بررسی استایل دیوید بکهام از نمایی نزدیک

شیدا رضایی 12 ماه پیش
8 دقیقه مطالعه
استایل دیوید بکهام

دیوید بکهام از سلبریتی‌های مرد خوش‌پوش جهان است که سبک لباس پوشیدن آن، موردتوجه دنیای مد و متخصصان قرار گرفته است. برخی مواقع، برای شیک‌پوشی خود کمی سردرگم می‌شوید یا با نحوه خوش‌تیپ شدن آشنایی ندارید. در این بخش، بهترین الگوهای شما سلبریتی‌ها و افراد خوش‌پوش دنیای مد هستند که با دنبال‌کردن مطالب درباره استایل‌های آن‌ها، کلید راز خوش‌تیپی را به دست می‌آورید. در این مطلب قصد داریم استایل دیوید بکهام را زیر ذره‌بین قرار دهیم و با شیک‌پوشی به سبک این سلبریتی محبوب بیشتر آشنا شویم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.


بیوگرافی دیوید بکهام

بیوگرافی دیوید بکهام

ابتدا قبل از هر چیز بیوگرافی کوتاهی از دیوید بکهام را بخوانیم. این بازیکن انگلیسی موفق سابق فوتبال (David Robert Joseph Beckham) در 2 مه 1975 چشم به جهان گشود. در حال حاضر به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فوتبال اینتر میامی فعالیت می‌کند. هم چنین در مالکیت 10 درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی نیز نقش دارد. در این میان هم که استایل‌های او توجه دنیای مد را به خود جلب کرده است. در ادامه به بررسی کامل استایل‌هایش می‌پردازیم.

راز خوشتیپی دیوید بکهام

راز خوشتیپی دیوید بکهام

اگر بخواهیم وارد دنیای دیوید بکهام در سبک لباس پوشیدن بشویم، باید بگویم که او بسیار ریسک‌پذیر است و واهمه‌ای از پوشیدن لباس‌ها با مدل، طرح و رنگ‌های متنوع ندارد. او به درجه‌ای از سبک شخصی خود در پوشش رسیده که از قضاوت دیگر با دیدن ظاهرش نمی‌هراسد و سلیقه خود را هنگام لباس پوشیدن دنبال می‌کند.

دلیل اصلی خوش‌تیپ بودن دیوید بکهام ، احساس راحتی در لباس‌هایش است. ب همین دلیلی همیشه و همه‌جا چهره‌ای ماندگار و مؤثر از خود در ذهن‌ها به جا می‌گذارد. او به امتحان‌کردن سبک‌های مختلف در استایل، تمایل زیادی دارد و در موقعیت‌های مختلف سعی دارد با ظاهری متنوع و خاص حضور یابد. اگر بخواهیم از نمایی نزدیک‌تر به استایل دیوید بکهام نگاه کنیم، باید بگویم که معنای واقعی کلاسیک بودن به‌وضوح دیده می‌شود. بیایید به بررسی عناصر تشکیل‌دهنده استایل دیوید بکهام بپردازیم.

عناصر تشکیل دهنده استایل دیوید بکهام

افراد زیادی از استایل‌های دیوید بکهام در سبک پوشش خود الهام می‌گیرند چرا که دیوید بکهام یکی از مردان خوش‌پوش دنیای مد است. اگر شما هم می‌خواهید؛ مانند او خوش‌تیپ و جذاب باشید ابتدا باید با عناصری که در استایل او به کار برده می‌شود به‌خوبی آشنا شوید.

کت شلوارهایی خوش دوخت با برش های منظم

کت شلوارهایی خوش دوخت با برش های منظم

تمام استایل‌های کت‌وشلواری سلبریتی‌های معروف یک طرف، استایل های دیوید بکهام با کت‌وشلوار یک طرف! ویژگی اصلی این کت و شلوارها به کیفیت عالی پارچه و مدل دوخت ساده و مرتب ختم می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید در این مدل استایل بدرخشد، هنگام خرید کت‌وشلوار خود این دو ویژگی را اولویت قرار دهید. می‌بینید که با درنظرگرفتن این دو ویژگی، استایل دیوید بکهام چه زیبا آراسته و چشم‌نواز است.

