9مورد از عینک ‌آفتابی‌های ترند زنانه 2023 که باید قبل از شروع تابستان بشناسید

7 دقیقه مطالعه
عینک ‌آفتابی‌های ترند زنانه 2023

بعد از اینکه از کالکشن عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023 در هفته مد رونمایی شد با شروع دوباره بهار و تابستان وقت استفاده از آن‌هاست. در این مقاله از مجله مد و فشن  9 مورد از ترندهای عینک آفتابی زنانه 2023 را جمع آوری کردیم. پرتقاضاترین مدل‌های عینک آفتابی دارای طیف گسترده‌ای هستند، بنابراین مطمئناً در این لیست عینک مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد؛ بنابراین، اگر آماده خرید هستید، برای یافتن بهترین عینک آفتابی دخترانه 2023 خواندن این مطلب را ادامه بدهید!




پاستیلی، جذاب‌ترین مورد از لیست عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023

پاستیلی، جذاب‌ترین مورد از لیست عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023


عینک‌های آفتابی رنگارنگ مدتی است که دوباره مد شدند و شاهد این هستیم که چگونه مد از سایه‌های برهنه و ملایم به سمت رنگ‌های فوق‌العاده پررنگ حرکت می‌کند. تکرر رنگ پاستلی در این فصل از موزیک ویدیوهای اوایل دهه 2000 الهام گرفته است. می‌توان گفت ترند y2k  هنوز ادامه دارد. رنگ‌های جذاب  عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023 مانند رنگ یاسی، صورتی ملایم و سایه‌های فندقی، به گونه‌ای است که می‌توان آن را بستنی نامید. عینک‌های آفتابی پاستلی برای درخشش هستند، و افراد زیادی به این نوع ترند علاقه‌مند هستند.

پاستلی یکی از عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023


نکات استایل


فریم مشکی ممکن است در همه جا قابل‌استفاده باشد، اما فریم‌های روشن برای فصول گرم سال مناسب‌تر هستند و به افزایش جذابیت ظاهر شما در این روزهای گرم کمک می‌کنند. این بار هنگام ست کردن رنگ‌ها، رنگ فریم عینکتان را نیز در نظر بگیرید.

پاستیلی، اولین عینک افتابی های ترند زنانه 2023


عینک آفتابی گربه‌ای

آنچه قدیمی است دوباره مد می‌شود، به خصوص وقتی صحبت از ترندهای عینک‌آفتابی زنانه باشد. خط چشم و یا لباس‌های چرم گربه‌ای همیشه طرف‌داران خاص خود را داشته است. این بار عینک آفتابی گربه‌ای با طراحی متفاوت به شکل بزرگ و دراماتیک‌تر ظاهر می‌شود. طراحی چند ساله عینک‌های دخترانه گربه‌ای جلوه‌های طبیعی‌تری را به خود اختصاص می‌دهند. سلبریتی‌های زیادی مانند پاریس هیلتون عاشق سبک کلاسیک زنانه هستند؛ و از فریم گربه‌ای استفاده می‌کنند.

مرلین مونرو یکی از صاحب سبک‌ها در استفاده از عینک آفتابی گربه‌ای است.

عینک ‌آفتابی‌های ترند زنانه 2023 - فریم گربه ای


نکات استایل

 

عینک آفتابی گربه‌ای برای چهره‌های گرد و بیضی شکل بسیار مناسب است. شکل خمیده در بالای فریم این عینک‌ها می‌تواند ظاهری مستحکم به چهره ببخشد و ویژگی‌های زیبایی طبیعی صورت هر شخص را برجسته  و بولد کند. علاوه بر این اگر فرم صورت شما به شکل یک بیضی طولانی است با کمک این مدل فریم می‌توانید در چهره خود تعادل ایجاد کنید.

طراحی فوق‌العاده این فریم به گونه‌ای است که شما می‌توانید آن را با هر لباسی به شکلی بی عیب و نقص استایل کنید. عینک آفتابی گربه‌ای، یکی از جدیدترین عینک‌های آفتابی دخترانه پرطرف‌دار تابستان امسال است که می‌تواند در سال‌های آینده نیز محبوبیت خود را حفظ کند و یک مد همیشگی باشد؛ بنابراین لازم نیست نگران پرشدن  بخشی از کمد لباستان با این فریم‌ها باشید.


