بررسی برندها در هفته مد نیویورک 2024

5 دقیقه مطالعه
هفته مد نیویورک 2024

هفته مد نیویورک 2024 شهر را به هم ریخت! هفته مد امسال از بازگشت برندهایی مانند رالف لورن (Ralph Lauren)  و 3.1 Phillip Lim به دنیای مد و فشن خبر داد. در این هفته عجیب شاهد رونمایی کالکشن فصل بهار تابستان 2024 برندهای مختلف، و همچنین اولین حضور طراحان مطرحی مانند گریس لینگ و بیشمه کرومارتی بودیم. در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت، به بررسی هفته مد نیویورک 2024 و همچنین ترندهای مد در این هفته می‌پردازیم.


اعتراض peta

اولین اتفاق خبرساز در اخبار دنیای مد، اعتراض peta (بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران) در Coach بود. این مراسم یک شب قبل از برگزاری هفته مد نیویورک 2024 با حضور افراد مشهوری از جمله جنیفر لوپز و لیل ناس ایکس در فضای داخلی زیبای مرمری کتابخانه عمومی نیویورک در پارک برایانت برگزار شد. این نمایش شامل اعتراض غیرمنتظره PETA  به چرم، در باند فشن شو بود. همچنین دهمین سالگرد استوارت وورس به‌عنوان مدیر خلاق را نیز جشن گرفت.

اعتراض  peta در هفته مد نیویورک 2024

برند جدید جاستین جیکوب

جاستین جیکوب لوئیس، برند هم‌نام خودش را راه‌اندازی کرد و اولین کالکشن خود را در newyork fashion week 2024 رونمایی کرد. مجموعه تولیدات این برند شامل هر دو جنسیت می‌شود.

برند جاستین جیکوب justin jacob در هفته مد نیویورک 2024

این برند با ارائه لباس‌های بومی رنگارنگ توجه بسیاری را در اولین کت واک خود جلب کرد. نظر شما در مورد آینده این برند چیست؟ 

برند جاستین جیکوب justin jacob در هفته مد نیویورک 2024

همکاری برند تیفانی و ژیوانشی در هفته مد نیویورک 2024

همکاری دو برند مشهور همیشه جذاب است و این بار برند تیفانی و ژیوانشی همکاری خود را در هفته مد نیویورک اعلام کردند. ژیوانشی با الهام از دریا، صدف‌های درخشان، مرجان‌ها و ستاره‌های دریایی لباس‌های خود را طراحی کرد که با افزودن عینک‌های آفتابی مشکی ضخیم و تاپ‌های کندویی، ظاهر مدل‌ها را متفاوت کرد. جواهرات نفیس تیفانی نیز بیانگر همکاری بی‌نقص این دو برند بود.

TiffanyxGivenchy - همکاری برند تیفانی و ژیوانشی  در هفته مد نیویورک 2024

برند هلموت لانگ

طراح مدرنیست پیتر دو اولین مجموعه خود را به‌عنوان مدیر خلاق، نمایش این برند را در اوج هفته برگزار کرد. به این طراح برجسته اصالتاً ویتنامی، این فرصت داده شد تا برند مینیمالیستی دهه 90 را که سال‌ها بدون مدیر خلاق سپری می‌شد برای نسل جدید دوباره تفسیر کند. کالکشن بهار تابستان 2024، شامل کت‌وشلوار مردانه و زنانه، تیشرت‌های رنگارنگ است که طراح حساسیت‌های ظریف خود را به زیبایی‌شناسی این برند مینیمالیسم به‌خوبی تزریق کرد.

برند هلموت لانگ در هفته نیویورک 2024

بازگشت رالف لورن در هفته مد نیویورک 2024

برند رالف لورن پس از غیبت طولانی از سال 2019 در هفته مد نیویورک امسال پرقدرت بازگشت. رالف لورن برند اصلی نیویورک است. این برند لباس‌های پولو و شلوار جین وسترن که یکی از اصلی‌ترین مدهای آمریکایی‌ها است را تولید می‌کند. بازگشت آن به دنیای مد خبری عالی برای علاقه‌مندان این برند است. فهرست مهمانان ویژه این برند نیز شامل افراد پر ستاره‌ای مانند: جنیفر لوپز و دایان کیتون می‌شد. یکی از طراحی‌های برجسته و جذاب این برند، لباس طلایی بود که توسط سوپر مدل دهه 90 کریستی تورلینگتون به نمایش گذاشته شد.  

بازگشت  رالف لورن در هفته مد نیویورک 2024

مهمانی به سبک لاکوان اسمیت

لاکوان اسمیت طراح مد و فشن، کت واک خود را در هفته مد نیویورک 2024 به یک کلوپ شبانه موقتی تبدیل کرد. مدل‌ها در مسیر کت واک با ست‌های روشن در زیر نور قرمز قدم می‌زدند. کالکشن LaQuan Smith، شامل ژاکت‌های رنگ روشن بدون شلوار با برش تیز، تاپ‌های نازک و شلوارهای گشاد است.

لاکوان اسمیت در هفته مد نیویورک 2024

هریس رید

هریس رید در زمان رونمایی از مجموعه سپتامبر 2023، در عصر چهارشنبه در تیت مدرن اعلام کرد:

مجموعه جدید من، واقعاً با این ایده از رویای سیاه ‌وسفید قدیمی هالیوود شروع شد که در هفته مد نیویورک از آن رونمایی می‌شود.

این مجموعه با عنوان "دوئت" به معنای کاوش و جشن دوگانگی (با توجه به مفاهیم مردانگی و زنانگی) در این هفته رونمایی شد. هریس رید این مجموعه جذاب را مانند قطعات مجسمه‌سازی به طور اغراق‌آمیزی خلق کرد. این کالکشن توسط سوپرمدل سایز پلاس، اشلی گراهام و کوزیما به خوبی اجرا شد.

هریس رید در هفته نیویورک 2024

برند گابریلا هرست

گابریلا هرست برای نمایش کالکشن بهار تابستان خود در هفته نیویورک 2024، مجموعه‌ای شیک و پیچیده از لباس‌های متالیک، تاپ‌های شانه‌دار، لباس‌های توری قلاب‌بافی و ترکیب‌هایی از چرم مصنوعی را ارائه کرد. لباس‌های ساحلی همیشه پرطرفدار بودند و با ارائه این کالکشن، سال دیگر با کمی تغییر شاهد ترند شدن دوباره آن هستیم.

گابریلا هرست نمایش کالکشن  بهار تابستان  در هفته نیویورک 2024

برند توری برچ

توری برچ طراح لباس در این فصل استایل‌های جالبی را ارائه داد. این برند ژاکت‌های بزرگ، عینک‌های آفتابی دورتادور زرد، دامن‌های کوچک و لباس‌های کوچک با سایه‌های منحصربه‌فرد را ارائه کرد.

برچ در مورد کالکشن خود گفت:  

لباس‌ها به گونه‌ای است که فضا را در ذهن شما آزاد می‌کند. برای بهار/تابستان 2024، با خیاطی مدولار، مواد با وزن سبک و لایه های پویا که ساختار و حجم را بدون افزایش حجم زیاد، می‌سازند، تهیه و تولید شدند. این مجموعه برای زندگی، برای حرکت با شما و القای حس سبکی و خوش بینی طراحی شده است.

برند توری برچ در هفته نیویورک 2024

برند مایکل کورس در هفته مد نیویورک 2024

طراح این برند مایکل کورس، مجموعه بهاری خود را با الهام از تعطیلات ارائه داد. او لباس‌ها را براساس القای آزادی، آرامش و زرق‌وبرق آرام طراحی کرد. او همچنین می‌خواست این حس جادویی را به مخاطب منتقل کند که چگونه یک تعطیلات می‌تواند در ذهن افراد تأثیر بگذارد و چگونه آن خاطرات برای همیشه باقی می‌مانند.

مایکل درباره مجموعه خود گفت:

از زمانی که مادرش فوت کرده است، بسیار به آن فکر کرده است. من به خاطرات سفرها فکر می‌کردم. او دوست داشت به راهی سفر کند که من دوست دارم به سراسر جهان سفر کنم.     

این مجموعه شامل: لباس‌های توری، کفتان‌های شفاف، کفش‌ تخت، لباس‌های شنای که به‌عنوان بخش اصلی لباس‌های این مجموعه و ژاکت‌هایی برای پوشیدن بعد از ساحل می‌شود. محل برگزاری کت واک نیز در دومینو پارک در بروکلین، مشرف به رودخانه و خط افق شهر بود.

برند مایکل کورس در هفته مد نیویورک 2024

کت واک برند مایکل کروس شامل لیست مهمان و کت واک پرستاره می‌شد. بلیک لایولی، هالی بری، ونسا هاجنز، هیلی آتول، ریتا اورا، آریانا دبوز، آنیتا، الساندرا ماستروناردی از جمله افرادی بودند که در ردیف اول حضور داشتند. همچنین افرادی مانند ایرینا شایک، اشلی گراهام و امیلی راتاجکوفسکی بر روی صحنه رفتند.

نظرشما در مورد newyork fashion week 2024 چیست؟ نظر خود را در دیدگاه برای ما بنویسید. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد نیز می‌توانید پیج ژومنت استایل را در اینستاگرام دنبال کنید.

برند مایکل کورس در هفته مد نیویورک 2024