راهنمای خرید سویشرت مردانه

شیدا رضایی 2 سال پیش
5 دقیقه مطالعه
راهنمای خرید سویشرت مردانه

با فرارسیدن فصول سرد سال، آقایان نیاز بیشتری به پوشیدن هودی و سویشرت های گرم با جنس‌های مختلف دارند. انتخاب نوع هودی و سویشرت به کمی دقت و داشتن آگاهی نیاز دارد. این مطلب می‌تواند یک راهنمای خرید سویشرت مردانه خوب و مفید برای شما باشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین هودی و سویشرت های مردانه در ادامه با ما همراه باشید!



تفاوت هودی و سویشرت

هودی و سویشرت از نظر شکل ظاهری خیلی با هم فرق ندارند! فقط هودی کلاه دارد و جلو بسته است و سویشرت ها جلو باز و زیپ دار هستند. در این مطلب چند نکته قابل توجه درباره خرید یک سویشرت یا هودی خوب و باکیفیت آماده کرده‌ایم. با بررسی این نکات، یک راهنمای خرید سویشرت مردانه را مطالعه کرده‌اید و انتخابی مطمئن‌تر در هنگام خرید خواهید داشت.

نکاتی جهت خرید هودی و سویشرت مردانه

توجه به جنس داخلی لباس 

اکثر هودی‌ها حالتی کرکی دارند. همین مسئله باعث می‌شود تا از نفوذ سرما جلوگیری کنند. جنس پارچه داخلی هودی بسیار اهمیت دارد چرا که اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد کرک‌ها با مرور زمان روی موها و لباستان می‌نشیند. برای پیشگیری از این مشکل حتماً دقت داشته باشید که پارچه داخلی و خارجی هودی از یک جنس باشد. کیفیت پارچه نیز در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت به جنس پارچه

یکی از مناسب‌ترین جنس‌هایی که برای تولید هودی و سویشرت استفاده می‌کنند، نخ پنبه است. همچنین جنس پارچه آن بسیار نرم و لطیف و از قدرت گرمایش بسیار بالایی برخوردار است.

رنگ مناسب هودی و سویشرت

راهنمای خرید سوییشرت مردانه

سه رنگ معروفی که با همه رنگ‌ها ست می‌شود سرمه‌ای، مشکی و طوسی است که می‌توانید سویشرت ها و هودی‌هایی با این رنگ انتخاب کنید. هم چنین این رنگ‌ها چون جزو رنگ‌های تیره هستند، نور خورشید را جذب می‌کنند و گرمای بیشتری را به شما می‌دهد.

هودی‌های بند دار یا ساده

افرادی که دوست دارند ظاهری جدی‌تر داشته باشند و زیاد کم سن و سال به نظر نرسند، توصیه می‌شود از هودی‌های ساده و بدون بند استفاده کنند.

فرم آستین چگونه باشد؟

فرم آستین به اندازه لباس بستگی دارد. برای مثال اگر شما دوست دارید یک هودی گشاد بپوشید باید به این نکته توجه داشته باشید که آستین‌های هودی هم گشاد باشد. اما این آستین‌های گشاد باعث می‌شود که شما نتوانید لباس دیگری روی آن بپوشید و ست کنید.

توجه به سایز هودی

هودی‌هایی که اندازه‌شان بلندتر تا کمی زیر کمر است، بدن را نسبت به هودی‌هایی که مدلشان کوتاه است گرم‌تر نگه می‌دارد. همچنین استایلی اسپرت به شما هدیه می‌دهد. آن‌هایی که به تیپ اسپرت علاقه شدیدی دارند، پیشنهاد می‌شود از این هودی های بلند استفاده کنند. در ضمن هودی‌هایی که در جلوشان جیب دارند نسبت به هودی‌های ساده نیز شما را در فصول سرد سال، گرم‌تر نگه می‌دارد.

برخی از آقایان علاقه زیادی دارند که همراه با هودی یا سویشرت شان لباس دیگری نیز بپوشند. در ادامه چند ست زیبا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جذاب‌ترین ست‌ها با هودی و سویشرت

هودی و پالتو؛ یک ترکیب جدی و فوق العاده!

