معرفی پرفروش ترین ادکلن های خنک تابستانی زنانه و مردانه

شیدا رضایی 2 سال پیش
8 دقیقه مطالعه
ادلکن های خنک تابستانی
انتخاب عطر و ادکلن برای بانوان و آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است. بانوان به شدت روی انتخاب عطر، حساسیت بیشتری نسبت به آقایان نشان می دهند. عطر ها در طبع ها با رایحه های مختلف هستند که در انتخاب آن ها باید کمی دقت داشته باشید! اما جای نگرانی نیست، در ادامه ی مقاله شما را با عطر و ادکلن های خنک تابستانی آشنا خواهیم کرد.

معرفی عطر خنک

عطرخنک رایحه ای آمیخته و متفاوت، همراه با غلظت کم و زیاد دارد. بهترین زمان استفاده از آن نیز فصول گرم سال است. این عطر ها عموما از تکه های خوش عطر و بوی مرکبات، گیاهان سبز و تر و تازه و رایحه های آبی تشکیل شده اند. حس تازگی و خنکی از موارد مهم و اساسی است که افراد هنگام استفاده از آن، بهره می برند.

عطرهای خنک و سرد ماندگاری کمتری روی پوست دارند. برای ماندگاری رایحه ی آن‌ها، استفاده ی مجدد و مکرر عطر در طول روز توصیه می شود.

a-variety-of-cool-summer-colognes

عطر های خنک تابستانی زنانه با پخش بوی بالا

از ادکلن های خنک تابستانی پرفروش زنانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

Love In White For Summer بهترین ادکلن خنک تابستانی

love-in-white-for-summer-is-the-best-cool-summer-cologne

ادکلنی سلطنتی تولید شده در سال 2005 از برند معروف کرید است که در رده ی بهترین ادکلن های خنک تابستانی قرار دارد.

تهیه شده از بهترین و اصلی ترین مواد اولیه ی پنج قاره با رایحه ای شیرین و خنک است. نت آغازین برگرفته از گل های خوش رایحه ی رز بلغاری، ترنج کالابری و مانگولیای شیرین با عطری ملایم و خوش بو است. اما صبر کنید؛ هنوز ادامه دارد! پس از گذر چند ثانیه، نت میانی کم کم جای خود را با نت آغازین عوض می کند. و با اسانس های خوش عطری از عنبیه، برنج، چوب، گل زیبای زنبق توسکانی و سرو همیشه سبز روی کار می آید. در آخر نت پایانی با عنبر، سیب، گیاه چوب صندل سفید و گل یاس خاتمه می یابد. رایحه ای جذاب و به یاد ماندنی را به جا می‌گذارد.

Cabrielle By Chanel

cabrielle-by-chanel

cabrielle by chanel عطری زنانه همراه با طبعی سرد و خنک مناسب استفاده در فصل گرم تابستان است. این عطر محصول سال 2017 ساخت کشور فرانسه از برند شنل است. برای آشنایی با دیگر ادکلن های خوش عطر و بوی فرانسوی، پیشنهاد میکنیم مقاله ی معرفی بهترین ادکلن های فرانسوی را مطالعه کنید.

نت های سازنده ی آن شامل نت اولیه، میانی و نت پایه و اصلی خواهد بود. نت اولیه شامل مرکباتی نظیر نارنگی ماندارین، گریپ فروت و انگور فرنگی سیاه است که رایحه ای دلنشین را بوجود می‌آورد. پس از گذر اندکی زمان، نوبت اسانس میانی است. این اسانس برگرفته از گل های خوش عطر و بوی یاس، گل یلانگ، شکوفه پرتقال و گل مریم خواهد بود. عطری از گل های زیبا و خوش رایحه که اکثر بانوان عاشق بوی آن ها هستند. در آخر نت پایه (اصلی) که شامل مشک، چوب صندل سفید است و رایحه ای جذاب و نشاط آور را به مشام می رساند.

Shalimar Souffle de Perfume By Guerlain

shalimar-souffle-de-perfume-by-guerlain

shalimar souffle محصول سال 2014 ساخت کشور فرانسه از برند گرلن، هنر دست تیری واسر (Thierty Wasser) عطرساز معروف سوئیسی است. طبع معتدل و رایحه‌ی ترش و گرم آن برای استفاده‌ی بانوان در فصل گرم تابستان بسیار ایده‌آل خواهد بود.

نت آغازین این ادکلن خنک فرانسوی، از عطر خوش رایحه ی مرکباتی همچون ترنج، نارنگی ماندراین و لیمو ترش تولید شده. با کمی تأمل، رایحه ی خوش عطر نت میانی، که برگرفته از گل یاس و شکوفه های پرتقال است به مشام می رسد. در آخر با اسانس پایانی و اصلی مواجه خواهید شد. شامل مشک و وانیل با طبعی گرم، که رایحه ای با دوام و ماندگاری بالا و پراکندگی بسیار خوبی دارد. به همین خاطر shalimar souffle بعنوان برترین ادکلن خنک تابستانی معرفی می‌شود.

Un Jardin Sur Le Nil By Hermes برترین ادکلن خنک تابستانی

un-jardin-sur-le-nil-by-hermes-is-the-best-cool-summer-cologne

ادکلن خنک un jardin sur le nil by hermes محصول سال 2005 از برند هرمس است. این عطر یک انتخاب خوب دیگر برای استفاده‌ی بانوان در فصول گرم سال محسوب می‌شود. ماندگاری رایحه‌ی آن حدود 4 الی 6 ساعت است و از پراکندگی و پخش بوی بسیار بالایی بهره می‌برد.

un jardin مانند باغی از میوه و گل، با رایحه های زیبا و دلنشین و نشاط آور است. اسانس آغازین آن از مرکباتی همچون: گریپ فروت، هویج، انبه و برگ گوجه فرنگی، با عطری میوه ای تشکیل می‌شود. در ادامه با رایحه ی میانی که شامل پرتقال، اسطوخدوس، گل خوش رایحه ی صد تومانی و لاله مردابی است، روبه رو می‌شوید. اسانس پایه و اصلی تولید شده از گیاه زنبق، دارچین، روایح دودی، گل خوش عطر لابدانیوم و مشک است. رایحه ی جذاب و خوش عطر آن حس زندگی و درخشش را به ارمغان می آورد.

Diorissimo By Christian Dior

diorissimo-by-christian-dior

ادکلن diorissimo by christian dior از برند دیور ساخت کشور فرانسه در سال 1956 است. طبع خنکی که دارد با رایحه هایی از گل، مختص استفاده ی بانوان است.

نت اولیه و آغازین برگرفته از میوه ی ترنج و همچنین ترکیبات سبز است که رایحه ای دلنشینی را به شما هدیه می دهد. با کمی تأمل، عطر رایحه ی میانی به مشامتان خواهد رسید. نت میانی متشکل از گلهای یاس، سوسن، یلانگ، آماریلیس، بورونیا، گل برف و رزماری است که ترکیبی از گل های خوش عطر و زیبا پدید می‌آورد. نت پایه و اصلی، شامل چوب صندل سفید و مشک زیاد است. با طبعی سرد و خنک مناسب استفاده ی بانوان در فصل گرم تابستان خواهد بود.

ادکلن های خنک مردانه با خط بوی بالا در تابستان

Aventus By Creed ادکلن خنک تابستانی

aventus-by-creed-cool-summer-cologne

بهترین ادکلن خنک تابستانی مردانه از برند معروف کرید تولید شده در سال 2011 است. این ادکلن ساخت کشور فرانسه، از پرفروش ترین و محبوب ترین ادکلن های برند کرید محسوب می‌شود. مناسب استفاده ی مردان خوش سلیقه و شیک پوش، همراه با رایحه ای تلخ و خنک خواهد بود.

نت آغازین برگرفته از مرکباتی شامل توت سیاه، سیب، آناناس و ترنج با عطری میوه ای و جذاب شما را به نشاط می آورد. در ادامه نوبت به اسانس میانی میرسد که متشکل از گل رز، توس خشک، یاسمن مراکشی و نعناع هندی می باشد. در آخر، نت پایه برگرفته از خزه درخت بلوط، مشک، عنبر و کهربا با بویی شگفت انگیز، این رایحه را کامل می سازد.

Dior Sauvage Eau De Toilette For Men 

dior-sauvage-eau-de-toilette-for-men

ادکلن dior sauvage eau de toilette for men از محصولات معروف برند دیور (Dior) است. این محصول در سال 2015 تولید و به بازار عرضه شد. همراه با رایحه ای تند، خنک و سرد، با دوام بالا و پراکندگی فوق العاده، مورد پسند و استفاده ی آقایان زیادی قرار گرفته است.

نت های سازنده dior sauvage eau de toilett for men در سه بخش نت اولیه، میانی و پایه می باشد. نت اولیه برگرفته از فلفل سیاه و نارنج، که رایحه ای تند، تلخ و ترش را می سازد. رایحه ی نت میانی شامل فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، پاتچولی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف و تیور است. عطر این رایحه، دلنشین و زیباست. و در پایان نوبت به نت پایه و البته اصلی می رسد که از چوب سدر، گل لادن و عنبر تشکیل می‌شود.

Kenzo Pour Homme By Kenzo بهترین ادکلن فرانسوی خنک تابستانی

kenzo-pour-homme-by-kenzo-is-the-best-french-cool-summer-cologne

ادکلن خنک تابستانی kenzo pour homme by kenzo محصول سال 1991 از برند کنزو ساخت کشور فرانسه است.

نت اولیه: ترنج، آب دریا، لیمو ترش و چوب ماهون.

رایحه میانی: رز، میخک صدپر، یاس، گل برف، درخت کاج، زیره، جوز، دانه سرو کوهی، هلو و پونه کوهی.

اسانس پایه: مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، لابدانیوم و انجیر.

 club de nuit intense man by armaf

club-de-nuit-intense-man-by-armaf

club de nuit intense man by armaf در سال 2015 از برند آرماف، تولید و عرضه شد. این عطر طبعی خنک دارد و مناسب آقایان است. این ادکلن در گروه بویایی چوبی ادویه ای با رایحه ای تلخ و مردانه پسند، در لیست بهترین ادکلن های خنک تابستانی قرار دارد.

نت آغازین آن برگرفته از مرکباتی همچون ترنج، لیمو ترش، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس است. این نت با رایحه ای نشاط آور و لذت بخش، روح آدمی را زنده می کند. پس از گذر زمان کوتاهی، نت میانی که شامل گل های رز، یاس و چوب درخت قان می باشد، به روی کار می آید. و با عطری از گل های خوش بو حس لطیفی به شما می‌دهد. در پایان نت پایه و یا اصلی از مشک، وانیل، نعناع هندی و عنبر تشکیل می‌شود. هم چنین عطری به یاد ماندنی و جذاب را در دل ها به جای می گذارد.

 Polo Blue By Ralph Lauren

polo-blue-by-ralph-lauren

polo blue by ralph lauren از برند رالف لورن در سال 2003 است. توسط کارلوس بنایم و کریستوف لودایمل در ایالات متحده، تولید و به بازار عرضه شد. این عطر مردانه همراه با طبعی خنک در گروه بویایی معطر فوژه مناسب برای استفاده در فصل تابستان است.
اسانس از مرکبات ترو تازه ای نظیر نارنگی ماندارین، خربزه و خیار تشکیل می‌شود. همین لذت استفاده از این عطر را در ما بالا می برد. در ادامه کم کم عطر نت میانی برپا می شود که شامل گیاه سالویا، ریحان و شمعدانی می‌شود. هم چنین رایحه ای جذاب از این گیاهان را به ارمغان می آورد و سپس نوبت به نت پایه می رسد. این نت با ترکیب مشک، روایح چوبی و جیر، عطری دلنشین و مردانه را می سازد.

شما چه عطر و ادکلن های خنک تابستانی دیگری را می شناسید؟ آیا عطر های با رایحه ی خنک و دلنشین دیگری برای فصل تابستان در نظر دارید؟ نظرات خود را در مجله اینترنتی ژومنت با ما به اشتراک بگذارید.