ترندهای مو زمستان 1402/2024

شیدا رضایی 5 ماه پیش
2 دقیقه مطالعه
ترندهای مو زمستان 1402

زمستان 2024 را به دنبال انتخاب یک مدل موی جدید یا اکسسوری زیبا باشید. در این مقاله بهترین ترندهای مو برای زمستان 1402 را به شما معرفی می‌کنیم تا به کمک آن ها بتوانید به موهای خود آرایشی دیدنی هدیه بدهید. همراه ما باشید در مجله مد و فشن ژومنت.


1. مدل موی شگ

اگر به دنبال یک تغییر اساسی در ظاهر خود هستید، مول موی شگ بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما است. این مدل مو که در دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی از محبوبیت شگرفی برخوردار بود در سال‌های اخیر نیز به‌عنوان یکی از آیتم‌های ترندی در زمینه مو و زیبایی معرفی شد.

مدل موی شگ، از ترندهای مو زمستان 1402

2. هدبند توری، یکی از ترندهای مو زمستان 1402

این کالکشن به‌عنوان یکی از ترندها در زمینه مو و مدل آن قرار دارد. اگر بخواهیم به یکی از آیتم‌های مشترک در استایل افرادی همچون جولیا فاکس، نیکی میناژ و کیت بکینسیل که در هفته مد حضور داشتند بپردازیم، هدبند توری بود که با هم ست کردند. از این گزینه ترندی نیز در مجموعه کالکشن زهیر مراد، haute couture giambattista valli و همچنین sandy liang در پاییز 2023 رونمایی شد.

هدبند توری، یکی از ترندهای مو زمستان 1402

3. باب کلاسیک

یک مدل موی شیک و جذاب که بسیار هم محبوب است را به‌عنوان یکی از آیتم‌های ترندی به شما معرفی می‌کنیم. آیا با مدل موی باب آشنایی دارید؟ تابه‌حال موهای خود را به شکل باب حالت دادید؟

باب کلاسیک، از ترندهای مو زمستان 1402

4. هدبند روبانی

هدبندهای روبانی دخترانه زمستان امسال را به خود اختصاص می‌دهند. برندورساچه یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول است که در تصویر زیر از کالکشن آن رونمایی شد.

هدبند روبانی، یکی از ترندهای مو زمستان 1402

5. ترکیب دم اسبی و بافت

دم‌اسبی و بافت از آن دسته مدل موهایی است که در محبوبیت شگرفی قرار دارند و معمولاً در زمینه مو و زیبایی جزو آیتم‌های ترندی هستند. ترکیب این دو نتیجه رضایت‌بخشی دارد که معمولاً دخترخانم‌ها عاشق آن می‌شوند.

ترکیب دم اسبی و بافت، از ترندهای مو زمستان 1402

6. شینیون

یکی از مدل موهایی که در کمترین زمان ممکن می‌توان آن را روی مو پیاده‌سازی کرد، شینیون یا همان به زبان ساده مدل گوجه‌ای است. اگر برای رفتن به مکان یا موقعیتی عجله دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل مو برازنده شما است.

شینیون، از ترندهای مو زمستان 1402

چند ترند دیگر را هم شما معرفی کنید. تا چه میزان به دنبال ترندهای روز هستید و از هر آنچه مد می‌شود استقبال می‌کنید؟ سایت ژومنت منبع مناسبی برای شما در این زمینه است. همچنین صفحه اینستاگرام ژومنت استایل نیز با ارائه مطالب روز دنیای مد به شما در این زمینه کمک زیادی می‌کند. با عضویت در سایت ما و دنبال‌کردن صفحه ژومنت در اینستاگرام، همراه همیشگی ما باشید.