استایل تابستانه ویکتوریا بکهام

5 دقیقه مطالعه
استایل تابستانه ویکتوریا بکهام
ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور اهل انگلستان این روزها یک چهره مطرح در عرصه مد و فشن محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم به بهانه نزدیک شدن به فصل تابستان نگاهی داشته باشیم به استایل تابستانه ویکتوریا بکهام و لباس هایی که برای این فصل انتخاب کرده است. با ما همراه شوید تا با سبک لباس پوشیدن این طراح و کارآفرین عرصه مد بیشتر آشنا شوید!

مروری بر فعالیت های ویکتوریا بکهام در عرصه مد

ویکتوریا بکهام طراح مد

پیش از آنکه در مورد استایل تابستانه ویکتوریا بکهام صحبت کنیم بیایید تا یک مرور کوتاه بر بیوگرافی او و فعالیت هایش در زمینه مد و فشن داشته باشیم. ویکتوریا کارولین بکهام یا به اختصار: ویکتوریا بکهام، یک طراح مد، خواننده و ترانه سرای انگلیسی است. او پیش از آنکه وارد عرصه مد شود در گروه موسیقی اسپایس گرلز (Spice Girls) فعالیت می کرد. او در سال 1999 با دیوید بکهام فوتبالیست معروف بریتانیایی ازدواج کرد و هم اکنون چهار فرزند دارد.

ویکتوریا بکهام از سال 2008 فعالیت خود در عرصه مد را شروع کرد و مدت کوتاهی بعد از آن در سال 2011 به عنوان طراح برند سال بریتانیا انتخاب شد. در سال 2012 او را به عنوان پربحث ترین طراح در شبکه اجتماعی توئیتر در جریان هفته مد نیویورک معرفی کردند. خانم بکام در این مدت 57000 فالوئر جدید به دست آورد. با این وجود کسب و کار او فراز و نشیب های خاص خودش را داشت.

در سال 2014 ایندیپندنت طی گزارشی اعلام کرد که چگونه برند بکهام به دلیل نوآوری هایش در صنعت مد به موفقیت های بزرگ دست پیده کرده است. در سال 2017 نمایش مجموعه دیوید بکهام تنوع بسیار بالایی داشت و طیف وسیعی از سایزها از خیلی کوچک تا سه ایکس را پوشش می داد. همچنین یک خط تولید جدید برای پوشاک کودکان نیز معرفی گردید.

مشکلات موجود

در سال 2019 گزارش هایی به دست آمد که نشان می داد برخی مشکلات در برند ویکتوریا بکهام به چشم می خورد. گویا تقاضا برای گروهی از لباس های خاص ضررهای مالی بزرگی به این سازمان وارد کرده بود. که کارشناسان آن را تا 12 میلیون پوند برآورد می کردند. با این وجود رئیس مجموعه، رالف تولدانو، طی اظهاراتی اعلام کرد که عملکرد این برند در برخی موارد ضعیف بوده اما مشکلات در حدی نیست که انتظارات را برآورده نکند. به هر حال آنچه در عمل می بینیم این است که برند ویکتوریا بکهام کماکان به فعالیت خود ادامه می دهد. حالا که شرح مختصری از زندگی این چهره مشهور را خواندید وقت آن است که به موضوع اصلی این مقاله یعنی استایل تابستانه ویکتوریا بکهام بپرداریم.

استایل تابستانه ویکتوریا بکهام؛ نهایت سادگی

شهرت ویکتوریا بکهام باعث شده تا او همیشه کانون توجه رسانه های مختلف باشد. یکی از ویژگی های او که به خاطر شهرتش بسیار مورد توجه عموم قرار دارد این است که او عمدتا لباس های ساده در سبک مینیمالیستی به تن می کند. که در آن کمتر تجمل گرایی به چشم می خورد. در عین سادگی اما لباس های او بسیار شیک هستند و زیبایی خاص خودشان را دارند. عکس هایی که در تابستان از او منتشر می شود ویکتوریا بکهام را اغلب با تیشرت های سفید و رنگ روشن و پیراهن های سایز بزرگ نشان می دهد. به عنوان مثال در تصویر زیر او را با یک لباس زنانه طرح دار می بینید که آستین و یقه های بلندی دارد.

لباس تابستانه ویکتوریا بکهام

تیپ تابستانه ویکتوریا بکهام به شکلی متفاوت

در فصل گرم سال زمانی می رسد که به خاطر گرمای هوا حس می کنید تمام لباس هایی که پوشیدید اضافی هستند. در اینجا نیز خانم بکهام یک راهکار عالی را پیدا کرده است. ست لباس خواب با شلوار از جنس پارچه های ابریشمی آن قدر راحت و سبک است که احساس می کنید هیچ لباسی نپوشیده اید.

تیپ تابستانه ویکتوریا بکهام

تی شرت ساده؛ یکی دیگر از لباس های تابستانه ویکتوریا بکهام

تیشرت ساده ویکتوریا بکام

تی شرت ساده و سفید رنگ با آستین های بلند یکی از لباس های تابستانه ویکتوریا بکهام است. که بیشتر از هر چیز دیگری در تابستان از آن استفاده می کند. از نظر ظاهری این تی شرت ها به مدل های مردانه شباهت زیادی دارند. اما در طراحی آنها فیزیک بدن زنانه در نظر گرفته شده است تا به آن شکل متناسب و آراسته ای بدهد. در کنار تی شرت ها او گاهی اوقات پیراهن های سفید را می پوشد و برای احساس راحتی بیشتر معمولا آستین ها را رو به بالا تا می زند. ترکیب این پیراهن ها با یک شلوار جین ساده یک ست جذاب و زیبا را به وجود می آورد. به غیر از شلوار، دامن های بلند و ساده هم یک گزینه دیگر برای ست شدن با این پیراهن های آزاد و راحت است.

دامن های چین دار

سبک لباس پوشیدن ویکتوریا بکهام

دامن های چین دار همیشه در استایل تابستانه ویکتوریا بکهام دیده می شوند. او نه تنها مدل های کلاسیک سورمه ای و مشکی بلکه مدل های راه راه و رنگارنگ روشن را هم می پوشد. و اغلب آنها را با پیراهن و تی شرت های سفید ست می کند. این نوع دامن های چین دار یک مزیت دیگر هم دارد. خطوط عمودی موجود در آنها با ایجاد یک خطای دید باعث می شود که قد بلند تر به نظر برسید.

اکسسوری و عینک های آفتابی

یک آیتم ثابت در استایل او در تمامی فصول عینک آفتابی است. خانم بکهام اغلب رنگ مشکی را برای عینک آفتابی انتخاب می کند. از نظر او هرچه ابعاد عینک بزرگ تر و رنگ آن تیره تر باشد بهتر است. در سبک مینیمالیستی او همان طور که گفتیم جایی برای اکسسوری های پر زرق و برق نیست اما دستبندهای ظریف و ساده، انگشترهای سبک و گوشواره های کوچک جزو اکسسوری هایی هستند که او با لباس هایش ست می کند.

اکسسوری های خانم بکهام

شما برای فصل تابستان چه مدل لباس هایی را می پسندید؟ از نظر شما کدام سبک لباس پوشیدن برای روزهای گرم سال مناسب تر است؟ دیدگاه خودتان در مورد این موضوع را با ما در میان بگذارید. آخرین اخبار دنیای مد و فشن را از مجله اینترنتی ژومنت دنبال کنید. در سایت ما عضو شوید تا از آخرین مطالب انتشار یافته اطلاع پیدا کنید!