بررسی استایل جنی کیم; فرشته گروه بلک پینک

6 دقیقه مطالعه
بررسی استایل جنی کیم

جنی کیم که همه او را با اسم جنی می‌شناسند، خواننده و رپر اهل کره جنوبی است. او در سال 2016 به عنوان یکی از اعضای گروه بلک پینک وارد دنیای موسیقی شد. اگر علاقه‌مند به این سلبریتی مشهور هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید تا با زندگینامه او و استایل‌های جنی کیم آشنا شوید. او امروزه در دنیای مد و فشن کره جنوبی یکی از افرادی است که هر چه بپوشد به سرعت ترند می‌شود و افراد زیادی از سبک لباس جنی کیم پیروی می‌کنند.


بیوگرافی Jennie Kim

جنی کیم متولد 16 ژانویه سال 1996 است که در پایتخت کره جنوبی یعنی سئول به دنیا آمده است. او در سال 2018 میلادی حرفه تک خوانی را شروع کرد که اولین موزیک خود را با نام سولو اجرا کرد. جالب است بدانید که آهنگ سولو، رکورد پربازدیدترین ویدیو زن تک‌خوان کره‌ای را در 24 ساعت شکست. در سال 2022 جنی نخستین تجربه خود را در حرفه بازیگری، در یک مجموعه تلویزیونی به نام آیدل، بدست آورد.

جنی کیم و دنیای مد

جنی از دوران کودکی خود شروع به خواندن و بررسی انواع مجلات مد و سبک‌های مد کرد. او از سال 2019 عضو برند مشهور شنل شده است و در اکثر رویدادها و مراسم‌های مهم این برند حضور پیدا می‌کند. علاقه‌ی زیاد او نسبت به مد و فشن را از استایل‌های او نیز می‌توانید متوجه شوید، او خوب بلد است که کدام لباس را با کدام لباس ست کند و در کدام مراسم با کدام لباس شرکت کند.

استایل به سبک جنی کیم

طرفداران جنی به خاطر نوع پوشش او و خوش استایل بودن جنی به او لقب فشن آیکون داده‌اند. جنی اکثرا سراغ لباس‌هایی با برندهای مطرح می‌رود و از برندهای مورد علاقه او می‌توان به شنل، گوچی و کلوین کلاین اشاره کرد. استایل‌های خاص جنی کیم باعث شده است تا استایل‌های او سر زبان طراحان و برندهای لباس مطرح قرار بگیرد. بالاتر به شما گفتیم که برند شنل او را به عنوان سفیر خود انتخاب کرده است، اما لازم به ذکر است که همکاری با جنی تنها به برند شنل ختم نمی‌شود و او از سمت برندهای سن لوران و گوچی نیز به فشن‌شوها دعوت شده است. هر آیتمی از هر برندی که توسط جنی استفاده می‌شود، خیلی سریع میزان فروش آن آیتم بالا می‌رود. از آیتم‌هایی که توسط جنی به محبوبیت بالایی رسیدند می‌توان به گیره‌های مویی، استفاده از روسری‌های کوچک به عنوان تاپ، دامن‌های وینتیج، کش موهای اسکرانچی و … اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی استایل‌های جنی کیم در مراسم‌های مهم بپردازیم.

استایل خاص جنی کیم

استایل‌های جنی کیم در فرش قرمزها

جنی در فرش قرمزها حضور پررنگی دارد و استایل‌های او عموما تا مدت‌ها سر زبان رسانه‌ها و مخاطبان قرار می‌گیرد. می‌توانید که اگر علاقه‌مند به بررسی استایل‌های جنی کیم هستید، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید و در انتها در قسمت نظرات، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای بررسی استایل‌های اعضای دیگر گروه بلک پینک، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله استایل گروه بلک‌پینک را مطالعه بفرمایید.

نمایش برند شنل 2018

یک کت و شلوار شیک با رگه‌های آبی می‌توانست بهترین انتخاب برای این نمایش باشد. جنی کیم پارچه‌ی کیف خود را نیز از پارچه‌ی کت و شلوار استفاده کرده بود و برای کفش یک رنگ مناسب با استایل خود را انتخاب کرده بود. هماهنگی در استایل جنی کیم به خوبی در این نمایش دیده می‌شد.

نمایش پاییز زمستان برند شنل 2019

او در این مراسم با یک پیراهن میدی سفید مانند برف حضور پیدا کرد. کوک‌های مشکی در قسمت یقه، سرآستین و پایین دامن، لباس را از سادگی و یکدست سفید بودن خارج کرده بود. استفاده از کمربندی با لوگوی برند شنل، وفاداری جنی به این برند را تضمین می‌کرد.

مراسم شنل در سئول 2019

جنی کیم برای این مراسم یک کت و دامن به سبک وینتیج بر تن داشت که ست با کلاه او بود. جلوی لباس حالت کراوات بود که شیک بودن لباس را چندین برابر کرده بود. جنی کیم در لباس‌های خود خیلی شبیه به عروسک‌های کره‌ای می‌شود مخصوصا لباس‌های میدی که بر تن دارد ظاهر او را خیلی فانتزی و زیبا می‌کند.

هفته مد پاریس 2021

نیم تنه و دامن قرمز رنگ به همراه یک کیف قرمز، انتخاب او برای هفته مد پاریس 2021 بود. کمربند دامن او حالت مرواریدی بود که دانه‌های مروارید بر روی دامن قرمز رنگ، خودشان را به خوبی نشان داده بودند. استفاده از اکسسوری‌هایی با لوگو شنل نیز مثل همیشه در استایل او دیده می‌شد.

هفته مد پاریس 2022

استایل جنی کیم در هفته مد پاریس به سبک الگانت بود، البته ناگفته نماند که تناقض به خوبی در استایل او مشاهده می‌شد؛ زیرا در قسمت پایین‌تنه او جوراب توری پاپیونی به سبک وینتیج انتخاب کرده بود و در قسمت بالاتنه یک کاپشن مدرن مشکی اورسایز با جنس مخمل پوشیده بود. اکسسوری‌های انتخابی او نقش تکمیل کننده استایل او را ایفا کرده بود، مخصوصا کیف کوچک در دست او!

مطالب مرتبط: هفته مد بهار تابستان پاریس 2023

جنی در مت گالا 2023

او مثل همیشه یک لباس از کالکشن شنل برای این مراسم انتخاب کرده بود و او با یک پیراهن سفید میدی که با رنگ مشکی ترکیب شده بود مانند سوپراستارهای کره‌ای ظاهر شد. در قسمت جلوی لباس یک گل برجسته دیده می‌شد که از آن به عنوان گیره سر خود نیز استفاده کرده بود، گل برجسته یکی از ترندهایی بود که او با استفاده از آن نشان داد که به ترندها باتوجه است.

جنی در فستیوال کن ۲۰۲۳

او در مراسم فستیوال فیلم کن در سال ۲۰۲۳ برای اکران فیلم The Idol، همانند یک فرشته ظاهر شد. او لباسی از برند مورد علاقه‌اش، شنل را پوشیده بود که الهام گرفته از لباس کریستی تورلینگتون (سوپر مدل) که در نمایش پاییز و زمستان ۱۹۹۴ این برند به تن کرده بود.

میکاپ به سبک جنی کیم

جنی کیم مانند بقیه‎‌ی سلبریتی‌های کره‌ای خیلی طرفدار آرایش‌های غلیظ و بیش از اندازه نیست. او پوست خیلی خوب و صافی دارد که علت آن می‌تواند رسیدگی منظم و درست باشد. اکثرا او برای میکاپ از خط چشم و یا سایه، رژگونه و رژلب استفاده می‌کند و حتی از ریمل برای پرتر نشان دادن مژه‌هایش استفاده نمی‌کند. در عکس‌های بالا اگر دقت کرده باشید او از لنز نیز برای میکاپ‌های مهم خود استفاده می‌کند.

سخن پایانی

اکنون که با جنی کیم آشنا شدید، استایل‌های او مورد پسندتان قرار گرفت؟ در گروه بلک پینک خواننده خوش‌استایل شما کدام است؟ جنی کیم امروزه خط استایل خود را به خوبی پیدا کرده است و خیلی از افراد را با خود در این مسیر همراه کرده است. او علاقه‌ی زیادی به این مسئله دارد که تا حد امکان المان‌هایی از سبک وینتیج را در استایل‌های خود حفظ کند. دوست دارید استایل مابقی اعضای گروه بلک پینک را مورد بررسی قرار دهیم؟ اگر جوابتان مثبت است آن را با ما به اشتراک بگذارید.