استایل امیلیا کلارک؛ ستاره بازی تاج و تخت

شیدا رضایی 7 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
استایل امیلیا کلارک

امیلیا کلارک را می‌شناسید؟ لقب مادر اژدها در سریال پر طرف‌دار بازی تاج‌وتخت به او تعلق دارد. این بازیگر بریتانیایی با استایل‌های خود دنیای مد را به چالشی دعوت کرد که سبک او در پوشش را مورد بررسی قرار دهد. ازاین‌رو سبک و استایل او به‌عنوان یکی از افراد تأثیرگذار در مجلات و رسانه‌های مد و فشن مورد بررسی و استقبال ویژه‌ای قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم استایل امیلیا کلارک را زیر ذره‌بین قرار دهیم و ببینیم چه آیتم‌هایی را برای جذاب‌تر شدن در استایلش به کار می‌برد که این همه جنجال به پا کرد.


امیلیا کلارک، این سلبریتی معروف و پرطرف‌دار که بارها اخبار او را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید، سبک و سیاق خاصی را در پوشش خود دارد. گاهی بسیار ساده و بدون هیچ تجملاتی ظاهر می‌شود. در برخی مواقع هم با لباس‌های زرق‌وبرق‌دار خود نگاه‌ها را جذب می‌کند. او در دو حالت زیبا و چشمگیر دیده می‌شود و دنیای مد را نیز حیرت‌زده می‌کند! در ادامه جزئیات استایل او را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نگاهی به کمد لباس امیلیا کلارک

پیراهن راه راه و دامن خال خالی

استایل امیلیا کلارک با پیراهن راه راه و دامن خال خالی

ازآنجایی‌که کلارک علاقه به پوشیدن رنگ‌های خنثی و تیره دارد، اغلب آن‌ها را با هم ترکیب می‌کند. او سعی دارد قواعد را رعایت کند؛ ازاین‌رو از یک پیراهن با طرح‌های درشت و در کنار آن آیتم بعدی را با یک طرح ظریف انتخاب می‌کند؛ مانند دامن خال‌خالی.

بلیزر خاکستری و شلوار جین مشکی 

استایل امیلیا کلارک با بلیزر خاکستری و شلوار جین مشکی

کلارک این عقیده را دارد که استفاده از رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری تیره در سبک پوشش، به‌راحتی می‌تواند استایل شما را چشمگیر کند.

دامن میدی مدل خطی

استایل امیلیا کلارک با دامن میدی مدل خطی

دامن‌های خطی، یکی دیگر از آیتم‌های جدانشدنی استایل کلارک است که معمولاً آن را با آیتم‌هایی به رنگ خنثی ست می‌کند. این آیتم دامن‌ها اندام را برجسته نشان می‌دهد و افزودن کفش پاشنه‌بلند به استایل شما را قدبلند جلوه می‌دهد.

بلیزر رنگارنگ، تیشرت و شلوار جین

استایل امیلیا کلارک با بلیزر رنگارنگ، تیشرت و شلوار جین

ترکیب شلوار جین و تیشرت یک استایل غیر رسمی تشکیل می‌دهد. بااین‌حال کلارک با افزودن یک کت بلیزر، به حال و هوای این استایل بوی رسمی شدن را بخشید.

کت داستر 

استایل امیلیا کلارک با کت داستر

کلارک علاقه زیادی به پوشیدن شلوارهای جین دارد و معمولاً هم این آیتم را زیاد در استایل‌های او می‌بینید. ترکیب کت داستر، شلوار جین، کفش پاشنه‌بلند و کیف کراس بادی قرمزرنگ، ایده فوق‌العاده زیبایی است که شمار هم می‌توانید از امتحان آن غافل نشوید.

