استایل شارلیز ترون ؛ مدل مو و حقایق زندگی او

9 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
استایل شارلیز ترون

شارلیز ترون (Charlize Theron) ستاره جذاب و دوست‌داشتنی هالیوودی یکی از چهره‌های تأثیرگذار در دنیای مد نیز هست که پوشش‌های جذاب و مدل موهای متفاوت او همواره مورد توجه عموم مردم و طرفداران قرار می‌گیرد. در این مطلب به بهانۀ تولد 48 سالگی این ستارۀ هالیوودی قصد داریم نگاهی به استایل شارلیز ترون ، بهترین مدل موی شارلیز ترون و لباس های او در مراسم‌ها و رویدادهای مختلف داشته باشیم و مرور کوتاهی داشته باشیم به زندگی‌نامه و حقایق جالب این سلبریتی دوست داشتنی. اگر شما هم از طرفداران این بازیگر هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!


خلاصه‌ای از زندگی‌نامه شارلیز ترون

زندگینامه شارلیز ترون

شارلیز ترون در سال 1975 در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. دوران کودکی این بازیگر هالیوودی تاحدودی تیره و تار است؛ به این خاطر که علیرغم اینکه پدرش یک شرکت راهسازی را اداره می‌کرد اما پس از آنکه به الکل اعتیاد پیدا کرد رفتارهای خشونت‌باری را با اعضای خانواده در پیش گرفت. در سال 1991 در طی یکی از این رفتارهای خشونت آمیز، مادر ترون در اقدامی جهت دفاع از خود مجبور شد تا به شوهرش شلیک کند.

چهار سال پس از این واقعۀ تأسف‌بار در سال 1995 زمانی‌که ترون در لس آنجلس اقامت داشت با کمک تهیه‌کننده‌ای به نام جان کراسبی شانس این را پیدا کرد تا نقشی کوتاه در فیلم "بچه‌های مزرعه 3" ایفا کند. این اولین تجربۀ بازیگری او بود.

در سال 1997 بود که شارلیز ترون با ایفای نقش در فیلم وکیل مدافع شیطان در کنار کیانو ریوز به شهرت رسید. حاصل تلاش‌های او در عرصۀ بازیگری پس از فیلم وکیل مدافع شیطان این بود که در سال 2003 نقش اصلی فیلم هیولا (Monster) را بازی کرد و برای آن موفق به دریافت جایزۀ اسکار و گلدن گلوب شد.

این بازیگر بااستعداد و بی‌نظیر در سال 2016 به‌عنوان یکی از 100 شخصیت تأثیرگذار در جهان انتخاب شد. او همچنین سابقه‌ای طولانی در فعالیت‌های بشردوستانه دارد. مشارکت در پروژه توسعه آفریقای جنوبی و کمک به زلزله‌زدگان هاییتی تنها بخش کوچکی از اقدامات خیرخواهانه اوست.

استایل شارلیز ترون بر روی پرده نقره‌ای

شارلیز ترون بازیگر خوش استایل و شیک‌پوشی است که علاوه بر اینکه در زندگی شخصی خود استایل جذاب و تحسین‌برانگیز دارد بر روی پرده نقره‌ای سینما و در فیلم‌هایش نیز به شکلی ظاهر می‌شود که همه را شگفت زده می‌کند.

استایل شارلیز ترون را در فیلم وکیل مدافع شیطان در نقش یک زن خانه‌دار و آرام را در نظر بگیرید و آن را با چهرۀ بی‌روح و لباس‌های شلخته ترون در فیلم هیولا مقایسه کنید؛ تفاوت به قدری زیاد است که بدون شک متعجب خواهید شد. بی‌دلیل نیست که منتقدان برای این فیلم به او جایزه اسکار داده‌اند. او برای این نقش به شکلی جسورانه 15 کیلو به وزن خودش اضافه کرد و ابروهایش را تراشید تا تصویری واقع‌گرایانه از یک قاتل سریالی از خودش به جا بگذارد.

فیلم وکیل مدافع شیطان

فیلم هیولا

هنرنمایی این بانوی هزار چهره تنها به این مورد ختم نمی‌شود. او در دنیای فانتزی و فیلم‌های ماجراجویانه هم حرفی برای گفتن دارد. در فیلم سفیدبرفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman) او تصویری متفاوت از ملکه جادوگر و نامادری بدجنس سفیدبرفی را ارائه داد و با گریم و لباس‌های تحسین برانگیزش یک چهرۀ ماندگار از خودش خلق کرد. او در این فیلم با کریس همسورث و کریستین استورات همبازی بود.

فیلم سفیدبرفی و شکارچی

معروف‌ترین فیلمی که پس از سفیدبرفی چهره و گریم متفاوت شارلیز ترون را به نمایش گذاشت مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) با هنرنمایی تام هاردی بود. او برای بازی در این فیلم موهای خود را تراشید و به شکل فوق‌العاده‌ای نقش فیورسا را ایفا کرد.

فیلم مدمکس مکس دیوانه

استایل شارلیز ترون در مراسم‌های مختلف

بررسی استایل شارلیز ترون

در این بخش کمی از زندگی حرفه‌ای خانم ترون فاصله می‌گیریم و نگاهی داریم به استایل شارلیز ترون در زندگی شخصی و زمانی که از صحنه فیلمبرداری دور می‌شود تا در مراسم‌ها و رویدادهای مختلف خوش بدرخشد!

