معرفی بهترین برندهای کرم پودر

مریم موسوی 7 ماه پیش
5 دقیقه مطالعه
بهترین برندهای کرم پودر

زیبایی و ظاهر بدون شک یکی از موارد مهم دنیای امروز به شمار می‌رود. پوستی صاف و شفاف از جمله عوامل مهم در ایجاد زیبایی است و استفاده از کرم‌پودر می‌تواند یکی از گزینه‌های اساسی برای رسیدن به این امر باشد. امروزه  با پیشرفت صنعت، تولید لوازم آرایشی نیز بیش از پیش رونق گرفته است و تنوع محصول سبب شده است تا برای هر نیازی یک نوع محصول آرایشی در بازار پیدا شود. گاهی این تنوع محصول در کنار رفع نیاز می‌تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود و انتخاب یک پروداکت مناسب و کاربردی را به یک فرآیند پیچیده تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و مرور بهترین برندهای کرم‌ پودر در بازار بپردازیم و به شما کمک کنیم تا با انتخاب یک برند مناسب کرم ‌پودر، به نتیجه مورد علاقه خود دست پیدا کنید.


اهمیت شناخت انواع کرم پودر

اهمیت شناخت بهترین برندهای کرم پودر

پیش از اینکه به سراغ معرفی بهترین برندهای کرم پودر برویم بهتر است تا حدودی با این محصول شگفت انگیز آشنا شویم تا بتوانیم فارغ از برند نیز کرم پودر مورد نیاز پوست خود را به راحتی شناسایی کنیم. کرم پودر‌ها را می‌توان بر اساس نوع نیاز، میزان استفاده، علاقه و حتی بودجه‌ای که برای آن اختصاص می‌دهید دسته‌بندی کنیم. اما در میان همه این دسته‌بندی‌ها مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنید انتخاب محصولی است که با پوست شما همخوانی داشته باشد. اگر پوست چربی داشته باشید استفاده کرم پودر‌های چرب و نامناسب باعث بسته شدن منافذ پوستی شما خواهند شد و یا برعکس استفاده محصول نامناسب ممکن است منجر به دوچندان شدن خشکی پوست شما شود.

بهترین برندهای کرم پودر

معرفی بهترین برندهای کرمپودر 2023

کرم پودر‌های فول کاور (Full Coverage Powder) به‌نوعی از کرم پودر‌ها گفته می‌شود که برای پوشش بسیار بالا و کاور کردن کامل انواع عیوب پوست مانند جوش‌ها، آکنه‌ها، نقاط تیره، لکه‌های پوستی، و هر گونه علائم ظاهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم پودر‌ها به دلیل میزان پوششی که دارند معمولاً برای میکاپ‌های خاص مثل جشن‌ها و عکاسی‌ها و توسط میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و کمتر در آرایش‌های روزانه کاربرد دارند.

1.کرم پودر فنتی بیوتی PRO FILT'R SOFT MATTE

بهترین برندهای کرم پودر فنتی بیوتی

این کرم پودر که از برند آرایشی ریحانا است در سال 2023 نیز موفق شده است تا بار دیگر در لیست بهترین‌ها قرار گیرد. این محصول با حدود 9000 ریویو و نظر در حال حاضر امتیاز رضایت چهار و نیم از پنج را دارد. کرم پودر فنتی بیوتی مدل PRO FILT'R SOFT MATTE با 59 طیف رنگ یکی از کامل‌ترین محصولات پوستی به شمار می‌رود و پوششی متوسط تا کامل را ارائه می‌دهد. این محصول بیشتر مناسب پوست‌های مختلط و چرب است و خروجی نهایی آن یک کاور مات می‌باشد. اگر از طرفداران حقوق حیوانات هستید خبر خوب برای شما این است که این برند 100 در 100 کرولتی فری است؛ یعنی در روند تهیه و تولید آن هیچ‌گونه تست حیوانی صورت نگرفته است.

2.کرم پودر Airbrush Flawless  از برند شارلوت تیلبری

بهترین برندهای کرم پودر شارلوت تیلبری

کرم پودر "Airbrush Flawless Foundation" یک فوندیشن بسیار خوب و محبوب است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. این کرم پودر بافتی سنگین با کاور و پوشش‌دهی کامل دارد و از این رو برای استفاده روزمره پیشنهاد نمی‌شود. اما برای ثبت در تصاویر و میکاپ‌های عروسی و میهمانی‌ها یک نتیجه فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این کرم پودر برای استفاده‌های حرفه‌ای و برای میکاپ آرتیست‌ها بسیار مناسب است. این فوندیشن نه تنها برای مدت زمان قابل توجهی (بیش از هشت ساعت!) ماندگار است، بلکه  با وجود کاور کامل احساس سنگینی به پوست نمی‌دهد. البته این کرم پودر با تمام ویژگی‌های خوبی که دارد برای پوست‌های پیر مناسب نیست؛ زیرا نمی‌تواند خطوط و چروک‌های ریز را به خوبی پنهان کند.