زیباترین استایل های امیلیا کلارک، ملکه مد

فوتوشات‌های امیلیا برای مجله هارپرز بازار

فوتوشات‌های امیلیا کلارک برای شماره نوامبر ۲۰۲۳ مجله هارپرز بازار

فوتوشات امیلیا کلارک برای مجله هارپرز بازار

نمایش آخرین کریسمس

استایل امیلیا کلارک در نمایش آخرین کریسمس

امیلیا کلارک به‌عنوان شخصیت اصلی فیلم کریسمس، تصمیم گرفت با یک لباس مشکی رنگ از برند پرادا در نخستین نمایش این فیلم در لندن حضور یابد. در طراحی این لباس از قلاب و کریستال دوزی به کار می‌رود. امیلیا برای جلوه بیشتر استایلش، از اکسسوری گوشواره‌های برند Cartier Destinée به همراه دو حلقه و یک دستبند از برند Panthere de Cartier کمک گرفت.

استایل امیلیا کلارک اکران فیلم کریسمس

استایل امیلیا کلارک در اکران فیلم کریسمس

تصویر بالا متعلق به اولین اکران فیلم کریسمس در شهر نیویورک است. امیلیا در این اکران یک لباس پولکی پر زرق‌وبرق بنفش‌رنگی از برند ولنتینو (Maison Valentino) را پوشید و به حال و هوای جشن پیوست.

مراسم امی 2019

استایل امیلیا کلارک در مراسم امی 2019

ستاره سریال بازی تاج‌وتخت (Game Of Thrones) روی فرش قرمز مراسم جنجالی امی را می‌بینید که لباسی از برند والنتینو را تن کرد. او اغلب ساده نمایان می‌شود و علاقه لباس‌هایی بلند با کمترین پترن دارد. معمولاً هم از اکسسوری گوشواره و حلقه برای زیباسازی استایلش استفاده می‌کند.

جشن Time 100

استایل امیلیا کلارک در جشن Time 100

کلارک با این استایل در مجله تایم سال 2019 در فهرست یکی از تاثیرگذارترین افراد قرار گرفت. او استایل خود را با تم رنگ مراسم Time 100 ست کرد. لباس کلارک از برند دولچه و گابانا است و هماهنگی استایل این سلبریتی با مراسم، توسط مجلات مد و فشن مورد تقدیر ویژه‌ای قرار گرفت.

اکران سریال بازی تاج و تخت

استایل امیلیا کلارک در اکران سریال بازی تاج و تخت

کلارک به مناسبت پخش آخرین فصل سریال تاج‌وتخت، لباسی جذاب از والنتینو آکوامارین را انتخاب کرد و در این اکران حضور یافت. همچنان شاهد متنی روی این لباس هستیم که این پیام را بازگو می‌کند: در خانه خود را برای من باز بگذارید. من ممکن است در آغوش تو باشم. این شعر یکی از چندین اشعار پیرپائولو پیچولی است که از آن روی تعدادی از لباس‌هایش حکاکی شد.

استایل امیلیا کلارک مراسم اسکار

استایل امیلیا کلارک در مراسم اسکار

این بار کلارک را می‌بینید که یک لباس میدی قرمزرنگ با طراحی خاصی که هنر دست رزی آسولین (Rosie Assoulin) است را بر تن دارد.

اسکار 2019

استایل امیلیا کلارک در اسکار 2019

لباس صورتی پولک‌دار زیبایی که تن کلارک می‌بینید، یکی از کالکشن‌های برند بالمین است. این پیراهن بلند بدون یقه با حالت چسبانی که دارد، برآمدگی اندام را نمایان می‌کند. پترن‌های موجود در قسمت کمر، استایل را بی حدود و مرز زیبا و چشمگیر نشان می‌دهد.

اولین نمایش فیلم My Dinner With Herve در سال 2018

استایل امیلیا کلارک در اولین نمایش فیلم My Dinner With Herve در سال 2018

کلارک علاقه زیادی به پوشیدن کت‌وشلوار دارد و تصمیم گرفت در این نمایش یک تاکسیدو شیک مشکی رنگ را تن کند.

مراسم امی 2018

استایل امیلیا کلارک در مراسم امی 2018

ستاره سریال بازی تاج‌وتخت با لباس مجلسی از برند دیور در مراسم امی درخشید. قسمت بالاتنه این لباس حالت گیپوری دارد و بخش پایین‌تنه به شکل دامن طراحی شده است. استفاده از طرح‌های گل‌وگیاه برای تزیین لباس، استایل کلارک را زنانه جلوه می‌دهد.

