راز مراقبت پوست نائومی کمبل

5 دقیقه مطالعه
راز مراقبت پوست نائومی کمبل

وقتی نوبت به سوپرمدل‌ها می‌رسد، نام نائومی کمبل Naomi Campbell، سوپرمدل جذاب سیاه‌پوست در اول لیست قرار می‌گیرد. او اولین مدل سیاه پوستی است که تصویرش روی جلد مجله مد ووگ (Vogue) قرار گرفت. علت اصلی شهرت نائومی کمبل در سن میان‌سالی، پوست صاف و زیبای اوست. در این مقاله از سلبریتی ها قصد داریم راز زیبایی نائومی کمبل را به همراه بهترین میکاپ‌های او در فرش قرمز بررسی کنیم.


بیوگرافی نائومی کمبل

نائومی کمبل (Naomi Campbell) یا به‌طور کامل: نائومی ایلین کمبل در بیست و دوم ماه می سال 1970 در لندن متولد شد. او دختر والری موریس-کمبل یک رقصنده اهل جامائیکا و یک پدر بی‌نام است. نائومی در مدرسه دانروون و آکادمی هنرهای نمایشی لندن تحصیل کرد.

آغاز حرفه مدلینگ نائومی کمبل

نائومی وقتی 15 سال سن داشت، توسط یک پیشاهنگ مدل‌سازی کشف شد که با آژانس مدل‌سازی Synchro قرارداد امضا کرد. سال بعد، او اولین مدلینگ خود را در برنامه بزرگ مدلینگ مجله انگلیس ELLE به دست آورد. طی چند سال بعد از آغاز مدلینگ، او اولین مدل سیاه‌پوست بود که عکسش بر روی جلد بسیاری از مجلات برجسته غربی چاپ شد.

به‌عنوان‌مثال عکس او بر روی نسخه‌های انگلیس و فرانسوی Vogue به ترتیب در دسامبر 1987 و آگوست 1988 چاپ شد و همچنین در سپتامبر 1991 عکسش بر روی مجله آمریکایی Vogue قرار گرفت.

آغاز حرفه مدلینگ نائومی کمبل

نائومی کمبل در دنیای فیلم و موسیقی

این سوپر مدل تنها شهرت خود را از طریق مدلینگ کسب نکرد؛ بلکه به دلیل حضور در سریال‌های تلویزیونی مانند: The Face، Vanilla Ice Vehicle ،Cool As Ice و Empire نیز شهرت دارد. او همچنین در زمینه موسیقی در نیز فعالیت می‌کند. نائومی با آهنگ "عشق و اشک" در سال 1994 به اوج خود رسید و همچنین اولین آلبوم او به نام Baby Woman بیش از 1 میلیون نسخه فروخت.

برند عطر نائومی کمبل

کمبل در سال 1999 عطر زنانه همنام با خودش را با همکاری شرکت NC Connect در سال 2002 نام راه‌اندازی کرد. فعالیت حرفه‌ای او علاوه بر کسب شهرت در دنیای مدلینگ و هالیوود، به دلیل درگیری‌های حقوقی و بشردوستانه خود نیز مشهور است که شامل تأسیس سازمان خیریه می‌شود.    

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

همان‌طور که می‌دانید سبک زندگی مدل‌ها با افراد عادی متفاوت است. آن‌ها علاوه بر داشتن رژیم غذایی متفاوت، به دلیل آرایش‌های سنگین، روتین پوستی متفاوتی نیز دارند. پوست کمبل در سن میان‌سالی صاف و بی‌نظیر است و در ادامه راز نگهداری و مراقبت از پوست او را از زبان خودش بررسی می‌کنیم.

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

  • روتین پوستی

نائومی روتین پوستی خودش را با کرم تمیزکننده و کمی صابون شروع می‌کند. او سپس از ویتامین C، کرم دور چشم و روغن گل رز برای روشن‌کننده و ضد پیری زودرس استفاده می‌کند.

او درباره روتین خود می‌گوید:

" هیدراتاسیون، برای من، مهم‌ترین چیز است. من دوست دارم پوستم چرب و روغنی به نظر برسد. من دائماً از مرطوب‌کننده برای پوست صورتم استفاده می‌کنم"

  • استفاده از جید رولر

بعد از استفاده از فیش واش، نائومی شروع به استفاده از غلتک صورت روی پوست خود می‌کند تا پوست خود را برای سرم‌های آبرسان آماده کند.

  • ماسک صورت

آرایش زیاد باعث بازشدن منافذ پوست می‌شود. استفاده از ماسک‌های صورت به‌صورت ورقه‌ایی یا خامه‌ایی یکی از بهترین راهکارها برای بهبود سلامت پوست است.

"وقتی کار نمی‌کنم، سعی می‌کنم به‌هیچ‌وجه آرایش نکنم. من دوست دارم فقط پوست تمیز داشته باشم. " 

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

  • مرطوب کننده

به گفته نائومی کمبل، او در حمام از ژل‌های دوش عطری استفاده نمی‌کند و فقط از صابون کودک استفاده می‌کند.

"من به طور مداوم پوستم را مرطوب می‌کنم. این روزها از سرم‌های رطوبت‌رسان برای صورتم کمک می‌گیرم. من فکر می‌کنم همه مرطوب کننده‌های آرایشی و آرایش سنگین فقط منافذ را مسدود می کنند."

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

مراقبت از بدن به سبک نائومی کمبل

به دلیل سفرهای زیاد و به‌هم‌ریختن رژیم غذایی او، راز اصلی مراقبت از پوست بدن کمبل نوشیدن آب است.

"اولین کاری که من انجام می‌دهم آب گرم با لیمو و پروبیوتیک‌هاست. من هرگز قهوه نمی‌نوشم. من تنها یک فنجان چای می‌خورم و ترجیحم این است که یک فنجان چای سبز داشته باشم. من بیشتر به چای گیاهی علاقه‌مند هستم و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها را برای سیستم ایمنی بدن دارم."

علاوه بر داشتن تغذیه مناسب کمبل علاقه زیادی به ماساژ دارد. او درباره سبک ماساژ خود این‌گونه می‌گوید:

"حتی وقتی نیمه‌شب وارد خانه می‌شوم، دوست دارم ماساژ بگیرم. زیرا تمام روز از پاشنه پا استفاده می‌کنم که من این کار را شاید دو یا سه بار در هفته انجام می‌دهم. "

مراقبت از بدن به سبک نائومی کمبل

بهترین میکاپ نائومی کمبل

این سوپر مدل سیاه‌پوست در طول حرفه خود با میکاپ‌های مختلفی ظاهر شده است و اکثر آرایش‌های او ساده هستند. به خواندن ادامه دهید تا با بهترین آرایش نائومی کمبل در فرش قرمز آشنا شوید.

  • مت گالا 2023

چشمان متالیک با یک خط چشم جذاب گربه در مت گالا ظاهر زیبای کمبل را تکمیل کرد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - مت گالا 2023

مطلب مرتبط: مت گالا 2023

  • فشن شو دیور 2022

نائومی در نمایشگاه لباس مردانه برند Dior در مصر، درخشش طلایی در گوشه داخلی چشم را برای آرایش صورت خود انتخاب کرد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - فشن شو دیور 2022

پیشنهاد ژومنت: بررسی بهترین استایل کندال جنر، سوپرمدل معروف 

  • مت گالا 2022

این سوپرمدل مشهور در این مراسم چهره‌ی آراسته خود را با جواهرات زینت بخشید.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - مت گالا 2022

  • نائومی کمبل در سال 2020

نائومی موهای براق خود را در مراسمی به افتخار شان «دیدی» به سبک باب کوتاه کرد و با آرایشی صورتی در مراسم شرکت کرد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - 2020 noami campbell

  • فشن شو لویی ویتون 2019

نائومی در نمایشگاه لباس مردانه لویی ویتون در پاریس با موهای اصلی خود و لباس مونوکروم نود ظاهر شد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل -  فشن شوی لویی ویتون 2019

  • کمبل در مراسم مد ایتالیا 2018

این سوپرمدل جذاب در مراسم جوایز فرش سبز مد ایتالیا در میلان با موهای موج دار بلند و آرایش سیلور شرکت کرد.

نظر شما درباره نائومی، مدل میانسال، چیست؟ در بخش دیدگاه نظر خود را برایمان بنویسید. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد نیز می‌توانید پیج ژومنت استایل را در اینستاگرام دنبال کنید.

نائومی کمبل در مراسم مد ایتالیا 2018 - راز زیبایی نائومی کمبل