3.کرم پودر لانکوم Ultra Wear

بهترین برندهای کرم پودر لانکوم

یکی از پرطرفدارترین و در عین حال بهترین برندهای کرم پودر فول کاور که در ایران نیز به خوبی شناخته شده است کرم پودر لانکوم است. این محصول لانکوم که در بین افراد 30 تا 60 سال از محبوبیت بسیار زیادی دارد درواقع یک محصول همه کاره است و مجموعه ویژگی‌های بی‌نظیرش آن را به یک محصول خاص و برتر تبدیل می‌کند. کرم پودر لانکوم یک پایه عالی برای آرایش است و داشتن اسید هیالورونیک در ترکیبات آن سبب شده تا برای مرطوب کردن و پوشش خطوط و چروک‌ها مانند معجزه عمل کند. همچنین دارای SPF برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است و باعث می‌شود پوست شما یک درخشندگی طبیعی پیدا کند.

4.کرم پودر صورت و بدن دیور

بهترین برندهای کرم پودر دیور

محصول آرایشی پرطرفدار و پرکاربرد برند دیور که در اغلب شوهای خود از آن استفاده می‌کند. این محصول یک کرم پودر فول کاور است که می‌تواند برای صورت و هم بدن استفاده شود. کرم پودر دیور پوششی بلند مدت و طولانی را ارائه می‌دهد که هر شرایطی را تحمل می‌کند: ورزش، تماس با آب، دماهای بالا و محیط‌های مرطوب.

5.کرم پودر لورال

بهترین برندهای کرم پودر لورال

این کرم پودر در مقایسه با سایر رقبای خود از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهد می‌تواند در دسته کرم پودرهای اقتصادی قرار گیرد. کرم پودر لورال برای انواع پوست مناسب است و یک پوشش‌دهی کامل و مات را ایجاد می‌کند و ماندگاری 24 ساعته دارد.

بهترین برندهای کرم پودر اقتصادی ایرانی

با افزایش روزافزون قیمت محصولات خارجی بسیاری از افراد به فکر جایگزینی این محصولات با نمونه‌های مشابه داخلی می‌افتند که کیفیت مناسبی نیز داشته باشند. در ادامه سه کرم پودر از سه برند باکیفیت ایرانی به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر قیمت مناسب برای استفاده روزمره و حتی میکاپ مهمانی‌ها نیز مناسب هستند.

1.کرم پودر بلک دایموند مای

بهترین برندهای کرم پودر ایرانی مای

این کرم پودر ایرانی برای استفاده پوست‌های چرب بهینه شده است و فاقد هرگونه چربی می‌باشد. دارای SPF 15 است که آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند. این کرم پودر دارای 6 رنگ مختلف است که طیف رنگی پوست مخاطب ایرانی خود را به خوبی پوشش می‌دهد.

2.کرم پودر کالیستا

بهترین برندهای کرم پودر ایرانی کالیستا

کرم پودر‌های کالیستا در دو مدل کامفورت (مناسب پوست‌های چرب) و لانگ لستینگ (مناسب انواع پوست) تولید می‌شوند. هر دو مدل کرم پودر کالیستا در 6 رنگ تولید می‌شوند. این برند یک برند کرولتی فری است و بر اساس توضیحات تولیدکننده در روند تهیه و تولید آن هیچ‌گونه تست حیوانی صورت نمی‌گیرد.

3.کرم پودر اینلی

بهترین برندهای کرم پودر ایرانی اینلی

این کرم پودر نیز مانند سایر رقبای ایرانی خود فاقد چربی است و با ایجاد ظاهری مات و مخملی برای استفاده افرادی که پوست چرب دارند توصیه می‌شود. کرم پودر ایرانی اینلی نیز با 7 رنگ مختلف به خوبی نیاز مشتریان ایرانی را رفع می‌کند.

اگر به دنبال جدیدترین ترندهای روز هستید و یا می‌خواهید از جدیدترین مقالات در حوزه‌های آرایش و زیبایی و همچنین مد و فشن باخبر شوید ما را در مجله آنلاین ژومنت دنبال کنید.