عروسی کیت هرینگتون و رز لزلی سال 2018

استایل امیلیا کلارک در عروسی کیت هرینگتون و رز لزلی سال 2018

این عروسی متعلق به دوستان کلارک است که در سریال بازی تاج‌وتخت ایفای نقش کردند. او برای حضور در این جشن باشکوه، پیراهنی میدی تن کرد و روی آن یک کت صورتی سایز بزرگی پوشید. او به اکسسوری حلقه بسیار علاقه دارد و اغلب در استایل‌هایش استفاده از حلقه را فراموش نمی‌کند. به نظر شما هم استایل کلارک در این جشن دخترانه به نظر می‌رسد؟

استایل امیلیا کلارک در جشنواره کن 2018

استایل امیلیا کلارک در جشنواره کن 2018

در تصویر بالا کلارک را می‌بینید که با لباس توری بنفش تیره از برند دیور در این مراسم می‌درخشد.

فتوکال کن 2018

استایل امیلیا کلارک در فتوکال کن 2018

کلارک برای فتوکال در این جشنواره که به فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) تعلق داشت، با استایلی کژوال ظاهر شد. کلارک در این استایل یک پیراهن مشکی یقه‌خشتی با تزییناتی طلایی‌رنگ و یک شلوار قد متوسط مشکی رنگ بر تن دارد. استفاده از کفش پاشنه‌دار باعث می‌شود که او قدبلند دیده شود.

جشنواره فیلم کن 2018

استایل امیلیا کلارک در جشنواره فیلم کن 2018

ستاره هالیوود این بار نشان داد که با رنگ سفید هم زیباتر به نظر می‌رسد. پیراهن میدی یقه‌بسته با آستین‌های بلند، استایل او را دخترانه جلوه می‌دهد. همان‌طور که می‌بینید دامن این لباس چین دارد و تزییناتی روی آن قرار می‌گیرد که استایل را از سادگی خارج می‌کند.

استایل امیلیا کلارک در نخستین نمایش فیلم سولو

استایل امیلیا کلارک در نخستین نمایش فیلم سولو

برای اولین نمایش این فیلم که در لس‌آنجلس برگزار شد، کلارک یک لباس مجلسی با طرح گل‌دار از برند والنتینو را پوشید. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم او علاقه زیادی به اکسسوری حلقه دارد و معمولاً در استایل‌هایش بیش از یکی در حلقه را به کار می‌برد. برای اینکه تعداد استفاده از اکسسوری را محدود نکند، یک جفت گوشواره بلند را نیز در استایلش به کار برد.

مت گالا 2018

استایل امیلیا کلارک در مت گالا 2018

کلارک برای اینکه استایل خود را با تم مت گالا که جسم‌های آسمانی: مد و تخیل بود ست کند، لباس زیبای دولچه و گابانا که با این تم هماهنگی داشت را پوشید.

گلدن گلوب 2018

استایل امیلیا کلارک در گلدن گلوب 2018

استایل کلارک از سادگی استقبال زیادی می‌کند و همان‌طور که می‌بینید بسیار هم زیبا به نظر می‌رسد. او در این مراسم یک پیراهن بلند مشکی رنگ از برند میو میو (Miu Miu) را بر تن دارد. ازآنجایی‌که او به دنبال شلوغی نیز یک گردن‌بند وی (V) به‌عنوان اکسسوری انتخاب کرده است. آرایش صورت او کاملاً ساده و فقط به یک رژلب قرمز اکتفا می‌کند. حلقه هم یکی از اکسسوری‌های حذف‌نشدنی در استایل کلارک است.

استایل امیلیا کلارک در بفتا 2016

استایل امیلیا کلارک در بفتا 2016

اسکار 2016

استایل امیلیا کلارک در اسکار 2016

استایل امیلیا کلارک در فستیوال سئول 2015

استایل امیلیا کلارک در فستیوال سئول 2015

کدام یک از استایل‌های کلارک را دوست داشتید؟ به سبک او در پوشش از 1 تا 10 چه امتیازی می‌دهید؟ چند سلبریتی خوش‌پوش دیگر را هم شما معرفی کنید.