استایل فرنوش حمیدیان مدل مشهور ایرانی

6 دقیقه مطالعه
استایل فرنوش حمیدیان

در این مقاله سراغ یکی از بهترین سلبریتی‌های ایرانی خواهیم رفت. او امروزه طرفداران زیادی را جذب خود کرده است و خیلی از افرادی که دنبال کننده‌ی مد و فشن هستند او را می‌شناسند و او را دنبال می‌کنند. در ابتدای مقاله فرنوش حمیدیان، مدل مشهور ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم و در ادامه سراغ بهترین استایل‌های فرنوش حمیدیان خواهیم رفت. او به عنوان یک فرد ایرانی توانسته جوایز و مقامات بالایی را بدست آورد، با ما همراه باشید تا فرنوش حمیدیان را بیشتر بشناسید.


بیوگرافی فرنوش حمیدیان

فرنوش حمیدیان سوادکوهی، مدل جوان ایرانی که امروزه به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، اهل مازندران است. او با 1/80 سانتی‌متر قد و سایز 36 امروزه یک مدل قد بلند و خوش اندام به حساب می‌آید. حضور فرنوش حمیدیان در جشنواره کن برای او یک موفقیت کاری بزرگ محسوب می‌شود که در ادامه به بررسی استایل‌های او در این جشنواره خواهیم پرداخت. او بزرگ شده‌ی شهر ساری و در خانواده‌ای بسیار اصیل به همراه دو خواهر و یک برادر است. جالب است بدانید که پدر فرنوش حمیدیان با فعالیت او در زمینه مدلینگ مخالفت می‌کرد، اما در عوض مادر او همیشه حامی فرنوش بوده است و او مادر خود را بزرگ‌ترین الگو و اسطوره‌ی زندگی خود می‌داند. البته که رفته رفته پدر او نیز با دیدن سیر صعودی او در این عرصه، از فعالیت او راضی و حامی او بود. او از سال 2014 به اروپا مهاجرت کرد و در واقع زندگی جدید او از همان سال آغاز شد.

فرنوش حمیدیان و دنیای مدلینگ

فرنوش از نوجوانی به دنیای پر زرق و برق مد و فشن علاقه نشان می‌داد و لباس‌های خود را طراحی می‌کرد و آن لباس را به خیاط یا مادر خود می‌داد تا دوخته شود. از اولین فعالیت‌های او در زمینه مدلینگ می‌توان به ملاقات فرنوش حمیدیان با مانی زرین در مورد برند Nimany بود. سپس او با برندهای خوب ایرانی مانند: نغمه کیومرثی، صدف تحویل‌دارزاده، مظفری و … شروع به همکاری کرد. از آخرین فعالیت‌های او در ایران همکاری با یک برند ایرانی در کنار بهرام رادان بود که عکس او در بیلبوردهای شهر نیز جای گرفت. فرنوش حمیدیان با برندهای مشهوری مانند دولچه گابانا، Chopard, MAC, L'Oreal و … همکاری داشته است. امروزه در اکثر مجلات مد معتبر مانند: ووگ، هارپرز بازار و … می‌توانید عکس‌های فرنوش حمیدیان را ببینید. در ادامه با هم به بررسی استایل فرنوش حمیدیان در فرش قرمز می‌پردازیم.

استایل فرنوش حمیدیان

او به عنوان یک تاپ مدل در مراسم‌ها بسیار جذاب و چشمگیر ظاهر می‌شود. همسر او خیلی حامی او است و او را به هیچ عنوان محدود نمی‌کند و این مسئله خیلی به پیشرفت او کمک می‌کند. لباس‌هایی که او انتخاب می‌کند عموما طراحی‌های خاص و متفاوتی دارند و همین مسئله امضای استایل او به حساب می‌آید.

جشنواره فیلم ونیز 2021

فرنوش حمیدیان با یک لباس توری سفید با دنباله‌ی بلند در این مراسم حضور پیدا کرد. لباس او طراحی خیلی خاص و فوق‌العاده‌ای داشت و درست مثل فرشته‌ها شده بود. لباس او از برند Eman Alajan بود و جواهرات شوپارد را استفاده کرده بود.

مراسم AmFAR Venice gala 2021

یک لباس با رنگ چشمگیر و جذاب انتخاب فرنوش حمیدیان برای این مراسم بود که از برند آراز فضائلی بود. در قسمت یقه لباس منجوق دوزی هایی با رنگ آبی دیده می‌شد که زیبایی لباس را چندین برابر کرده بود. فرنوش کفش خود را با رنگ مهره‌های لباس خود ست کرده بود و مثل همیشه از اکسسوری‌های رنگی برای درخشیدن بیشتر استایل خود استفاده کرده بود. اگر دقت کنید به عکس زیر می‌بینید که او رنگ میکاپ خود را هماهنگ با رنگ استایل خود انتخاب کرده است.

