بیوگرافی و بررسی سبک استایل زوئی کراویتز

5 دقیقه مطالعه
استایل زوئی کراویتز

زوئی کراویتز هنرپیشه آمریکایی که برای به‌تصویرکشیدن زنان قدرتمند و چندوجهی در نقش‌های مختلف، شهرت دارد.  این هنرپیشه علاوه بر بازی‌های درخشان خود، به دلیل انتخاب آرایش‌های جسورانه، مدل موی متفاوت و در حال تغییر و لباس‌های بی‌نقصش نیز شهرت دارد. در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت به معرفی او و همچنین بررسی سبک و استایل زوئی کراویتز می‌پردازیم. برای ایده گرفتن از سبک لباس پوشیدن زویی کراویتز این مقاله را از دست ندهید!


بیوگرافی زوئی کراویتز

زوئی کراویتز، در اول دسامبر 1988 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. پدر او لنی کراویتز، نوازنده و بازیگر و مادر زوئی لیزا بونت، بازیگر هستند. پس از طلاق والدینش در سال 1993، زویی ابتدا با مادرش زندگی کرد، اما در 11 سالگی نزد پدرش در میامی نقل مکان کرد و سرانجام در شهر نیویورک مستقر شدند و در همان شهر، در مدرسه رودلف اشتاینر تحصیل کرد.

بیوگرافی زوئی کراویتز - خانواده زوئی کراویتز - پدر و مادر زوئی کراویتز

 تابستان‌های او معمولاً با مادرش تا زمانی  که در سال 2017 با بازیگر جیسون موموآ ازدواج کرد؛ سپری می‌شد. کراویتز دو خواهر و برادرناتنی به نام‌های لولا و ولف نیز دارد.

ناپدری زوئی کراویتز - جیسون موموا - زوئی کراویتز - خانواده زوئی کراویتز

زندگی حرفه‌ای

زوئی از کودکی به بازیگری علاقه پیدا داشت و به همین دلیل، در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد. در دوران دبیرستان در فیلم‌های بدون رزرو و شجاع و یک درام جنایی با بازی جودی فاستر و ترنس هاوارد، در سال 2007 ظاهر شد. شهرت زوئی با بازی در فیلم‌های پرفروشی مانند: مکس دیوانه و سریال تلویزیونی "دروغ‌های کوچک بزرگ" آغاز شد. او همچنین در سریال "High Fidelity" ایفای نقش کرد و تهیه‌کننده اجرایی آن نیز بود. زوئی در آخرین سری فیلم بتمن نیز نقش دختر گربه‌ای (cat woman) را نیز بازی کرد.

زندگی عاشقانه

زویی کراویتز او در سال 2019 با بازیگر کارل گلوسمن ازدواج کرد، اما سال بعد درخواست طلاق داد.

زوئی کراویتز - ازدواج زوئی کراویتز - همسر زوئی کراویتز - شوهر زوئی کراویتز - رابطه عاشقانه زوئی کراویتز

استایل زوئی کراویتز در مهمانی GQ

استایل مینیمالیسم زوئی با لباس بلند مشکی سنت لورن، نشان‌دهنده استایل ساده اما جذاب کراویتز است. یقه‌هفتی، بریدگی چشمگیر در ناحیه شکم، و جواهرات تیفانی مینیمالیست او، همگی کم‌رنگ اما قدرتمند هستند.

بیشتر بخوانید: برند تیفانی، پادشاه جواهرات

استایل زوئی کراویتز

مهمانی ساحلی سن لوران

در رویدادهای سالانه هنر بازل ساحل میامی (Art Basel Beach Miam) اغلب لباس‌های رنگارنگ، پر زرق‌وبرق، سکسی و فوق مد روز را انتخاب می‌کنند. اما  کراویتز در یک لباس ماکسی ساده و گره‌دار برای یک مهمانی سن لوران را بر تن کرد. ناخن‌های آبی کوتاه و جواهرات روزمره از جمله دستبند فلزی و گوشواره‌های بلند، برای شیک و ساده نگه‌داشتن لباس کافی است.

بیشتر بخوانید: آرایش مینیمال ، هنر زیبایی طبیعی چهره‌ها

استایل زوئی کراویتز

مت گالا 2021

در مراسم مت گالا 2021، با تم "در آمریکا: واژه‌نامه مد"، کراویتز در لباس توری مشبک برند سن لوران که توسط آنتونی واکارلو طراحی شده بود ظاهر شد. لباس زویی کراویتز در مت گالا 2021 یادآور لباس جنجالی کندال جنر در مت گالا 2019 بود. البته کندال در مت گالا همان سال نیز لباس نیمه‌برهنه بر تن کرده بود.

