20 نوع از بهترین مدل مو مردانه در سال 2023

افسانه عمادی 10 ماه پیش
6 دقیقه مطالعه
معرفی 20 مدل موی مردانه 2023

مدل مو مردانه در چند سال اخیر بسیار متنوع شده است و شما می‌توانید از بین انواع مدل موی مردانه به‌راحتی یک مدل که متناسب با سن و فرم صورت شما است را انتخاب کنید. باتوجه‌به تنوع مدل موها شما می‌توانید هر چند ماه یکبار، مدل موی خود را تغییر دهید. در این مقاله از مجله مد و فشن ژومنت با ما همراه باشید تا 20 مورد از بهترین مدل مو مردانه 2023 مناسب با انواع موها را با یکدیگر بررسی کنیم. این یک راهنمای جامع از شیک‌ترین مدل مو مردانه  است که با توضیحات داده شده می‌توانید بفهمید که این مدل مناسب شما است یا نه!


1.مدل موی مردانه خرد شده به همراه فید مو

بهتر است این لیست را با یکی از شیک‌ترین مدل مو مردانه آغاز کنیم. این مورد ترکیبی از سبک‌خرد شده (Texture) و فید مو یا همان سایه زنی مو است. و برای آقایانی که موهای کم‌پشت و روشنی دارند، مناسب است.

مدل موی مردانه خرد شده به همراه فید مو

2.مدل موی مردانه با کوتاهی متوسط به همراه فید طاس

این مدل مو نسبت به مدل موی قبلی کوتاه‌تر است؛ ولی جزء کوتاهی‌های متوسط حساب می‌شود. فید این مدل مو نیز به‌صورت تراشیده و کچلی (Bald Fade) است. این مدل مو می‌تواند برای استایل‌های اسپرت بسیار کاربردی باشد.

مدل موی مردانه با کوتاهی متوسط به همراه فید طاس

3.مدل موی روبه‌عقب به سبک مدرن Modern Slicked

مدل موی Slicked  یکی از شیک‌ترین مدل مو مردانه است که ظاهری کلاسیک را برای شما می‌سازد. این مدل مو 2023 با سبک مدرن ترکیب شده است و موها در قسمت بالا کمی طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. برای این مدل مو کافی است موهایتان را روبه‌عقب شانه کنید و با سشوار حالت دهید. دقت کنید که در ترند مدل موی مردانه 2023، از ژل موی براق دیگر استفاده نمی‌شود.

مدل موی روبه‌عقب به سبک مدرن Modern Slicked

4. مدل موی Comb Over با فید زیاد

در این مدل مو شما کافی است موی خود را به کنار یا پهلو شانه کنید. مدل comb over را می‌توان جزو یکی از بهترین مدل موی مردانه قرارداد که برای افرادی که موهای کوتاهی دارند بسیار مناسب است. برخلاف مدل قبل، برای این مدل مو می‌توانید از محصولاتی که کمی درخشش دارند، استفاده کنید.

مدل موی comb over  با فید زیاد

5. مدل موی مردانه بغل کوتاه

این یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه در طول چندین سال اخیر است. در این مدل، موهای بغل کوتاه‌تر از موها در قسمت بالایی سر هستند. اگر جنس موهایتان ضخیم است این مدل را حتما امتحان کنید و برای حالت‌دهی قسمت بالا بهتر است از سشوار استفاده کنید.

مدل موی مردانه بغل کوتاه

6. مدل موی مردانه برای موهای موج‌دار

در چند سال اخیر موهای بلند در بین آقایان بسیار پرطرفدار است و در سال 2023 و یا 1402 بیشتر افراد مدل موهای مناسب با موهای بلند را ترجیح می‌دهند. این مدل نیز مناسب موهای بلند به ویژه موهای مجعد یا موج‌دار است.

مدل موی مردانه برای موهای موج‌دار

7. مدل موی مناسب با موهای کوتاه با فید زیاد

مدل High Fade در بین آقایان نیز بسیار محبوب است. اگر شما موهای کوتاهی دارید این نوع مدل موی مردانه را حتماً امتحان کنید. همچنین می‌توانید به روش‌های مختلفی آن را حالت دهید. به‌عنوان‌ مثال برای سرکار، آن را می‌توانید صاف و مرتب حالت دهید. و برای قرارهای دوستانه موهایتان را به هم بزنید تا ظاهری جذاب داشته باشید.

مدل موی مناسب با موهای کوتاه با فید زیاد

8. مدل موی مردانه الویسی یا پوش دار Pompadour

مدل موی پمپادور یا همان پوش دار یکی از کلاسیک‌ترین مدل موها است. قسمت جلوی مو بسیار بلند و بغل آن کوتاه است. اگر موهای کم حجمی دارید می‌توانید این مدل مو را امتحان کنید.

مدل موی مردانه الویسی یا پوش دار Pompadour

9. مدل موی آندرکات Undercut

یکی از جذاب و شیک‌ترین مدل موی مردانه، مدل آندرکات است. این مدل مو هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود؛ بلکه باتوجه‌به ترندها، به سبک‌های جدیدتر تبدیل می‌شود. این مدل فوق‌العاده باحال مناسب موهای ضخیم است.

مدل موی آندرکات  Undercut

10. مدل موی مردانه فرینچ Fringe

این مدل مو را می‌توان یک نسخه مدرن و باحال از مدل موی کلاسیک skater دانست؛ که دارای بلندی در قسمت جلو و کناره‌های کوتاه است.

مدل موی مردانه فرینچ Fringe

 11. مدل موی خط دار و منظم با فید طاس  

این یک نوع مدل موی جذاب برای مردانی است؛ که موهای پرپشتی دارند. در قسمت جلوی این مدل کوتاه است و در پایین آن Bald Fade کار شده است. اما قسمتی که این مدل مو را متفاوت می‌کند خطی است که در قسمت پیشانی ایجاد می‌شود.  

مدل موی مردانه خط دار و منظم با فید طاس

12. مدل موی خرد شده کوتاه با فید کم

از این مدل موی با texture کوتاه، انتخاب عالی برای فصل گرما است. ترکیب مدل موی خرد شده با Low Fade، آن را به یکی از بهترین مدل موی مردانه تبدیل کرده است. این مدل مو به‌گونه‌ای است که می‌توانید حالت‌های مرتب و نامرتب بزنید و همچنان جذاب باشید.

مدل موی مردانه خرد شده کوتاه با فید کم

13. مدل مو خرد شده آندرکات با فرینچ بلند

این مدل ترکیبی از مدل‌های پایه است که در موارد قبل با هم بررسی کردیم. در جلوی کار ترکیب فرینچ و آندرکات است که حالت دار و بلند است. حالت خرد شده آن نیز باعث می‌شود آن را از دو مدل دیگر متمایز کند. فید مو نیز باعث جذابیت این مدل می‌شود. نظر شما راجع به این مدل مو چیست؟

مدل موی خرد شده آندرکات با فرینچ بلند

14. مدل موی سیخ‌سیخی Spiky

تصور بسیاری از افراد از این مدل مو، مدل موی سیخ‌سیخی است که در سال‌های گذشته محبوب بود و جلوی موها بسیار بلند بود. اما این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو مردانه در چند سال گذشته است توسط دیوید بکهام بسیار محبوب شد. ترکیب این مدل Spiky با فید کم برای موهای کوتاه بسیار مناسب است.

مدل موی سیخ‌سیخی Spiky

15. فید تیپر

این فید به‌صورت قطری بر روی شقیقه‌ها زده می‌شود و به همین دلیل حالت کلاسیک دارد و برای شغل‌های اداری بیشتر مناسب است. از این مدل فید برای موهای متوسط تا بلند می‌توان استفاده کرد.

فید تیپر مدل موی مردانه

16. مدل موی فلت تاپ کلاسیک Classic Flat Top

مدل موی مردانه فلت برای موهای فر و یا بسیار کوتاه مناسب است که با فید متوسط (mid fade) به‌خوبی هم‌خوانی دارد.

مدل موی فلت تاپ کلاسیک Classic Flat Top

17. مدل موی بلند مردانه لاین آپ

در مورد قبل مدل موی خطی با فید طاس را بررسی کردیم که برای سنین پایین مناسب است. اما این مدل مو برای موهای بلند استفاده می‌شود و به دلیل فید نکردن کناره مو، این مدل برای سنین بالاتر نیز مناسب است. برای حالت دادن آن تنها سشوار کشیدن کافی است.

مدل موی بلند مردانه لاین آپ

18. مدل موی آندرکات مخصوص موهای فرفری با فید طاس

این مدل به دلیل فید طاس در پایین، سر شما را خنک نگه می‌دارد. اگر موهای مجعد و فر بلندی دارید این مدل مو مناسب شما است. نگهداری آن بسیار ساده است و به‌راحتی می‌توانید آن را با حوله خشک کنید و نیاز به سشوار ندارید.

مدل موی آندرکات مخصوص موهای فرفری با فید طاس

19. مدل موی مردانه کلاسیک

 سبک Classic یکی از شیک‌ترین مدل موی مردانه  است که مناسب موهای ضخیم با طول متوسط است. این مدل مو به دلیل بلندی در کناره‌ها، با ته‌ریش یا ریش بسیار جذاب است.

مدل موی مردانه کلاسیک

20. مدل مو استایلیش Stylish

این مدل موی مردانه مناسب پسرانی است که موهای مجعد با طول بلند دارند. کناره‌های این مدل  نیز کوتاه  است.

در این روزها در دنیای مد، این مدل مو‌ها را نمی‌توان مختص آقایان دانست و بسیاری از خانم های که به موی کوتاه علاقه دارند نیز، می‌توانند از این مدل ها ایده بگیرند.

مدل موی استایلیش stylish

مدل مو شما به کدامیک از این ۲۰ مدل مو مردانه ۲۰۲۳ نزدیک است؟ بنظر شما کدامیک از این مدل‌ها بیشتر بین مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید و مقالات هرروزه ما را در مجله اینترنتی مد و فشن ژومنت مشاهده کنید.