استایل ریتا اورا

5 دقیقه مطالعه
استایل ریتا اورا

ریتا اورا ، یک دهه پیش، با تک آهنگ "Hot Right Now" به شهرت رسید. این خواننده ۳۲ ساله در ابتدا خواننده و ترانه‌سرا بود و سپس با موفقیت‌های روزافزونش، به صنایع دیگر، از جمله تلویزیون و سینما، نیز راه یافت و نقش‌های مهمی در فیلم "خواننده نقابدار" و "پنجاه سایه خاکستری" ایفا کرد. به مناسبت تولد این خواننده مشهور، در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت به معرفی کوتاهی از او و همچنین بهترین استایل ریتا اورا می‌پردازیم.


بیوگرافی ریتا اورا

ریتا ساحاتچیو اورا در سال 1990 در پریشتینا، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کوزوو متولد شد. در یک‌سالگی خانواده او تصمیم گرفتند به بریتانیا نقل‌مکان کنند. او در غرب لندن بزرگ شد و در مدرسه ابتدایی سنت ماتیاس CE در ارلز کورت تحصیل کرد و پس از آن از مدرسه تئاتر سیلویا یانگ و سپس کالج ششم کاتولیک سنت چارلز فارغ‌التحصیل شد. او از نوجوانی خوانندگی را شروع کرد. در سال 2007، اورا اولین موسیقی خود را با حضور در آهنگ کریگ دیوید با عنوان "Awkward" منتشر کرد.

بیوگرافی ریتا اورا

ریتا شروع به آواز خواندن در بارهای داخل و اطراف لندن کرد و در سال 2009 با معرفی به کمپانی Roc Nation، ریتا اورا توانست با رپر معروف Jay-Z ملاقات کند. در سال 2009، اورا در ویدیوی Jay-Z برای "Young Forever" و "Over" با کارگردانی دریک، توانست نقشی کوتاه داشته باشد. بعد از حضور او در ویدئو جی زی، ریتا توانست با کمپانی راک نیشن قرارداد امضا کند و پس از آن موفقیت‌های روزافزون این خواننده شروع شد.

زندگی عاشقانه ریتا اورا

او در سال 2022 با تایکا دیوید کوهن ONZM، معروف به تایکا وایتیتی، فیلمساز، بازیگر و کمدین نیوزیلندی که برای کارگردانی فیلم‌های کمدی عجیب و غریب شناخته شده است؛ ازدواج کرد.

زندگی عاشقانه ریتا اورا - ازدواج ریتا اورا

استایل Rita Ora در فرش قرمز Go Red For Women

ظاهر جسورانه اورا در چند سال اخیر موردتوجه بسیاری از رسانه قرار گرفته است. به مطالعه ادامه دهید تا با این استایل‌ها بیشتر آشنا شوید.

ریتا اورا در فرش قرمز Go Red For Women انجمن قلب آمریکا، یک استایل مونوکروم قرمز ظاهر شد. او یک لباس بلند یقه‌اسکی به همراه شلوار و کفش قرمز در فرش قرمز حضور یافت.

استایل  فرش قرمز ریتا اورا 2023

هفته مد پاریس 2023

ریتا اورا برای نمایش مجموعه فندی بهار تابستان 2023 در طول هفته مد لباس در پاریس حاضر شد. او ظاهر آبی سرتاپا از برند فندی، با بریدگی‌های کنار لباس خود همه‌ی توجه ها را به خود جلب کرد.

ریتا اورا هفته مد پاریس 2023

ریتا اورا در بازی های Invictus 2023

اورا در ششمین دوره بازی‌های سالانه Invictus اجرا داشت. او برای این اجرا با یک لباس تور دار مشکی به همراه شنل ‌و چکمه‌های بلند مشکی در این مراسم حضور یافت.

ریتا اورا در بازی های Invictus 2023

ریتا اورا در مراسم جوایز موسیقی اروپا MTV 2022

اورا در فرش قرمز جوایز موسیقی اروپا MTV با لباس مجلسی شفاف از برند الی ساب (Elie Saab)، با گل‌دوزی‌های گل‌دار و یقه بلند خلی شیک و جذاب ظاهر شد. او این لباس را با پاشنه‌های پلت فرم مشکی و جواهرات طلایی ست کرد.  

ریتا اورا در مراسم جوایز موسیقی اروپا MTV 2022

استایل ریتا اورا در مهمانی اسکار Vanity Fair 2022

اورا در جشن اسکار 2022، با استایل کاملاً متفاوتی در فرش قرمز میس سوهی حضور داشت. استایل او شامل یک لباس مجلسی بدون بند مشکی که در قسمت بالای آن گلدوزی شده بود، با یک شنل سفید پف دار با طرح درخت استایل خود را زیبا و شیک کرد.

استایل ریتا اورا در مهمانی اسکار Vanity Fair 2022

اکران فیلم تور 2022

اورا در اولین اکران فیلم Thor: Love and Thunder در سال 2022 یک لباس جذاب نقره‌ای از برند الی ساب را پوشید. این لباس یقه‌باز در قسمت نیم‌تنه مهره دوزی شده و تا بالای ران نیز چاک‌ داشت. او لباس را با کفش پلت فرم کرومی ترکیب کرد.

استایل ریتا اورا

مراسم جوایز موسیقی 2021

استایل ریتا اورا در مراسم جوایز موسیقی اروپا 2021، اورال مشکی به تن کرد. پرهای سیاه‌کار شده در بالاتنه و دنباله‌دار او، استایلش را دوچندان جذاب کرد.

استایل ریتا اورا

استایل ریتا اورا در مت گالا 2021

جذاب و درخشان استایلی است که rita ora برای مراسم مت گالا 2021 انتخاب کرد. او یک ست دو تکه پرادا، پوشیده از بدلیجات را بر تن کرده بود.

استایل ریتا اورا در مت گالا 2021

2019

در این مراسم ریتا اورا با یک ست لباس‌خواب حریر و یک کیف نیم‌دایره‌ای چرمی از پرادا ظاهر شد. او با پوشیدن جوراب شیشه‌ای مشکی بیانگر سبک‌های دهه 90 بود.

همکاری ریتا اورا با طراح ترک در 2018

ریتا ثابت کرد که هرگز کسی نیست که از یک ظاهر جسورانه اجتناب کند. او با لباس پردار توسط دیلارا فاندیک اوغلو، طراح ترک، در این مراسم ظاهر شد. گوشواره یاقوت لورن شوارتز نیز این استایل ریتا اورا را زیباتر کرد. همچنین این ظاهر را نیز می‌توان گفت از دهه 60 الهام گرفته است.

همکاری ریتا اورا با طراح ترک در 2018 - استایل ریتا اورا

استایل مونوکروم به سبک ریتا اورا

این خواننده بیشتر به سبک تک رنگ علاقه دارد و بیشتر استایل هایش به سبک مونو است. این خواننده، کت و شلوار با یک کت تدی نارنجی را برای استایل خیابانی خود انتخاب کرد.

استایل مونوکروم به سبک ریتا اورا

استایل تمام جین ریتا اورا

استایل تمام جین یکی از پر طرفدار ترین استایل‌ها در فصل پاییز است. ریتا نیز کت جین با جیب‌های بزرگ را با شلوار جین راسته ست کرد. گردن‌بندهای زیاد از چوکر تا آویز بلند نیز یکی از جذابیت‌های این استایل بود. ریتا خط چشم‌سفید را با کیف و کفش خود ست کرد.

استایل تمام جین ریتا اورا

طرحدار

ریتا با لباس طرح‌دار پوست ماری به سبک تک‌رنگ سبز، توجه همه را به خود جلب کرد. جواهرات ست شده با این لباس نیز جذابیت خاصی به استایل rita ora  بخشید.

نظرشما درباره این استایل این خواننده مشهور چیست؟ در بخش دیدگاه نظر خود را برایمان بنویسید. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد نیز می‌توانید پیج ژومنت استایل را در اینستاگرام دنبال کنید.

استایل مونوکروم ریتا اورا سبز