راهنمای خرید بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست چرب

16 دقیقه مطالعه
کرم ضدآفتاب برای پوست چرب

همه باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند تا از صورت و بدن خودشان در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت کنند که باعث ایجاد چین و چروک، لکه های تیره، سوختگی و حتی سرطان پوست می‌شود. اما اگر شما هم پوست بسیار چرب دارید، مطمئنم می دانید انتخاب کرم ضد آفتاب چقدر سخت است. در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت، تصمیگرفتیم نکاتی در مورد چگونگی استفاده از ضد آفتاب، بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و هر آنچه در مورد آن نیاز دارید به صورت کاربردی و جامع با شما به اشتراک بگذاریم.


انواع پوست صورت

قبل از معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب بهتر است نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید بهتر انتخاب کنید. به طور کلی پوست صورت در پنج نوع معمولی، خشک، حساس، چرب و پوست مختلط دسته بندی می شود. نوع پوست با توجه به ژنتیک متغیر است. با این حال، وضعیت پوست ما می تواند با توجه به عوامل داخلی و خارجی مختلفی که در معرض آن قرار می‌گیرد، بسیار متفاوت باشد.

پوست معمولی (نرمال)

"طبیعی" اصطلاحی است که به طور گسترده برای اشاره به پوست متعادل استفاده می‌شود. پوست معمولی بدلیل اینکه نه خیلی چرب و نه خیلی خشک است؛ جزو بهترین نوع پوست به حساب می‌آید. پوست معمولی، بافتی منظم و بدون نقص و ظاهری تمیز و نرم دارد و نیاز به مراقبت خاصی ندارد. اصطلاح علمی پوست سالم eudermic است.

پوست معمولی (نرمال)

پوست خشک

در بسیاری از موارد خشکی پوست در اثر عوامل خارجی مانند آب و هوا، رطوبت کم هوا و غوطه ور شدن در آب داغ ایجاد می شود و معمولاً موقتی است. با این حال، برای برخی افراد ممکن است بیشتر رخ دهد و حتی یک بیماری دائمی باشد. "خشک" برای توصیف نوع پوستی استفاده می شود که نسبت به پوست معمولی سبوم(ماده چربی) کمتری تولید می کند. در نتیجه کمبود سبوم، پوست فاقد لیپیدهایی می شود که برای حفظ رطوبت و ایجاد یک سپر محافظ در برابر تأثیرات خارجی نیاز دارد.

پوست خشک می تواند ترک بخورد و بیشتر در معرض باکتری قرار گیرد. اگرچه به طور کلی این موضوع جدی نیست، اما ممکن است باعث سایر اختلالات پوستی مانند اگزما شود یا اگر به درستی مدیریت نشود، مستعد ابتلا به عفونت است. علائم و نشانه های پوست خشک ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند سن، وضعیت سلامت یا علت آنها متفاوت باشد. به طور کلی با احساس سفتی و زبری مشخص می شود.

پوست خشک

پوست چرب

"چرب" برای توصیف نوع پوست با افزایش تولید سبوم استفاده می شود. این تولید بیش از حد به عنوان سبوره شناخته می شود. پوست چرب دارای درخشندگی براق و منافذ قابل مشاهده است. همچنین بروز جوش و آکنه در نوجوانان و جوانان زیر 30 سال بسیار شایع است.

پوست چرب

پوست حساس

پوست حساس بیشتر مستعد واکنش به محرک هایی است که پوست معمولی هیچ واکنشی به آن ها ندارد. پوست حساس شکننده است و معمولاً با احساس ناراحتی مانند گرما، سفتی، قرمزی یا خارش همراه است. این نوع پوست عملکرد محافظتی خود را از دست می دهد و باعث می شود میکروب ها و مواد محرک به راحتی وارد آن شوند. در پوست حساس احتمال ابتلا به عفونت و واکنش های آلرژیک زیاد است. این نوع پوست ظریف است و برای مبارزه با خشکی، زبری و ظاهر معمول خود نیاز به مراقبت بیشتری دارد. گاهی به جای حساس به آن پوست تحریک شده نیز گفته می‌شود، اما این اصطلاحات مترادف هستند و هیچ تفاوت پوستی بین آنها وجود ندارد.

