استایل آماندا سایفرد (Amanda Seyfried)؛ ساده، ظریف و زنانه

شیدا رضایی 5 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
استایل آماندا سایفرد

آماندا سایفرد بازیگر آمریکایی است که به‌عنوان مدلینگ نیز معرفی می‌شود. استایل‌های چشمگیر او بهانه‌ای شد تا مجلات مد و فشن سبک پوشش این سلبریتی را مورد بررسی قرار دهند. این بار مجله مد و فشن ژومنت نیز قصد دارد جزئیات استایل آماندا سایفرد، این مدل معروف دنیای مد را از نمایی نزدیک مورد بررسی قرار دهد. اگر شما هم می‌خواهید نگاهی به کمد لباس این مدل آمریکایی بیندازید در ادامه همراه ما باشید.


آماندا سایفرد، بازیگر و مدل آمریکایی

آماندا سایفرد بازیگر آمریکایی است. او در چندین فیلم از جمله ماما میا (Mamma Mia) و برنامه تلویزیونی Les Miserables and Mean Girls نقش‌آفرینی کرد. سبک او در پوشش زنانه و رمانتیک است و اغلب لباس‌هایی با پارچه‌های ظریف به رنگ ملایم را می‌پوشد. سایفرد به پوشیدن دامن و لباس‌های بلند با طرح گل‌دار یا توری علاقه دارد. همچنین از آیتم‌های کلاسیک مانند شلوار جین بلند و عینک‌آفتابی یکپارچهسازی با سیستمعامل در استایل خود بهره می‌برد. به‌طورکلی، استایل سایفرد را می‌توان تلفیقی از سبک شیرین و عجیب‌وغریب با نمایی از زرق‌وبرق قدیمی هالیوود معرفی کرد.

بهترین استایل های آماندا سایفرد

پوشش آماندا سایفرد باعث شد تا این بازیگر آمریکایی به‌عنوان یکی از افراد تأثیرگذار در زمینه سبک و استایل معرفی شود. شاید شما هم کنجکاو هستید که بدانید این سلبریتی چه می‌پوشد که این‌همه موردتوجه قرار می‌گیرد. ازاین‌رو نگاهی به کمد لباس سایفرد می‌اندازیم تا از جزئیات استایل او برای پوشش خود الهام بگیریم.

استایل کژوال آماندا سایفرد با شلوار جین بلند

این تیپ غیررسمی سایفرد در مجله پورتر منتشر شد. او استایل خود را با یک شلوار جین بلند بریده شده برند آلایا (Alaia) و یک لباس تانک بدون آستین از برند نیلی لوتان جذاب کرد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید ژست حرفه‌ای او باعث شد تا استایلش خفن‌تر به چشم آید.

استایل کژوال آماندا سایفرد

مراسم گالا تایم 100

در جشن تام 100 که در مرکز لینکلن برگزار شد، آماندا سایفرد به همراه همسرش سادوسکی ظاهر شدند. سایفرد یک لباس مجلسی بلند ابریشمی مشکی رنگی از برند کارولینا هررا را بر تن داشت. 

استایل آماندا سایفرد در مراسم گالا تایم 100

آماندا سایفرد در Blue Oscar De La Renta برای اولین نمایش فیلم The Dropout

این بار آماندا سایفرد در مراسم Blue Oscar De La Renta که برای اولین نمایش فیلم دراپ اوت (The Dropout) برگزار شد با یک لباس بدون شانه کوتاه مخملی خیره‌کننده آبی‌رنگ از کمپانی مد Oscar De La Renta ظاهر شد.

آماندا سایفرد در Blue Oscar De La Renta برای اولین نمایش فیلم The Dropout

استایل خیابانی آماندا سایفرد با پیراهن سفید و مشکی سن لورن

در تصویر زیر خانم سایفرد را می‌بینید که با پیراهن سیاه‌وسفید کالکشن بهار 2015 سنت لوران ژست می‌گیرد.

استایل خیابانی آماندا سایفرد

اسکار 2009

آماندا سایفرد مدل معروف آمریکایی برای حضور در فرش قرمزها معمولاً با خیره‌کننده‌ترین استایل‌ها ظاهر می‌شود. او سادگی را برمی‌گزیند و معمولاً هم میکاپ‌هایی ساده را انتخاب می‌کند. در تصویر زیر می‌بینید که سایفرد در فستیوال اسکار 2009 حضور دارد. ازآنجایی‌که او سادگی را انتخاب می‌کند در این فستیوال نیز با ظاهری به‌دوراز زرق‌وبرق شرکت کرد. لباس زیبایی که بر تن دارد بسیار هوشمندانه انتخاب شده است چرا که مدل جذب آن و نمایان‌شدن انحنای بدن گزینه بسیار خوبی برای برجسته‌کردن استایل است. طرح پاپیون که روی لباس قرار دارد نیز کمک می‌کند تا لباس زیباتر به نظر برسد. انتخاب رنگ قرمز نیز به‌خوبی با فرش قرمز این مراسم ست می‌شود و این عمل نیز شایسته و مناسب این بخش است.

در ادامه درباره استایل آماندا سایفرد در اسکار 2009 بیشتر بدانید

اکسسوری کیف و کفش هم به‌راحتی با آیتم‌های دیگر استایل هماهنگ است چرا که از رنگ مشکی به کار برده است و همان‌طور که می‌بینید در کنار قرمز به زیبایی می‌درخشد. مدل موی باز و موج‌دار سایفرد نیز مناسب این استایل است. این مدل مو در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و اغلب با تمام استایل‌ها هماهنگ می‌شود. میزان استفاده از زیورآلات در استایل سایفرد بسیار کم است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید سایفرد از تجملات فاصله می‌گیرد و تنها به گوشواره، گردن‌بند و یک دستبند اکتفا می‌کند. انتخاب یک اکسسوری برجسته مانند گردن‌بند سایفرد در تصویر زیر عملی حرفه‌ای است چرا که نگاه‌ها به سمت اکسسوری و قسمت گردن او جذب می‌شود.

استایل آماندا سایفرد در اسکار 2009

گلدن گلوب 2013

سایفرد زیبا این بار برای حضور در مراسم گلدن‌گلوب یک لباس بلند توری مانند به رنگ سفید را برگزید. ازآنجایی‌که او علاقه به‌سادگی دارد در این بخش هم استایلی به‌دوراز شلوغی برای خود فراهم کرد. انتخاب آیتم‌ها در استایل او بسیار هوشمندانه انجام می‌شود که در کنار این‌همه سادگی به‌راحتی مانند ستاره‌ای درخشان جلوه می‌کند. انتخاب یک مدل موی باز موج‌دار و میکاپی ساده نه‌تنها از زیبایی او کم نمی‌کند؛ بلکه در این مراسم به‌عنوان یکی از افراد تأثیرگذار در زمینه مد و استایل مورد الهام قرار می‌گیرد. استفاده از اکسسوری عمل چندان واجبی نیست و این موضوع را سایفرد با استایل‌های خود ثابت کرد که بدون زیورآلات شلوغ و پر زرق‌وبرق هم می‌توان درخشید.

استایل آماندا سایفرد در گلدن گلوب 2013

جوایز امی 2022

خانم سایفرد به‌راحتی الگوی کسانی قرار گرفت که به دنبال سادگی هستند. این موضوع را در استایل‌های او متوجه می‌شوید. در تصویر زیر لباسی بر تن دارد که انحنای بدن را نمایان می‌کند و این خود روشی برای برجسته‌کردن استایل است. اگر دقت کنید سایفرد معمولاً به دنبال آیتم‌هایی برای کامل‌کردن استایل خود است. به این منظور در مواقعی که لباس‌هایی ساده می‌پوشد میزان استفاده از اکسسوری و زیورآلات را کمی بیشتر می‌کند تا استایل او بسیار ساده هم به چشم نیاید.

استایل آماندا سایفرد در جوایز امی 2022

استایل آماندا سایفرد در اسکار 2021

در تصویر زیر آماندا سایفرد را می‌بینید که با ظاهری خیره‌کننده در مراسم اسکار حضور دارد. یکی از آیتم‌های چشمگیر استایل او لباس توری قرمزرنگ او است. انتخاب رنگ قرمز نیز یکی از روش‌های برجسته‌کردن استایل می‌باشد. الگویی که در طراحی این لباس از آن کمک می‌گیرند بسیار مورد تحسین است؛ چرا که نتیجه کار کالکشنی به این زیبایی می‌باشد که سایفرد آن را برای حضور در مراسم اسکار پوشید. انتخاب رژلب قرمز تیره و مدل میکاپ ساده در کنار مدل موی بسته خود بهانه‌ای است که سایفرد به زیبایی تمام در این مراسم نمایان شود. اکسسوری‌ها نیز به تعداد اندکی انتخاب می‌شود تا در استایل شلوغی جریان پیدا نکند.

استایل آماندا سایفرد در اسکار 2021

استایل آماندا در گلدن گلوب ۲۰۲۴

آماندا سایفرد بخاطر چهره منحصر بفردش همیشه مورد توجه مردم، خبرنگاران و رسانه‌ها قرار می‌گیرد. پس انتخاب لباس او همیشه با حساسیت بالایی صورت می‌گیرد. در اولین مراسم سینمایی ۲۰۲۴ که گلدن گلوب ۲۰۲۴ بود، یکی از بهترین استایل‌ها، استایل آماندا با لباسی از Armani Prive بود.


آیا فیلم‌های آماندا سایفرد را دنبال می‌کنید؟ تا چه میزان با هنرنمایی این بازیگر و مدل آمریکایی آشنایی دارید؟ از 1 تا 10 به استایل‌های او چه امتیازی می‌دهید. اگر به زمینه مد و استایل علاقه‌مندید صفحه ژومنت استایل را در اینستاگرام دنبال کنید.