با این 10 اکسسوری ترند شده به استقبال بهار 2023 بروید!

شیدا رضایی 1 سال پیش
4 دقیقه مطالعه
10 اکسسوری ترند بهار 2023

صنعت مد باز هم بیکار ننشست و به مناسبت آغاز فصل زیبای بهار 2023 به فکر رونمایی از 10 اکسسوری جذاب شد. در این زمینه طراحان مد نقش بسزایی در خلق این اکسسوری‌ها داشتند. اکسسوری‌های ترند بهار 2023 کالکشنی از  بهترین برندهای جهان هستند و خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد. طراحان این بار سعی کردند مطابق مد روز پیش روند و هم چنین سلیقه افراد را نیز مورد توجه قرار دادند و طبق آن این اکسسوری‌های جذاب را خلق کردند. این بار آغاز بهار 2023 بهانه‌ای برای ما شد که از 10 ترند اکسسوری برتر در این مطلب رونمایی کنیم.


بهار امسال را برای خود با این 10 اکسسوری، دلچسب‌تر کنید. طراحان با توجه به ویژگی و سلایق دخترخانم‌ها و بانوان، یک فاکتور کلی گرفتند و بر اساس آن 10 اکسسوری کاربردی را به وجود آورند. علاوه بر آن روند دنیای مد نیز در ساخت این اکسسوری‌ها بی‌تأثیر نیست! در ادامه از این اکسسوری‌ها بیشتر صحبت کرده‌ایم.

10 اکسسوری ترند بهار 2023

ترند بهار 2023 مجموعه‌ای از لباس سر تا پا زنجیره‌ای، کفش‌های پاشنه بلند، کیف‌های شانه‌ای فانتزی، کلاه‌های آفتابی، کیف‌های دستی، دستکش‌های فانتزی، صندل‌ها، کیف‌های دستی با سایز بزرگ، کیف‌های کمری و جوراب‌های ساق بلند است. در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

استایل مونوکروم با اکسسوری‌هایی در طرح‌های مشابه یکی از ترند بهار 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

یکی از ترندهای بهار 2023 همین لباس‌های و اکسسوری‌های شبیه به هم است. در این بخش اگر می‌خواهید از ترند امسال حمایت کنید باید تمام اجزای استایل با یکدیگر هماهنگ باشند. جالب است بدانید تمام آیتم‌ها در استایل با یک طرح مشابه تزئین شده‌اند. از جمله برندهای Chanel ،Valentino ،Giorgio Armani ،Tod’s ،Sportmax و... دست به یک چنین ریسک بزرگی زدند و لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با یک طرح به وجود آوردند.

کفش‌های پاشنه بلند؛ ترند بهاری 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

به ظاهر این کفش‌ها توجه کنید. آن چیزی که نگاهتان را به سمت خود می‌کشد چیست؟ پاشنه‌ها از آیتم‌هایی خیره کننده به شمار می‌آید. از جمله برندهای Dries Van Note ،Christian Dior ،Loewe، Schiaparell ،Off-White ،Louis Vuitton ،Hermés ،Versace و... موفق به خلق این کفش‌ها شدند.

کیف‌های فانتزی؛ اکسسوری ترند بهار 2023

اکسسوری ترند بهار 2023

ظاهر این کیف‌ها از حیوانات الهام می‌گیرد و ما را به زمان کودکی می‌برد. برندهای Gucci ،Balenciaga ،Collina Strada و... کیف‌های دستی و شانه‌ای فانتزی را خلق کردند.

کلاه‌های آفتابی؛ اکسسوری ترند بهار 2023

اکسسوری ترند بهار 2023

در این بخش می‌خواهیم کلاه‌هایی آفتابی با ظاهرهای عجیب و دیدنی را به نمایش بگذاریم. برندهای Max Mara ،Yohji Yamamoto ،Yuhan Wang ،Moschino به فکر ساخت کلاه‌های آفتابی افتادند و دست به کار شدند.

کیف‌های دستی؛ اکسسوری ترند بهار 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

کیف‌های دستی که تا به حال شاید با آن‌ها مواجه نشدید. برندهای Victoria Beckham ،Chloé ،Aliette و Feben کیف‌های دستی با ظاهری پیچیده را به‌عنوان یکی از ترندهای بهاره 2023 تولید کردند.

دستکش‌هایی با طرح‌های متنوع؛ اکسسوری ترند بهار 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

این بار طراحان به فکر تولید دستکش‌هایی با طرح‌های فوق‌العاده خاص و چشم‌نواز افتادند. دستکش هایی که مشاهده می کنید آثار هنر برندهایی مانند Chanel ،Simone Rocha، A.W.A.K.E. Mode Givenchy ،Fe Noel می‌باشد که نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

انواع صندل‌ها؛ اکسسوری ترند بهار 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

تولید صندل هایی با ظاهری زیبا اما عجیب، یکی دیگر از ترندهای امسال است. به لطف این صندل‌ها، بهار و تابستانی دلپذیر را سپری کنید. از جمله برندهای Lanvin ،Emporio Armani ،Jil Sander ،Dries Van Noten ،Marina Moscone صندل‌هایی از این قبیل را تولید کردند.

کیف‌های کیسه‌ای شکل؛ یکی از اکسسوری‌های ترند بهار 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

شاید ظاهر این کیف‌ها برای شما عجیب باشد و شما را به گذشته و زمان‌های قدیم ببرد. این نمونه از کیف‌ها شبیه کیسه‌های بزرگی هستند که می‌توانید در آن وسایل‌ زیادی جای دهید. برندهای Lemaire، Gabriela Hearst، Nehera، Louis Vuitton و... از این کیف‌ها تولید و در بازار عرضه کردند.

کیف‌های کمری؛ اکسسوری ترند بهاره 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

می‌توانید با استفاده از کیف‌های کمری انتخابی مطمئن و ایمن در حمل وسایل ضروری‌تان داشته باشید. استفاده از کیف‌های کمری در بین خانم‌ها به‌تازگی رواج پیدا کرده است. برندهایی مانند Trussardi Maryam Nassir Zadeh ،Ferragamo ،Brunello Cucinelli کیف‌های کمری در شکل‌های متنوع را تولید کرده‌اند.

جوراب‌های ساق بلند؛ اکسسوری ترند بهار 2023

10 اکسسوری ترند بهار 2023

جوراب‌ها یکی از نکات قابل توجه در استایلتان هستند پس در انتخاب آن‌ها کمی حساسیت به خرج دهید. برندهایی مانند Chanel ،APC ،Adeam ،Brunello Cucinelli از تولید کنندگان جوراب‌های ساق بلند ترند بهار 2023 هستند.

چند ترند دیگر را هم شما معرفی کنید. نظرتان راجب ترندهای امسال چیست؟ کدام یک را بیشتر دوست داشتید؟ اگر به دنبال اطلاعات در دیگر زمینه‌های مرتبط با مد هستید، عضویت در مجله ژومنت را فراموش نکنید. از طریق شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید!