ترندهای مد و فشن 2020

4 دقیقه مطالعه
ترندهای مد و فشن 2020
شروع سال بیست بیست از هر نظر جنجالی بود به‌خصوص با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که به وجود آورد. صنعت مد نیز به‌واسطهٔ این رویدادها دستخوش تغییراتی شد و خیلی از مسائل مربوط به سبک و استایل رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. در این مطلب ترندهای مد و فشن 2020 را مورد بررسی قرار می‌دهیم و می‌خواهیم ببینیم که مردم در این سال پر فراز و نشیب بیشتر به چه نوع لباس‌ها و پوشش‌هایی علاقه‌مند بودند. با ما همراه باشید!


ترندهای مد و فشن 2020 در تابستان که بیش از بقیه محبوب بودند

اگر بخواهیم تمام ترندهای مد و فشن 2020 را در این مقاله لیست کنیم با یک فهرست بلندبالا روبه‌رو خواهیم شد که صحبت‌کردن راجع به هرکدام از آنها زمان زیادی می‌برد. به همین خاطر تنها چند از چند مورد برگزیده نام می‌بریم که در نیمۀ اول سال و نیمۀ دوم سال بسیار پرطرفدار بودند. ترتیب مواردی که در ادامه از آنها یاد می‌کنیم ربطی به میزان محبوبیت آنها ندارد و گزینش آنها به‌صورت تصادفی انجام شده است.

پوشیدن کفش روی شلوار؛ از ترندهای مد و فشن 2020

ترند مد فشن 2020

در فصل بهار و تابستان پوشیدن کفش های جلوباز روی شلوارها به یکی از ترندهای روز تبدیل شد. این ابتکار خیلی ساده که در بین خانم‌ها بیشتر دیده می‌شد بدون کمترین هزینه‌ای به‌راحتی می‌توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. چه برای رفتن به محل کار و چه برای یک دورهمی ساده با دوستان و حتی پیاده‌روی می‌توانید از این شیوۀ خاص برای پوشیدن کفش و لباس استفاده کنید.

لباس های ویکتوریایی با آستین های اورسایز

لباس ویکتوریایی

یکی دیگر از ترندهای 2020 تابستانه لباس‌های سبک ویکتوریایی با آستین‌های اورسایز و گشاد بود. این لباس‌های بسیار راحت و در عین حال خنک با داشتن حالتی شیک و جذاب توانست به یکی از محبوب‌ترین پوشش‌ها برای خانم‌ها تبدیل شود.

ساپورت و شلوارهای جذب

ترندهای مد فشن 2020

شاید امروز دیگر لازم نباشد که از ساپورت و شلوارهای جذب به‌عنوان یکی از ترندهای 2020 یاد کنیم چرا که این نوع شلوارها به یک نوع پوشش عام و رایج در بین خانم‌ها تبدیل شده‌اند. اما در هر صورت ساپورت های ورزشی در سال 2020 فروش بسیار بالایی داشتند و به‌خصوص خانم‌هایی که اهل باشگاه و ورزش هستند از این مدل‌ها به‌شدت استقبال کردند.

کلاه های سطلی

کلاه سطلی

از اکسسوری های ترند 2020 می‌شود به کلاه‌های سطلی اشاره کرد که کارایی آنها به‌ویژه در روزهای گرم و آفتابی تابستان مشخص می‌شود. از طرفی شکل ظاهری این کلاه‌های جذاب به‌گونه‌ای است که می‌توانید به‌راحتی آن را با هر نوع لباسی ست کنید. برای این کلاه‌ها توصیه می‌شود که سایه‌های ملایم را انتخاب کنید تا با رنگ های تابستانه همخوانی بیشتری داشته باشد.

کیف های سطلی؛ از دیگر ترندهای مد و فشن 2020

کیف سطلی

درست مثل کلاه‌های سطلی، کیف‌های سطلی هم به یکی از اکسسوری های پرطرفدار در سال 2020 تبدیل شدند. تاریخ ابداع این کیف‌های خاص به سال 1932 برمی‌گردد. در آن سال کمپانی بزرگ لویی ویتون برای خنک نگه‌داشتن بطری‌های نوشیدنی این کیف‌ها را طراحی کرد ولی امروز مردم از آنها به‌عنوان کیف دستی معمولی هم استفاده می‌کنند.

ترندهای مد و فشن 2020 در نیمۀ دوم سال

حالا وقت آن رسیده که به سراغ فصل پاییز و زمستان برویم و ببینیم که در ماه‌های سرد سال کدام‌یک از لباس‌ها و اکسسوری ها بیشترین محبوبیت را در بین مردم داشتند.

کت بلند و پالتو با رنگ روشن

پالتوهای رنگ روشن

پالتو و کت‌های بلند یکی از لباس‌های ضروری روزهای سرد پاییز و زمستان محسوب می‌شود. پالتوهای با رنگ روشن و شاد مثل قرمز، آبی و بنفش در سال بیست بیست یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی بود که در پاییز و زمستان فروش بالایی داشت و عموم مردم آن را می‌پوشیدند.

مانتوهای چرمی قهوه ای و لباس های رنگ خنثی

پالتو چرمی قهوه ای

لباس‌های چرمی یکی از پوشش‌های رایجی به شمار می‌روند که هیچگاه از مد نمی‌افتند. از دیرباز تا کنون لباس‌ها و اکسسوری‌های چرمی پای ثابت سبک و استایل بوده و هستند. در سال بیست بیست هم مانتوهای چرمی قهوه‌ای رنگ در گروه ترندهای محبوب قرار گرفت. این مانتوها در کنار بافت‌های کرمی و قهوه‌ای یک ترکیب عالی و بی‌نظیر را خلق می‌کند که در عین سادگی جذابیت زیادی دارد. به همین خاطر بود که ژاکت‌های رنگ خنثی نیز در این فصل فروش بسیار خوبی داشت.

بوت های کرمی اسلچ

بوت کرمی اسلچ

بوت و نیم بوت جزو کفش‌هایی است که در پاییز و زمستان حتماً به آن احتیاج پیدا می‌کنید. در سال بیست بیست چکمه‌های کرمی رنگ اسلچ مدلی بودند که در بین خانم‌ها بسیار محبوب شدند. این مدل خاص به همراه شلوارهای گشاد و آزاد یک استایل جذاب را به وجود می‌آورد که حتی مشکل‌پسندترین افراد هم آن را می‌پسندند.

لباس های با طرح پلنگی

لباس طرح پلنگی

پارچه‌های پلنگی از جمله طرح‌های محبوبی هستند که به‌نوعی قدرت و ظرافت زنانه را به رخ می‌کشند. می‌شود گفت این طرح هم درست مثل لباس‌های چرمی یکی از مواردی است که هر ساله در لیست محبوب‌ترین ترندها قرار می‌گیرد و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. اگر لباس‌های پلنگی را با شلوارهای جین و رنگ‌هایی مثل مشکی یا قهوه‌ای همراه کنید یک ترکیب خاص و جذاب را به وجود می‌آورید که هر بیننده‌ای ناخودآگاه آن را تحسین می‌کند.

شما کدام‌یک از این ترندها را می‌پسندید؟ در این لیست کوتاه جای کدام موارد خالی بود و چه لباس‌های دیگری را می‌شد به این ترندها اضافه کرد؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و اگر پیگیر اخبار صنعت مد هستید در سایت ما عضو شوید و ژومنت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!