کالکشن مردانه فندی; بهار ۲۰۲۴

2 دقیقه مطالعه
کالکشن مردانه فندی; بهار ۲۰۲۴

کالکشن جدید مردانه فندی برای بهار ۲۰۲۴ در میلان در تاریخ پانزدهم JUNE یا همان ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد. فندی، که از جمله برندهای معروف و لاکچری ایتالیایی است. هرساله نگاهی ویژه به کالکشن‌های جدید این برند توسط علاقه‌مندان و طرفداران مد و فشن می‌شود.


فشن‌شو بهاره مردانه ۲۰۲۴ فندی

در فشن شو فندی، ۲ نوع محصول به نمایش گذاشته شد. یکی لباس‌های مردانه و دیگری کیف‌های چرمی و شیک. این نمایش در یک کارخانه‌ای با فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از فلورانس در ساختمانی بلند که نمای سفالی شکلی داشت و از شاخ و برگ پوشیده شده بود، تحت عنوان هفته مد میلان ۲۰۲۴ و کالکشن مردانه برگزار شد.

در حالی که در پارکینگ مجموعه تعدادی از طرفداران فریادزنان منتظر مهمانان ویژه‌ای بودند، که حتی نمی‌دانستند چه اشخاصی به این مراسم دعوت هستند. تعدادی از مهمانان که در داخل کارخانه بودند از پرسنلی که در آن فضا وانمود می‌کردند که فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند، شگفت زده شده بودند. حدود ۴۰۰ کارگر در حال کار کردن، گویی که هیچ نمایشی اتفاق نخواهد افتاد.

کارکنان مجموعه فندی

دقیقا همان لحظه بود که سیلویا گفت: «اینجاست که حس ما با کار خانوادگی ما همسو است و در یک حس و حال قرار دارد. گاهی به هنگام یک نمایش جدید از کارکنان می‌خواهیم که بیشتر در خدمت مجموعه باشند و آنها نیز به انجام کار واقف و متعهد هستند.در مد و فشن شما چیزهای زیادی در مورد طراح و برند می‌شنوید، اما برای شفافیت کامل باید بدانید چه کسانی و در چه شرایطی لباس‌ها را تولید می‌کنند. این کاری است که امروز برای شما به نمایش گذاشتیم.»

کالکشن ۲۰۲۴ بهاره مردانه فندی

Kengo Kuma معمار ژاپنی فندی

کنگو کوما یکی از طراحان فندی، با استفاده از صنایع باستانی ژاپنی (محل زادگاهش) و مواد خام طبیعی برای تولید کیف و کفش‌های اسپرت مثل Peekaboo، Baguette Soft Trunk و Fendi Flow استفاده کرده است.

کیف ها با طراحی کنگو کوما

کفش های کنگو کوما

جزئیات کالکشن جدید فندی

اگر به جزئیات این کالکشن مردانه بهاری ۲۰۲۴ برند فندی دقت کنید. جواهرات و زیورآلات زیبای این برند رو می‌بینید و متوجه قدرت و حرفه‌ای بودن فندی می‌شوید.

جواهرات کالکشن جدید فندی

اکسسوری های برند فندی

برای دیدن تصاویر کالکشن جدید برند فندی پس از ثبت نام در مجله، گالری تصاویر این فشن شو را بصورت کامل مشاهده کنید.

شما از کدامیک از لباس‌های این کالکشن راضی بودید؟ آیا ایده جذابی را به ذهنتان اضاف کرد؟ نظرات خود را با ما و دیگران در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

گالری تصاویر