استایل گروه بلک پینک

شیدا رضایی 1 سال پیش
3 دقیقه مطالعه
استایل گروه بلک پینک

بلک پینک یک گروه هنری کره‌ای در زمینه موسیقی است که اعضای آن را چهار دختر نوجوان و خوش ذوق تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید که خوانندگان این گروه در زمینه مد و فشن نیز خبره هستند و تیپ منحصر به فرد آن‌ها همیشه باعث جلب توجه طرفداران می‌شود. در این مطلب قصد داریم استایل گروه بلک پینک را مورد بررسی قرار بدهیم؛ با ما همراه باشید!


بلک پینک یکی از گروه‌های هنری جهانی است که اعضای آن چهار دختر خوش چهره با استایل‌هایی چشمگیر و جذاب هستند. طرز لباس پوشیدن و استایل‌ اعضای این گروه درست مثل بی تی اس در دنیای مد و فشن غوغا به پا کرده و مجلات و رسانه‌های اینترنتی زیادی استایل‌های آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

طرز لباس پوشیدن اعضای گروه بلک پینک

استایل شیک و زنانه رز در گروه بلک پینک

استایل گروه بلک پینک

رز یکی از اعضای جوان گروه بلک پینک است که لباس‌های زنانه را می‌پسندد و در بیشتر مواقع در استایل خود از این لباس‌ها استفاده می‌کند. یکی از عناصر مورد علاقه و پرمصرف رز، دامن و پیراهن‌های زنانه است. البته این که رز بیشتر از لباس‌های زنانه استفاده می‌کند به این دلیل نیست که استایل‌های دخترانه به او نمی‌آید. او دختری جوان با ظاهری شیرین و جذاب است. او همچنین با استایل‌های دخترانه زیبا و جذاب می‌شود اما به این طرز پوشش علاقه بیشتری دارد. در ضمن استفاده از کت و پوشاک بافتنی از دیگر عناصری است که او در استایل خودش از آن‌ها استفاده می‌کند. نحوۀ لباس پوشیدن رز به سبک و سلیقه شخصی خودش است و با این روش بسیار جذاب دیده می‌شود.

جیسوی خوش استایل و ساده

استایل گروه بلک پینک

از دیگر افرادی که عضو گروه بلک پینک هستند باید به جیسو، دختری با ظاهر ساده و زیبا اشاره کنیم. استایل‌های او اغلب ساده هستند در حدی که گاهی کل پوشش او به یک ست کت و دامن ختم می‌شود. جیسو ترجیح می‌دهد از لباس‌هایی که با آن احساس راحتی دارد استفاده کند. به همین دلیل معمولاً استایل‌هایی ساده دارد. جیسو در عین سادگی، همیشه خوش پوش و جذاب ظاهر می‌شود. او در اکثر مواقع از دامن استفاده می‌کند و این باعث می‌شود استایلی دخترانه و بانمک داشته باشد. استایل‌هایی که او در آن‌ها دامن می‌پوشد بیشتر مورد پسند دخترهای کره جنوبی است. جیسو لباس‌هایی با طرح و رنگ‌های شلوغ را کمتر می‌پوشد و بیشتر دنباله‌روی سادگی است.

جنی، خوش ذوق و شیک پوش

استایل گروه بلک پینک

عضو دیگر کروه، جنی است که کمد خودش را با لباس‌های جدیدی از برندهای معروف پر کرده است. همچنین لباس‌هایی که جنی تن می‌کند به سلیقه خودش انتخاب می‌شود. او شیفتۀ پوشیدن لباس‌های غیر رسمی به‌صورت کاملاً ماهرانه و اصولی است. جنی در خصوص استفاده از اکسسوری معمولاً انتخاب‌هایی دارد که با لباس‌هایش نیز هماهنگ باشند و همین مورد باعث می‌شود که طرفداران، او را به شکلی دیگر ببینند. یکی از برندهایی که جنی زیاد از آن استقبال کرده و مدام محصولاتش را خریداری و استفاده می‌کند، برند شنل است. کمد جنی پر است از لباس‌هایی با این برند!

لیزای ساده اما با استایلی متفاوت

استایل گروه بلک پینک

لیزا عضو چهارم گروه بلک پینک است. او به پوشیدن لباس‌های پسرانه علاقه دارد. لیزا معمولاً در استایل‌هایش از ست تی شرت و شلوار استفاده می‌کند و طرز لباس پوشیدنش با بقیه اعضای گروه فرق می‌کند. همچنین او مانند جیسو شیفته سادگی است؛ اما با این تفاوت که لباس‌های رنگارنگ را بیشتر می‌پسندد. با این وجود لیزا در بعضی مواقع، جهت تنوع، از پیراهن‌های دخترانه هم در استایل‌هایش استفاده می‌کند.

شما تا چه میزان با استایل گروه بلک پینک آشنایی دارید؟ آیا کارهای آن‌ها را دنبال می‌کنید؟ به نظر شما درخشش آن‌ها در دنیای مد تا چه زمانی ادامه دارد؟ مجله اینترنتی ژومنت در زمینه مد و استایل و هر آنچه که به دنیای مد مربوط می‌شود، روزانه مطالب جدیدی را منتشر می‌کند که شما می‌توانید با عضویت در سایت از این مطالب به محض انتشار باخبر شوید.