راهنمای خرید سوییشرت مردانه

با این ست شما می‌توانید یک استایل نیمه رسمی مردانه را برای خودتان رقم بزنید. تنها به یک هودی و پالتو و یک شلوار جین مردانه نیاز دارید تا استایلی شیک و جذاب را داشته باشید.

اگر بخواهید حتی مقداری استایل خود را رسمی تر کنید، می‌توانید از شلوار کتان یا پارچه ای هم استفاده کنید. و یا حتی می‌توانید با استفاده از یک جاگر ( یا همان شلوارهای ورزشی ) استفاده کنید تا استایل شما حالت نیمه رسمی تری به خود بگیرد.

ست هودی و کاپشن

راهنمای خرید سوییشرت مردانه

یکی از انتخاب‌های مناسبی که بی‌شک در هنگام ست شدن با هودی‌تان حرف ندارد، استفاده از کاپشن‌های مردانه است. شما می‌توانید به کمک این ترکیب، استایلی شیک را داشته باشید.

ترکیب هودی و کت جین؛ انتخابی شیک و خاص

راهنمای خرید سوییشرت مردانه

با پوشیدن هودی زیر کت جین یک استایل روزمره و شیک را برای خود داشته باشید. هیچ مردی از داشتن یک کت جین دریغ نمی‌کند پس چه بهتر که آن را با یک هودی یا سوییشرت تیره رنگ ست کنید!

هودی و کت چرم، ترکیبی بی نظیر

راهنمای خرید سوییشرت مردانه

نمونه‌ای دیگر از ترکیب‌های لباس است که هیچ وقت تکراری نمی‌شود و دهه به دهه در دنیای مد باز هم روی کار می‌آید. با ترکیب کت چرم و هودی، یک استایل خاص مردانه را برای خودتان بسازید.

دو نکته اصلی جهت پوشیدن هودی برای آقایان

در پایان دو نکته مهم برای پوشیدن هودی آقایان وجود دارد. این دو نکته را حتماً در نظر داشته باشید!

پوشیدن پیراهن در زیر هودی

راهنمای خرید سوییشرت مردانه

آقایانی که به پیراهن مردانه علاقه‌مند هستند می‌توانند پیراهنشان را در زیر هودی بپوشند به‌طوری که یقه پیراهن از هودی بیرون بزند. جوان‌ترها نیز می‌توانند پایین پیراهن را نیز بیرون از هودی بگذارند. اما این امر برای افراد میانسال و جاافتاده پیشنهاد نمی‌شود.

افزودن لایه‌ها

افزودن لایه‌ها در استایل یکی از کارهایی است که امروزه اکثر افراد انجام می‌دهند. برای مثال شما می‌توانید یک تیشرت را همراه با سویشرت تن کنید و برای شیک به نظر رسیدنتان یک کت جین زیبا را نیز به آن اضافه کنید. این کار استایلی خاص و مردانه را به شما هدیه می‌دهد. حتی می‌توانید از یک پالتو بر روی یک کت جین استفاده کنید که زیر آن هودی پوشیده باشید. این یک استایل کژوال و شیک را به شما می‌دهد.

لایه ای پوشیدن لباس به کمک هودی

دلیل آب رفتن هودی و سویشرت چیست؟

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که هودی‌هایتان آب رفته شود. باید بگویم که تنها دلیل بروز این مشکل دقت نکردن به جنس پارچه‌ها است. اکثرا هودی‌ها از جنس پنبه هستند. میزان آب رفتگی پارچه‌های پنبه نسبت به بقیه بیشتر است! برای رفع این مشکل بهتر است هودی‌هایی که پارچه‌های آن ترکیبی از جنس پنبه و چیزهای دیگر است را انتخاب کنید.

تا اینجا سعی کردیم فهرستی از هر آنچه که باید درباره هودی و سویشرت های مردانه بدانید را به شما ارائه بدهیم. این مطلب می‌تواند یک راهنمای خرید سویشرت مردانه خوب و کاربردی برای شما باشد. شما تا چه میزان به ست هودی با پالتو یا کت جین و چرم و کاپشن علاقه دارید؟ با دنبال کردن مجله اینترنتی ژومنت در شبکه های اجتماعی از به‌روزترین اخبار در زمینه سبک و استایل مطلع شوید. نظرات خودتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید!