ست کت و شلوار هری استایلز

6 دقیقه مطالعه
ست کت و شلوار هری استایلز

هری استایلز، خواننده، ترانه سرا و بازیگر انگلیسی است که طرز خاص لباس پوشیدنش او را در دنیای مد به یک چهره مطرح تبدیل کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد ست کت و شلوار هری استایلز و بهترین لباس های او در مراسم و رویدادهای مختلف صحبت کنیم. اگر به اخبار سلبریتی ها و موضوعات مرتبط با دنیای مد علاقه مند هستید همراه ما باشید!


نگاهی کوتاه به بیوگرافی هری استایلز

بیوگرافی کوتاه هری استایلز

هری استایلز ستاره جوان دنیای موسیقی در سال 2010 برای نخستین بار شانس خودش را در یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی امتحان کرد تا در این عرصه فعالیتش را شروع کند. او با اینکه در این مسابقه چندان موفق نبود اما امید خودش را از دست نداد و با پشتکاری مثال زدنی به فعالیت خود ادامه داد. این تلاش های او سرانجام در سال 2017 نتبجه داد و هری استایلز اولین آلبوم خودش را منتشر کرد. این تازه شروع دوران معروفیت او بود. در همان سال استایلز به عنوان بازیگر فیلم معروف دانکرک (Dunkirk) به کارگردانی کریستوفر نولان انتخاب شد. موفقیت دیگر او در آن سال این بود که توانست جایزه بهترین هنرمند بین المللی را از آن خود کند. در سال 2020 او بار دیگر به خاطر انتشار آلبوم خط باریک (Fine Line) برنده جایزه پاپ راک شد.

کت و شلوار هری استایلز در رویدادهای مختلف

کت شلوار استایلز

هری استایلز را بیشتر با کت و شلوارهای متفاوتی که می پوشد می شناسند. این علاقه او به لباس های عجیب به قدری است که یک حالت وسواس گونه در او به وجود آورده است. فرقی نمیکند که کجا باشد، در هر او حالت یک کت و شلوار زیبا و خاص را برای خودش انتخاب خواهد کرد. او خیلی به ندرت یک لباس را دوبار می پوشد و همین موضوع موجب شده تا تنوع در لباس های انتخابی هری استایلز بسیار بالا باشد.

سلیقه خاص و بی نظیر او در مد و فشن حتی توجه بزرگترین طراحان این صنعت را نیز به خود جلب کرده است و آنها هم جذب لباس های او می شوند. هری استایلز با این کار نشان داد علاوه بر موسیقی می تواند یک چهره تاثیرگذار در دنیای مد هم باشد. در ادامه چند نمونه از بهترین لباس های او را می بینیم.

دنیایی از رنگ های مختلف

لباس هری استایلز

هری استایلز در استفاده از رنگ ها هیچ وقت خساست به خرج نمی دهد و همیشه به دنبال ایده های نو می گردد؛ درس مثل همین عکس. او یک کت صورتی را همراه با پیراهن آبی رنگ به تن کرده است. این ترکیب با یک شلوار بنفش خوشرنگ و یک کراوات خال خالی تکمیل می شود و یک دنیای رنگارنگ عالی پدید می آورد.

کت و شلوار هری استایلز در تالار مشاهیر راک اند رول 2019

یک رویداد قابل توجه در سال 2019 که ست کت و شلوار هری استایلز در آن بسیار محبوب شد، مراسم معرفی در تالار مشاهیر راک اند رول بود. او یک کت و شلوار آبی رنگ برای این رویداد انتخاب کرد و در زیر آن یک تیشرت ساده سفید پوشید. بدون شک یک راه آسان برای بهتر دیده شدن کت و شلوار این است که در زیر آن لباس های کمتری بپوشیم. این نکته ای بود که هری از آن آگاهی داشت و مطابق با همین قاعده لباس هایش را انتخاب کرد.

مراسم مت گالا 2019

harry-styles-metgala2019

رویداد مت گالا از مراسم های مهم در عرصه مد و فشن محسوب می شود. این جشن هر سال در نیویورک آمریکا برگراز می شود و طراحان مد و سلبرینی ها مهمانان اصلی آن هستند. در سال 2019 هری استایلز با لباس گوچی مشکی رنگ خود در این مراسم حاضر شد و بار دیگر شیک پوشی خودش را به جهانیان اثبات کرد. هرچند نمی شود اسم این لباس را کت و شلوار گذاشت اما طرح آن به اندازه ای خاص و منحصر به فرد هست که بخواهیم از آن یاد کنیم.

ست کت شلوار هری استایلز در سال 2018

کنسرت آمستردام هری استایلز

برای کنسرت آمستردام، هری از هریس رید، دانشجوی سنترال سنت مارتینز مدرسه طراحی مد معروف، خواست تا یک شاهکار خاص را برای او خلق کند. این لباس خاص در عین حال که ظاهری بهم ریخته دارد اما زیبایی خاص آن را نمی شود نادیده گرفت. هریس بعدها در مصاحبه ای اعلام کرد علیرغم علاقه ای که به کارهای استایلز و آلبوم One Direction او داشت ولی طراحی یک لباس منحصر به فرد و عالی برای این رویداد یک کار پر استرس برای او به شمار می رفت. کنسرت قرار بود که بیش از 10000 تماشاچی داشته باشد و طراحی لباسی که بتواند این تعداد جمعیت را تحت تاثیر قرار بدهد یک چالش بزرگ برای او تلقی می شد.

سبک لباس هری استایلز

در این عکس هری استایلز را می بینید که در مراسم MusiCares شخصیت سال گالا در نیویورک یک دست کت و شلوار مشکی رنگ از گوچی به تن کرده است. این کت ژاکارد با طرح های خاصی که روی آن به چشم می خورد حالتی خاص و جذاب دارد.

جشنواره موسیقی iHeart Radio

کت هری استایلز

هرچند که استایلز با برند گوچی ارتباط عمیقی دارد اما این باعث نمی شود که نسبت به سبک های ایتالیایی بی تفاوت باشد. در واقع او به همان اندازه که طرفدار گوچی است از طرح های الساندرو میکله هم استقبال می کند.

این کت و شلوار مخملی پر زرق و برق از کارهای این طراح مشهور است که شاید از نظر ظاهری مثل لباس مجری های سیرک به نظر بیاید. البته این یک عیب محسوب نمی شود. طرح او یک گزینه ایده آل برای بهتر دیده شدن به خصوص در یک جشنواره موسیقی است که تماشاچیان بسیاری دارد!

ست الکساندر مک کوئین هری

در همان سال یک کت و شلوار بی نقص دیگر که از کارهای الکساندر مک کوئین بود بسیار جلب توجه کرد. کافی است نگاهی به این عکس داشته باشید تا عمق ظرافت و زیبایی آن را به راحتی تشخیص بدهید. هری استایلز این ست فوق العاده را برای حضور در مراسم جوایز موسیقی ARIA در سیدنی استرالیا انتخاب کرد.

استایل هری در مراسم BRIT2020

کت و شلوار گوچی هری استایلز در مراسم BRIT2020 که به رنگ زرشکی بود بسیار جلب توجه کرد. هری ثابت کرده که به پوشیدن لباس های وینتیج علاقه بسیاری دارد. هری، استایل خود را با یک پیراهن سفید با یقه های بلند و یک بافت بنفش کامل کرد.

استایل وینتیج هری استایلز

هری در مراسم BRIT 2021 با یک لباس وینتیج از گوچی در مراسم حاضر شد. لباس او قهوه ای بود که اشکال مربعی در رنگ قهوه ای روشن و کرمی روی آن نقش بسته بود. او برای استایل خود از کفش آدیداس استفاده کرده بود و یک کیف قهوه ای زنانه در دست داشت.

پوشش هری استایلز در مراسم گرمی ۲۰۲۱

در گرمی ۲۰۲۱ یکی از چهره های جذاب، طبق معمول هری استایلز بود. طبق عادت هری بار دیگر با لباسی از گوچی روی صحنه ظاهر شد. یک کت چهارخانه زرد رنگ و یک شلوار وینتیج قهوه‌ای رنگ. هری از یک کفش زرد رنگ برای ست کردن با کت خود استفاده کرده بود. اما نکته جالب استفاده از یک شال گردن پَر دار بنفش استفاده کرده بود.

فستیوال ونیز ۲۰۲۲

کت شلوارهای هری استایلز، به عبارتی خاص ترین کت شلوارهای مراسم هایی بوده که او در آن حضور داشته است. در عین سادگی جذابیت زیادی دارد. این کت و شلوار نیز از گوچی بود که یک پیراهن آبی آسمانی با یقه های بلند زیر کت خود پوشیده بود.

این بود چند نمونه برگزیده از لباس های هری استایلز که معرفی شد. شما تا چه اندازه با این خواننده مشهور آشنایی دارید؟ آیا لباس های جنجالی و خاص او را در مراسم های مختلف دیده اید؟ جای کدام لباس در این لیست خالی است؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید!