بررسی صفر تا صد استایل گل گدوت؛ ستاره خوش پوش دنیای مد

شیدا رضایی 1 سال پیش
7 دقیقه مطالعه
استایل گل گدوت

نوع استایل و سبک پوشش هر فرد بسته به موقعیت مکانی، فرهنگ و تمدن هر جامعه متفاوت است. سلبریتی‌ها نیز از این دسته افراد هستند که بر اساس فرهنگ جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، استایل شخصی خود را دارند. معمولاً هم سبک پوشش آن‌ها در دنیای مد و فشن مورد توجه قرار می‌گیرد و مجلات و رسانه‌های خبری از نوع پوشش و استایل آن‌ها رونمایی می‌کنند. یکی از این سلبریتی‌های خوش‌پوش و مانکن؛ گل گدوت است که امروزه توجه صنعت مد را به خود جلب کرده است. در این مطلب از مجله ژومنت، به بررسی کامل استایل گل گدوت می‌پردازیم.


بیوگرافی گل گدوت

استایل گل گدوت

قبل از اینکه به سراغ بررسی استایل گل گدوت برویم، بیوگرافی کوتاهی از او را با هم می‌خوانیم. گل گدوت بازیگر، تهیه‌کننده و مدل اسرائیلی است که 1985 میلادی متولد شد. این هنرپیشه از کودکی مشغول به فعالیت در رشته‌های ورزشی بود و 12 سال از عمر خود را به یادگیری رقص اختصاص داد. گل گدوت در سال 2004 تصمیم گرفت در مسابقه انتخاب دختر شایسته کشورش شرکت کند و خوشبختانه در این مسابقه پیروز شد. سپس در 20 سالگی به مدت 2 سال مجبور به گذراندن خدمت سربازی اجباری توسط کشورش شد و در آنجا به‌عنوان مربی آمادگی جسمانی فعالیت کرد و زمانی را به مدلینگ شدن اختصاص داد. سپس با همسر آینده‌اش به نام جارون وارسانو (Jaron Varsano) آشنا شد و آنها در سال 2008 مراسم ازدواج را گرفتند و در نهایت حاصل عشق این دو، به‌دنیاآمدن 3 دختر زیبا شد.

رشته تحصیلی گل گدوت حقوق و روابط بین‌الملل بود؛ اما پس از فارغ‌التحصیلی، به دنیای هنر و سینما روی آورد. او فعالیت خودش را در این زمینه با بدلکاری و فیلم‌های اکشن و بازی در نقش‌های کوچک آغاز کرد. از نخستین موفقیت‌های گل گدوت به نقش‌آفرینی در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در سال 2016 و هنرنمایی نقش Wonder Woman اشاره می‌شود. سرانجام به یکی از ستارگان درخشان دنیای هنر و سینما تبدیل شد.

ویژگی استایل گل گدوت

استایل گل گدوت

از مهم‌ترین شاخصه‌های استایل گل گدوت می‌توان به سادگی، مینیمالیست و الگانت اشاره کرد. او دنباله‌روی ترندهای دنیای مد نیست و استایل شخصی خودش را دارد. گل گدوت به داشتن زیبایی‌اندام معروف است به همین دلیل در هر لباسی که بپوشد خوش‌پوش دیده می‌شود. همچنین از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار است و در استایل‌های خیره‌کننده‌اش از آیتم‌های زیادی فارغ از دنیای مد و با سلیقه خودش استفاده می‌کند.

آیتم های تکراری در کمد لباس گل گدوت

استایل گل گدوت

استایل‌های گل گدوت با هر سبکی چه کژوال یا رسمی و در هر مکانی چه جشنواره‌ها یا خیابان خیره‌کننده است و مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. پس در ادامه ببینیم که این بازیگر خوش‌پوش چه می‌پوشد که استایل‌هایی جنجالی دارد و در دنیای مد از جایگاهی ارزشمند برخوردار است.

تیشرت

 استایل گل گدوت

معمولاً وجود تیشرت در کمد لباس هر فردی از آیتم‌های رایجی است که در طول روز استفاده می‌کند. گل گدوت نیز در استایل‌ استریت یا خیابانی اغلب با تیشرت‌هایی در رنگ و طرح‌های مختلف ظاهر می‌شود.

