سلنا گومز خالق برند لوازم آرایشی رر بیوتی

14 دقیقه مطالعه
لوازم آرایشی رر بیوتی

این روزها، برندهای آرایشی و زیبایی زیادی توسط چهره های شناخته شده تولید شدند. که تقریباً به یک انتظار تبدیل شده است که وقتی یک ستاره به سطح مشخصی از شهرت می رسد، مجبور به ایجاد یک خط تولید است. همین اتفاق منجر به ایجاد دریایی از برندهای مرتبط با افراد مشهور است. با این حال، تعداد کمی از لوازم آریشی ها وجود دارند، که به اوج رسیدند. لوازم آرایشی رر بیوتی سلنا گومز یکی از آنهاست. نه تنها کیفیت محصولات فراتر از حد انتظار است، بلکه این برند به گسترش مثبت اندیشی اختصاص دارد و حتی درصدی از فروش کل را به سازمان بهداشت روان اهدا می‌کند. به مناسبت تولد سلناگومز و همچنین تورهای برند آرایشی رر بیوتی در این مقاله  از مجله مد و فشن ژومنت به تولد این برند می پردازیم.


تولد برند لوازم آرایشی رر بیوتی

سلنا گومز (Selena Gomez) خواننده و بازیگر معروف هالییود بعد از انتشار آلبوم Rare که در ژانویه 2020 منتشر شد، اعلام کرد که یک برند آرایشی را به نام (Rare Beauty) راه‌اندازی می‌کند. در ۴ فوریه 2020، گومز ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از این سرمایه‌گذاری جدید خبر داد: "بچه‌ها، من دو سال است که روی این پروژه ویژه کار می‌کنم و می‌توانم به طور رسمی بگویم که Rare Beauty در فروشگاه‌ سفورا (sephora )در آمریکای شمالی راه‌اندازی می‌شود. اینستاگرام رر بیوتی را دنبال کنید، بی صبرانه منتظرم تا چیزهای بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم."

همچنین او اعلام کرد که این برند از 3 سپتامبر در دسترس خواهد بود. بعد از مدتی انتظار، در اوایل آگوست بالاخره لوازم آرایشی رر بیوتی برای خرید در Sephora و همچنین به صورت آنلاین از وب سایت رسمی این برند (Rare Beauty) در دسترس قرار گرفت.

تولد برند Rare Beauty

معنای اسم برند رر بیوتی

نام این برند بازتاب نام آلبوم سلنا است. او از این آلبوم به عنوان دفتر خاطرات خود در چند سال گذشته یاد می کند. او حتی در موزیک ویدیوی "Boyfriend" از محصولات آرایشی خود استفاده کرد. و می‌توان گفت که طرفداران خود را برای یک سورپرایز آماده کرد. به طور کلی می‌توان حدس زد که بسیاری از اشعار آن در مورد رابطه او با جاستین بیبر است.

دلیل برتری برند Rare Beauty از سایر رقبا

این برند به همان اندازه که در مورد زیبایی ظاهری است، بیشتر زیبایی درونی را در بر می‌گیرد. سلنا در تیزر انتشار این برند گفت: "نادر بودن به معنای راحت بودن با خودتان است. من از تلاش برای کامل بودن دست برداشتم و فقط می خواهم من باشم. "

این خواننده همیشه با طرفدارانش در مورد سلامت روان خود صحبت می کند. گومز در مصاحبه ای در ژانویه با مجله WSJ گفت: "من عزت نفس پایینی داشتم و این چیزی است که به طور مداوم روی آن کار می‌کنم. اما احساس می‌کنم بسیار قدرتمند هستم، زیرا دانش زیادی در مورد آنچه که از نظر ذهنی در حال وقوع است به دست آوردم.

هدف از تولید این محصولات این است که خودتان باشید، چه آرایش غلیظ و چه آرایش سبُک داشته باشید. آرایش کردن بیشتر برای لذت بردن است، بلکه چیزی نیست که شما به آن نیاز داشته باشید. من می‌خواهم که هر فردی دقیقاً همانطور که هست احساس زیبایی کند.

