طرح تاتو زنانه

7 دقیقه مطالعه
طرح تاتو زنانه

در این مقاله روی صحبت ما به علاقه‌مندان تاتو هست و قصد داریم درمورد انواع طرح تاتو زنانه با شما صحبت کنیم و مدل‌های مختلف آن را به نمایش بگذاریم. ما اینجا هستیم تا به شما عزیزان برای انتخاب یک طرح مناسب کمک کنیم. اگر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید قطعاً پشیمان نخواهید شد!


در مورد تاتو چه ذهنیتی دارید؟

امروزه خیلی از افراد را مشاهده می‌کنید که طرح‌های مختلف تاتو را بر روی بدنشان حک می‌کنند؛ از طرح‌های بزرگ گرفته تا کوچک. شاید اگر در سال‌های گذشته روی بدن کسی تاتو مشاهده می‌کردید چندان خوشایند نبود؛ ولی چند سالی است که این مسئله کاملاً تغییر کرده است و استقبال فراوانی از آن شده و ذهنیت نیمی از افراد در مورد این موضوع مرتبط با آرایش و زیبایی عوض شده است.

تاتو بدن زنانه

آیا تاتو عوارض هم دارد؟

باید در جواب این سؤال گفت که تنها عوارض شایع و حتی کشنده آن استفاده از سوزن آلوده است زمانی که تاتو آرتیست شما از یک سوزن به طور هم‌زمان برای چند نفر استفاده کنند ممکن است فردی ناقل بیماری‌های خطرناک از جمله ایدز و خیلی از بیماری‌های مزمن دیگر باشد و این امر باعث انتقال بیماری‌های غیرقابل‌جبران می‌شود. پس در انتخاب تاتو آرتیست خود دقت کنید هرکسی و هرجایی را انتخاب نکنید!

عوارض تاتو

تاینی تتو

تاتو کوچک و یا همان تاینی تاتو ها در بین دختران بسیار پر طرفدار است. به خواندن ادامه دهید و از این طرح تاتو زنانه ایده بگیرید. و در ادامه به بررسی بخش های مناسب برای زدن تاتو می پردازیم.

تاتو زنانه کوچک و معنی دار

حتی خالکوبی های کوچک نیز می توانند معنای قدرتمندی داشته باشند. هنگام انتخاب یک تاتو معنادار، بسیاری از زنان شعار زندگی خود، متن آهنگ مورد علاقه یا نام یکی از عزیزان خود را انتخاب می کنند.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو طرح معنا دار

دست، بین انگشتان و  یا مچ داخلی شما مکان های ایده آلی برای این جوهرها هستند، زیرا همیشه می توانید آنها را ببینید و معنای آنها را یادآوری کنید.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو طرح معنا دار

تاتو مینیمال دخترانه

برای کسانی که حس سبکی آرام و کلاسیک دارند یا خالکوبی های مینیمال را ترجیح می دهند، طرح های کوچک و ساده انتخاب مناسبی است. همچنین اگر یک جلسه تتو کوتاه و ارزان را ترجیح می دهید، این نوع تاتو زنانه ایده آل هستند. زیرا می توان آنها را در یک جلسه انجام داد.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو مینیمال

به علاوه، زیبایی یک خال کوبی کوچک و ساده این است که می توانید آن را تقریباً در هر مکانی قرار دهید. 

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو مینیمال

تاتو طرح قلب

تتو قلب برای چندین دهه به ویژه برای زنان محبوب است. این به این دلیل است که آنها ساده و زنانه هستند. و همچنین قوی ترین احساس یعنی عشق را نشان می دهند.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو طرح قلب

 تاتو قلب می تواند نشان دهنده انواع مختلفی از عشق مانند: روابط عاشقانه، خانواده و حتی غم و اندوه باشد.این طرح یادآوری ساده از مهمترین چیز در زندگی است و جنبه پرشور و محبت شما را بیان می کند.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو طرح قلب

تاتو زنانه طرح آفتابگردان

خالکوبی آفتابگردان یک طرح مرکب محبوب است. به دلیل رنگ زرد پر جنب و جوش آن، حتی در اندازه های کوچک نیز برجسته می شوند. این گل همچنین معنایی غنی دارد. آنها نشان دهنده طول عمر و پرستش و همچنین ایمان مذهبی هستند، زیرا آنها به دنبال "پیروی" خورشید هستند.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو زنانه طرح آفتابگردان

برای بسیاری از مردم، آنها همچنین نماد گرما و شادی نیز هستند. بنابراین اگر شخصیت پر جنب و جوشی دارید این طرح تاتو برای شما ایده آل است.

طرح تاتو زنانه-تایتی تتو- تاتو زنانه طرح آفتابگردان

چند نمونه از بهترین طرح های تاتو زنانه

بیاید یک نگاه کلی به طرح های تاتو روی نقاط مختلف بدن داشته باشیم. تاتو یک تصمیم بزرگ است و باید در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید؛ ولی هیچ جای نگرانی نیست، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم به بهترین شکل تصمیم گیری کنید.

1) تاتو زنانه زیبای مچ دست

یکی از پرطرف‌دارترین و زیباترین طرح تاتو زنانه ، تاتو مچ دست است و می‌توانید از طرح‌های مختلف زیبا برای این نقطه از بدن استفاده کنید. البته باید گفت تاتو این نقطه درد بسیار شدیدی دارد و باید تاتو کار حرفه‌ای این عمل را انجام دهد تا درد شما را تا حدی کاهش دهد. در این نقطه از بدن می‌توانید از نمادهای تولد، اسم، مچ‌بند، اشیا و... استفاده کنید.

طرح تاتو زنانه مچ دست

2) طرح تاتو زنانه پشت‌ گوش

برای تاتو پشت‌گوش اگر طرح‌های مینیمال گوگولی انتخاب شود بسیار کار جذابی خواهد بود. این قسمت همانند تاتو مچ دست درد بسیار شدیدی دارد و خیلی از افراد به همین خاطر از انجام آن پشیمان می‌شوند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که آستانه تحمل درد بالایی دارید به شما پیشنهاد می‌شود از طرح‌های کوچک نمایانگر یک نماد خاص، حروف‌چینی، نماد حیوانات، انواع گل‌ها و... استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید طرح‌های بزرگ اصلاً برای این قسمت مناسب نیست.

طرح تاتو زنانه پشت گوش

3) تاتو جسورانه شانه

اگر شما تاتو روی شانه را می‌پسندید باید بگویم شما جزو جسورترین افراد هستید و شما را بابت جسارتی که دارید تحسین می‌کنیم. برای این نقطه از بدن سعی کنید از طرح‌های بزرگ استفاده کنید که روی شانه شما دلبری کنند و در آخر باید اضافه کرد برای بهبود آن سعی کنید از لباس‌های گشاد تا زمانی که کاملاً بهبود نیافته است استفاده کنید و از لباس‌های چسبان خودداری کنید!

تاتو روی شانه

4) طرح تاتو زنانه پشت کمر

در این نوع تاتو شما علناً چیزی را مشاهده نمی‌کنید و زمانی که دوست داشته باشید طرح نمایان باشد باید از لباس‌های پشت کمر به‌صورت باز استفاده کنید و باید گفت کمر کم دردترین مکان برای تاتو است و انتخاب طرح‌های خطی که از بالا تا گودی کمر می‌آید می‌تواند گزینه بسیار مناسب و البته جذابی باشد. در ادامه باید اضافه کرد پشت کمر برای تاتوهای کوچک و بزرگ مناسب است.

تاتو پشت کمر

5) تاتو پشت گردن

تاتو پشت گردن یکه نقطه محبوب برای بانوانی است که علاقه زیادی به طرح‌های با مضمون جسورانه دارند. در این قسمت از بدن هم طرح‌های مینیمال و هم بزرگ با توجه‌ به علاقه شخصی هر فرد زده می‌شود. بهترین طرح‌ها که می‌توانید در این قسمت استفاده کنید علامت ستاره و بی‌نهایت است که می‌تواند بسیار جذاب و دلربا باشد؛ همچنین نماد قلب هم می‌توانید بکار ببرید.

تاتو پشت گردن

6) تاتوهای دلبر ترقوه

یکی از ملوس‌ترین و جذاب‌ترین تاتوها، تاتو ترقوه است و اکثر دخترخانم‌ها از آن استقبال زیادی کرده‌اند و بیشتر از طرح‌های پرنده و گل در این قسمت استفاده می‌شود. در این نقطه از بدن، به هیچ عنوان ‌درد شدیدی حس نمی‌شود؛ فقط ممکن است سوزشی را حس کنید. طرح‌های بزرگ در این نقطه چیز جذابی نخواهد بود پس در انتخاب طرح خود دقت کنید!

تاتو ترقوه

7) تاتو ساعد

تاتو ساعد را اکثر خانم‌هایی که علاقه‌مند به تاریخ و یا اشعار خاصی هستند ترجیح می‌دهند. باید بگوییم شما درد خفیفی را این قسمت حس می‌کنید. پیشنهاد ما این است طرحتان را نسبتاً بزرگ انتخاب کنید تا جلوه زیبا تری داشته باشد. طرح‌های کوچک برای این قسمت از بدن زیاد جذاب نخواهد بود. قطعاً شما بهترین انتخاب را دارید.

طرح تاتو زنانه ساعد

8) تاتو مچ پا

باید گفت علاقه‌مندان تاتو روی این نقطه از بدن بسیار زیاد هستند. با اینکه می‌توان گفت از تمامی نقاط بدن بیشترین درد را دارد؛ ولی بااین‌حال درصد بیشتری از افراد با دل و جان طرح خود را برای این قسمت انتخاب می‌کنند. پیشنهاد می‌شود برای این نقطه، طرح‌های مینیمال مانند: نمادهای تولد، گل‌های مینیمال، انواع برگ‌ها و... را استفاده کنید.

تاتو مچ پا

9) تاتو ران پا

این نوع تاتو سطح درد خفیفی دارد و اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه ندارید کسی متوجه تاتو شما باشد این نقطه از بدن گزینه بسیار مناسبی است. می‌توانید از انواع تکست و گل‌های با نماد خاص روی این نقطه انتخاب کنید. باید در ادامه اضافه کرد تاتو شما همراه یک لباس عروسکی کوتاه چیز جذابی خواهد شد.

تاتو ران پا

10) تاتو قفسه دنده

اگر شما قصد دارید در این نقطه از بدن تاتو بزنید باید بگوییم یکی از قسمت‌های بسیار دردناک بدن را انتخاب کرده‌اید به دلیل اینکه این قسمت توسط استخوان‌های ضخیمی احاطه شده است و زمانی که سوزن در این قسمت فرو می‌رود درد بسیار شدیدی را احساس می‌کنید. البته می‌توانید با انواع بی‌حسی‌ها تا حدی این درد را کاهش بدهید ولی باید گفت جذابیت این تاتو در این قسمت را نمی‌شود نادیده گرفت!

تاتو قفس دنده

سبک‌های معروف تاتو

  • مینیمال

سبک مینیمال

  • مائوری

سبک مائوری

  • ماندالا

سبک ماندالا

  • ژئومتریک

سبک ژئومتریک

  • رئال

سبک رئال

  • لاین آرت

سبک لاین آرت

شما کدامیک از این طرح های تاتو زنانه را می‌پسندید؟ دیدگاه شما در مورد تاتو و خالکوبی چیست؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.