طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

شیدا رضایی 5 ماه پیش
4 دقیقه مطالعه
طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

یک خبر خوب برای طراح ناخن‌ها و دخترخانم‌هایی که قصد دارند دیزاین ناخن انجام دهند، طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه نیز فرارسید. در این بخش برای دیزاین ناخن می‌توانید طیف رنگی وسیعی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به آرایش ناخن خود اهمیت می‌دهید و به دنبال ترندهای روز هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.


1. نیمه ماه، از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

این طرح ظاهری با رنگ خنثی دارد و معمولاً از آیتم‌های پرطرف‌دار دیزاین ناخن کوتاه است. همچنین یکی از گزینه‌های مناسب است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید نقش آن را روی ناخن پیاده‌سازی کنید.

نیمه ماه، از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

2. زرق و برق پولکی دریایی

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید این دیزاین از یک پس‌زمینه مات به رنگ صورتی کم‌رنگ تشکیل می‌شود. سپس برای اینکه حال و هوای ساحلی به خود پیدا کند با پولک‌های آبی فیروزه‌ای زرق‌وبرق‌دار تزیین می‌شود.

زرق و برق پولکی دریایی، از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

3. طرح شیری

این ترند از طرح ناخن مناسب ناخن‌های کوتاه و بلند است و در هر دو حالت شیک و زیبا به نظر می‌رسد. برای دیزاین ناخن به این روش، ابتدا ناخن را با یک لاک به رنگ شیری طراحی کنید و با رنگ لاک‌های متفاوتی که دوست دارید روی آن مانند تصویر زیر طراحی شود.

طرح شیری

4. دیزاین پایه شفاف و درخشش های مکمل

با انتخاب این طرح، انگشتان شما بلندتر دیده می‌شود. به تصویر زیر نگاه کنید. زمینه طرح ناخن شفاف است، چرا که از یک لاک بی‌رنگ براق‌کننده به کار می‌رود. سپس برای تزیین قسمت انتهایی ناخن از نگین‌های ریز استفاده می‌شود.

دیزاین پایه شفاف و درخشش های مکمل

5. طرح ناخن میوه ای

این سبک از طراحی بسیار کیوت و مناسب دخترخانم‌های جوان است. اگر عاشق توت‌فرنگی و لیمو هستید، پیشنهاد می‌کنیم از انتخاب این طرح غافل نشوید.

طرح ناخن میوه ای

6. دیزاین ناخن کوتاه ستاره ای

اگر فیلم جنگ ستارگان را دیده‌اید متوجه این دیزاین خواهید شد. اگر به طرح‌های دخترانه علاقه‌مندید، دیزاین ستاره‌ای به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها به شما معرفی می‌شود.

دیزاین ناخن کوتاه ستاره ای

7. طرح شیک صدفی مناسب ناخن کوتاه

به پس‌زمینه دیزاین دقت کنید. از دو رنگ ناخن برای طراحی کمک بگیرید. حال برای اینکه دیزاین حالتی صدفی پیدا کند، با یک لاک بی‌رنگ خط‌های صاف کنار یکدیگر بکشید.

طرح شیک صدفی مناسب ناخن کوتاه

8. دیزاین پوست حیوانی برای ناخن کوتاه

در میان طرح‌های متنوع یکی از مدل‌های مناسب برای دیزاین ناخن کوتاه است.

دیزاین پوست حیوانی برای ناخن کوتاه

9. راه راه رنگین کمان، یک طرح شیک برای دیزاین ناخن کوتاه

یکی از مدل‌های کیوت دخترانه این طرح است که بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن می‌توان آن را برای ناخن کوتاه دیزاین کرد.

راه راه رنگین کمان، یک طرح شیک برای دیزاین ناخن کوتاه

10. طرح پوست گاوی

چاپ طرح گاوی در سال قبل نیز جزو یکی از آیتم‌های ترندی معرفی شد. پیاده‌سازی آن روی ناخن بسیار راحت است. استفاده از دو لاک به رنگ‌های شیری و سبز تیره برای طراحی این کار مناسب است.

طرح پوست گاوی

11. خطوط رنگارنگ برای دیزاین ناخن کوتاه

برای این کار بهترین روش انتخاب لاک‌هایی با رنگ‌های هماهنگ است؛ برای مثال در تصویر زیر رنگ بنفش، آبی و مشکی با یکدیگر همخوانی چشمگیری را تشکیل داده‌اند.

خطوط رنگارنگ، یکی از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

12. دیزاین ناخن کوتاه با برچسب

این روش نیز یکی از آسان‌ترین ایده‌های پیشنهادی است که باتوجه‌به سلیقه شخصی خود می‌توانید برچسب‌هایی با طرح‌های متنوع را روی ناخن خود بچسبانید. آیا تابه‌حال تجربه در این زمینه داشتید؟

دیزاین ناخن کوتاه با برچسب

13. طرح سیلوئت

یک طرح مینیمال زیبای دیگر را برایتان به اشتراک گذاشتیم. شما می‌توانید از این طرح ایده بگیرید و چهره‌های مشهوری که با آن علاقه‌مندید را روی ناخن خود دیزاین کنید.

طرح سیلوئت

14. خطوط مورب، طرح ناخن کوتاه شیک و باکلاس

گاهی برای جذابیت بیشتر انتخاب رنگ‌های ناهماهنگ بهترین روش است. رنگ سفید و قهوه‌ای در کنار یکدیگر ترکیب چشمگیری را تشکیل می‌دهد.

خطوط مورب، طرح ناخن کوتاه شیک و باکلاس

15. مانیکور فرانسوی، مدل ناخن کوتاه شیک

اگر به دنبال یک طرح ساده، مرتب و شیک دخترانه هستید، مانیکور فرانسوی را به شما معرفی می‌کنیم.

مانیکور فرانسوی، مدل ناخن کوتاه شیک

16. هاله های ایربراش، یکی از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

یک ناخن با طرح رؤیایی ایربراش همان انتخابی است که کمتر کسی از انتخاب آن می‌کشد. استفاده از نگین و مهره‌های تزیینی ایده فوق‌العاده‌ای برای طراحی دیزاین ناخن است.

هاله های ایربراش، یکی از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

17. طرح پروانه مدل ناخن کوتاه جدید

اشکالی مانند پروانه، گل یا شخصیت‌های فیلم یا چهره‌های معروف از جمله آیتم‌هایی هستند که دخترخانم‌ها بخصوص سوکی واترهاوس در مت گالا 2023 از طرح پروانه برای دیزاین ناخن‌های کوتاه خود استفاده کرد.

طرح پروانه مدل ناخن کوتاه جدید

18. طرح فرانسوی (فرنچ لبه گرد) مناسب ناخن کوتاه

اشلی جانسون طراح ناخن فرانسوی که این دیزاین فوق‌العاده ظریف را برای ناخن‌های کریستین استوارت طراحی کرد.

طرح فرانسوی (فرنچ لبه گرد) مناسب ناخن کوتاه

19. کنتراست های رنگارنگ، یکی از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

یک ترکیب رنگی جذاب که شامل رنگ‌های سیاه‌وسفید، قرمز و صورتی، سبز و بنفش است و هیچ ترکیبی با این رنگ‌ها تداخل پیدا نمی‌کند.

کنتراست های رنگارنگ، یکی از طرح های زیبای مناسب ناخن های کوتاه

به نظرتان کدام یک از طرح‌های بالا به‌عنوان بهترین دیزاین ناخن کوتاه به نظر می‌رسد؟ درصورتی‌که از دنبال‌کنندگان همیشگی اخبار دنیای مد هستید، به صفحه ژومنت استایل در اینستاگرام مراجعه کنید.