من فکر می کنم این برند می‌تواند فراتر از یک برند زیبایی باشد. و می خواهم همه ما از مقایسه خودمان با یکدیگر دست برداریم و شروع به پذیرش منحصر به فرد بودن خودمان کنیم. شما با عکس، لایک یا نظر تعریف نمی‌شوید. زیبایی نادر و درونی به این نیست که دیگران شما را چگونه می‌بینند. این مربوط به این است که شما خودتان را چگونه می‌بینید."
گومزو مجله WSJ

سلنا گومز در مصاحبه ای با مجله Allure که در 31 آگوست 2020 منتشر شد، گفت: "زیبای با یک لایک یا نظر و یا حتی بدن شما تعریف نمی شود. در تمام مدتی که ما این برند را ایجاد می‌کردیم، همیشه این تصور را داشتیم که این موضوع در مورد سلامت روان و ایجاد مکانی امن برای ارتباط مردم است."

سلنا گومز در مجله Allure

محصولات Rare Beauty

گومز در گفتگو با مجله Interview که در 13 آوریل منتشر شد، جزئیات بیشتری در مورد محصولات بیان کرد. بزرگترین خبر این است که او به درخواست خبرنگار مجله امی شومر (Amy Schumer)، بیان کرد که خط تولید این برند دارای زیرسازی، کانسیلر، رژ لب و سایه چشم و 48 سایه از فونداسیون وجود خواهد داشت.

سلنا گومز مجله interview

لوازم آرایشی Rare Beauty دارای 12 فرمول، 100 رنگ و سه ابزار است. این برند شامل پرایمر روشن‌کننده، فونداسیون سبک Liquid Touch، کانسیلر روشن‌کننده مایع که هر دو در 48 رنگ بسیار متنوع و متناسب با همه رنگ‌های پوست موجود هستند رژگونه مایع ملایم Pinch، بالم لب With Gratitude Dewy (موجود در هشت رنگ) ، کرم لب مات (موجود در 12 رنگ)، مداد ابرو و ژل ابرو مات Perfect Strokes است. خط چشم مایع آن از یک خوشنویس الهام گرفته و شامل بیش از 1000 تار مو برای دقت بهینه است.

محصولات رر بیوتی

لوازم آرایشی رر بیوتی کجا تولید می شود؟

به طور کلی تولید این برند در آمریکا زیر نظر سلنا گومز است. اما در کره جنوبی، پایتخت زیبایی جهان، نیز تولید می شود.

صندوق خیریه برند رربیوتی

در 22 ژوئیه، برند آرایشی رر بیوتی اعلام کرد که در تلاش برای جمع‌آوری پول برای افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان، صندوق Rare را راه‌اندازی می‌کند. این برند در یک پست اینستاگرامی گفت: "هدف ما با ایجاد این صندوق جمع آوری 100 میلیون دلار در بلند مدت در طی 10 سال آینده برای کمک به افزایش دسترسی به منابع سلامت روان است."

این سلبریتی محبوب طرفدارانش را از نحوه ی کار صندوق اینگونه با خبر کرد: " با شروع اولین فروش ما، 1٪ از فروش سالانه لوازم آرایشی Rare Beauty مستقیماً به صندوق اختصاص می یابد. اما این همه چیز نیست. ما متعهد به جمع آوری کمک های مالی برای رسیدن به هدف خود هستیم. که در این راه شرکای بشردوستانه متعدد نیز ما را همراهی می کنند . صندوق خیریه رر به حمایت از سازمان‌های محلی، ملی و جهانی که تأثیر مستقیمی بر رفاه این جامعه شگفت‌انگیز دارند، کمک خواهد کرد."

همچنین ادامه داد: "با هم، ما بهتر هستیم و چون به تنهایی قادر به انجام این کار نیستیم، شورای سلامت روان زیبایی رر از کارشناسان برجسته بهداشت روان و متخصصان با تجربه تشکیل شده است تا به تلاش‌های تأثیرگذار ما کمک کنند."

