خوش‌پوشی به سبک زین مالک

5 دقیقه مطالعه
خوش‌پوشی به سبک زین مالک

در این مقاله سراغ سلبریتی محبوب در بین جوانان و نوجوانان خواهیم رفت. زین مالک یکی از سلبریتی‌هایی است که برایش فرقی نمی‌کند که کجا قرار است برود، او همیشه به استایل خود و حتی مدل موهای خود خیلی اهمیت می‌دهد. زین مالک به خوبی بلد است که کدام لباس را با چه لباسی ست کند و چگونه لباس بپوشد که جذاب‌تر به نظر برسد. او اکثرا مدل‌ موهای خود را نیز با لباس‌هایش ست می‌کند. اگر علاقه‌مند به بررسی استایل‌های زین مالک هستید ما را در این مقاله همراهی کنید.


بیوگرافی زین مالک

زین جواد مالک در 12 ژانویه سال 1993 به دنیا آمد. حرفه اصلی زین، خوانندگی و ترانه‌نویسی به زبان انگلیسی است که در سال 2010 به مسابقه ایکس فَکتور رفت، اما به عنوان خواننده انفرادی مورد قبول قرار نگرفت و از دور مسابقه حذف شد. پس از حذف شدن در مسابقه، زین مالک به همراه 4 نفر دیگر تشکیل یک گروه به نام (One Direction) داد، اما خیلی طولی نکشید و در سال 2015 مالک از این گروه جدا شد. او در سال 2016 اولین آلبوم انفرادی خود را به نام 'ذهن من' منتشر کرد. امروزه زِین طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است.
در سال 2015 زین مالک با مدل مشهور، جی جی حدید ازدواج کرد و در سپتامبر سال 2020 این زوج صاحب یک دختر شدند.

درس استایل از زین مالک

در ادامه‌ی این مقاله به همراه شما عزیزان سری خواهیم زد به پالت رنگی استایل زین مالک، آیتم‌های پراستفاده کمد لباس او، مدل مو به سبک زین مالک و اکسسوری‌های انتخابی او. بعد از خواندن این مطلب متوجه خواهید شد با انتخاب درست برای استایل خود می‌توانید ایرادات اندامی خود را پوشش دهید و خود را کاملا بی‌نقص و جذاب نشان دهید. به فرض مثال زین مالک بدون رفتن به باشگاه و داشتن رژیم غذایی نیز در اکثر عکس‌ها بالاتنه‌ای پر و چهارشانه مانند ورزشکاران دارد که علت این موضوع می‌تواند انتخاب کت‌های 4 یا 6 دکمه به جای کت‌های 2 دکمه باشد. در سال 2017 از طرف مجله GQ زین مالک به عنوان خوش‌پوش ترین مرد سال 2017 معرفی شد و در حال حاضر نیز به عنوان خوش‌پوش ترین مرد با طراح معروف دوناتلا ورساچه قرار است که همکاری داشته باشد.

پالت رنگی استایل زین مالیک

به نظر می‌رسد که زین مالیک علاقه‌ی بسیار زیادی به رنگ مشکی دارد، این موضوع را می‌توانید در اکثر استایل‌های او به خوبی مشاهده کنید. به جز رنگ مشکی، او از رنگ‌های سفید، کرمی، خاکستری، سرمه‌ای نیز استفاده می‌کند و در کل بخواهیم بگوییم او علاقه‌ی زیادی به رنگ‌های خنثی دارد.

آیتم‌های پراستفاده کمد استایل زین مالک

او بیشتر استایل‌هایی که دارد به سبک هیپ‌هاپی است و از پر استفاده‌ترین آیتم‌های استایل زین مالک، می‌توان به کاپشن چرم، کاپشن خلبانی، شلوار جین، کاپشن جین و … اشاره کرد. زین مالیک بیشتر کت‌هایی که انتخاب می‌کند 4 یا 6 دکمه است که معمولا زیر آن‌ها یک بلوز یقه اسکی می‌پوشد و استایل خود را به شدت خاص و شیک نشان می‌دهد.

استایل زین مالیک در فرش قرمزها

اکنون که یک پیش زمینه‌ای از استایل زین دارید وقت آن رسیده که به همراه شما به بررسی استایل‌های زین مالک در فرش قرمز‌ها بپردازیم، هرچند که برای او فرقی ندارد فرش قرمز یا خیابان. خوش‌استایلی همراه همیشگی زین مالیک است. این خواننده مشهور و محبوب همیشه پیگیر ترندهای مد و فشن است و به استایل شخصی خود بسیار اهمیت می‌دهد.

هفته مد لباس مردانه پاریس 2015

زین مالک با اورکتی که در قسمت یقه طراحی خاصی داشت به همراه یک پیراهن مردانه سفید در این نمایش حضور پیدا کرد. او از یک شلوار راسته مردانه روشن‌تر از کت و یک کفش مردانه به عنوان تکمیل کننده استایل خود، استفاده کرده بود.

نمایش پاییز زمستان تام فورد 2016

همانطور که در این مقاله اشاره شد، زین مالیک برای این شو یک کت و شلوار تمام مشکی که در قسمت جلو 6 عدد دکمه داشت، انتخاب کرده بود. او برای زیر کت، یک بلوز یقه اسکی مشکی بر تن داشت که جذابیت استایل او را چندین برابر کرده بود.

مت گالا 2016

زین مالیک در این مراسم به همراه همسر خود جی جی حدید حضور پیدا کرد. لباس زین در این مراسم طراحی خاص و متفاوتی داشت که توسط برند ورساچه اجرا شده بود، او مثل اکثر مواقع یک کت و شلوار مشکی پوشیده بود با این تفاوت که در قسمت دست‌ها حالت زره همانند شخصیت‌های سینمایی وجود داشت. به نظر می‌رسد که این زره به لباس نچسبیده است و قابلیت باز و بسته شدن دارد. البته که او این لباس را با قسمت بالاتنه پارتنر خود، جی‌جی حدید ست کرده بود.

هفته مد مردانه پاریس ۲۰۲۴

زین در شروع هفته مد پاریس مردانه در فشن شو برند کنزو حضور پیدا کرد. او با یک شلوار و کت که سورمه‌ای بود و خط‌های آبی رنگی داشت و یک پیراهن سفید زیر آن که همگی از برند KENZO بود در این رویداد شرکت کرد.

مدل مو به سبک زین مالِک

اگر دقت کرده باشید در عکس‌های همین مقاله نیز مدل موهای زین دائما در حال تغییر است. جالب است بدانید که امروزه خیلی از جوانان به آرایشگرهای خود می‌گویند که مدل موهایشان را به سبک زین مالیک بزنند. مالیک را با مدل موهای رنگ شده، مردانه، تراشیده، موهایی با کناره‌های تراشیده، حالت دار و … می‌توانید ببینید و از آن‌ها برای مدل موهای خود ایده بگیرید.

اکسسوری

اگر دقت کرده باشید زین مالیک در اکثر استایل‌های خود برای تکمیل کردن استایل خود از اکسسوری هایی مانند شال، کلاه، گردنبند و گوشواره، عینک، ساعت و دستبند و .. استفاده می‌کند. او معتقد است بدون اکسسوری، استایل جذابیت خود را آنطور که باید نشان نمی‌دهد. از امضاهای استایل زین مالیک می‌توان به مدل مو، اکسسوری‌های انتخابی او و کاپشن خلبانی اشاره کرد.

سخن پایانی

شما به سبک لباس پوشیدن این خواننده محبوب و خوش‌پوش علاقه‌مند هستید؟ آیا پیش آمده که از استایل‌های او در استایل‌های شخصی خود الهام بگیرید؟ بعد از خواندن این مطلب فکر کنم کامل متوجه اهمیت انتخاب درست لباس شده باشید. مرسی که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و اگر که مطلب مورد پسندتان قرار گرفته فراموش نکنید که ما را با سایر دوستان خود آشنا کنید. در قسمت نظرات موضوعاتی که دوست دارید درباره‌ی آن‌ها مطلب بخوانید را نیز برای ما بنویسید.