پوست حساس

پوست مختلط (ترکیبی)

پوست مختلط همانطور که از نامش پیداست پوستی است که از ترکیبی از انواع پوست به خصوص پوست چرب و خشک تشکیل شده است. انواع پوست بین ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) و گونه در پوست مختلط متفاوت است که امکان دارد طبیعی یا خشک باشد. برای راحتی این پوست کرم ضد آفتاب کرم پودری نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

پوست مختلط (ترکیبی)

نحوه مراقبت صحیح از پوست چرب

مانند پوست های معمولی و خشک، پوست های چرب به خصوص در ناحیه T بدلیل چربی بیشتر نیاز به مراقبت منظم دارند. برای مراقبت بیشتر از پوستتان بهتر است صورت خود را با شوینده مخصوص پوست چرب بشویید. این پاک کننده ها در تمیز کردن عمیق سطح پوست، داخل منافذ، حذف آلودگی، سبوم و چربی روی پوست عالی عمل می کنند. بعد از شستشو کافی است یک لایه‌ی کرم های آبرسان و یا مرطوب کننده مخصوص پوست چرب را روی پوست خود بمالید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک پد پنبه ای آغشته به گلاب یا کرم های کاهش دهنده منافذ پوست به بستن آن ها کمک کنید. با این کار ترشح چربی را محدود می کنید. ماسک و لایه بردارها را نیز می توانید هفته‌ایی دوبار استفاده کنید.

نحوه مراقبت صحیح از پوست چرب

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب

همانطور که می دانید کرم ضد آفتاب جزو یکی از کرم های ضرروی، برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید است. کرم های ضد آفتاب با عیارهای حفاظتی مختلفی وجود دارند و افراد می‌بایست بنا به نوع و وضعیت خاص پوست خود یکی از آن ها را با مشاوره پزشک متخصص انتخاب نمایند.

کرم های ضد آفتاب برای افرادی که پوست صورت خود را لیزر کردند، درمان های لایه برداری پوست انجام می دهند و یا دچار آفتاب سوختگی شدند بسیار مهم و ضروری است. بهتر است به جای استفاده از مواد آرایشی تنها از بهترین کرم ضد آفتاب استفاده کنید. به این دلیل که باعث بسته شدن منافذ پوست و عدم خروج سموم و عرق از پوست می شود. کرم های ضد آفتاب نقش موثری در کاهش پیری زودرس و همچنین ابتلا به سرطان پوست را دارند. با انتخاب کرم مناسب می توانید از پوست خود به درستی محافظت کنید.

با توجه به فصل گرما و شنا، انتخاب یک کرم ضدآفتاب خوب، نقش اساسی در محافظت از پوست شما را دارد. در ادامه فاکتورهای انتخاب کرم ضدآفتاب برای پوست نرمال تا چرب را بررسی می کنیم.

انواع مدل مایو و لباس شنازنانهبیشتر بخوانید: انواع مدل مایو و لباس شنا زنانه

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب از یکی از بهترین و موثرترین راه‌های محافظت از پوست برای تمام افراد است. اگر بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب می ترسید پوست صورتتان زیاد چرب شود و نتوانید درست آرایش کنید، دیگر نگران این موضوع نباشید. درواقع، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. دقت کنید قبل از خرید کرم، آن را در قسمت داخلی بازو (قسمت نازک و حساس پوست) امتحان کنید. اگر پوستتان با آن سازگاری داشت، آن را بخرید و استفاده کنید.