سلنا گومزrare beauty

تاثیر کرونا بر خط تولید لوازم آرایشی رر بیوتی

تیم برند آرایشی رر بیوتی هنوز از راه دور کار می کند، اما عکاسی آن برای اولین کمپین #WeAreRare تا اوایل امسال به تاخیر افتاد.

کمپین #WeAreRare

رونمایی از 3 محصول جدید در کالکشن پاییز رر بیوتی Rare Beauty Fall 2023

سلنا گومز در هفته پیش از 3 محصول جدید رر بیوتی رونمایی کرد. مجموعه پاییز رر بیوتی دارای رنگ های گرم و مناسب فصل است و ای بار 3 محصول جدید به این کالکشن اضافه شده است. این مجموعه شامل سایه چشم سبک، مداد ابرو و خط چشم مایع Perfect Strokes است. اگر به دنبال آرایش چشم‌ گرم و جسور هستید، این محصولات را از دست ندهید.

1.سایه چشم استیکی رر بیوتی مدل All Of The Above Weightless Eyeshadow Stick

سایه چشم مدادی برای همه افراد مخصوصا مبتدیان در آرایش چشم بسیار مناسب است. بدون استفاده از براش، خیلی راحت می توانید سایه بزنید و در مدت زمان کم و بدون دردسر آماده شوید. سایه چشم استیکی برند سلنا گومز، با فرمول کرمی آن به شما این امکان را می دهد که خط، سایه و حتی برجسته کردن چشمانتان را آسان کند. این محصول در شش رنگ تولید شده است.

از این محصول را می توان به عنوان سایه چشم، خط چشم و هایلات استفاده کرد. برند Rare Beauty نحوه استفاده از این محصول همه کاره را این گونه توضیح داد.

  • برای سایه چشم، کافیست از نوک انگشتان برای کشیدن و ترکیب محصول روی پلک خود استفاده کنید.  
  • برای استفاده به عنوان خط چشم، از نوک آن استفاده کنید و آن را مستقیماً در امتداد خط مژه خود بکشید.
  • برای هایلایت از یکی از سایه های روشن تر استفاده کنید و آن را به گوشه داخلی چشم و استخوان ابرو بزنید.

سایه چشم استیکی رر بیوتی مدل All Of The Above Weightless Eyeshadow Stick

2. مداد ابرو رر بیوتی مدل Brow Harmony Precision Pencil

اگر طرفدار موسس این برند باشید حتما متوجه ابروهای زیبای سلنا شدید.  گومز گفت که این مداد به ابروهای او کمک می کند تا حد ممکن طبیعی به نظر برسند.  مداد ابرو rare beauty، یک مداد ضد آب با ماندگاری طولانی با نوک زاویه ریز برای ایجاد ضربه های دقیق و موی شکل است. این مداد نیز در شش رنگ مختلف از بلوند ملایم تا مشکی وجود دارد.

مداد ابرو رر بیوتی مدل Brow Harmony Precision Pencil

3. خط چشم مدادی و ژلی رر بیوتی مدل Perfect Strokes Longwear Gel Eyeliner

اگر در کشیدن خط چشم مشکل دارید و احساس نا امیدی می کنید؛ با خط چشم جدید این برند با این مشکل خداحافظی کنید. این خط چشم مداد ژل ضد آب، در سه رنگ مشکی، قهوه ای و شرابی تولید شده است که کشیدن خط چشم را برای شما آسان می کند.

خط چشم مدادی و ژلی رر بیوتی مدل Perfect Strokes Longwear Gel Eyeliner

تور رربیوتی

این بازیگر، خواننده و کارآفرین درباره مجموعه جدید با مجله‌ی BAZAAR صحبت کرد و فاش کرد که ماه هاست مخفیانه محصولات لب خود را روی فرش قرمز و همچنین عروسی بریتنی اسپیرز استفاده می‌کرد.

سلنا گومز-عروسی بریتنی اسپیرز

رژلب های مات Kind Words در 10 رنگ تولید می شوند و دارای فرمول کره ای و غیر خشک کننده هستند که در تمام طول روز ماندگاری دارند. گومز می گوید: "من می‌خواستم رژ لب کلاسیکی بسازم که واقعا راحت باشد. هر سایه‌ای ساده و قابل استفاده درتمام مناسبت هاست و برای هر روز نیز مناسب است." خط لب های Kind Words نیز دارای 10 رنگ هستند که با رژ لب‌ها مطابقت دارد و دارای یک تراش داخلی است.

برند لوازم آرایشی رر بیوتی

بنیانگذار رربیوتی (Rare Beauty) می‌گوید: "این تمام چیزی است که من تا به حال در مجموعه خط لب می‌خواستم. فوق‌العاده صاف و روی لب‌های شما، پوسته نمی شود و باعث می‌شود تا تمام روز بدون احساس چسبندگی دوام بیاورد." ستاره پاپ همچنین اضاف کرد: "من واقعاً خوشحالم که شما این یکی را نیز امتحان کنید."

سلنا گومز با همکاری فروشگاه آنلاین Sephora از لندن، میلان، پاریس و سانتا مونیکا به دنبال تبلیغ خط لوازم آرایشی برای جشن راه‌اندازی رژ لب‌های جدید خود به نام Kind Words، بوده است. محصولات جدید در حال حاضر به صورت آنلاین و حضوری در فروشگاه های Sephoras و Space NK در دسترس هستند.

rare beauty- Space NK

رر بیوتی در لندن

سلنا گومز در فروشگاه Space NK Kings حضور یافت تا از رژ لب‌های Kind Words جدید خود را در 12 ژوئیه 2022 در لندن، انگلستان رونمایی کند.

استایل سلناگومز در لندن

او روز سه‌شنبه با یک لباس کوتاه آستین بلند یقه لیمویی در اسپیس NK کینگز کراس در لندن ظاهر شد. با کفش مدل PVC شفاف و گوشواره های طلایی جنیفر فیشر استایل خود را تکمیل کرد. هنرپیشه سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان (The Only Murders in the Building) با انتخاب این نوع استایل، ظاهری قدیمی به ظاهر خود اضافه کرد.

استایل سلناگومز در لندن-رربیوتی

لوازم آرایشی رر بیوتی در ایتالیا

این بار مراسم معرفی خط جدید زیبایی Rare Beauty در میلان ایتالیا برگزار می‌شود. و سلنا گومز در 11 جولای 2022 با ظاهری جذاب در این مراسم حضور یافت.

استایل سلناگومز در ایتالیا

ستاره ی پاپ هنگام بازدید از شعبه ی رر بیوتی در ایتالیا، با استایلی جذاب و ساده از طراح ایتالیایی پرادا‌، مورد توجه قرار گرفت. او یک پیراهن دکمه دار سبز، یک دامن کوتاه راه راه قهوه ای چین دار با جواهرات جنیفر فیشر، به سبک کیت یانگ، ظاهر شد. آرایش او توسط میکاپ آرتیست Hung Vanngo انجام شد، و از رژ و خط لب مات Kind Words جدید خود به رنگ Talented استفاده کرد.

استایل سلناگومز در ایتالیا-Rare Beauty

رر بیوتی در پاریس

مقصد دیگر او برای رونمایی از خط تولید جدید لوازم آرایشی رر بیوتی پاریس بود. سلنا گومز در 08 ژوئیه 2022 در در فروشگاه Sephora واقع در پاریس، فرانسه حضور یافت. او با لبخند و به همراه تکان دادن دست خود برای طرفدارانش از بین جمعیت عبور کرد. و به قسمت اصلی فروشگاه رفت.

استایل سلنا گومز در پاریس

او با یک ست دو تکه ژاکارد بافتنی سیاه و سفید از برند Alaïa، که شامل یک تاپ آستین کوتاه و یک دامن کوتاه همسان ظاهر خود را تکمیل کرد. اکسسوری او شامل یک کیف دستی مشکی Le Cour به شکل قلب از مجموعه زمستانی بهار 2022 این برند بود. که با یک جفت کفش پاشنه بلند نوک تیز سفید از برند استوارت وایتزمن (stuart weitzman) را با لباس خود هماهنگ کرد. در پایان استایل خود را با گوشواره‌های حلقه‌ای از جواهرات مسیکا تکمیل کرد. مدل موی او که از اورلاندو پیتا الهام گرفته بود، ظاهر خود را در عین سادگی بسیار جذاب کرد.

در این مراسم بیوتی بلاگر معروف الناز گلرخ به همراه مدل معروف حمید فدایی نیز حضور داشتند.

استایل سلنا گومز در پاریس-rareBeauty

لوازم آرایشی رر بیوتی در کالیفرنیا

ستاره سابق دیزنی که مشغول تبلیغ آخرین فصل کمدی موفق رمز و راز خود در شبکه Hulu است، آخرین مقصد برای رونمایی از جدیدترین مجموعه این برند یعنی Kind Words را در 29 ژوئن 2022 در هتل سانتا مونیکا Proper کالیفرنیا، انتخاب کرد.

استایل سلناگومز در سانتا مونیکا

او در یک رویداد تبلیغاتی در هتل سانتا مونیکا پروپر، در لباس بلیزر مشکی الکساندر مک‌کوئین (Alexander McQueen) با دامن توری شفاف نامتقارن، به‌علاوه گوشواره‌های حلقه‌ای مونیکا وینادر (Monica Vinader) و صندل‌های بنددار مشکی آغاز کرد.

استایل سلناگومزدر سانتا مونیکا کالیفرنیاrare beauty

قیمت محصول جدید رر بیوتی

رژ لب مات Kind Words در سایت Sephora برای خرید در دسترس هستند و با قیمت 20.00 دلار به فروش می رسند.

پر فروش ترین محصولات 

به خاطر رنگدانه های دیوانه کننده و کاربرد آسان آن و رژگونه مایع، محصولات رر بیوتی در بین بلاگرها در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب است. بنابراین جای تعجب نیست که در صدر لیست پرفروش ها، این برند قرار گیرد. با این حال، رر به دلیل محصولات رنگی خود مانند مرطوب‌کننده‌های رنگی و پرایمرها (انواع مات‌کننده و روشن‌کننده) و همچنین سایر لوازم زیبایی مانند ریمل و خط چشم شناخته می شود. در این قسمت، تمام محصولات پرفروش‌ برند Rare Beauty که ارزش خریدن دارند را بررسی می کنیم.

پر فروش ترین محصولات رر بیوتی

کرم ضدآفتاب برند آرایشی رر بیوتی SPF 20 با رنگ روشن

این ضدآفتاب رنگی انعطاف‌پذیر برای ظاهری "بدون آرایش" ایده‌آل است و در عین حال آبرسانی به آن‌ها اضافه می‌کند. به علاوه، حاوی SPF 20 برای محافظت روزانه در برابر آفتاب است. این کرم از ترکیب گیاهی (نیلوفر آبی، گاردنیا و نیلوفر آبی سفید)، ویتامین E است. محدوده سایه وسیع، و SPF را می توان از مزایای این کرم 30 دلاری دانست. اما ممکن است برای انواع پوست های چرب کارساز نباشد پس در انتخاب نوع آن باتوجه به پوست خود دقت کنید.

کرم ضدآفتاب SPF 20 با رنگ روشن-rareBeauty

 رژلب و رژگونه رربیوتی مدل Mini Lip & Cheek EssentialsDuo

این رژلب و گونه دوتایی با نسخه محدود به شما امکان می‌دهد دو تا از محبوب‌ترین محصولات Rare Beauty (رژگونه مایع Soft Pinch و کرم لب مات سوفله) را در اندازه‌های مناسب سفر امتحان کنید. سایه های صورتی جذاب این ترکیب 18 دلاری محبوبیت آن را دوچندان کرد اما رنگ آن به صورت محدود است.

رژلب و گونه Mini Lip & Cheek EssentialsDuo رر بیوتی

برس فونداسیون رر بیوتی Liquid Touch

اگر آموزش های آرایش سلنا گومز در تیک تاک (TikTok) را دنبال کنید، متوجه می‌شوید که او از برس زیرسازی رربیوتی خود زیاد استفاده می‌کند. پرزهای این برس 28 دلاری با بسته بندی متراکم و زاویه دار، مانند شکل نوک انگشتان است. که کاربرد آن را آسان و کنترل شده می کند و برای کرم پودرهای مایع بسیار کاربردی است.

برس فونداسیون رربیوتی Liquid Touch

رژگونه مایع برند رر بیوت Soft Pinch Liquid Blush

این رژگونه ی 20 دلاری در دنیای آرایش و زیبایی سر و صدای زیادی کرد، که بی دلیل هم نبود. به دلیل رنگ بندی زیاد، به راحتی با انواع سبک آرایش هم خوانی می کند. ترکیب گیاهی آن شامل یاسمن و نیلوفر آبی و سفید است که مانند یک رویا با هم ترکیب شدند. این محصول در دو مدل مات و براق موجود است.

رژگونه مایع رر بیوتی Soft Pinch Liquid Blush

پرایمر رر بیوتی مدل Always An Optimist Illuminating Primer

با این پرایمر ژل خنک کننده که تغذیه و آبرسانی می کند به پوست خود درخشندگی بیشتری بدهید. ترکیب گیاهی (یاسمن، نیلوفر آبی و سفید) آن پوست را تسکین می دهد. این پرایمر 26 دلاری، بسیار سبک وزن است اما ممکن است برای انواع پوست های چرب کارساز نباشد.

پرایمر رر بیوتی Always An Optimist Illuminating Primer


پرایمر برند سلنا گومز مدل Always an Optimist Pore Diffusing Primer

این پرایمر مات کننده، مرطوب کننده نیز هست. و صورت شما را مانند یک بوم عالی برای آرایش آماده می‌کند. همچنین می‌توان از آن به تنهایی استفاده کرد تا یکدستی کامل روی پوست ایجاد شود. از ویژگی های این پرایمر 26 دلاری می توان به سبک بودن و محو کردن منافذ اشاره کرد. اما بدلیل ترکیبات آن که شامل اسید هیالورونیک وعصاره چای سبز است. امکان دارد برای انواع پوست خشک مناسب نباشد.

پرایمر رربیوتی Always an Optimist Pore Diffusing Primer


ریمل حجم دهنده رر بیوتی Perfect Strokes Universal Volumizing

این ریمل 20 دلاری با برس انحنادار منحصر به فرد خود، طوری طراحی شده است که حجمی قابل توجه به تک تک مژه ها می دهد. به علاوه، روغن کرچک درون آن به حالت دادن و تغذیه مژه ها کمک بسیاری می کند. و برای انواع مژه ها مناسب است.

ریمل حجم دهنده رر بیوتی Perfect Strokes Universal Volumizing


خط چشم مایع مات رر بیوتی مدل Perfect Strokes

کار با خط چشم مایع برای بسیاری از افراد مبتدی دشوار است. اما کار با این خط چشم بسیار آسان است. نوک انعطاف پذیر آن به افراد این اجازه را می‌دهد تا به راحتی خط چشم برای خود بکشند و دور چشم سیاه نشود. خط چشم مایع رر بیوتی مدل Perfect Strokes ضد آب و توسط چشم پزشک تست و تایید شده است.

خط چشم مایع مات رر بیوتی Perfect Strokes

دراین مقاله از مجله مد و فشن ژومنت سعی کردیم تمام آنچه در مورد رربیوتی نیاز است بدانید را جمع آوری کنیم. شما کدام محصول را بیشتر دوست دارید؟ اگر تجربه ی استفاده از این برند را داشتید حتما دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید!