10 ایده از بهترین استایل پاییزی که باید در این فصل امتحان کنید

6 دقیقه مطالعه
استایل پاییزی
بعد از لباس پوشیدن در هوای گرم، باید برای استایل لباسهایمان در فصل زیبای پاییز آماده باشیم. ترکیب استایل در فصل پاییز فرصت‌های بی‌شماری را برای ظاهر جدید ما ایجاد می‌کند. زمانی که ما معمولی‌ترین حالت خود را داریم نیز می‌توانیم شیک به نظر برسیم. با انبوهی از نمایش های مد در سراسر جهان، مجموعه عظیمی از گرایش‌های جدید در فشن شوها عرضه می‌شود. اگر شما از استایل های خیابانی و فیدهای اینستاگرام، الهام می‌گیرید آن ها را کنار بگذارید! ما در این مقاله بهترین استایل پاییزی و ترندهای امسال را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.


استایل پاییزی چند لایه

وقتی صحبت از تغییر فصل به میان می‌آید، پاییز می‌تواند آب و هوای غیرقابل پیش‌بینی ایجاد کند، بنابراین ظاهری چند لایه که بتوانید حجم آن را کم و جدا کنید، سودمند است. لباس های سبک کلاسیک کلید اصلی این نوع استایل پاییزی خواهند بود، که از بارونی (کت ترنج) شروع می شود. شما می‌توانید کت ترنج را با کمربند و یا استایل آزاد استفاده کنید که بهترین استایل پاییزی برای استایل غیر رسمی یا کژوال است.

به عنوان مثال یک پیراهن راه راه با دکمه‌های باز و یک تی شرت سفید در زیر کت عالی به نظر می‌رسد. این سبک را در زمستان نیز می‌توانید استفاده کنید اما به‌دلیل سرد بودن هوا و افزایش لایه‌ها در انتخاب آن‌ها باید لباس‌هایتان را به‌درستی انتخاب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی نحوه درست پوشیدن لایه ای لباس در زمستان را مطالعه کنید.

استایل پاییزی چند لایه

پالتو پاییزی

برای روزهایی که عجله دارید و یا دورهمی‌های دوستانه و استایل های غیر رسمی پالتو پاییزی یکی از گزینه‌های مناسب برای استایل پاییزی است. به‌عنوان مثال یک شلوار جین با تاپ و یا تی شرت و کفش راحتی کالج و در نهایت یک کت و پالتوی پاییزی ترکیب خوبی به‌نظر می‌رسد. برای قسمت اکسسوری نیز می‌توانید از کیف استفاده کنید اما باید دقت کنید که سایز کیف مناسب استایل پاییزی شما باشد.

پالتو پاییزی

کت بلیزر

با توجه به بازگشت بسیاری از افراد به دفتر کار، نوبت به استایل پاییزی رسمی رسیده است. بهترین لباس پاییزی رسمی یک کت بلیزر است. این استایل طرفداران زیادی دارد که از بین آنها می‌توان به استایل خیابانی کندال جنر اشاره کرد. کت بلیزر نه تنها استایل رسمی مناسب پاییز را برای شما به‌وجود می‌آورد، بلکه شما می‌توانید در زمستان نیز از آن استفاده کنید. رنگ مشکی، پایه و اساس یک کمد لباس برای کار با فشن را تشکیل می‌دهد و می‌توانید ترکیب‌های بی‌نظیری داشته باشید.

به‌عنوان مثال یک کت مشکی با لباس طرح‌دار استایل پاییزی جذابی را برای شما ایجاد می‌کند. پیراهن‌های طرح‌دار بلند و یا تی شرت و شلوار با بوت‌های چرمی یک ترکیب جذاب را تشکیل می‌دهد.

کت بلیزر در استایل پاییزی

استایل پاییزی کژوال

وقت آن است که از لباس‌های بافتنی به چرخه‌ی استایل خود استقبال کنیم. بافتنی‌های سنگین جای خود را در کمد لباس‌های شما دارند، اما برای اینکه چیزهای ساده و شیک‌تری داشته باشید، بافتنی سبک‌تر را انتخاب کنید که حجم کمتری دارد. هوا هنوز خیلی سرد نیست، بنابراین از هوای معتدل نهایت استفاده را ببرید و همه چیز را سبک نگه دارید. محصولات جدیدی از ژاکت های کشباف پشمی در هفته‌های مد پاییزی در فشن شوها وارد دنیای مد و فشن شدند. این لباس پاییزی یک جایگزین راحت برای کت است.

یک ژاکت کشباف پشمی با یقه‌ی بلند انگلیسی باعث می‌شود استایل راحت و کژوال پاییزی داشته باشید که به راحتی در هر جایی بتوانید آن را بپوشید. تنها با اضافه کردن چند اکسسوری شیک می‌توانید اعتماد به نفستان را افزایش دهید و احساس خوبی نسبت به لباس پاییزی خود داشته باشید. راز مدرن کردن ژاکت کشباف پشمی در تضاد آن با یک اکسسوری جسورانه است. به‌عنوان مثال یک نیم بوت چرم با شلوار جین و یا شلوار راسته‌ی کوتاه ترکیب مناسبی است و می‌توانید یک استایل پاییزی بی‌دردسر داشته باشید.