عینک آفتابی گربه ای-ترند 2023


عینک آفتابی مربعی

عینک ‌آفتابی‌های ترند زنانه 2023 - عینک مربعی

عینک آفتابی‌های مربعی به عنوان یک اکسسوری استایلیش و مدرن، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند. استفاده از این مدل عینک‌های آفتابی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر استایل شما داشته باشد. به طور کلی عینک آفتابی با فرم مربع منتقل کننده احساس قدرت و جدیت است و طراحی منظم و فرم آن می‌تواند به شما برای داشتن یک ظاهر ساده و در عین حال زیبا کمک کند.

نکات استایل

نکات استایل عینک ‌آفتابی‌های ترند زنانه 2023

عینک آفتابی های مربعی به دلیل شکلی که دارند بسیار مناسب افرادی با فرم چهره گرد و بیضی هستند. البته افرادی با فرم چهره مربعی نیز می‌توانند به سراغ این دسته از عینک‌ها بروند. عینک آفتابی با فریم مربع هماهنگی بسیار خوب و مناسبی با سبک‌های مختلف استایل دارد و از این رو می‌تواند با لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف به خوبی ترکیب شود. این عینک‌ها از استایل‌های کلاسیک و رسمی گرفته تا استایل‌های روزمره و خیابانی هارمونی بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.



سبک اسپرت

آیا می‌دانید بهترین قسمت عینک آفتابی ورزشی چیست؟

اینها بر فهرست عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023 همچنان حکمرانی می‌کنند و بهترین محافظت ممکن را در تمام دوره‌ها ارائه می‌دهند و این دقیقاً همان چیزی است که به آن معروف هستند. این عینک‌ها برای فعالیت‌های ورزشی در فضای باز طراحی شده‌اند و معمولاً برای ساخت آنها از متریال‌های مستحکم و سبک استفاده می‌شود و اغلب دارای قابلیت‌های فیزیکی مانند مقاومت در برابر ضربه، ضد خش و ضد بخار هستند. با توجه به طرح‌های گسترده این سبک می‌توان گفت که عینک‌های آفتابی ورزشی همیشه تسلیم ناپذیری بر مد داشتند.

نکات استایل

اگر یک چهره‌ی گرد و یا مستطیلی دارید این عینک‌ها برای زیباتر کردن چهره شما ساخته شده‌اند. البته بعضی از عینک‌های آفتابی اسپرت با فریم‌هایی متفاوت و منحصر به فرد تهیه و تولید می‌شوند که در این صورت با امتحان‌کردن آنها می‌توانید متوجه شوید که آیا هماهنگی لازم با چهره شما را دارند و یا خیر.

ماجراجویی روزمره باید جزو اولویت‌های شما باشد. جدای از اینکه انتخاب مورد علاقه ما برای عینک آفتابی اسپرت زمانی است که آن‌ها با لباس‌های ورزشی جفت می‌شوند. همیشه طرف‌دار این سبک کیم کارداشیان، نماد مد است.

عینک آفتابی ترند 2023 اسپرت



عینک آفتابی بدون حاشیه

Y2K رسماً بازگشته است و همچنان مورد توجه باقی مانده است و این یکی از برجسته‌ترین ترندها در تمام دوران خواهد بودترندهای عینک آفتابی زنانه بدون حاشیه و لبه که در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 بر هر موزیک ویدیویی حاکم بودند، دوباره در خط مقدم دنیای مد هستند.  

نکات استایل

به نظر شما نکته مورد علاقه در عینک آفتابی بدون لبه چیست؟ این عینک آفتابی ترند که یونیسکس است و برای مردان نیز قابل استفاده است در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. همین باعث جذابیت آن می‌شود و می‌توانید با هر رنگی در استایل آن را ست کنید.