در ادامه این مقاله از مجله آنلاین مد و فشن راهنمای کاملی در مورد نحوه انتخاب بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

Spf  چیست ؟ وspf  مناسب برای ضد آفتاب چقدر است؟

فاکتور محافظت در برابر نور خورشید یا SPF ، معیاری است که نشان می‌دهد یک کرم ضد آفتاب چقدر از پوست در برابر اشعه‌های UVB (نوعی اشعه که باعث آفتاب‌سوختگی، آسیب به پوست و می‌تواند منجر به سرطان پوست شود) محافظت می‌کند، اما عدد SPF بالاتر لزوماً به معنای محافظت بهتر در برابر آسیب خورشید نیست. برای درک بهتر از انتخاب درست spf به حساس بودن پوست خود در برابر آفتاب توجه کنید. به عنوان مثال، اگر پوست شما به طور معمول بعد از 10 دقیقه زیر نور خورشید می سوزد، استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 15 به شما این امکان را می دهد که تقریباً 150 دقیقه، بدون سوزش در آفتاب بمانید. این یک تخمین تقریبی است که به نوع پوست، شدت نور خورشید و میزان استفاده از کرم ضد آفتاب بستگی دارد.  SPF در واقع معیاری برای محافظت در برابر میزان قرار گرفتن در معرض UVB است و قرار نیست به شما در تعیین مدت قرار گرفتن در معرض آن کمک کند.

در واقع، انتخاب یک ضد آفتاب فقط بر اساس SPF بالا می تواند شما را از اهداف ایمنی در برابر نور خورشید دور کند.  به عنوان مثال، یک کرم ضد آفتاب با SPF 15 می تواند 93% از اشعه UVB را مسدود می کند، SPF 30 از 97%، SPF 50  می تواند98% و SPF 100 مانع از رسیدن 99% اشعه UVB به پوست شما می شود. اگر از پر استفاده ترین مورد یعنی SPF 30 استفاده می کنید؛ هر دو ساعت یکبار دوباره آن را باید تمدید کنید.  

کرم ضدآفتاب و محافظت آن در برابر اشعه UVBو UVA

همانطور که می دانید دو نوع اشعه داریم که بعضی از ضدآفتاب ها بر روی یکی از این اشعه ها تمرکز دارد. حتی اگر امتیاز SPF بر روی اشعه UVB تمرکز دارد، شما نیاز به محافظت در برابر اشعهUVA  نیز دارید. UVA در سطوح بسیار بالاتر از UVB در نور خورشید وجود دارد و عامل اصلی پیری پوست مانند چین و چروک، کک و مک و لکه های خورشیدی است. همچنین در ایجاد برخی از سرطان های پوست نقش دارد. اگر شنا می‌کنید یا زیاد عرق می‌کنید، ضدآفتابی را انتخاب کنید که حداقل SPF 30، طیف وسیع و مقاوم در برابر آب داشته باشد.

PA در کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

PA (درجه حفاظت از UVA) محافظت در برابر اشعه UVA را اندازه گیری می کند. سه سطح PA+، PA++، PA+++ به ترتیب با حفاظت ضعیف UVA (4 ساعت)، متوسط (8 ساعت) و قوی (12 ساعت) وجود دارد.

با این حال، در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب، علاوه بر دو شاخص SPF و PA ، چند فاکتور دیگر را نیز باید در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب با بافت سبک

از محصولات مراقبت پوستی برای پوست های چرب در حجم زیاد استفاده نکنید. اجازه دهید پوست شما نفس بکشد. و اگر نمی خواهید تا ظهر صورتتان براق به نظر برسد، یک ضد آفتاب سبک بهترین گزینه برای شماست. کرم ضد آفتاب مبتنی بر آب/ژل نسبت به پایه ی کرم را انتخاب کنید تا منافذ پوستتان را صاف و شفاف کند. به این دلیل که هرگز ظاهری گچی باقی نمی گذارد. بافت سبک می تواند به سرعت از طریق پوست بدون اینکه احساس چربی کنید جذب شود. به گفته متخصصان، کرم‌های ضدآفتاب کرم پودری نیز جایگزین مناسبی برای استفاده از ضد آفتاب برای کمک به درخشندگی هستند.

