بررسی و معرفی استایل‌های جشنواره ونیز 2023

مریم موسوی 8 ماه پیش
5 دقیقه مطالعه
جشنواره فیلم ونیز 2023

جشنواره فیلم ونیز یکی از معتبرترین جشنواره‌های سینمایی جهان است که هر ساله در شهر ونیز ایتالیا برگزار می‌شود. این جشنواره سالانه میزبان بسیاری از هنرمندان جهان از جمله بازیگران، کارگردانان، عوامل سینمای جهان و همچنین بسیاری از سلبریتی‌ها است؛ همین موضوع سبب می‌شود تا بسیاری از برندهای پوشاک و اکسسوری از این فرصت استفاده کنند و با در اختیار قراردادن بهترین طراحی خود و پوشاندن آنها به تن سلبریتی‌ها خود را مطرح کنند و از دوربین هزاران خبرنگار و عکاسی که در مراسم است به نفع خود استفاده کنند. امسال نیز همچون سال‌های گذشته افراد زیادی با استایل‌های گوناگون پا به جشنواره ونیز 2023 گذاشتند که در ادامه به بررسی بهترین استایل‌های به نمایش گذاشته در این جشنواره و حواشی آن خواهیم پرداخت.


جشنواره ونیز 2023

جشنواره فیلم ونیز 2023

هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از 30 آگوست آغاز شد و تا 9 سپتامبر 2023 در ونیز لیدو، ایتالیا ادامه یافت. این جشنواره نیز همچون جشنواره فیلم کن هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شد. عوامل فیلم‌هایی که برای نمایش در بعد از ظهر برگزیده شده بودند در نوبت صبح برای مصاحبه و بخش عکس‌برداری و فتوکال با استایل‌هایی غیررسمی و کمی راحت‌تر در بخش در نظر گرفته شده برای این کار حاضر می‌شدند. در بعد از ظهر نیز فرش قرمزی برای حضور رسمی عوامل فیلم‌ها و دیگر مهمانان با حضور صدها عکاس و خبرنگار پهن می‌شد و مهمانان یکی پس از دیگری بر روی آن قدم می‌زدند.

ورود رمانتیک مهمانان به محل جشنواره

ورود رمانتیک مهمانان به جشنواره ونیز 2023

احتمالاً شما هم می‌دانید که یکی از مهم‌ترین روش‌های عبور و مرور در شهر ونیز تردد با قایق در سطح این شهر جذاب و دوست داشتنی است. همین شرایط شهر ونیز موجب شده بود تا مهمانان برای ورود به محل جشنواره مجبور به استفاده از قایق‌های موتوری شوند که عوامل برگزاری مراسم برای آنها در نظر گرفته بودند. این ورود بدون شک یکی از رمانتیک‌ترین و زیباترین ورودهایی است که میهمانان یک جشنواره فیلم می‌توانند داشته باشند.

پرطرف‌دارترین مهمان حاضر در جشنواره ونیز 2023

جسیکا چستین پرطرفدار در جشنواره ونیز 2023

با توجه به استقبال بی‌نظیر هواداران و خبرنگاران بدون شک عنوان پرطرف‌دارترین مهمان این مراسم را می‌توان به جسیکا چستین بازیگر ۴۶ساله آمریکایی داد. این بازیگر برای حضور بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز پیراهن درخشانی از برند گوچی را انتخاب کرده بود که هماهنگی بسیار جذابی با رنگ مو و میکاپ او داشت.

جسیکا چستین در جشنواره ونیز 2023

حضور هنرمند پیش‌کسوت وودی آلن

یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات مراسم حضور وودی آلن ۸۷ساله در ونیز بود. این هنرمند پیش‌کسوت سابقه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و موزیسین بودن را در کارنامه خود دارد.

وودی آلن در جشنواره ونیز 2023

حضور جورجیانا رودریگز در جشنواره فیلم ونیز 2023

جورجیانا رودریگز در جشنواره فیلم ونیز

جورجیانا با حضور خود بر روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز بسیار خبرساز شد. جورجیانا مدل و پارتنر فوتبالیست معروف یعنی رونالدو برای این مراسم پیراهنی اف شولدر از کالکشن بهار 2024  Vetements را به تن کرده بود. او این استایل را با دستکش‌های بلند سفید رنگ تکمیل کرده بود.

