای داشتن یک استایل عالی کم نمی‌آورد.

به او نگاه کنید! هارمونی جذاب میان اکسسوری‌های طلایی رنگ، موهای دم اسبی، کفش‌های طرح دار و پیراهن آبی. به راستی که خیره کننده است!

پیراهن بارداری بلیک لایولی

پیراهن زرد پلیسه (2019)

بلیک وقتی که برای اکران فیلم همسرش رایان رینولدز بر روی فرش قرمز فیلم پیکاچو ظاهر شد به خوبی توانست پیراهن زرد پلیسه شاین دارش را با موهای فر و اکسسوری‌های بولد ست کند.

بلیک لایولی در اکران فیلم پیکاچو

پیراهن کوتاه پولکی (2022)

در سپتامبر سال گذشته بلیک لایولی با پوشیدن یک پیراهن کوتاه پولکی از برند ولنتینو یادآور استایل دهه 60 میلادی برای همگان شد. او با ست کردن این پیراهن با یک شال‌گردن سفید و یک هد مشابه و استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ و کفش‌هایی با لژ پهن یک استایل فراموش نشدنی و نوستالژی را خلق کرد.

پیراهن ولنتینو بلیک لایولی

پیراهن متالیک گل‌دار (2022)

لایولی در آخرین حضور خود در فرش قرمز در سال گذشته باز هم به سراغ یک پیراهن گل‌دار رفت. اما این بار با انتخاب یک پیراهن متالیک و بلند و استفاده از اکسسوری‌های فانتزی و شلوغ به شکل متفاوتی ظاهر شد.

استایل بارداری با پیراهن گلدار

استایل خیابانی

بلیک حتی زمانی که سوژه پاپاراتزی‌ها می‌شود هم جذاب به نظر می‌رسد. با توجه به تصاویر موجود از او به نظر می‌رسد پوشش لایه‌ای و استفاده از پانچ و کت بر روی بافت‌های چسبان استایل خیابانی محبوب او در زمان بارداری است استایلی که معمولاً با بوت‌های زیر زانو توسط او تکمیل می‌شوند.

استایل خیابانی بلیک لایولی

ابتکار در استایل بارداری بلیک لایولی

چندی پیش او در حساب اینستاگرام خود یک ایده دوران بارداری برای زمانی که دیگر لباس‌هایتان اندازه شما نیست به اشتراک گذاشت. در عکسی که در استوری اینستاگرام بلیک به اشتراک گذاشته شده، او یک لباس خال‌خالی مشکی و سفید را روی دامن بلند مشکی پوشیده است.

لایولی به شوخی در توضیح این عکس نوشت: «وقتی زیپ پشت دامن بالا نمی‌رود و دکمه جلوی پیراهنتان بسته نمی‌شود، هر دو را بپوشید». "چه کسی می‌گوید دو اشتباه باعث یک نتیجه درست نمی‌شود؟" او ظاهر مبتکرانه بارداری خود را با یک گردنبند مرواریدی، کفش‌های پاشنه‌دار صورتی نوک‌تیز، رژ لب قرمز گیلاسی و موهای بلوندش که به صورت موج‌های ژولیده بر روی شانه‌هایش ریخته شده بود کامل کرده بود.

استایل بارداری بلیک

اگر تمایل دارید تا از به‌روزترین اخبار سلبریتی ها در زمینه مد و فشن مطلع شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با عضویت در مجله اینترنتی ژومنت همراه ما باشید!