بهترین مدل های لباس مهمانان عروسی در پاییز

مریم موسوی 6 ماه پیش
5 دقیقه مطالعه
بهترین مدل های لباس مهمانان عروسی در پاییز

پاییز با رنگ‌ها، مناظر شگفت انگیز و آب و هوایی مطبوع یکی از زمان‌های محبوب سال برای برگزاری مراسم عروسی در ایران است. اگر در تدارک حضور در یک مراسم عروسی پاییزی هستید و به دنبال بهترین مدل های لباس مهمانان عروسی در پاییز هستید؛ ما اینجا هستیم که رازهایی را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید بهترین اوت فیت را در مهمانی پاییزیی که به آن دعوت شده اید داشته باشید.


مقدمات تهیه بهترین مدل های لباس مهمانان عروسی در پاییز

بهترین مدل های لباس مهمانان عروسی در پاییز

درخشیدن در یک مهمانی عروسی و تبدیل شدن به یک مهمان شیکپوش و الگانت ترکیبی ظریف و بی نهایت زیبا از لباس مناسب، اکسسوری زیبا و ترندی و میکاپ جذاب است. اگر در تدارک حضور در یک مهمانی عروسی پاییزی هستید و به دنبال یک لباس مجلسی شیک و مد روز می گردید باید نکاتی را  از انتخاب پارچه و مدل مناسب گرفته تا ایجاد هارمونی در لوک خود را به خوبی در نظر بگیرید. در ادامه تعدادی از مهمترین نکات انتخاب لباس مجلسی و ست کردن آن در فصل پاییز را برای شما آورده ایم.

بهترین جنس پارچه برای لباس مجلسی پاییزی

لباس مجلسی پاییزی مخمل 

یکی از نکات مهمی که بهترین لباس مجلسی پاییزی را تحت الشعاع قرار می‌دهد انتخاب بهترین پارچه برای لباس با توجه به منطقه آب و هوایی است که در آن زندگی می‌کنیم. به دلیل تنوع آب و هوایی در ایران و وجود تفاوت بسیار در شرایط آب و هوایی مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی ایران بهتر است این فاکتور مهم را در انتخاب خود در نظر بگیرید.

اگر در مناطق جنوبی هستید هنوز هم می‌توانید به سراغ پارچه های سبک همچون حریر بروید؛ اما اگر در مناطق سردسیر هستید بهتر است لباس خود را از جنس پارچه هایی همچون مخمل، ساتن و یا ژاکارد انتخاب کنید تا مقداری در برابر سرمای هوا از شما محافظت کنند.

 انتخاب پارچه‌های صحیح، علاوه بر زیبایی ظاهری، به شما کمک می‌کند تا در برابر تغییرات آب و هوا محافظت شوید و بتوانید لحظات شاد و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

نکته مهم انتخاب بهترین مدل برای لباس مهمانان عروسی در پاییز

پیراهن مجلسی بلند مخمل پاییزی

علاوه بر اینکه برای انتخاب جنس لباس باید به شرایط آب و هوایی توجه کنید برای انتخاب مدل مناسب هم لازم است فاکتور هوا را در نظر بگیرید.

فرض کنید به یک مهمانی عروسی پاییزی در فضای باز دعوت شده اید، اگر لباس شما بسیار باز باشد و نتواند از شما در برابر سرما پاییزی محافظت کند احتمالا مجبور می‌شوید در تمام طول مهمانی زیبایی لباس خود را با یک کت بپوشانید. پس حتما پیش از تهیه لباس وضعیت گرمایشی و دمای هوا در زمان مهمانی عروسی پاییزیتان را بررسی کنید.

برخی از مدل های لباس مجلسی مناسب پاییز:

لبای آستین بلند مجلسی پاییزی

پیراهن بلند مجلسی

مدل پیراهن مخمل بلند مجلسی

پیراهن شیک مجلسی

در یک مراسم عروسی پاییزی چه رنگی بپوشیم؟

پیراهن عروسکی سفید و مشکی مجلسی

انتخاب رنگ لباس برای مهمانان عروسی به ویژه در فصل پاییز یکی از بحث برانگیزترین نکات انتخاب لباس است. سالهاست که مهمانان می‌دانند لباس های رنگ روشن مثل سفید، نباتی، کرم و سایر رنگ های ملایم که به سفید نزدیک هستند از خط قرمزهای موجود برای مهمانان هستند و بهتر است به سراغ آن ها نروند؛ همچنین در برخی از فرهنگ ها انتخاب رنگ های تیره مانند مشکی و حتی سرمه‌ای هم پذیرفته نیست.

با وجود این محدودیت‌ها اصلا نگران نباشید زیرا پاییز فصل رنگ هاست و با الهام از طبیعت پاییزی به راحتی می‌توانید یک رنگ مناسب را انتخاب کنید.

یکی از گل آرایی های پرطرفدار در فصل پاییز گل آرایی هایی با پلت‌های رنگی زنده و پرانرژی مانند پلت نارنجی، سرخابی و زرد است. شما هم می‌توانید برای انتخاب رنگ لباس خود به سراغ پلت‌های پرانرژی بروید و برای این فصل لباس‌هایتان را شجاعانه تر و با رنگ هایی همچون سرخابی، زیتونی، طلایی و نارنجی انتخاب کنید.

لباس مجلسی شیک پاییزی:

پیراهن مجلسی خوش رنگ آبی

پیراهن مجلسی بنفش

پیراهن مجلسی زرد رنگ

اکسسوری‌های مناسب لباس مهمانان عروی پاییزی

به عنوان کسی که قصد حضور در یک مهمانی پاییزی دارد لازم است علاوه بر زیورآلات اکسسوری‌هایی به همراه داشته باشید که با شرایط هوای پاییزی هماهنگی داشته باشند.

شال گرم: در پاییز، انتخاب یک شال گرم و زیبا می‌تواند علاوه بر اضافه کردن جزئیات لوکس و جذاب به لباستان، شما را در برابر سرمای هوا نیز محافظت کند. می‌توانید از شال‌های بافته شده با الگوها و رنگ‌های پاییزی، انواع شال خز دار و یا حتی شال‌های موهر برای تکمیل ست لباس مجلسی پاییزی خود استفاده کنید.

دستکش بلند مخمل: یکی از اکسسوری‌های ترندی سال 1402 / 2023 دستکش‌های بلند هستند که قد آن ها تا بالای آرنج می‌رسد. بهتر است این دستکش‌ها از جنس پارچه‌های دارای کشسانی زیاد مثل مخمل تهیه شوند تا به خوبی بر دستان شما بنشینند وظاهر لاکچری و الگانتی به استایل شما بدهند. این اکسسوری نیز مانند شال به خوبی با سرمای پاییزی هماهنگ می‌شود و علاوه بر زیبایی به شما احساس راحتی می‌دهد.

دستکش بلند مخمل مجلسی

کت کراپ و یا شنل: اگر لباس دکلته و یا پشت باز انتخاب کرده‌اید و از شرایط گرمایشی محل برگزاری مراسم اطلاعی ندارید بهتر است یک کت کراپ مجلسی و یا شنل به همراه داشته باشید تا در صورت احساس سرما از آن استفاده کنید.

چتر فانتزی: می توانید انواع چترهای فانتزی و یا شیشه ای را به عنوان اکسسوری همراه خود داشته باشید. با این اکسسوری نه تنها قادر خواهید بود در عکس ها، ژست های ترندی پاییز امسال را امتحان کنید بلکه در صورت وقوع ناگهانی باران های پاییزی نیز غافلگیر نخواهید شد.

نکات تکمیلی

علاوه بر نکات گفته شده، می‌توانید همراه با لباس خود از جوراب شلواری های نود و شاینی استفاده کنید این کار نه تنها به زیبایی ظاهر و استایل شما کمک می‌کند بلکه باعث گرم نگهداشته شدن شما نیز می‌شود.

همچنین لازم است به آرایش خود نیز توجه داشته باشید و از میکاپ‌های سنگین و زیاد از حد خودداری کنید. همانگونه که گرمای هوا باعث عرق کردن و از بین رفتن آرایش شما می‌شود؛ سرمای هوا نیز مضراتی دارد. بعضی از مواد آرایشی در مواجه با سرما دچار یخ زدگی و ماسیدگی می‌شوند و می‌توانند ظاهر و یا حتی سلامت شما را تهدید کنند. بهتر است پیش از تهیه لوازم آرایشی و یا مراجعه به میکاپ آرتیستدر مورد زیرسازهای آرایشی و انواع کرم پودر تحقیق کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری کنید!

اگر به دنیای مد و فشن علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با ترندهای روز، اخبار مد، نکات استایلینگ و یاحتی طراحان لباس جوان ایرانی بیشتر آشنا شوید در مجله آنلاین ژومنت با ما همراه باشید.