لباس زویی کراویتز در مت گالا

استایل زوئی کراویتز در مهمانی اسکار Vanity Fair

زویی کراویتز در مراسم مهمانی اسکار Vanity Fair 2022 یک لباس مجلسی سفید پشت‌باز از سنت لوران پوشید. زوئی در این مراسم برای تجلیل از بهترین فیلم‌ها با ظاهری مینیمال، آرایش کم و نود و گوشواره‌های الماس درخشید. کراویتز یک‌بار دیگر ثابت کرد که سادگی، کلید ظرافت ماندگار است.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد استایل مینیمال زنانه

 استایل زوئی کراویتز در مهمانی اسکار Vanity Fair

استایل زویی کراویتز در جوایز InStyle

برای جوایز InStyle 2021، کراویتز بر خلاف ظاهر همیشگی‌اش با یک استایل کاملاً پوشیده ظاهر شد. او یک لباس قرمز گیلاسی کلاه‌دار لمه را با کلاچ قرمز آتشی مدل The Row ست کرد. او با حفظ حالت طبیعی مو و آرایش خود، درام لباس را متعادل کرد.  

استایل زویی کراویتز در جوایز InStyle 2021

هفته مد پاریس سن لوران

در هفته مد پاریس در سال 2020، کراویتز با یک استایل راحت و غیر رسمی وارد شد. او با پیراهن مشبک نگین دار و شلوار جین راسته و کفش پاشنه بلند استایل خود را تکمیل کرد.

استایل زوئی کراویتز در هفته مد پاریس 2020

استایل زوئی کراویتز در اکران فیلم بتمن

کراویتز با امضای خود  یعنی لباس مشکی بلند، به نقش خود در بتمن از طریق برش‌های جذاب در قسمت بالاتنه ادای احترام کرد.

استایل زوئی کراویتز در اکران فیلم بتمن

استایل خیابانی زوئی کراویتز

در چند سال اخیر استایل خیابانی و یا استریت استایل مانند استایل فرش قرمز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین نگاهی به کمد لباس این بازیگر برای خیابان می‌اندازیم.

تاپ و دامن

در یک روز تابستانی در شهر نیویورک، کراویتز با مجموعه‌ای از لوازم ثابت کمد لباس بسیار شیک به نظر می‌رسد. یک تاپ کبریتی، دامن ماکسی، و دمپایی‌های مشکی یک استایل کاملاً راحت را می‌سازد.

استایل خیابانی زوئی کراویتز

یک‌بار دیگر، زوئی هنر استایل خود را به رخ کشید. درحالی‌که یک دامن میدی به رنگ نعنایی، یک کیف بسیار بزرگ و یک تاپ سفید معمولی را در استایل خود به کار برد. نکته مهم در استایل زوئی این است که این لباس‌ها هرگز از مد نمی‌افتد.

استایل خیابانی زوئی کراویتز

اورسایز

در اینجا، کراویتز از رنگ‌های خاکی، زیتونی، قهوه‌ای، بژ و سبز جنگلی با سایه‌های اصلی قرمز گیلاسی و سرمه‌ای استفاده می‌کند تا یک مجموعه فوق‌العاده معمولی ایجاد کند. او با چکمه‌های موکای رنگ جیر و گوشواره‌های حلقه‌ای طلایی، ظاهر خود را متفاوت کرد.

استایل خیابانی زوئی کراویتز

استایل پاییزی چهارخانه

پارچه چهارخانه همیشه یکی از پارچه‌های ترند در فصل پاییز و زمستان است. زویی کراویتز نیز به‌خوبی می‌داند چگونه شیک به نظر برسد. به همین دلیل او شلوار چهارخانه را با بافت، پالتو جیر اورسایز و کفش راحتی ست کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی 9 مورد از ترندهای پاییز و زمستان 2023 / 1402

نظرشما درباره استایل و شهرت کراویتز چیست؟ در بخش دیدگاه نظر خود را برایمان بنویسید. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای مد نیز می‌توانید پیج ژومنت استایل را در اینستاگرام دنبال کنید.

استایل خیابانی زوئی کراویتز