شلوار جین واید

استایل گل گدوت

تلفیق شلوار جین واید و تیشرت‌های یقه‌گرد یکی از بهترین ترکیب‌ها در استایل‌های خیابانی گل گدوت است. به دلیل قد کشیده و اندام پر گل گدوت، شلوارهای جین واید از بهترین آیتم‌هایی است که فیت اندام اوست و به‌راحتی در تن می‌درخشد.

شلوار کاپری

استایل گل گدوت

قد شلوار کاپری از شلوارک بلندتر و از شلوار معمولی کوتاه‌تر است و انتهای آن به بین زانو یا ساق پا می‌رسد. گل گدوت این شلوار را به‌راحتی با صندل و انواع کفش‌های اسنیکر می‌پوشد.

شلوارهای کوتاه

استایل گل گدوت

گل گدوت علاقه شدیدی به پوشیدن شلوارهای کوتاه با جنس‌های مختلف دارد. این شلوارها کاملاً فیت تن اوست و پاهای بلند و کشیده او را به رخ می‌کشد. استفاده از این شلوارک در روزهای گرم تابستان بسیار گزینه مناسبی است. گل گدوت این شلوار کوتاه در استایل را با تاپ یا تیشرت، صندل یا اسنیکر کامل می‌کند.

شلوار جین مشکی

استایل گل گدوت

گل گدوت از طرفداران پروپاقرص جین‌های مشکی است و در استایل‌هایش تعداد دفعات زیادی با شلوار جین‌های مشکی ظاهر می‌شود. او معمولاً همراه با آن انواع تیشرت‌ها و اسنیکرهای سفیدرنگی را ست می‌کند.

شلوار چرم مشکی

استایل گل گدوت

یکی دیگر از آیتم‌های کمد لباس گل گدوت، شلوار چرم مشکی است که ظاهری چسبان دارد؛ اما در آن احساس راحتی می‌کند. بهترین آیتم‌هایی که می‌توان با این نمونه شلوارها پوشید، انواع کت، تیشرت‌هایی با طرح‌های متنوع و کفش‌های بدون پاشنه است.

لگینگ

استایل گل گدوت

لگینگ نمونه‌ای از شلوار ورزشی است که در استایل خیابانی گل گدوت بارها و بارها به چشم خورده است. معمولاً این شلوار با تیشرت ساده و کفش‌های اسنیکر ترکیبی فوق لاکچری می‌شود.

پیراهن مینی

استایل گل گدوت

پیراهن‌های مینی یکی از بهترین آیتم‌ها برای استایل خیابانی است. از این‌ رو گل گدوت نیز چندین نمونه متنوع از آن را در کمد لباس خود دارد و در موقعیت‌های مختلف همراه با کفش پاشنه‌دار یا صندل بدون پاشنه ترکیب می‌کند.

سوییشرت و هودی

استایل گل گدوت

بهترین لباس‌هایی که می‌توان در گشت‌وگذارهای روزمره مختلف پوشید، همین سویشرت و هودی‌ها هستند. ترکیب شلوار جین‌های چسبان و اسپیکرهای سفید در کنار سویشرت و هودی جذابیت استایل را چندبرابر می‌کند.

کت ترنچ

استایل گل گدوت

محال ممکن است که در کمد لباس ‌شخصی کت ترنج پیدا نشود. محبوبیت این کت‌ها به‌اندازه‌ای زیاد است که گل گدوت چندین نمونه از آن با سایزهای مختلف را در استایل‌هایی متفاوت می‌پوشد.

نگاهی به جنجالی ترین استایل های گل گدوت در فستیوال های مختلف

گل گدوت یکی از بهترین هنرپیشه‌هایی است که موفق شد با استایل‌های مینیمال، ساده و برازنده در جشنواره‌های مختلف، به‌راحتی بدرخشد و توجه پاپاراتزی‌ها و مردم را به خود جلب کنید. در ادامه به رونمایی از این استایل‌ها می‌پردازیم.

استایل فوق لاکچری گل گدوت در مراسم Vanity Fair، سال ۲۰۲۰

استایل گل گدوت

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این لباس زیبا از برند ایو سن لوران با طراحی پولکی به رنگ مشکی به‌راحتی در تن گل گدوت می‌نشیند. مراسم ونیتی فیر از جشنواره‌های معروفی و نامداری است که پس از مراسم اسکار برگزار می‌شود. استایل گل گدوت در این فستیوال موردتوجه همگان قرار گرفت و رسانه‌های خبری و مجلات مد از آن رونمایی کردند.

رونمایی از سبک پوشش گل گدوت در مراسم اسکار ۲۰۲۰

استایل گل گدوت

این لباس لاکچری از مجموعه اوت کوتور برند ژیوانشی با طراحی ماهرانه است. اجزای تشکیل‌دهنده این لباس شیک، تلفیق یک بادی توری ظریف شکی با دامن ماکسی دنباله‌دار صورتی رنگ است.

سبکی متفاوت از گل گدوت در مراسم اکران Ralph Breaks the Internet، سال ۲۰۱۸

استایل گل گدوت

گل گدوت در این مراسم با یک کت‌وشلوار جذاب به رنگ قرمز شرابی محصول برند Mugler حضور یافت. از او به دلیل صداپیشگی انیمیشن Ralph Breaks the Internet در این فستیوال دعوت به عمل آمد.

حضور درخشان گل گدوت در مراسم مت گالا ۲۰۱۹

استایل گل گدوت

مت گالا از مراسم‌های لوکس دنیای مد و فشن است که با حضور افراد تأثیرگذار و مشهور جنجالی می‌شود. این بار گل گدوت با ظاهری متفاوت در این جشنواره پا گذاشت. یک پیراهن دانتل مینی سفیدرنگ با شنل توری کوتاه روی او می‌نشست. در پایان این دو ترکیب را با بوت‌های بلند چرمی تا بالای ران را با طراحی توری‌شکل تکمیل کرد. این دو ترکیب چشم‌نواز نیز هنر دست طراحان مجموعه اوت کوتور ژیوانشی است.

گل گدوت در فرش قرمز اسکار ۲۰۱۸

استایل گل گدوت

فرش قرمز اسکار بهانه‌ای برای رونمایی از استایل زیبای گل گدوت شد. او این بار با ظاهری فوق‌العاده خاص و چشم‌نواز در این مراسم شرکت کرد. پیراهنی که در تصویر بالا تن گل گدوت می‌بینید، به برند اوت کوتور ژیوانشی تعلق دارد. در طراحی این لباس سنگ‌دوزی‌هایی پیچیده را به کار برده‌اند. گل گدوت جهت تکمیل استایلش، گردنبند برند تیفانی اند کو را آویز کرد و موهایش را به مدل شینیون فرانسوی آرایش داد.

مراسم جوایز منتخب منتقدان با حضور گل گدوت در سال ۲۰۱۸

استایل گل گدوت

این لباس نقره‌ای رنگ درخشانی که در تصویر بالا تن گل گدوت می‌بینید، یکی از محصولات برند پرادا است. این لباس از مدل‌های یقه‌هفتی و پشت‌باز است که به زیبایی در تن گل گدوت می‌نشیند.

استایل گل گدوت در مراسم اعطای جوایز انجمن تهیه‌کنندگان، سال ۲۰۱۸

استایل گل گدوت

لباس بسیار زیبای گل گدوت از برندآرمانی که در این مراسم باشکوه پوشید باعث جلب‌توجه پاپاراتزی‌ها و رسانه‌های خبری شد. اجزای تشکیل‌دهنده این لباس یک پیراهن تلفیق شده با دانتل است.

در ادامه چند استایل برتر دیگر از این هنرپیشه را با هم تماشا کنیم.

سبک گل گدوت در مراسم گلدن گلوب، سال ۲۰۱۸

استایل گل گدوت

حضور گرم گل گدوت در فرش قرمز فیلم Justice League، سال ۲۰۱۷

استایل گل گدوت

رونمایی از استایل گل گدوت در فستیوال پالم اسپرینگ، سال ۲۰۱۸

استایل گل گدوت

گل گدوت در جشنواره پرسش‌ و پاسخ 92NY، سال ۲۰۱۷

استایل گل گدوت

فرش قرمز فیلم Criminal با حضور گل گدوت، سال ۲۰۱۶

استایل گل گدوت

نظرتان راجع به استایل‌های این هنرپیشه خوش‌پوش چیست؟ آیا استایل‌هایش توانسته جلب‌توجه کند؟ شما می‌توانید با عضویت در مجله اینترنتی ژومنت، از مقالات به‌روز در زمینه دنیای مد و فشن به محض انتشار مطلع شوید. با ما در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید!