ایده‌هایی برای داشتن بهترین تم تولد بهاری

مریم موسوی 1 سال پیش
6 دقیقه مطالعه
تم تولد بهاری

برگزاری یک مراسم با یک تم خاص این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و روزبه روز محبوبیت بیشتری در بین افراد جامعه پیدا می‌کند. تم‌ها می‌توانند منعکس کننده حس درونی میزبان و یا به وجود آورنده یک شور و نشاط برای افراد شرکت کننده در یک مهمانی باشند. اگر در بهار امسال قصد برگزاری یک مهمانی تولد را دارید؛ با داشتن تم تولد بهاری می‌توانید از تازگی بهار انرژی بگیرید و مهمانی تولد خود را با فضای تازه بهاری خاص کنید. در ادامه ایده‌ها و ترندهای سال جدید را برای داشتن بهترین تم تولد بهاری مورد بررسی قرار داده‌ایم.


چرا باید یک تم تولد بهاری داشته باشیم؟

با انتخاب یک تم خاص برای تولد خود می‌توانید راحت‌تر برای مهمانی خود برنامه ریزی کنید. به طرز شگفت انگیزی انتخاب‌های شما به وسیله محدود شدن با تم، راحت‌تر می‌شوند. شما به آسانی می‌توانید کیک تولد، لباس، تزئینات و حتی موزیک‌های مورد استفاده در مهمانی را انتخاب کنید.

یک تم تولد بهاری خوب می‌تواند انگیزه میهمانان شما را برای شرکت در فعالیت‌ها و شروع مکالمات تحریک کند و این حس را در طول مهمانی پایدار نگه دارد. انتخاب مکان مناسب، دکوراسیون، منو و بازی‌ها به طور خودکار روحیه مهمانان شما را در مهمانی بالا می‌برد!

تم تولد بهاری برای کودکان


تم تولد بهاری انکانتو (افسون)

تم تولد بهاری افسون
اگر از طرفداران تم‌های تولد تأثیر گرفته از انیمیشن‌های دیزنی هستید و تا کنون برای فرزندتان تولدهایی با تم پرنسس‌های دیزنی گرفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنم تم انکانتو را برای تولد امسال فرزندتان در نظر بگیرید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این انیمیشن این روزها انکانتو به یکی از ترندهای برگزاری مهمانی‌های کودکانه تبدیل شده است. همچنین فضای سرسبز، پرگل، رنگارنگ و پرنشاط این انیمیشن سبب می‌شود تا مهمانی شما یک حس و حال بهاری نیز داشته باشد.


تولد با تم جنگل

تم‌های جنگلی و حیوانات یکی از آن دسته تم‌هایی است که هر پسربچه‌ای باید یک تولد با آن سبک داشته باشد. چه زمانی بهتر از بهار امسال که این تم جز ترندها نیز به شمار می‌رود!

تولد با تم خانه پرنده

تم‌های تولد لزوماً به معنی چگونگی تزئین محل تولد نیستند. تم تولد هدف و برنامه‌های شما برای آن جشن را نیز نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید جشن تولد متفاوتی را برای فرزند خود بگیرید و علاوه بر رقص و شادی چیز آموزنده‌ای نیز به او و دوستانش یاد بدهید می‌توانید در فصل بهار مهمانی با تم خانه پرنده به راه بیندازید و در کنار کودکانتان به ساختن خانه‌های کوچک رنگی بپردازید.

تم تولد بهاری برای بزرگسالان

تم تولد بهاری برای بزرگسالان

تولد بهاری در طبیعت (ساحل یا کویر)

چند سالی است که سبک‌های بوهو دوباره جزو ترندها شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برگزاری یک مهمانی کوچک به سبک بوهو در دل طبیعت می‌تواند یک ایده بسیار جالب برای جشن گرفتن تولد با دوستان نزدیکتان باشد. به کمک اکسسوری های مکرومه مثل یک چادر و کوسن‌های مکرومه و گل‌وگیاهان خشک شده و تازه طبیعی می‌توانید بخشی از یک فضا را تزئین کنید و عکس‌های به یاد ماندنی از جشن تولدتان ثبت کنید.

تولد بهاری در طبیعت

تولد با تم رنگی

می‌توانید در بهار امسال تولد خود را کمی متفاوت‌تر در کنار دوستان صمیمیتان جشن بگیرید. برای هریک از میهمانانتان یک رنگ در نظر بگیرید و از او بخواهید با لباس و هدایایی صرفاً با همان رنگ در مهمانی شما حاضر شود.

یک تولد متفاوت

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از مهمانی‌های تولد تکراری خسته شدید و یا علاقه‌ای به موزیک‌های بلند، رقصیدن، کافه رفتن و یا دادن شام در یک رستوران شیک و باکلاس ندارید می‌توانید از این ایده استفاده کنید. یک مهمانی با تم ساختن و تست کردن نوشیدنی‌های جدید برگزار کنید. بهار پر از طعم‌های تازه است چند ماده اولیه بهاری تهیه کنید وسعی کنید نوشیدنی مخصوص به خودتان بسازید. این نوشیدنی می‌تواند تا سال‌های طولانی نشان دهنده نزدیکی حلقه دوستان شما باشد.

تم تولد بهاری موکتیل

تولد با تم برانچ در باغ

برانچ به معنی ترکیب صبحانه و ناهار است. اگر از مهمانی‌های تولد دیر وقت که با تاریکی هوا آغاز می‌شوند می‌توانید بهار امسال با برگزاری یک مهمانی تولد برانچ از هوای خنک و دلپذیر صبح‌های بهار استفاده کنید.


سرو غذاهای کلاسیک مانند پنکیک، تخم‌مرغ، نان تست و آب پرتقال همراه با چای‌های فانتزی، شیرینی‌ها و فینگرفود گزینه‌های خوشمزه زیادی را در اختیار همه قرار می‌دهد. می‌توانید غذاهای گرم را با بخاری‌های برقی یا تابه‌های آلومینیومی درب دار گرم نگه دارید و با سرو ظروف روی یخ، غذاهای سرد خود را خنک نگه دارید.

پول پارتی (مهمانی در استخر)

فصل بهار در بسیاری از مناطق هوا به قدری گرم شده است که بتوانید یک مهمانی تولد در یک ویلا و در کنار استخر برگزار کنید. مهمانی‌های استخر ساده هستند و نیاز به برنامه ریزی آن‌چنانی ندارند. فقط باید مطمئن شوید که همه مهمانان ضد آفتاب زده‌اند و به اندازه کافی نوشیدنی‌های خنک دارید. بقیه سرگرمی‌ها و شور و نشاط را خود آب و استخر به مهمانی شما خواهد آورد.

ایده‌هایی برای خوراکی‌های یک تولد با تم بهاری

استفاده از میوه‌های بهاری

برای پذیرایی از مهمانان خود می‌توانید از میوه‌های بسیار خوش طعم فصل بهاری استفاده کنید و انواع دسرها و خوراکی‌های خوشمزه را تهیه کنید.

با کمک ترکیب میوه‌ها و مقداری شیر می‌توانید انواع بستنی‌های طبیعی را در خانه تهیه کنید. به‌جای سرو سنتی میوه در مهمانی سالاد میوه در ظروف تک‌نفره را امتحان کنید. با استفاده از طالبی و هندوانه یخمک‌های طبیعی درست کنید. انواع موکتل های طبیعی را جایگزین آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های صنعتی کنید.

موکتل بهاری

کیک‌های تولد بهاری

یکی از رایج‌ترین ایده‌های کیک‌هایی با تم بهاری استفاده از گل‌های تازه بهاری برای تزئین است.

اگر قصد دارید تولدی با تم طبیعت و در فضای باز برگزار کنید کیک خود را کوچک و سبک انتخاب کنید و تزئینات آن را در سطح مینیمالی نگهدارید. این‌جوری می‌توانید کیکتان را به راحتی در دست بگیرید و پوزیشن‌های زیبایی برای عکس‌برداری انتخاب کنید همچنین اجازه می‌دهید تا طبیعت عنصر قالب عکس‌های شما باشد.

کیک‌ تولد بهاری

فینگرفود

تولدهای قدیمی همیشه بوی ساندویچ الویه با نوشابه می‌داد. همه ما از همان ابتدای تولد می‌دانستیم که احتمالاً در انتهای جشن با یک مینی ساندویچ الویه یا کالباس از ما پذیرایی می‌شود و ما را بدرقه خواهند کرد. جشن‌های امروزی اما بهتر است کمی متفاوت‌تر باشد بجای ساندویچ‌های تکراری از فینگرفودها استفاده کنید. با کمک یک سبک سرو جدید برای همان الویه نوستالژی مثل رولت الویه یا کیک الویه و برش آن به قطعات کوچک یک نفره و اضافه کردن چند آیتم مل انواع پیراشکی و اسپرینگ رول‌ها می‌توانید سینی‌های پذیرایی جذابی را برای مهمانانتان تهیه کنید.

سینی فینگرفود

سخن آخر

همهٔ ما مهمانی‌های تولد بسیاری را در طول زندگی خود تجربه می‌کنیم. برگزاری همهٔ این مهمانی‌ها با یک سبک و شکل می‌تواند باعث شود تا بعد از گذشت مدتی دیگر نتوانیم خاطراتی به یاد ماندنی و متفاوت خلق کنیم. با جسارت امتحان کردن سبک‌های جدیدتر مهمانی مثل آنچه که در بالا گفته شد می‌توانید به بهانه تولدتان تجربه‌های جدیدی به خود و دوستان نزدیکتان هدیه دهید که تا به امروز نداشته‌اید.

ما در مجله آنلاین ژومنت در کنار شما هستیم تا بهترین‌ها را در زمینه‌های مد و فشن و سبک زندگی با شما به اشتراک بگذاریم. از شما دعوت می‌کنیم تا با عضویت در سایت و دنبال کردن ما در سریع‌ترین زمان ممکن از اخبار و مقالات ما مطلع شوید.