کلاه بافتنی دخترانه در مدل های شیک و جذاب

شیدا رضایی 2 سال پیش
3 دقیقه مطالعه
کلاه بافتنی دخترانه
با آغاز فصل‌های پاییز و زمستان، هوا رو به سردی می‌رود و همه افراد در تلاشند که لباس‌های بافتنی و گرم مناسبی را پیدا کنند. کلاه های بافتنی جزو اکسسوری‌های بافتنی هستند که بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند از آن به جای شال استفاده کنند. در این مقاله انواع مدل های کلاه بافتنی دخترانه شیک و جذاب را در رنگ بندی‌های متنوع ارائه داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با آن‌ها، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


کلاه بافتنی دخترانه

کلاه های بافتنی ظاهری نرم و لطیف و زیبا دارند. زیبایی ظاهری در این کلاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. این مدل کلاه‌ها در کنار زیبایی باید به گونه‌ای طراحی و بافته شده باشند که با پوشیدن آن‌ها دیگر سرمایی را حس نکنید. مدل بافت در این کلاه‌ها تاثیر دو چندانی در میزان گرم نگه‌داشتن شما دارد. در انتخاب کلاه، باید به فرم صورت و مدل و رنگ موی خود نیز توجه کنید.

کلاه های بافتنی از نمونه مدل‌هایی است که اکثر دختر خانم‌ها به سمت آن کشیده می‌شوند و طرفداران زیادی دارد. این کلاه‌ها در طرح‌هایی از جمله بافت درشت زنجیری، ریزبافت و خزدار تولید می‌شوند. همچنین دو نوع رنگ‌بندی ساده و ترکیبی دارند. که با همه نوع سلیقه‌ای سازگاری دارد چرا که بعضی افراد لباس‌های تک‌رنگ و ساده را دوست دارند و خریداری می‌کنند. اما برخی دیگر کاملا برعکس علاقه شدیدی به لباس‌هایی که تنوع رنگی در آن‌ها زیاد است، دارند. در ادامه با چندین مدل از کلاه بافتنی دخترانه با ظاهری زیبا، شیک و جوان پسند آشنا خواهید شد.

جدید ترین مدل های شال و کلاه بافتنی دخترانه

زیباترین کلاه قرمز بافتنی دخترانه

کلاه بافتنی دخترانه

کلاه جذاب دخترانه با بافت درشت

کلاه بافتنی دانه درشت

شیک ترین کلاه بافتنی به همراه شال گردن

کلاه بافتنی با شال گردن

کلاه بافتنی سیاه و سفید

کلاه بافت سیاه و سفید

جدیدترین کلاه بافتنی در رنگ بنفش و سفید

کلاه منگوله دار

کلاه بافتنی صورتی دخترانه

کلاه صورتی دخترانه

جذاب ترین کلاه بافتنی در رنگ خاکستری

کلاه بافتنی دخترانه خاکستری

کلاه بافتنی دخترانه با رنگ های متنوع

کلاه بافتنی زنانه

کلاه های بافتنی دخترانه زیبای بچگانه

کلاه زرد دخترانه

کلاه ساده بچگانه

کلاه بافتنی دکمه دار

کلاه بافت زرشکی

کلاه بافتنی بچگانه

از پرانتخاب‌ترین اکسسوری‌هایی که در فصل‌های پاییز و زمستان، اکثر دخترخانم‌ها از آن استفاده می‌کنند، کلاه‌های بافتنی هستند. این کلاه‌ها در بافت‌های مختلف، جلوی نفوذ سرما را می‌گیرند و نحوۀ استفاده از آن‌ها بسیار راحت‌تر از انواع شال یا روسری است. همچنین این کلاه‌ها با طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف در بازار موجود است. و از این نظر دست شما در انتخاب آن‌ها کاملا باز است و می‌توانید مطابق با سلیقه‌تان هر مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید. 

تا اینجا سعی کردیم شما را با انواع کلاه های بافتنی دخترانه در بافت‌های زیبا و جذاب با رنگ‌بندی‌های متنوع آشنا کنیم. آیا شما نیز در فصول سرد سال از کلاه به جای شال و روسری استفاده می‌کنید؟ به نظرتان کدام یک جلوی سرما را می‌گیرد و باعث می‌شود سرمای کمتری را حس کنید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین با عضویت در مجله اینترنتی ژومنت می‌توانید، مقالات دیگر مرتبط با انواع اکسسوری ها و به‌روزترین اخبار دنیای مد و فشن را مطالعه کنید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!