استایل پاییزی کژوال

استایل پاییزی با پانچو

فصل پاییز بهترین زمان برای پیاده‌روی و یا پیک‌نیک با خانواده و یا دوستان است. و از تغییر رنگ برگ‌ها و هوای معتدل می‌توان لذت برد. شنل یا پانچو یکی از بهترین گزینه‌ها برای استایل پاییزی است. این لباس پاییزی به صورت تک رنگ، رنگی پررنگ یا هر دو، برای جلوگیری از سرما بسیار مناسب است. به‌عنوان مثال برای راحتی بیشتر می‌توانید لباس‌های سبک زیر شنل بپوشید و با شلوار جین و اسنیکر بهترین لباس پاییزی کژوال و راحت خود را داشته باشید. برای شیک‌تر کردن ظاهر خودتان می‌توانید از کمربند و نیم‌بوت استفاده کنید.

استایل پاییزی با پانچو

استایل پاییزی با پانچو

استایل پاییزی با چرم

هرگز قدرت چرم را برای درخشش در ظاهر و استایلی شیک به فصل جدید دست کم نگیرید. چرم اگر به‌خوبی از آن مراقبت شود همیشه ماندگار است. استفاده از رخت‌آویز عریض و باکیفیت، همچنین نگهداری آن در مکانی با تهویه مناسب و استفاده از نرم‌کننده چرم در افزایش طول عمر آن موثر است. کت کوتاه و یا پالتوی چرم همراه با پیراهن ساده به‌راحتی می‌تواند ظاهرتان را به سطح لوکس ارتقا دهد.

به‌عنوان مثال یک شلوار جین کوتاه، پیراهن سفید وقتی با یک کت چرم ترکیب می‌شوند، بهترین استایل پاییزی لوکس را برای شما به‌وجود می‌آورد. نکته کلیدی این است که چرم نرم و لطیف گزینه‌ی مناسبی نسبت به چرم‌های سفت هستند.

استایل پاییزی با چرم

پیراهن بلند

پیراهن بلند این روزها حسابی پرطرفدار است. اگر در جای گرمسیری زندگی می‌کنید در فصل پاییز می‌توانید از پیراهن‌های نخی استفاده کنید ولی اگر آب‌وهوا در محل زندگی شما سرد است می‌توانید از پیراهن‌های پشمی استفاده کنید. گاهی می‌توانید در هوای سرد پیراهن‌های نخی را با کت بپوشید. پیراهن‌های بلند طرح‌دار ظاهری زیبا در لباس پاییزی شما به‌وجود می‌آورند. لباس‌های طرح‌دار با پالت رنگ بازی می‌کنند و انتخاب‌های بیشتری را به شما می‌دهند.

پارچه‌ی پیراهن‌های بلند با پس‌زمینه‌های تیره و با طرح‌هایی روشنی از گل، حالتی مانند استایل بوهو به خود می‌گیرند، به‌ویژه زمانی که با بوت‌های بالا زانو و کمر ترکیب شوند.  

پیراهن بلند در استایل پاییزی

لباس های تونال برای استایل پاییزی

با استفاده از یک پالت خنثی از رنگ‌های سفید گرم و بژ و ترکیب آن با رنگ‌های پررنگ‌تر مانند آبی آسمانی یا کارامل، یک استایل پاییزی شیک و جذابی می‌توانید داشته باشید. این کار باعث می‌شود در تایم خود صرفه‌جویی کنید و برای زمانی که عجله دارید بهترین گزینه است. رنگ‌های روشن‌تر جایگزین بهتری برای رنگ‌های تیره‌تر هستند. به عنوان مثال لباس‌های با رنگ خنثی با شلوار جین سفید، می‌تواند هوشمندانه‌ترین خرید شما برای پاییز باشد.

لباس های تونال برای استایل پاییزی

شال گردن مناسب با لباس پاییزی

اگر قبلاً از طرفداران پروپاقرص شال گردن نبودید، به‌زودی از طرفداران آن خواهید شد. این اکسسوری‌ها در پاییز امسال از گزینه‌های شیک‌تر کردن استایل پاییزی هستند. و همچنین ظاهر ساده شما را به‌روز می‌کند. از این اکسسوری همه‌کاره می‌توانید مناسب با لباس پاییزی خود در طرح‌های مختلف و یا ساده استفاده کنید.

شال گردن مناسب با لباس پاییزی

کفش

به همان اندازه که انتخاب لباس شما مهم است انتخاب کفش مناسب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. نیم‌بوت و یا بوت باتوجه‌به شرایط آب‌وهوا و لباس پاییزیتان می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. به‌عنوان مثال یک کفش با رنگ روشن‌تر ممکن است نسبت به رنگ مشکی کاربرد کمتری داشته باشد، اما باتوجه‌به رنگ‌های کم‌رنگ‌تر برای پاییز و تمرکز بر روی لایه‌بندی رنگ‌ها، در واقع خلاف آن را ثابت می‌کند. و می‌تواند بهترین گزینه باشد. اگر استایل تک‌رنگ استفاده می‌کنید رنگ مشکی یک گزینه‌ی عالی است و با همه چیز ست می‌شود.

کفش در استایل پاییزی

این 10 مدل لباس پاییزی یک راهنمای جامع و کاربردی برای داشتن استایل پاییزی جذاب است. شما می‌توانید باتوجه‌به کالکشن پاییزی برندها استایل خودتان را بسازید. برای بررسی کالکشن‌ها می‌توانید مقاله‌های بخش اخبار صنعت مد را بخوانید. برای دسترسی سریع‌‌تر و دریافت خبرنامه می‌توانید در سایت عضو شوید. اگر استایل‌های دیگری را امتحان کردید حتما نظرتان را برای ما بنویسید.