استایل‌های جذاب تیموتی شالامی

4 دقیقه مطالعه
استایل‌های جذاب تیموتی شالامی

تیموتی شالامی بازیگر خوش استایل آمریکایی، که بخاطر چهره و استایلش و صد البته حرفه بازیگری‌اش بسیار مورد توجه است. در این مقاله می‌خواهیم استایل‌های جذاب و پر سر و صدای تیموتی شالامی را مورد بررسی قرردهیم. و البته نگاه اجمالی و خلاصه‌ای به بیوگرافی این بازیگر بیاندازیم. پس این مقاله را تا انتها بخوانید و نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


بیوگرافی تیموتی شالامی

تیموتی شالامی متولد ۲۷ دسامبر سال ۱۹۹۵ در آمریکا است. او در خانواده هنری به دنیا آمد. اما شهرت و معروفیت او بیش از افراد دیگر خانواده‌اش است. محبوبیت تیموتی از زمانی که ۱۴ ساله بود و در فیلم Call me by your name بازی کرد، شروع شد. او علاقه به هنر را از زمان دبیرستان در خود جست. ولی در دانشگاه کلمبیا در رشته انسان شناسی تحصیل می‌کرد. که البته به دلیل اینکه تحصیلش او را از حرفه اصلی‌اش دور کرده بود، از آنجا انصراف داد و در دانشگاه نیویورک در رشته بازیگری فارق‌التحصیل شد.

استایل‌های تیموتی شالامی

تیموتی علاقه زیادی به مد و فشن دارد و همین امر سبب شده تا به استایل‌های خودش اهمیت ویژه‌ای دهد. در ادامه استایل‌های تیموتی شالامی را در خیابان و مراسم‌های مختلف را بررسی می‌کنیم. نکته قابل توجه پوشش‌های تیموتی استفاده او از کت در استایلش است. دیدن استایل‌های افرادی چون تیموتی شالامی این اعتماد بنفس را به ما می‌دهد تا ما هم نترس باشیم. و استایل‌های گوناگون را امتحان کنیم.

تیموتی شالامی در گلدن گلوب ۲۰۲۴

سال ۲۰۲۴ اگر تمرکز کنید روی استایل‌های تیموتی، الگوهای استایلی زیادی می‌توان کسب کرد. از پوشیدن یکسری کت‌های تک و خاص که ریسک آن را افرادی با اعتماد به نفس بالا می‌پذیرند. برند سلین، برند مورد تایید شالامی برای پوشیدن این استایل در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ بود.

تیموتی در فرش قرمز فیلم Wonka در سال ۲۰۲۳

استایل تیموتی در این مراسم همانند فضای کلی فیلم Wonka، شکلاتی بود. از آنجایی که او بسیار باهوش است، با کمک کت شلوار برند تام فورد، استایلی انتخاب کرده تا به همه بگوید ویلی وُنکا نسل جدید کیست؟

تیموتی سفیر برند کارتیه ۲۰۲۳

یک انتخاب هوشمندانه توسط یک برند جواهرات، قطعا می‌تواند شخص جذابی چون تیموتی شالامی باشد.

پیش‌نمایش فیلم DUNE 2 در لاس وگاس ۲۰۲۳

از آنجا که فیلم Dune سر و صدای زیادی به پا کرد. باید بگوییم که یکی از دلایل آن جدای از داستان جالب این فیلم بازیگرانی که در آن نقش آفرینی کردند، بود. در این پیش نمایش که تیموتی با زندایا در آن ظاهر شدند، هر دو جلیقه‌ای (یا به اصطلاح وست) پوشیدند که در نوع خود جذاب بود.

تیموتی در جشنواره ونیز ۲۰۲۲

تیموتی با استایل بسیار جذابی در این جشنواره حسابی مورد توجه قرار گرفت و حاشیه ساز شد. او در این مراسم یک لباس قرمز رنگ از برند Haider Ackermann را پوشید. این لباس بگونه‌ای بود که کمرش آزاد بود و بعنوان بالاتنه فقط جلوی تیموتی قرار می‌گرفت.

تیموتی شالامی در اسکار ۲۰۲۲

استایل او در این مراسم آنقدر درخشان بود که جز ۱۰ استایل برتر اسکار ۲۰۲۲ شناخته شد. او لباسش را از برند لویی ویتان انتخاب کرد. کت براق و شاینی او به همراه یک شلوار ساده و همان موی بهم‌ریخته‌ی همیشگی.

مطالب مرتبط:

مراسم مت گالا ۲۰۲۱

تیموتی در مراسم مت گالا در سال ۲۰۲۱ به سراغ طراح مورد علاقه‌اش Haider Ackermann رفت و یک اوت فیت سفید را انتخاب کرد. پویایی این لباس آنجا مشخص می‌شود که شما اگر فقط بالاتنه تیموتی را نگاه کنید یک استایل رسمی را مشاهده می‌کنید، درحالی که همین نگاه را به پایین تنه او بیاندازید استایل کژوال جذابی به همراه یک کانورس می‌بینید.

کاستوم جذاب در ونیز ۲۰۲۱

شالامی در جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۲۱ با یک کاستوم جذاب از Haider Ackermann وارد فرش قرمز شد. لباس مشکی‌ای که تمام آن حالت درخشانی داشت. او در این مراسم از جواهرات کارتیه نیز استفاده کرده بود.

سخن پایانی

تیموتی شالامی یک بازیگر خوش استایل آمریکاییست که استایل‌های او را در مراسم‌های مختلف و فرش قرمزها مورد بررسی قرار دادیم. دیدیم که او علاقه زیادی به پوشیدن کت و جلیقه دارد و تقریبا در تمامی مراسم‌ها با این کانسپت وارد شده. اما نکته قابل توجه اینجاست که او با طرح‌های خاصی از کت و شلوار پا به مراسم‌ها میگذارد که خود وجه تمایز او و دیگر سلبریتی‌های مرد محسوب می‌شود. نظر شما در ارتباط با استایل‌های این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.