بررسی استایل هایلی استِینفِلد (Hailee Steinfeld)

5 دقیقه مطالعه
استایل هایلی استِینفِلد

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی کنیم به کمد استایل هایلی استِینفِلد و استایل او در فرش قرمزها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. شما بعد از خواندن این مقاله می‌توانید با بهترین استایل‌هایهایلی استِینفِلد آشنا شوید و از آن‌ها الهام بگیرید. در ادامه‌ی مقاله هم گذر کوتاهی خواهیم داشت به بیوگرافی هایلی استِینفِلد تا قبل از بررسی استایل، با او آشنا شوید.


بیوگرافی هایلی استِینفِلد

هایلی استِینفِلد متولد سال 1996 میلادی در شهری نزدیک کالیفرنیا است. او در زمینه‌ی خوانندگی و بازیگری از سال 2007 میلادی فعالیت دارد. که در کنار این دو حرفه کار مدلینگ نیز انجام می‌دهد. شهرت اصلی او بعد از فیلم True Grit اتفاق افتاد و طرفداران او بعد از پخش این فیلم چندین برابر شدند. جالب است بدانید که او بعد از اکران این فیلم به عنوان مدل برتر برند ایتالیایی میو میو انتخاب شد. از معروف‌ترین فیلم‌های هایلی، می‌توان به فیلم رومئو ژولیت، Ender's Game و … اشاره کرد.

میکاپ به سبک هایلی استاینفلد

استِینفِلد پس از تمیز کردن صورت خود از ماسک‌های معتبر و با کیفیت استفاده می‌کند. برای او خیلی اهمیت دارد که از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کند. بیشترین محصولی که مورد استفاده او قرار می‌گیرد، ضدآفتاب است. زیرا او از مادرش یک جمله به یادگار دارد که به او گفته بود از آفتاب دور بمان. او از اسپری برنز نیز استفاده می‌کند و اغلب او را با پوستی تیره می‌بینید. در آرایش‌های خود از رژگونه و کانسیلر هم استفاده می‌کند که در برخی مواقع حتی زیاده روی می‌کند. او را کمتر زمانی بدون ابروهای لیفت شده مشاهده می‌کنید. استفاده از فرمژه، رژلب و ریمل‌های پرپشت کننده جزو روتین آرایش هایلی استِینفِلد است.

مطالب مرتبط: آرایش مینیمال هنرزیبایی طبیعی چهره‌ها

بهترین استایل‌های هایلی استِینفِلد

فیلم True Grit باعث شد تا او صاحب یک جایزه اسکار شود و در کنار این موضوع او جزو پایه ثابت‌های هالیوود و فرش قرمزها شد. این مسئله طرفداران او را خیلی خوشحال کرده بود زیرا می‌توانستند او را با استایل‌های متفاوت ببینند. هایلی به آنچه دوست دارد در استایل خود پایبند است و انتخاب‌های او همیشه سیلوئت‌های متناسب، کفش‌های پاشنه بلند و … که جلوتر به آنها می‌پردازیم، است. او در استایل‌هایش همیشه نمادی از دهه 1990 میلادی را دارد که در ادامه به معروف‌ترین استایل‌های هیلی استاینفلد در فرش قرمز می‌پردازیم.

مطالب مرتبط: استایل هیلی بیبر

هایلی در گلدن گلوب ۲۰۲۴

انتخاب هایلی در این مراسم یک استایل صورتی جذاب از برند پرادا بود. لباسی که یک دنباله خیلی زیبا از پشتش داشت.

مراسم اسکار وینتی فر 2023

انتخاب او برای این مراسم یک لباس صاف و شفاف بود که روی آن یک کت همرنگ و همسان با پیراهن خود پوشیده بود. ترکیب استایل او با ناخن‌های مشکی و جواهراتی از جنس عقیق یک ترکیب بی‌نظیر به چشم می‌آمد.

اسکار وینتی فر 2022

با انتخاب لباس او در این مراسم، ظرافت کلاسیک هالیوودی در یک لباس مجلسی مخمل بدون بند، نشان داده شد. استفاده از انگشترهای پرزرق و برق جلوه‌ای مدرن به ظاهر شیرین او بخشیده بود.

استایل هایلی استِینفِلد در مراسم جایزه SAG

او در این مراسم با استایلی شیک و ساده ظاهر شد. طراحی لباس او توسط برند میو میو انجام شده بود که در قسمت جلو کات اوت خاصی قرار گرفته بود.

هایلی در مراسم مت گالا 2021

لباس او در این مراسم از همیشه متفاوت‌تر بود، لباس او به عبارتی اوت کوتور به حساب می‌آمد و ترکیب آن با مو و ابروهای بلوند یک استایل خاص و بی‌نظیری را ساخته بود.

استایل هایلی استِینفِلد در مراسم جایزه BRIT 2020

استایل او در این مراسم یک لباس با اصالت از برند فندی بود که تماما مخمل دوزی شده بود.

مراسم اسکار وینتی فر 2020

برند پرادا با طراحی خاص خود ظاهری سفارشی به هایلی استِینفِلد هدیه داده بود. او با الهام از دهه 90 میلادی یک لباس توری نگین‌دار را بر روی یک لباس ساده ساتن قرار داده بود. ظاهر او با جواهرات نقره‌ای از همیشه تکمیل‌تر به نظر می‌رسید.

استایل  در مراسم مت گالا 2019

یکی دیگر از استایل‌های متفاوت او در این مراسم بود. هایلی در لباسی با تورهای چین‌دار به همراه یک پاپیون مشکی بزرگ بر روی سرش باعث شده بود که بسیار مورد توجه طرفداران و رسانه‌ها قرار بگیرد. او در دست خود یک دوربین عکاسی داشت اما نکته‌ی جالب اینجا بود که بر روی دامن او نوشته شده بود No photos please!

مراسم اسکار وینتی فر سال 2019

در این مراسم استِینفِلد یک لباس کوتاه به رنگ مرجانی با پرهایی که شبیه به شکوفه بودند، بر تن داشت. انتخاب او برای کفش یک کفش نوک تیز شفاف بود که با لباس او کاملا ست شده بود.

جشنواره جایزه گرمی سال 2019

این مهمانی نیاز به سرگرمی داشت که لباس کوتاه پر زرق و برق هیلی، یک سرگرمی جذاب برای طرفداران او بود. در قسمت سرشانه و دامن لباس او از پرهای تزئینی استفاده شده بود که ظاهر لباس را منحصر بفرد کرده بود.

استایل هایلی در مراسم مت گالا 2018

او در این مراسم مانند یک فرشته مد با تم جسم‌های آسمانی ظاهر شد. لباس او به رنگ سفید انتخاب شده بود و به عنوان اکسسوری از تاج استفاده کرده بود.

مراسم اسکار وینتی فر 2018

هایلی در این مراسم یک لباس مینی با سیلوئت لباس بالرین به رنگ سیاه و سفید بر تن داشت. پارچه‌ی لباس او دانتل فرانسه بود که سبک لباس او را به سبک لباس‌های قدیم خیلی نزدیک کرده بود. این سلبریتی خوش‌پوش به خوبی کفش‌ خود را با لباسش ست کرده بود.

سخن پایانی

ما در این مقاله استایل و میکاپ هایلی استِینفِلد را مورد بررسی قرار دادیم، جالب است بدانید که این استایل‌هایی که گفته شد فقط برخی از معروف‌ترین استایل‌های هایلی استِینفِلد است. شما علاقه‌مند به استفاده از مد قدیم در استایل‌های امروزی خود مانند هایلی هستید؟ در قسمت نظرات دیدگاه خود را در این‌باره با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.