مدل موی مهمانی ، مجالس و دورهمی ها

5 دقیقه مطالعه
مدل موی مهمانی
وقتی به یک مهمانی یا مراسم دعوت هستید یکی از دغدغه‌های شما مدل مویی است که باید برای این مجالس انتخاب کنید. چه برای یک دورهمی ساده و چه یک جشن عروسی بزرگ در هر صورت مدل موی مهمانی یک مسئله مهم است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با چند روش فوق‌العاده بستن مو آشنا کنیم که به‌خصوص برای مهمانی‌ها و مجالس گزینه‌های مناسبی هستند. پس با ما همراه شوید!


دم اسبی براق، یک مدل موی مهمانی ساده

مدل موی مهمانی ساده

وقتی صحبت از مدل موی مهمانی ساده می‌شود مدل دم اسبی یکی از اولین انتخاب‌هایی است که به ذهن می‌رسد. این شیوه بستن موها اما کمی با روش معمول که با آن آشنایی دارید متفاوت است. دم اسبی براق چند سالی است که در بین سلبریتی ها محبوبیت پیدا کرده است. که البته این میزان علاقه چندان هم بی‌دلیل نیست. با این روش شما موهایی آراسته خواهید داشت که به‌خوبی در پشت سر جمع شده است. از طرفی درخشش موهای شما به‌گونه‌ای خواهد بود که توجه تمام افراد حاضر در مهمانی را به خود جلب می‌کند. یک درخشش خاص مثل زمانی که موهایتان تازه شسته شده یا به دلیل بارش باران مرطوب شده است.

موهایتان را در پشت سر جمع و آنها را محکم کنید؛ حالا یک دسته از موهایتان را درست مثل کش دور آن بپیچید. برای براق کردن موها و حفظ حالت آنها از یک اسپری حالت دهنده و براق‌کننده کمک بگیرید. به این ترتیب موهای شما برای ساعت‌ها حالت خودش را از دست نمی‌دهد.

گوجه ای ساده، مدل مو برای مهمانی عروسی

مدل مو گوجه ای

اگر به جشن عروسی دعوت شده‌اید و می‌خواهید آراسته و باوقار به نظر برسید مدل گوجه‌ای کاملاً مناسب شماست. این روش بستن موها علاوه بر اینکه ساده است محبوبیت زیادی هم دارد. یک نکته که برای بستن موها به این شیوه باید به خاطر داشته باشید این است که حتماً قبل از بستن موها با شامپوهای مخصوص، موهای خودتان را حجیم کنید. این مسئله راز اصلی داشتن موهای گوجه‌ای ایده‌آل است. موهای ابریشمی و لخت برای شما مشکل ایجاد می‌کنند پس حتماً ترفندی که گفتیم را به کار بگیرید. روش انجام‌دادن این مدل هم بسیار ساده است؛ تمام موها را جمع کنید و آنها را در بالای سر به شکل یک کش بزرگ در بیاورید؛ با سنجاق دسته موها را محکم کنید و به همین سادگی کار تمام می‌شود!

چند توصیه برای این مدل مو را حتماً در نظر داشته باشید. اول اینکه موی گوجه‌ای بیشتر برای خانم‌های با سن 30 سال به بالا مناسب است. دوم اینکه مدل موی گوجه‌ای را فقط برای فصول گرم سال انتخاب کنید. این روش آرایش مو مناسب افرادی است که صورت بیضی‌شکل دارند. لباس‌های بلند بهترین گزینه برای ست شدن با این مدل مو هستند.

موهای موجدار، یک گزینه ایده آل برای دورهمی ها

مدل موی مهمانی موجدار

ساده‌ترین حالت موها برای یک دورهمی دوستانه مدل موجدار است. اگر نمی‌خواهید درگیر مدل‌های دشوار بشوید و در کمترین زمان ممکن برای مهمانی حاضر شوید می‌توانید موهای خودتان را به شکل موجدار در بیاورید. این مدل دخترانه با یک تکنیک ساده تنها چند دقیقه وقت شما را می‌گیرد. با یک اتوی مو موجدار، فرهای یکنواخت در انتهای مو ایجاد کنید؛ سپس با یک برس این موج‌ها را از هم جدا کنید. این تمام کاری است که باید انجام بدهید.

بهترین زمان برای این مدل فصل زمستان است چرا که موهای دور گردن تا حدودی شما را از سرمای هوا در امان نگه می‌دارند. توصیه می‌شود خانم‌های جوان که در اوایل دهه 20 هستند از این مدل استفاده کنند. لازم به ذکر نیست که اگر موهای کوتاهی دارید نمی‌توانید این فرم را به وجود بیاورید. در نهایت باید گفت افرادی که صورت گرد دارند با این مدل زیباتر به نظر می‌رسند.

مدل موی مهمانی کژوال

مدل موی کژوال

تا اینجا راجع به موهای بلند گفتیم؛ بیایید نگاهی هم به مدل موی مهمانی داشته باشیم که برای موهای کوتاه مناسب است. اگر موهای کوتاهی دارید کار شما راحت‌تر است. فقط بگذارید که تارهای مو بدون هیچ مانعی پایین بیایند؛ درست مثل امواج یک آبشار. این حالت غیر رسمی و بی دردسر برای مهمانی‌ها و جشن‌ها فوق‌العاده است. شما می‌توانید هر نوع لباسی را که بخواهید با آن ست کنید. اگر بخواهید کمی تغییرات اعمال کنید استفاده از اکسسوری ها (البته به مقدار معقول) هیچ ایرادی ندارد.

مدل موی کژوال بیشتر برای خانم‌های زیر 30 سال مناسب است. بهترین زمان برای انتخاب این سبک، تابستان است. اگر موی کوتاه دارید و صورت شما حالت بیضی یا قلب شکل دارد در انتخاب این سبک تردید نکنید!

یک حالت شیک و متفاوت

مدل موی شیک

در نهایت می‌رسیم به یک حالت شیک و منحصر به فرد که خانم‌ها آن را خیلی می‌پسندند. اگر نگوییم زیباترین مدل موی باز مجلسی، قطعاً می‌شود آن را یکی از بهترین مدل‌ها به شمار آورد. اینکه موها را در یک طرف جمع کنید و یک حالت موجدار به آنها بدهید یک نوع لطافت و حس زنانگی خاص ایجاد می‌کند.

موها را در یک طرف سنجاق کنید و آنها را با گل مو، گل‌های تازه یا اکسسوری‌های دیگر تزئین کنید تا جذاب‌تر به نظر برسند. این مدل برای خانم‌های 20 تا 30 سال بسیار ایده‌آل و مناسب است. در هر فصلی می‌توانید این مدل را انتخاب کنید و آنها را با هر نوع لباسی که می‌خواهید ست کنید. این حالت برای افرادی که دارای موهای فر مادرزادی هستند توصیه می‌شود به‌خصوص اگر صورت گرد و بیضی شکل دارید.

امیدواریم که این مدل موهای مهمانی مورد پسند شما قرار گرفته باشد. مجله اینترنتی ژومنت در تلاش است تا آخرین اخبار دنیای مد و فشن و روش‌های جدید آرایش و زیبایی را با شما به اشتراک بگذارد. اگر پیگیر مطالب مرتبط با زیبایی و مد هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید!