کیف های ترند 2020

3 دقیقه مطالعه
کیف های ترند 2020
برای خانم‌های خوش سلیقه و شیک‌پوش داشتن کیف دستی مناسب یک موضوع مهم تلقی می‌شود. در این مطلب قصد داریم نگاهی به کیف های ترند 2020 بیندازیم و ببینیم که چه مارک‌ها و مدل‌هایی در این سال بین مردم پرطرفدار بودند و بیش از بقیه فروش داشتند. اگر شما هم به دنبال کیف‌های مد روز می‌گردید تا انتها همراه ما باشید!


برندهای برتر کیف های ترند 2020

لوگو و برند محصولات همیشه یکی از مهم‌ترین مواردی است که در حین خرید به آنها توجه می‌شود. کیف های ترند 2020 هم از این قاعده مستثنی نیستند و برخی از برندها با مدل‌های خاصی که به بازار عرضه کردند توانستند در سال بیست بیست فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. از جمله این برندها می‌توان به ژیوانشی، شنل و فندی اشاره کرد که بیشترین خلاقیت را در تولید کیف‌های دستی به کار برده بودند. علاوه بر این اسامی باید به برندهای دیگری مثل کلوئی، الکساندر مک کوئین، کریستین دیور و لویی ویتون هم اشاره کنیم که در نوع خود بسیار عالی عمل کردند و مدل‌های جالبی را به بازار ارائه کردند. آنچه در ادامه می‌بینید چند مورد برگزیده از کیف های ترند 2020 هستند.

کیف های سطلی

کیف ترند 2020

یک گروه از محبوب ترین کیف ها در سال 2020 کیف‌های سطلی بودند که استفاده از آنها در این سال به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد. این گروه از کیف‌ها در ابتدا توسط لویی ویتون طراحی شدند. هدف از تولید آنها این بود که بتوان با این کیف‌ها بطری‌های نوشیدنی را به‌راحتی حمل و جابه‌جا کرد. این دسته از کیف‌ها بندهای محکم و کشی دارند و برندهایی مثل گوچی، بالیمن و کلوئی در این مدت نسبت به تولید و عرضۀ آنها به بازار اقدام کردند.

کیف های لحافی

کیف لحافی

شاید کیف‌های لحافی از نظر خیلی از افراد قدیمی به نظر بیایند، اما درست مثل مدل‌های سطلی که دوباره رواج پیدا کردند. کیف‌های لحافی مارک الکساندر مک کوئین و شنل هم یکی دیگر از مدل‌های احیا شده در سال بیست بیست بودند. این اکسسوری‌های کلاسیک به دلیل شکل خاص طراحی در عین حال که زیبا هستند طول عمر بالایی هم دارند و می‌توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید.

کیف های قابدار

کیف ترندی 2020

کیف‌های قاب‌دار که از پارچه یا چرم ساخته می‌شوند یکی دیگر از مدل‌های محبوب و کلاسیک 2020 بودند که فروش خوبی را در این سال تجربه کردند. خانه‌های مد میو میو، سلین و شنل از جمله کمپانی‌هایی بودند که این مدل کیف‌ها را به بازار عرضه کردند. استقبال مشتریان از این مدل‌های قدیمی نشان داد که برخی از طرح‌ها حتی با گذشت زمان هم محبوبیت خودشان را از دست نمی‌دهند.

مدل های اداری، از کیف های ترند 2020

کیف مدل اداری

این مدل‌ها به‌خصوص برای خانم‌های شاغل بسیار ایده‌آل هستند. کیف‌های اداری یا اصطلاحاً (Hobo Bag) معمولاً شکل هلالی و انعطاف‌پذیری بالایی دارند. این مدل از کیف‌ها شامل یک کیسه جادار می‌شوند و اغلب یک بند برای شانه دارند. در بین مدل‌های محبوب بیست بیست، برندون مکسول مارکی بود که مدل‌هایش بیش از بقیه فروش داشت.

مدل های دارای زنجیرهای تزئینی

مدل زنجیر تزئینی

همان زنجیرهایی که در گردنبندها، اکسسوری ها، لباس‌ها و کفش‌ها وجود دارند این بار برای تزئین و زیبایی کیف‌های دستی هم به کار می‌روند. کالکشن پاییزی توری برچ در سال 2020 مدل‌های مختلفی از کیف‌های دستی با زنجیرهای تزئینی را به نمایش گذاشت که بسیار زیبا و شیک بودند. اگر بخواهید کمی خلاقیت به خرج بدهید یا حتی دست به اقدام جسورانه‌ای بزنید می‌توانید زنجیرهای طلا و نقره‌ای که دارید را به کیف‌های دستی‌تان اضافه کنید تا بیشتر به چشم بیایند.

شما کدام مدل از کیف های محبوب 2020 را می‌پسندید؟ چه مدل‌های دیگری در این سال مد بودند که در این فهرست به آنها اشاره‌ای نشده است؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و برای اطلاع از اخبار صنعت مد، ژومنت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.