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب با بافت سبک

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب بدون روغن oil Free

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما تعجب خواهید کرد که تعدادی از کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب حاوی روغن های مسدود کننده منافذ هستند. برای اینکه روی پوست صورتتان حس سبکی و چربی نکنید پیشنهاد می کنم کرم ضد آفتابی با برچسب های بدون روغن (Oil Free) را انتخاب کنید.

از محصولات مراقبت پوستی برای پوست های چرب در حجم زیاد استفاده نکنید.

غیر کومدوژنیک یا ضد آکنه non-comedogenic

همانطور که در بالا توضیح دادیم پوست چرب مستعد جوش زدن است. برای جلوگیری از جوش ضدآفتابی با برچسب غیر کومدوژنیک (non-comedogenic) یا غیر آکنه زا انتخاب کنید. هنگامی که یک محصول ادعا می کند که کومدون زا نیست، به این معنی است که کمتر احتمال دارد منافذ شما را مسدود کند.

انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب با کلمات کلیدی

به دنبال کلماتی مانند مات‌کننده (mattifying)، جذب روغن (oil-absorbing)، به حداقل رساندن منافذ (pore-minimizing)، غیر براق (non-shiny) و تار (blurring) باشید. آنها اغلب در برچسب ها، بسته بندی ها و یا توضیحات محصول ضد آفتاب های پوست چرب استفاده می شوند.

انتخاب رنگ کرم ضد آفتاب

انتخاب رنگ کرم کاملا سلیقه ایی است. اگر تنها از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید می توانید از کرم هایی با یک یا دو درجه تیره تر از پوستتان استفاده کنید. اگر کرم پودری که استفاده می کنید تیره تر از پوستتان است کرم ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب بهترین گزینه است.

انتخاب رنگ کرم ضد آفتاب

زمان مناسب برای استفاده از ضد آفتاب برای پوست چرب

برای اطمینان از بالاترین محافظت در برابر آفتاب، بهتر است ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اگر به طور مداوم در معرض آفتاب هستید باید کرم را هر 1 تا 2 ساعت یک بار تجدید کنید. زیرا کرم های ضد آفتاب تقریباً فقط حدود 40 تا 60 دقیقه از پوست محافظت می کنند.

زمان مناسب برای استفاده از ضد آفتاب برای پوست چرب

معرفی بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست چرب

در این بخش به معرفی 5 مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب موجود در بازار می پردازم. این اطلاعات با توجه به بروشور ارائه شده توسط سایت اصلی خود برند ها برای شما به طور کاربردی و خلاصه جمع آوری کردم.

معرفی بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست چرب

کرم ضدآفتاب و جوان کننده پریم مدل Matex SPF 50 Prime

اگر به دنبال محصولی برای جوان کنندگی پوست خود هستید این ضدآفتاب را از دست ندهید. برند پریم با تولید ضدآفتاب‌های ماتکس (MATEX) در سری بی رنگ، مات و رنگی علاوه بر خواص ضدآفتاب، جوانسازی را نیز چاشنی کرم های خود کرده است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی جوان کننده پریم مدل Matex با SPF 50، با استفاده از مکانیسمی شبیه بوتاکس و رتینوئیدی عمل می کند. همچنین این محصول سرشار از ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی قوی است که یک ضد چروک و مرطوب کننده مناسب برای انواع پوست نیز به حساب می آید. ضد آفتاب جوان کننده پریم از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB، IR محافظت می کند. این کرم ضد آفتاب سریع جذب می شود و می توانید از آن به عنوان یک پایه آرایش نیز استفاده کنید.

  •  مات
  •  فاقد چربی oil free
  • Spf 50
  • دارای فاکتور محافظت PA+++
  •  مناسب برای :بانوان و آقایان
  • محاظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA
  • ترکیبات :دارای گلیسیرین
  • مناسب انواع پوست
  • مناسب افراد بالای 30 سال
  • جوان کننده و شاداب کننده
  • مرطوب کننده پوست چرب
  • پوشانندگی و کاور عالی

کرم ضدآفتاب و جوان کننده پریم مدل Matex SPF 50 Prime

کرم ضد آفتاب پوست چرب رنگی وُچه SPF50 voche sunscreen cream

برند وچه محصول مشترک ایران و فرانسه است که محصولات آن کاملا گیاهی تولید می شود. ضدآفتاب رنگی وُچه پوست چرب و مستعد جوش بافت سبکی با جذب سریعی دارد که دارای +SPF50 برای محافظت از اشعه UVB (جلوگیری از آفتاب سوختگی) است. همچنین از پوست در برابر اشعه UVA (پیشگیری از پیری زودرس و سرطان پوست) نیز محافظت می‌کند. این محصول در دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی و با حجم ۴۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود. از ویژگی های ضد آفتاب رنگی وچه می توان به ضد میکروبی و کنترل کننده چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش اشاره کرد.

  • فاقد چربی Oil Free
  • جلوگیری از ایجاد التهاب و آفتاب‌سوختگی
  • خاصیت مات کنندگی با اثر مشابه کرم‌پودر
  • مقاومت بالا در برابر تعریق و آب
  • کنترل کننده چربی پوست

کرم ضد آفتاب پوست چرب رنگی وچه SPF 50 voche sunscreen cream

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب لافارر بی رنگ +SPF50 و SPF30

کرم ضدآفتاب و ضدلک لافارر از جمله محصولات لابراتوار دکتر کامکار است. که محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا را با نام لافارر را به بازار عرضه می کند. کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه را با SPF 50 و SPF 30 در سه رنگ روشن،‌ متوسط و بژ تولید می‌شود. بنا به اطلاعات موجود در سایت لافارر کرم ضد آفتاب پوست های چرب ضد لک و مستعد آکنه، حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی و عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا و گواوا است که در کاهش تولید رنگدانه ملانین موثر بوده و علاوه بر ممانعت از بروز لک، به رفع لک‌های پوستی نیز کمک می‌کند. آلوئه‌ورا موجود در ساختار این کرم به حفظ رطوبت و کند کردن روند پیری پوست کمک می‌کند.

  • SPF50 این محصول مناسب برای پوست‌های بسیار حساس و روشن
  • حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB
  • مهار ترشح سبوم و مات کنندگی پوست
  • خاصیت ضدلک
  • رفع لک های پوستی
  • کند کردن روند پیری پوست

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب لافارر بی رنگ +SPF50 و SPF30

کرم ضد آفتاب پوست چرب الارو SPF50 Ellaro sunscreen cream

برند فرانسوی الارو جزو یکی از محبوب ترین و بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب است. کرم ضد آفتاب الارو SPF50 مناسب برای کسانی است که پوست بسیار چربی دارند و به دلیل ترشح زیاد غدد چربی همواره در معرض باز شدن منافذ پوستی هستند. این محصول با ۹۸% محفاظت در برابر اشعه آفتاب، با خاصیت ضد میکروبی و تنظیم‌کنندگی ترشح سبوم پوست، علاوه بر حفاظت در برابر آفتاب، از ایجاد و تشدید جوش نیز جلوگیری می‌کند. این محصول برای آقایان و کسانی که پوست‌های چرب و مستعد جوش دارند بسیار مناسب است. کرم ضد آفتاب پوست چرب الارو در دو نوع بدون رنگ و رنگی (بژ روشن و بژ طبیعی) موجود است. 

  • فاقد چربی Oil Free
  • ضد حساسیت
  • ضد تعریق و مقاوم در برابر آب
  • محافظت در برابر UVA و UVB
  • مات‎ کننده، جمع ‎کننده منافذ پوست و ضد براقی
  • محافظت ‎کننده در برابر آلودگی محیطی
  • فاقد پارابن و پابا

کرم ضد آفتاب پوست چرب الارو SPF50 Ellaro sunscreen cream

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب سینره sunscreen cream cinere

سینره یک برند معروف و قدیمی ایرانی است که توسط شرکت دانش بنیان طبیعت زنده با نام تجاری "سینره" به بازار عرضه می شود. این شرکت نیز محصولات پوستی خود را با با منشاء گیاهی تولید می‌کند. کرم ضد آفتاب سینره مناسب پوست های چرب و جوش دار یک لایه پیوسته و همگن، به واسطه فرمولاسیون ویژه خود پس از خشک شدن ظاهری غیر چرب (مات) بر روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم دارای ساختاری بسیار سبک است و افرادی که دارای پوست چرب هستند با اطمینان می توانند از این کرم استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب سینره با SPF60 با رنگ بژ و SPF50 بدون رنگ تولید می شود.

کرم ضد آفتاب پوست چرب سینره مخصوص بانوان

کرم ضد آفتاب پوست چرب سینره مخصوص بانوان

  • فاقد چربی Oil Free
  • SPF50,60
  • دارای پوشانندگی مناسب و طبیعی
  • ایجاد جلوه مات بر روی پوست با ماندگاری طولانی مدت
  • دارای ساختار سبک با جذب سریع
  • محاظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA
  • پیشگیری از پیری زودرس و لکه های پوستی
  • دارای فاکتور محافظتی +++ PA
  • فاقد پارابن
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب سینره sunscreen cream cinere

یکی از ویژگی های خوب این برند در تولید محصولات مراقبتی پوستی که آن را از برند های دیگر متمایز می کند؛ تولید محصولات پوستی مخصوص آقایان است.

کرم ضد آفتاب پوست چرب سینره مخصوص آقایان

  • فاقد چربی Oil Free
  • SPF40
  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوسـت در برابر آلودگی هوا
  • حفاظت کامل از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید اتحادیه اروپا
  • دارای ترکیبات ضد التهاب جهت کاهش قرمزی و برافروختگی ناشی از نور خورشید
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی بر روی پوست
  • ایجاد جلوه مات بر روی پوست
  • دارای ساختار سبک
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

کرم ضد آفتاب پوست چرب سینره مخصوص آقایان

بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب اریس Aris sunscreen cream

اریس یک برند ایرانی با کیفیت و معتبر در تولید محصولات مراقبت پوستی است. کرم ضد آفتاب برای پوست چرب بی رنگ آریس برای آقایان و بانوان در حجم 50 میلی لیتر تولید می شود. از ترکیبات فوق العاده آن می توان به نیاسینامید (ویتامین B3)، کلاژن هیدرولیز شده، اسکوربیل پالمیتات (ویتامین C)، دکسپانتنول (ویتامین B5)، توکوفریل استات (ویتامین E) و... اشاره کرد. بافت این کرم بسیار سبک است و شما پس از استفاده اصلا احساس سنگینی روی پوست خود نمی‌کنید.

  • SPF30
  • فاقد چربی Oil Free
  • بی رنگ
  • کمک به رفع اثرات مخرب آفتاب در پیری زودرس
  • مهار رادیکال های آزاد مضر برای پوست
  • از بین برنده اثرات تخریبی UVA و UVB
  • ضد لک و کنترل کننده تغییر رنگ ملانین های سطح پوست
  • رطوبت رسان با کامپلکس B5
  • افزایش دهنده کلاژن و جوانساز

بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب اریس Aris sunscreen cream

پیشنهاد می کنیم این محصولات را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آنها مطمئن باشید. خرید از جای نامعتبر نمی تواند کیفیت و همچنین مواد موجود در آن کرم را تضمین کند و ممکن است اثر ضد آفتاب نیز نداشته باشد و حاوی مواد شیمیایی مضری باشد که روی پوست تاثیر می گذارد.

اگر تجربه ی استفاده از این کرم ضد آفتاب ها را داشتید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.