عینک آفتابی ترند 2023- عینک افتابی بدون حاشیه



عینک آفتابی با فریم فلزی طلایی

عینک ‌آفتابی‌های ترند زنانه 2023- فریم طلایی

یکی از پرطرف‌دارترین عینک‌هایی که در این دسته بندی قرار می‌گیرند عینک‌های خلبانی فریم طلایی برند ری بن هستند. این دسته از عینک‌ها هواداران بسیاری به ویژه در بین آقایان دارند و تقریباً در کمد هر خانه‌ای پیدا می‌شوند. البته این به این معنی نیست که خانم‌ها نمی‌توانند به سراغ آن بروند. ایجاد یک ظاهر لوکس، شیک و در عین حال گران قیمت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محبوبیت این نوع عینک‌های آفتابی در میان افراد مختلف است؛ همچنین استفاده از آلومینیوم و تیتانیوم در ساخت فریم این عینک‌ها باعث شده است تا بسیار سبک باشند و تجربه استفاده از آنها به یک تجربه راحت و دل نشین تبدیل شود.

نکات استایل

این نوع عینک‌های آفتابی با فرم‌هایی در اشکال مختلف تولید می‌شوند. از این رو برای تشخیص فرم صورت مناسب محدودیتی ندارند و شما می‌توانید با توجه به شکل صورتتان به سراغ هریک از انواع فریم‌های گرد، بیضی، مربعی و... بروید.

فریم طلایی این نوع عینک‌های آفتابی با استایل‌های مختلفی سازگاری دارد و شما می‌توانید در استایل‌های کلاسیک، رسمی و حتی کژوال خود از آنها استفاده کنید.



سبک زاویه‌دار

زاویه‌های مختلف در عینک‌ها این روزها تبدیل به فریم مورد علاقه بعدی در افراد شده است. همه چیز در مورد زوایا، طراحی آینده‌نگر و ترند خواهد بود. افزودن لبه به شکل مستطیل و مثلث اکنون یک طراحی جدید است. یکی از زیبایی‌های عینک آفتابی دخترانه زاویه‌دار افزودن چاشنی تیزبین و شیک‌پوشی در استایل شماست.

نکات استایل در عینک آفتابی های ترند زنانه

شما به سبکی نگاه می‌کنید که می‌توانید آنها را به راحتی با لباس‌های رنگی و لباس‌های پاستیلی ست کنید. استایل‌های رنگی در حال حاضر بسیار پرطرف‌دار هستند، بنابراین ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید. اگر علاقه‌ای به عینک‌های پاستیلی ندارید؛ قطعاً شما از این عینک‌های آفتابی دخترانه ترند 2023 می‌توانید در ظاهر خودتان استفاده کنید.


عینک های آفتابی دخترانه ترند 2023


عینک آفتابی دخترانه لبه‌دار

یکی دیگر از ترندهای جسورانه و همه کاره عینک آفتابی برای سال 2023 شامل لبه‌های جانبی است. این عینک‌آفتابی‌ها با لبه‌های جانبی با قابلیت جدا شدن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصل سرما و کوهنوردی در برف است. به دلیل این که محافظت بیشتری در برابر تابش آفتاب ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن شما می‌توانید در فصل گرما نیز از آن استفاده کنید و به‌علاوه، ظاهر منحصربه‌فرد آن‌ها حال و هوای جذابی در شهر ایجاد می‌کند.

عینک افتابی دخترانه لبه دار




فریم‌های بزرگ، عینک آفتابی‌های ترند زنانه 2023

اگر می‌خواهید نیمی از صورت خود را با عینک آفتابی مورد علاقه‌تان پنهان کنید، این مدل برای شما مناسب است. عینک‌های آفتابی بسیار بزرگ در سال 2023 دوباره در همه جا دیده می‌شوند که اخیراً توسط افراد مشهوری مانند سیارا Ciara دیده شده است.

قاب های بزرگ، عینک افتابی های ترند زنانه2023



در این مقاله به  9 مورد از ترندهای عینک آفتابی زنانه 2023 اشاره کردیم. با انتخاب یک یا چند مورد از علایق خود در تابستان امسال بدرخشید و ظاهر جذابی پیدا کنید. فراموش نکنید اگر به ترندها و اخبار دنیای مد علاقه دارید؛ پیج اینستاگرام ژومنت را دنبال کنید تا همیشه به روز باشید!