مراسم اسکار 2004

استایل شارلیز ترون 2004

در مراسم اسکار سال 2004 که شارلیز ترون برای بازی در فیلم هیولا موفق به دریافت جایزه اسکار شد او یک لباس مجلسی بژ از برند گوچی را انتخاب کرد که رنگ آن با پوست برنزه‌شده و موهای مواجش هماهنگی کامل داشت.

گلدن گلوب 2005

استایل شارلیز ترون 2005

استایل شارلیز ترون در مراسم گلدن گلوب 2005 نیز بسیار جذاب و چشمگیر بود. او برای شرکت در این مراسم موهایش را مشکی کرده بود تا با رنگ لباس زیبای برند دیور هماهنگ باشد.

اکران سفیدبرفی و شکارچی در توکیو

استایل شارلیز ترون توکیو

لباس شارلیز ترون در مراسم اکران فیلم سفیدبرفی و شکارچی در توکیو ژاپن نیز در عین سادگی، منحصر به فرد و خاص بود.

جشنواره کن 2015

استایل شارلیز ترون

استایل شارلیز ترون برای شرکت در جشنواره کن سال 2015 را در تصویر بالا می‌بینید که شامل یک لباس مشکی رنگ از برند والنتینو است. او به همراه تام هاردی، ستاره فیلم مد مکس در این مراسم حضور داشت.

اکران داستان شکارچی: جنگ زمستانی

استایل شارلیز ترون

ترون در اولین نمایش فیلم داستان شکارچی: جنگ زمستانی در لس آنجلس کفش‌های پاشنه‌بلند برند دیور را انتخاب کرد. استایل کامل او را در تصویر بالا می‌بینید.

استایل شارلیز ترون در مراسم اسکار 2017

استایل شارلیز ترون

یکی از بهترین لباس های شارلیز ترون بدون شک لباس اوت کوتور دیور به همراه کفش‌های پاشنه بلند جیانویتو روسی است که با اکسسوری و جواهرات شوپارد همراه شده بود. این لباس درخشان و زیبا به نوعی شخصیت ملکه جادوگر در فیلم سفیدبرفی را به یاد بیننده می‌اندازد.

فرش قرمز 2020

استایل شارلیز ترون

فرش قرمز سال 2020 میلادی به دلیل شیوع ویروس کرونا مثل سال‌های قبل پرشور و جنجالی نبود. اما بازهم سلبریتی‌ها و ستارگان هالیوود برای شرکت در آن بهترین ظاهر خودشان را به نمایش گذاشتند. یکی از لباس‌های خوش دوخت این مراسم، لباس مشکی برند دیور بود که شارلیز ترون آن را پوشید. این لباس با جواهرات تیفانی حتی زیباتر به نظر می‌رسید که نظر منتقدان و استایلیست‌ها را به خودش جلب کرد.

اکران فیلم Fast X

استایل شارلیز ترون

در آخر باید نگاهی داشته باشیم به پوشش شارلیز ترون در مراسم اکران فیلم Fast X که در رم، پایتخت ایتالیا، برگزار شد. این ستارۀ دوست‌داشتنی هالیوودی که بیشتر اوقات برند دیور را انتخاب می‌کرد برای این رویداد یک لباس بهاره از برند الکساندر مک کوئین را انتخاب کرد. این لباس خاص و استثنایی در نگاه اول شبیه به یک لباس ساحلی به نظر می‌رسد که البته با حال و هوای کشور ایتالیا نیز به‌طور کامل هماهنگ است.

مدل موی شارلیز ترون

یکی دیگر از نقاط قوت در استایل شارلیز ترون مدل موهای متفاوت و جذاب اوست که بسیاری از خانم‌ها آن را می‌پسندند و تحسین می‌کنند. اکثر تصاویری که از او در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها موجود است ترون را با موهای کوتاه نشان می‌دهد که این اقدام جسورانۀ او نشان از اعتماد به نفس بالای او دارد.

مدل موی شارلیز ترون

در این تصویر مدل موی شارلیز ترون در مراسم اسکار سال 2013 را می‌بینید مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

در مهمانی شان پن و دوستان که برای کمک به زلزله‌زدگان هائیتی برگزار شد او بار دیگر با موهای کوتاه جلوی دوربین ظاهر شد و یک مدل موی کوتاه دیگر را به نمایش گذاشت.

مدل موی شارلیز ترون

شهرت مراسم مت گالا به خاطر پوشش‌ها و گریم‌های متفاوتی است که هنرمندان به نمایش می‌گذارند. ترون برای حضور در مت گالا 2014 این مدل مو را انتخاب کرد.

استایل شارلیز ترون

مسابقات فرمول 1 استرالیا در سال 2015 یکی دیگر از رویدادهایی بود که در آن استایل شارلیز ترون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. مدل مو و پوشش او را در تصویر بالا می‌بینید.

استایل شارلیز ترون

مراسم اکران فیلم جنایی Dark Places در پاریس هم یکی از وقایعی بود که ترون در آن شرکت داشت و برای حضور در آن یک مدل موی خاص را انتخاب کرد.

مدل موی شارلیز ترون

مطلب پیشنهادی: مدل موی کوتاه زنانه 2023

سخن پایانی

شارلیز ترون یکی از ستارگان هالیوودی است که برخلاف بسیاری از سلبریتی‌ها که سعی دارند با پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب و گریم‌های نامتعارف توجه رسانه‌ها را به خود جلب کنند همیشه در عین سادگی توانسته تا استایلی منحصر به فرد و خاص را ایجاد کند. شما در مورد این بازیگر خوش‌لباس چه نظری دارید؟ دیدگاه خودتان را با ما در ژومنت به اشتراک بگذارید!