استایل اصلی فرنوش در جشنواره فیلم ونیز 2021

فرنوش حمیدیان باز یک لباس دیگر مناسب با رنگ پوست خود انتخاب کرده بود. انتخاب سایه صورتی برای میکاپ صورت نشان داده بود که او به هماهنگی بین میکاپ و استایل توجه می‌کند. به نظر می‌رسد طراح لباس او از فلامینگو برای مدل لباس الهام گرفته است. جواهرات فرنوش از برند حسن زاده انتخاب شده بود که بسیار دلبری می‌کرد.

جشنواره فیلم ونیز 2022

لباس‌های انتخابی فرنوش حمیدیان عموما طراحی‌های عجیب اما زیبایی دارند، درست مثل لباس انتخابی او در جشنواره فیلم ونیز 2022! او یک لباس ریش ریش بر تن داشت که از طیف رنگی بنفش انتخاب شده بود. با هر قدم او ریشه‌های لباس او تکان می‌خورد و جلوه‌های ویژه‌ای را بوجود می‌آورد. این لباس کاستوم از برند پینکو انتخاب شده بود

مراسم AmFAR Venice Gala 2022

لباس فرنوش حمیدیان در این مراسم یک لباس ماکسی به رنگ یاسی بود. رنگ لباس او به شدت به رنگ پوست فرنوش حمیدیان آمده بود و می‌شود گفت که او یک انتخاب هوشمندانه داشته است.

جشنواره کن 2023

در این جشنواره فرنوش حمیدیان با 2 مدل لباس متفاوت ظاهر شد. یک لباس مشکی بلند که در قسمت جلوی لباس کات اوت داشت، یکی از انتخاب‌های او بود که نشان داده بود که او به پوشیدن لباس‌هایی با طراحی‌های جدید علاقه‌مند است. لباس او با اکسسوری‌هایی که فرنوش استفاده کرده بود کامل‌ترین استایل به نظر می‌رسید. یک لباس بژ رنگِ دست دوزی شده هم دیگر انتخاب او بود، که به همراه آن فرنوش حمیدیان از گوشواره و انگشتر فیروزه‌ای استفاده کرده بود. او انتخاب‌های بسیار درست و جذابی برای جشنواره کن داشت. اگر که علاقه‌مند به بررسی استایل بقیه‌ی سلبریتی‌ها در جشنواره کن هستید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله بررسی استایل‌های فرش قرمز کن 2023 را از دست ندهید.

هفته مد پاریس ژانویه ۲۰۲۴

فرنوش در هفته مد پاریس برای ۲ برند کت واک کرد. یکی از افتخارات ایرانی‌ها در زمینه مد و فشن را در هفته مد پاریس ۲۰۲۴ شاهد بودیم. جایی که فرنوش حمیدیان برای برند Stephane Rolland و Ziad Nakad روی صحنه رفت که بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسید.

فرنوش بر روی مجله ووگ عربیا ۲۰۲۴

مجله ووگ عربستان، که از طرفداران پروپاقرص فرنوش حمیدیان است این‌بار نیز فتوشات‌هایی از او منتشر کرد.

لوک فرنوش در مهمانی مجله ووگ عربستان ۲۰۲۴

فرنوش در این مراسم که در هتل آتلانتیس دبی برگزار شد با لباسی از برند Rabanne در این مراسم حضور پیدا کرد. شروع بینظیر او در سال ۲۰۲۴ می‌تواند نوید خبرهای خوبی برای او و ایرانیان علاقه‌مند به مد و فشن باشد.

فتوشات‌های فرنوش در مجله ووگ عربیا ۲۰۲۴

فرنوش این‌بار با جواهرات بولگاری فتوشات‌هایی را در مجله ووگ نمایش داد. این مجله در این مورد نوشت: این مدل زیبای ایرانی دوست داره به جواهرات بولگاری هویت جدیدی ببخشه.

میکاپ به سبک فرنوش حمیدیان

فرنوش حمیدیان برای میکاپ و آرایش روزانه خود خیلی سمت میکاپ‌های غلیظ و زیاد نمی‌رود، اما اگر مراسمی دعوت شود که برای او مهم باشد و یا به عکاسی برای برندی برود، عموما میکاپ‌های سنگین و شیکی را دارد. او اکثر مواقع میکاپ صورت خود را با لباس‌های خود ست می‌کند. البته ناگفته نماند که فرنوش حمیدیان بدون میکاپ نیز زیبایی خود را دارد.

سخن پایانی

اکنون با یک سوپر مدل مشهور ایرانی آشنا شدید، شما فرنوش حمیدیان را می‌شناسید؟ آیا فعالیت‌های او را دنبال می‌کنید؟ سوپر مدل مشهور ایرانی مورد علاقه شما چه فردی است؟ او را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید. فرنوش حمیدیان نیز مانند اکثر مدل‌های مشهور، راه سخت و پر چالشی را طی کرده تا به امروز برسد، به همین علت جایگاهی که الان دارد برای او بسیار با ارزش است. ژومنت را در اینستاگرام دنبال کنید تا بتوانید بیشتر در مورد مد و فشن بدانید.