مدل های ترندی تیشرت 2023 مردانه

شیدا رضایی 11 ماه پیش
5 دقیقه مطالعه
مدل تیشرت 2023 مردانه

تیشرت‌ها یکی از آیتم‌های ضروری در کمد لباس آقایان هستند. اغلب آقایان در استایل‌های خود از تیشرت‌ها استفاده می‌کنند. معمولاً تیشرت‌ها در هر مکانی (محیط کار یا دورهمی‌های دوستانه) قابل‌استفاده هستند. ازآنجایی‌که یکی از آیتم‌های ضروری در استایل آقایان به شما می‌رود، روی جنس و مدل آن حساس می‌شوند. تقریباً از هر برند تولید پوشاک، گزینه‌های انبوهی از تیشرت‌های مردانه را پیدا خواهید کرد. در این مطلب چندین نمونه از بهترین مدل‌ های تیشرت 2023 مردانه را از میان برندهای بی‌شماری جدا کرده‌ایم و برایتان به نمایش گذاشته‌ایم.


همان‌طور که گفتیم تیشرت‌ها جز آیتم‌های پرتکرار در استایل آقایان به شمار می‌روند. بهتر است از جنس‌هایی که ضد رطوبت هستند و کمی کش می‌آیند استفاده کنید. این مدل‌ها در هر زمان و مکانی حتی هنگام انجام تمرینات ورزشی پرکاربرد هستند. هنگام خرید تیشرت، حتماً به فرم بدن خود دقت داشته باشید و از انتخاب سایزهای تنگ و جذب خودداری کنید. تیشرت‌های مردانه اغلب کمی پهن و بلندتر از سایز تیشرت‌ها می‌باشد. در ادامه به معرفی و بررسی مدل‌ های ترندی تیشرت 2023 مردانه می‌پردازیم.

شیک‌ترین مدل های تیشرت 2023 مردانه

اگر به دنبال خوش‌پوشی هستید باید به جنس و مدل لباس‌هایی که می‌پوشید اهمیت دهید. از میان برندهای مد، تعدادی به تولید پوشاک با مدل‌های جدید و زیبا و کیفیت بالا معروف هستند. قصد داریم در این مطلب تیشرت‌های 2023 مردانه با خفن‌ترین مدل‌ها را برایتان ارائه دهیم.

1. تیشرت یقه خدمه مردانه از برند Mott & Bow

مدل تیشرت 2023 مردانه

ازآنجایی‌که هنگام تولید این تیشرت از 100 درصد پنبه خالص استفاده شده است بسیار نرم و لطیف هستند. مدل یقه خدمه‌ای Mott & Bow یکی از پرفروش‌ترین تیشرت‌های مردانه است. به دلیل استفاده از الیاف پنبه در تولید آن، هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص و نرم‌کننده‌های لباس استفاده کنید تا مدت‌زمان بیشتری برایتان ماندگاری و دوام داشته باشد.

2. تیشرت ورزشی سه راه‌راه adidas

مدل تیشرت 2023 مردانه

پوشاک برند آدیداس هرگز از مد نمی‌افتد چرا که از بهترین کیفیت با دوام بالا برخوردار هستند. تیشرت‌های ورزشی این برند، از پنبه تولید شده‌اند و بسیار نرم هستند.

3. تیشرت یقه خدمه مردانه از برند Psycho Bunny

مدل تیشرت 2023 مردانه

بهترین تیشرت‌های خیابانی با رنگ‌های جسورانه و توجه به جزئیات متعلق به برند Psycho Bunny است. جنس این تیشرت به دلیل استفاده از پنبه هنگام تولید، بسیار نرم و لطیف می‌باشد. از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

4. تیشرت کلاسیک مردانه یقه هفت

مدل تیشرت 2023 مردانه

یکی از بهترین تیشرت‌های ترندی 2023 مردانه، مدل یقه‌هفتی است که معنای واقعی کلاسیک و سادگی را در شما زنده می‌کند. توجه به دوخت شانه‌ها و قسمت بازو، دلیل اصلی جذابیت این تیشرت است. این تیشرت نیز از پنبه خالص تولید شده و همچنان نرم و لطیف می‌باشد.

تیشرت‌های یقه‌هفت فیت کسانی که بالاتنه پر و حجیمی دارند می‌باشد. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از این مدل تیشرت‌های مردانه تن کنید چرا که گردن شما را بلندتر نشان می‌دهد. مدل یقه V باعث می‌شود نگاه‌ها بیشتر به سمت قسمت گردن و سینه شما باشد.

5. تیشرت پنبه‌ای برند Buck Mason

مدل تیشرت 2023 مردانه

باک میسون، یکی از برندهای تولید پوشاک باکیفیت و ترندی است. این تیشرت شیک مردانه از برند باک میسون، بسیار نرم و لطیف می‌باشد. همچنین خوش‌دوخت و برش طراحی شده است.

6. بهترین تیشرت ورزشی از برند Public Rec

مدل تیشرت 2023 مردانه

تیشرت ورزشی برند Public Rec از مواد اولیه پنبه، اسپندکس و تنسل تولید شده است و در نهایت نرمی، کشش و دوام بالا را به تیشرت می‌بخشد. این تیشرت به‌راحتی روی تن می‌نشیند و به دلیل سادگی و مینیمال بودن، طرفداران زیادی دارد.

7. تیشرت مردانه ترندی 2023 از برند Nike

مدل تیشرت 2023 مردانه

برند نایکی همچنان در صنعت مد درحال‌توسعه و پیشرفت روند تولید خود است و باعرضه پوشاک باکیفیت جا پای خود را محکم‌تر کرده است. تیشرت‌های جدید نایکی از مواد میکرو فیبر پلی‌استر تولید می‌شود و رطوبت را دفع می‌کند. این تیشرت‌ها معمولاً هنگام انجام تمرینات ورزشی پرکاربرد هستند. هم چنین دمای بدن شما را در حین انجام تمرینات تنظیم می‌کند. این تیشرت همچنین از برخی عناصر دیگر مانند پنبه ارگانیک و پلی‌استر بازیافتی در تولید خود کمک گرفته است.

8. مدل تیشرت 2023 مردانه از برند BURBERRY

مدل تیشرت 2023 مردانه

باربری یکی از برندهای محبوب تولید پوشاک است که این بار خط تولید تیشرت‌هایش باعث جلب‌توجه می‌شود. تیشرت مردانه باربری از ظاهری ساده تولید شده از پنبه ارگانیک می‌باشد. لوگوی این برند در قسمت قفسه سینه لباس نقش بسته است.

9. تیشرت مردانه طرح‌دار از برند Louis Vuitton

مدل تیشرت 2023 مردانه

خانه مد فرانسوی لویی ویتون و طراح ژاپنی با همکاری یکدیگر، توانستند یک تیشرت مردانه طرح‌دار را تولید کنند. طرح این تیشرت کاملاً تخیلی توسط طراح ژاپنی صورت‌گرفته است. افرادی که زیاد به سمت سادگی نمی‌روند و پوشاک طرح‌دار می‌پوشند، این مدل تیشرت می‌تواند یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای آن‌ها باشد.

10. مدل تیشرت مردانه شیک جیب دار

مدل تیشرت 2023 مردانه

تیشرت‌های جیب‌دار یکی از آیتم‌های چالش‌برانگیز برای آقایان خوش‌پوش و دوستدار کیفیت و دوام بالا است. این تیشرت‌های جدید از روش تولید پایدار استفاده می‌کند و گویی دوستدار محیط‌زیست می‌باشد. جنس پارچه آن پنبه‌ای و نرم است و عمر بیشتری نیز دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید یک طرف قسمت سینه لباس دارای جیب است و دوخت آن بسیار منظم صورت می‌گیرد.

11. تیشرت مردانه جدید 1402 از مارک فندی

مدل تیشرت 2023 مردانه

طراحی این تیشرت بسیار خلاقانه با ترکیب سه رنگ در کنار یکدیگر و حکاکی آن بر روی یک تیشرت سفید انجام گرفته است. فندی یک خانه مد ایتالیایی می‌باشد که نزدیک به 100 سال از فعالیت او می‌گذرد و در صنعت مد به‌عنوان یکی از برندهای محبوب و ارزشمنده شناخته شده است.

تا اینجا انواع مدل تیشرت شیک و جذاب 2023 مردانه را برای شما به نمایش گذاشتیم. شما کدام یک از تیشرت‌هایی که در بالا نام برده شد را دوست داشتید؟ چند برند معروف دیگر در زمینه تولید پوشاک ترندی را شما نیز معرفی کنید. در این مجله مد و فشن، جدیدترین ترین اخبار از ترندهای روز و کالکشن‌های هفته مدها و موضوعاتی از این قبیل توسط تیم ژومنت به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر شما هم دوست دارید از جدیدترین اخبار ما مطلع شوید، در ژومنت عضو شوید و صفحات ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید.