بررسی استایل میا گاث (Mia Goth) بازیگر بریتانیایی

5 دقیقه مطالعه
بررسی استایل میا گاث (Mia Goth)

میا گاث بازیگر و خواننده بریتانیایی، در سال 1993 میلادی در شهر لندن متولد شد. در این مقاله به بیوگرافی و بهترین استایل‌های میا گاث می‌پردازیم. او از سلبریتی‌های مشهور و موفق به حساب می‌آید که امروزه طرفداران زیادی را جذب خود کرده است، با ما همراه باشید تا در ادامه معروف‌ترین استایل‌های میا گاث و سبک میکاپ او را مورد بررسی قرار دهیم.


بیوگرافی میا گاث

میا حرفه بازیگری را از کودکی آغاز کرد و همین مسئله سبب شد تا مجلات معتبری مانند ووگ از این سلبریتی رونمایی کنند. در سال 2022 میلادی میا گاث صاحب یک فرزند شد اما این موضوع جلوی کار و فعالیت او را نگرفت. خیلی از طرفداران میا گاث او را به اسم ملکه جیغ می‌شناسند که علت این اسم می‌تواند بازی او در فیلم‌های ترسناک بسیاری مانند فیلم سینمایی Pearl باشد. در سال‌های 2015، 2018، 2022 و 2023 او جوایز زیادی دریافت کرده است.

استایل میا گاث

خوش پوشی به سبک میا گاث

سبک لباس پوشیدن میا گاث با تغییر هر دهه تغییر می‌کند و با توجه به فیلم‌های اخیری که بازی می‌کند استایل‌های خود را انتخاب می‌کند. در ادامه به بهترین استایل‌های میا گاث در مراسم‌های مهم می‌پردازیم.

جشنواره فیلم تورنتو 2022

او در این جشنواره خیلی به نقش‌هایش در فیلم‌های ترسناکی که بازی کرده است نزدیک بود. میا گاث (Mia Goth) به همراه یک لباس گیپور مشکی به همراه توری بر روی صورت در این جشنواره ظاهر شد. علت داشتن تور روی صورتش را می‌توانیم همخوانی استایل او با نقش‌هایش در فیلم‌های ترسناکی که بازی کرده بدانیم.

جنجالی‌ترین استایل میا گاث در ونیز ۲۰۲۲

او در جشنواره فیلم ونیز سال 2022 متفاوت‌ترین استایل خود را رونمایی کرد. استایل او در این جشنواره مورد توجه طرفداران و رسانه‌ها قرار گرفته بود. برای پوشش سر او یک اسکارف توری مشکی انتخاب کرده بود که همین مسئله مورد بحث خیلی از افراد قرار گرفت. او با این کار نشان داد که از پوشیدن و امتحان کردن آیتم‌های متفاوت هراسی ندارد. روسری در استایل سلبریتی‌ها عموما نقش حجاب را ندارد بلکه آن‌ها از روسری به عنوان اکسسوری برای تکمیل کردن استایل خود استفاده می‌کنند. میا گاث روسری خود را با استایل تماما مشکی که کاملا فیت تن او بود ست کرده بود. استفاده از دستکش و جوراب شلواری مشکی توری، استایل او را به سمت استایل‌های سبک قدیم کشیده بود.

میا در جشن اسکار سال 2020

در سال 2020، میا گاث رنگ موهای خود را به رنگ بلوند تغییر داد و این مسئله سبب شد تا بین رنگ مو و رنگ ابروهای او هماهنگی بوجود آید. انتخاب او در این مراسم نیم‌تنه‌ی گلبهی از کالکشن اوت کوتور بهار-تابستان 2019 برند جیونچی بود. ست این نیم‌تنه با دامن چرمی مشکی یک استایل مینیمال و در عین حال خاص به نظر می‌رسید.

نمایش اوت کوتور دیور در سال 2019

میا گاث در طول فصل بهار-تابستان 2019 به یکی از خوش‌استایل‌ترین سلبریتی‌ها تبدیل شده بود، از هفته مد پاریس گرفته تا اوت کوتور دیور. او در این مراسم بالاتنه‌اش از جنس پارچه‌ی توئید از برند شنل و پایین‌تنه‌اش یک دامن ابریشمی از برند والنتینو بود.

استایل میا گاث در جشنواره فیلم ونیز 2018

گاث در این جشنواره لباسی با الهام از موضوع فیلم بر تن داشت. لباس انتخابی میا در این جشنواره توسط برند جیونچی طراحی شده بود که در قسمت دامن لباس به شکل پلک تزئینات دستی داشت. هدف او از انتخاب این لباس ادای احترام به موضوع تاریک و در عین حال رقص برانگیز فیلم بود.

استایل میا گاث در فشن‌شو 2015 برند میو میو

Mia Goth در این شو با استایل متفاوتی ظاهر شد. انتخاب او یک بافت شبیه بافت مادربزرگ‌ها به همراه یک پیراهن به سبک وینتیج بود. میا گاث سبک وینتیج را در انتخاب کفش نیز رعایت کرده بود و هماهنگی بین آیتم‌های استایل او کاملا مشخص بود.

استایل میا گاث در مراسم لویی ویتون 2014

این سلبریتی مشهور همیشه دختر مد بوده است، زیرا قبل از اینکه حرفه بازیگری را آغاز کند مشغول به فعالیت در حرفه مدلینگ بود. که امروزه این مسئله در استایل‌های او به خوبی مشاهده می‌شود. در این رویداد انتخاب او یک لباس با نقوشی برگرفته از دهه 1970 میلادی بود که بسیار مورد پسند طرفداران میا و رسانه‌ها واقع شد. ست کردن لباس انتخابی میا به همراه یک بوت چرم مشکی کمک کرده بود تا استایل او تکمیل به نظر برسد.

میکاپ به سبک میا گاث

با توجه به چهره بچگانه میا، او بیشترین تغییر ظاهری که می‌کند فیلم به فیلم است. با توجه به نقش‌هایی که به او داده می‌شود ممکن است مدل موی میا گاث تغییر کند. این سلبریتی به سلامت پوست خود خیلی اهمیت می‌دهد، در واقع این مسئله را می‌توان راز زیبایی او دانست.
میا گاث گفته است که قبل از اینکه وارد حرفه بازیگری شود خیلی تمایلی به زیاد آرایش کردن و لوازم‌های آرایشی نداشتم. لوازم آرایشی موردعلاقه‌ی او ریمل است زیرا باعث می‌شود مژه‌هایش بلند و پر به نظر برسند، از دیگر لوازم آرایشی که او استفاده می‌کند رژلب و رژگونه است. در مجموع بخواهیم بگوییم میا گاث خیلی طرفدار آرایش کردن نیست و سعی می‌کند که همیشه خود واقعیش را (البته با ابروهای روشن) نشان دوربین بدهد.

سخن پایانی

اکنون با سبک استایل و میکاپ میا گاث آشنا شدید. شما طرفدار مطالب بررسی استایل سلبریتی‌ها هستید؟ هرکدام از سلبریتی‌ها خط استایل خود را پیدا کرده‌اند و امروزه افراد زیادی استایل‌ سلبریتی‌ها را مورد الهام استایل‌های خود قرار می‌دهند. شما فردی هستید که از استایل‌های میا گاث الهام بگیرد؟ ممنون که همراه ما هستید و ژومنت را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال می‌کنید.