کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ بالنسیاگا

2 دقیقه مطالعه
کالکشن جدید برند بالنسیاگا

برند بالنسیاگا بعد از همکاری با برند آدیداس و بعد از طراحی تعدادی از محصولاتی که حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. و حتی تعدادی از سلبریتی‌های مشهوری چون کیم کارداشیان را به سمت خودشان سوق دادند. حالا کالکشن ریزورت جدید برند بالنسیاگا در سی‌ام ماه May مجددا وایرال شده است. در ادامه مقاله تصاویر این کالکشن را بهتر می‌توانید ببینید.


کالکشن بهار ۲۴ بالنسیاگا

کالکشن بهار ۲۰۲۴ بالنسیاگا در پاریس در خیابان جرج پنجم، در مقابل ساختمان این برند توسط یک هنرمند اسپانیایی فیلمبرداری شد. این مجموعه در یک نمایش مد دیجیتالی در حالت تایم لپس، رونمایی شد. دِمنا این کالکشن را Capital B نام گذاری کرد. این کالکشن مملو از لباس‌های اُووِر سایز و کفش‌های بزرگ و جالب که حتی نمی‌توان گفت طرح این کفش‌ها احمقانه است یا بامزه. کاری که دمنا در آن تخصص ویژه‌ای دارد.

اجرای نمایش متفاوت بالنسیاگا

balenciaga-paris-building

بالنسیاگا طبق معمول همیشه خود، با یک ایده جالب و خلاقانه با یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ خود را به نمایش گذاشت. که این نمایش همانطور که گفته شد درست روبروی ساختمان بالنسیاگا رونمایی شد. که کاراکترها و مدل‌ها از درب اصلی ساختمان و یا قسمت‌های مختلف، وارد کادر می‌شوند. و از بین میله‌های قرار داده شده در صحنه رد می‌شوند. در این ویدیو، هر مدل در حال انجام کار خاصی است و درواقع انجام کارهای روزمره خود را پیگیری می‌کند.

کاپشن‌های بالنسیاگا

کاپشن‌های بالنسیاگا

کاپشن سفید بالنسیاگا

پافرهای بالنسیاگا

کاپشن اوور سایز بالنسیاگا

پالتوهای اووِر سایز در کالکشن ۲۰۲۴ ریزورت بالنسیاگا

پالتوهای بالنسیاگا

ترنچ کت های بالنسیاگا

پالتوهای جدید بالنسیاگا

پالتوهای اوور سایز برند بالنسیاگا

پالتو چهارخانه بالنسیاگا

پالتو کالکشن جدید بالنسیاگا

پالتو مردانه بالنسیاگا

کت‌های بیگ سایز برند بالنسیاگا

کت مشکی برند بالنسیاگا

کت سایز بزرگ برند بالنسیاگا

کت اوور سایز بالنسیاگا

کت بالنسیاگا

لباس‌های مجلسی کالکشن ریزورت ۲۰۲۴ بالنسیاگا

لباس مجلسی بالنسیاگا

لباس مجلسی قرمز بالنسیاگا

لباس مجلسی ریزورت ۲۰۲۴ بالنسیاگا

لباس جین بالنسیاگا

در این مقاله تلاش کردیم اکثر لباس‌های کالکشن بهار ۲۴ بالنسیاگا را به نمایش بگذاریم. به نظر شما چه نکته قابل توجهی در عکس‌های این مقاله مشاهده می‌شد؟ شما علاقه‌مند به مشاهده کالکشن کدام برند هستید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.