بهترین استایل‌های فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

بهترین استایل های جشنواره ونیز 2023

بهترین استایل های جشنواره ونیز 2023

بهترین استایل های جشنواره ونیز 2023

بهترین استایل های جشنواره ونیز 2023

عجیب‌ترین استایل‌های فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز 2023

استایل عجیب در فرش قرمز جشنواره ونیز 2023


استایل عجیب در فتوکال جشنواره فیلم ونیز 2023

حضور با دمپایی در جشنواره ونیز 2023

لوک حاشیه ساز جشنواره ونیز

در حالی که اغلب در بین این خانم‌ها این حساسیت وجود دارد که در یک مراسم لباس و لوکی یکتا داشته باشند در این جشنواره و دقیقاً در یک شب سه مهمان با یک لوک مشابه به روی فرش قرمز قدم گذاشتند. این لباس پرطرف‌دار از برند ysl beauty  بود که دقیقاً به همراه یک سبک آرایش توسط سه مهمان استفاده شده بود. با توجه به این موضوع که یکی از مهمانانی که این لوک را انتخاب کرده بود سفیر این برند بوده است و دقیقاً در یک شب این اتفاق افتاده است به نظر می‌رسد که این یک حرکت برنامه‌ریزی‌شده از سوی برند ysl beauty  و در جهت دیده شدن بیشتر بوده باشد.

استایل تکراری در جشنواره ونیز 2023

حضور بلاگر ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2023

بلاگر ایرانی در جشنواره ونیز 2023

در دهمین شب از برگزاری جشنواره فیلم ونیز 2023 یکی از بلاگرهای پرطرف‌دار ایرانی بر روی فرش قرمز حاضر شد. این چهره معروف اینستاگرامی که در زمینه فشن، زیبایی و لایف استایل فعالیت دارد به نمایندگی از یک برند جواهرات به نام حسن زاده که مؤسس آن اصالتی ایرانی دارد در مراسم حاضر شد. برند جواهرات حسن زاده یک برند لوکس بین‌المللی به شمار می‌آید که تا کنون موفق شده است در مراسم‌های بسیاری همچون مت گالا، جشنواره فیلم کن و... جواهرات خود را به نمایش بگذارد.

برگزاری جشن‌های در حاشیه جشنواره ونیز 2023

با جمع شدن هنرمندان و خبرنگاران به بهانه برگزاری جشنواره ونیز 2023 برخی از برندهای لوکس و لاکچری در زمینه فشن و برخی از اسپانسرهای جشنواره فرصت را غنیمت شمرده و جشن‌هایی برای معرفی و معروفیت برند خود با حضور تعدادی از هنرمندان در ونیز برگزار کردند.

جشن برند کارتیه

این رویداد درست مانند میزبان آن، کارتیه مظهر ظرافت و پیچیدگی بود. هنگامی که شرکت کنندگان در این میهمانی عصرانه حضور پیدا می‌کردند، یک ماه آبی کمیاب در آب‌های آزاد ونیزی طلوع کرد.

مهمانی برند کارتیه در حاشیه جشنواره ونیز

جاستین هورویتز، آهنگ‌ساز برنده جایزه اسکار که بیشتر به خاطر ساخت موسیقی لالالند و بابیلون برنده اسکار شناخته شده است، در این مهمانی به اجرای زنده پرداخت.

از سال 2021 کارتیه یکی از مهم‌ترین شرکا و اسپانسرهای جشنواره فیلم ونیز بوده است و این یک امتیاز ارزشمند برای تبلیغ این برند در جریان این مراسم به شمار می‌آید.

تصاویری از مهمانی کارتیه در حاشیه جشنواره ونیز 2023

جورجیو آرمانی

در 2 سپتامبر، این طراح به ونیز بازگشت تا میزبان "یک شب فقط" (One Night Only) باشد، رویدادی که تا به امروز در شهرهایی همچون دبی و پاریس برگزار شده است. این مهمانی که هم‌زمان با جشنواره ونیز 2023 در ایتالیا و توسط مهم‌ترین اسپانسر جشنواره فیلم ونیز یعنی آرمانی برگزار شد بهانه‌ای برای به نمایش درآوردن جدیدترین لباس‌های برند مشهور و لوکس آرمانی بود.

مهمانی برند آرمانی در جشنواره ونیز 2023

جسیکا چستین در مهمانی برند آرمانی جشنواره ونیز 2023

میو میو

این برند ایتالیایی آخرین قسمت از Miu Miu's Women's Tales را در حاشیه فیلم ونیز در تاریخ 3 سپتامبر ارائه داد، یک مجموعه فیلم کوتاه با آثار کارگردانان زن معاصر.

برند میو میو در جشنواره ونیز 2023

اگر شما هم جز طرف‌داران پروپاقرص هنرمندان و دنیای شگفت‌انگیز مد و فشن هستید و دوست دارید از جدیدترین اخبار این حوزه و ترندهای روز مطلع شوید می‌توانید مجله آنلاین مد و استایل ژومنت را از طریق سایت و همچنین شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال نمایید.