استفاده از کراوات های خوش طرح در استایل

استفاده از کراوات های خوش طرح در استایل

در این بخش به نحوه درست انتخاب کراوات مردانه توسط دیوید بکهام می‌پردازیم. اگر به استایل‌های این سلبریتی با کراوات توجه کنید، وجود طرح‌هایی با رنگ متناسب با دیگر آیتم‌های استایل او می‌شوید. معمولاً رنگ این طرح‌ها با رنگ لباس‌های او ست می‌شود. هم چنین سادگی حرف اول را در استایل‌های او می‌زند و به همین دلیل است که می‌گوییم دنباله‌روی سبک کلاسیک است. او با مهارتی که در سبک پوشیدن دارد، استایل‌های ساده را نیز چشم‌نواز می‌کند.

استایل های سرتاپا مشکی

استایل های سرتاپا مشکی

استایل های دیوید بکهام را در صفحات مجازی تماشا کرده‌اید؟ به گمانم متوجه استفاده متعدد از لباس‌های رنگ مشکی در استایل‌هایش شده‌اید. او به‌قدری به این رنگ علاقه‌مند است که در برخی مواقع با استایل‌های سرتاپا مشکی ظاهر می‌شود. شما نیز می‌توانید با الهام از دیوید بکهام، آیتم‌های مشکی داخل کمد لباس خود را به چالش دعوت کنید و از ترکیب آن‌ها با رنگ‌های دیگر واهمه‌ای نداشته باشید. بی شک رنگ مشکی به‌راحتی در کنار رنگ‌های دیگر، جلوه چشمگیری به استایل شما می‌بخشد.

انتخاب مدل موهای متنوع

انتخاب مدل موهای متنوع

یکی دیگر از عناصر مهم در استایل دیوید بکهام، استفاده از مدل موهای شیک و متفاوت در بازه زمانی مختلف است. همان‌طور که می‌دانید مدل مو تأثیر زیادی روی چهره می‌گذارد و اگر از مدل‌های شیک‌تری استفاده کنید، مسلماً جذابیت چهره شما دوچندان می‌شود. دیوید بکاهم نیز به‌صورت کاملاً حرفه‌ای دست‌به‌کار می‌شود و از آرایش موهایش به سبک‌های متنوع نمی‌هراسد.

لباس های جین یکی از آیتم های جدانشدنی کمد لباس دیوید بکهام

لباس های جین یکی از آیتم های جدانشدنی کمد لباس دیوید بکهام

دنیای جین سرشار از تنوع در انواع مدل لباس‌های مختلف مانند شلوار، کت، شلوارک، دامن و... است. به همین دلیل دیوید بکهام برای رسیدن به سطح عالی از خوش‌پوشی، به سمت لباس‌های جین کشیده شد. او معمولاً در استایل‌های روزمره‌اش، با جین‌های متفاوتی ظاهر می‌شود. از لباس‌های جین در کنار آیتم‌هایی با جنس‌های مختلف در استایل خود بیشتر استفاده کنید و شاهد زیبایی مثال‌زدنی ظاهر خود شوید.

استایلی خاص با کلاه های متفاوت

استایلی خاص با کلاه های متفاوت

دیوید بکهام از جایگاه کلاه در استایل به‌خوبی آگاه است و در تمام ماه‌های سال با کلاه‌های متفاوت، سبک پوشش خود را شیک و خاص جلوه می‌دهد. کلاهی که در تصویر بالا روی سر دیوید مشاهده می‌کند شما را یاد چه سریال معروفی می‌اندازد؟ سریال زیبای پیکی بلایندرز و شخصیت‌های اصلی آن. راستی می‌دانستید که دیوید بکهام یکی از طرف‌داران پروپاقرص این سریال است؟

استایل لایه لایه

استایل لایه لایه

یکی دیگر از رازهای خوش‌تیپی دیوید بکهام ، پوشش لباس‌های چندلایه در استایل است. می‌خواهید با نحوه لباس پوشیدن به این شکل بیشتر آشنا شوید؟ ابتدا یک تیشرت بپوشید و سپس روی آن یک پیراهن مردانه تن کنید. ترفند بعدی پوشیدن هودی یا سویشرت با ترکیب کت یا کاپشن با رنگ‌های متفاوت است. خودتان از تنوع رنگی در استایلتان لذت خواهید برد.

سبکی مدرن با پوشیدن اورکت های مردانه

سبکی مدرن با پوشیدن اورکت های مردانه

پوشیدن اورکت و بارانی‌هایی با قد متوسط که برش‌هایی منظم دارد و خوش‌دوخت نیز هستند، جذابیت استایل را چندبرابر افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که دیوید بکهام را از مردان خوش‌پوش جهان و دنیای مد می‌نامند. او چندین بار با اورکت‌هایی متنوع دیده شده و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

سبکی متفاوت با تیشرت سفید

سبکی متفاوت با تیشرت سفید

یکی دیگر از آیتم‌های جدانشدنی کمد لباس دیوید بکهام، تیشرت‌های سفید است. استفاده از تیشرت سفید در استایل، تصمیمی درست و ماهرانه است چرا که این تیشرت‌ها معمولاً با انواع رنگ‌ها به‌راحتی ترکیب می‌شود و به هر پوستی با رنگ‌های مختلف جلوه می‌دهد.

استفاده از اکسسوری ساعت

استفاده از اکسسوری ساعت

اگر به اکسسوری‌های موجود در استایل‌های دیوید بکهام توجه کنید، ساعت‌های گران‌قیمت نقره‌ای و طلایی را خواهید دید. معمولاً این ساعت‌ها به استایل شخص قدرت می‌بخشد و آن را جدی‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

ست کردن لباس رنگ خنثی در استایل

ست کردن لباس رنگ خنثی در استایل

استایل‌های رسمی و غیررسمی دیوید بکهام در موقعیت‌های مختلف را دیده‌اید؟ او معمولاً در این استایل‌ها از لباس‌هایی با طیف رنگی خنثی مانند طوسی، کرمی و بژ استفاده می‌کند. به‌کاربردن آیتم‌های رنگ خنثی در استایل یکی از ترفندهای افراد شیک‌پوش در سبک پوشش است.

چشم نوازترین استایل های دیوید بکهام؛ مرد خوش پوش جهان

تماشای استایل‌های دیوید بکهام یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات را برای افراد علاقه‌مند به دنیای مد و فشن رقم می‌زند. بیایید در ادامه این مطلب نگاهی به دیدنی‌ترین استایل‌های این سلبریتی خوش‌تیپ و جذاب دنیای مد بیندازیم.

دیوید بکهام در مراسم BAFTA 2024

دیوید بکهام در مراسم بفتا ۲۰۲۴ با اوت‌فیت همیشگی‌اش کت و شلوار مشکی و یک پاپیون مشکی حاضر شد.

دیوید و ویکتوریا بکهام در هفته مد بهار و تابستان۲۰۲۴ در پاریس

این زوج خوش‌پوش در فشن‌شو برند Jacquemus در پاریس حسابی خوش درخشیدند.

بکهام و پسرش در فشن‌شو دیور

دیوید بکهام و پسرش کروز در فشن‌شو مردانه دیور در ژانویه ۲۰۲۳ حضور پیدا کردند. لوکِ دیوید بکهام مطابق همیشه رسمی و برخلاف او کروز پسرش با استایل اسمارت کژوال بودند.

استایل رسمی دیوید بکهام، سبکی دیدنی و جنجالی

استایل رسمی دیوید بکهام، سبکی دیدنی و جنجالی

با نگاه‌کردن به این استایل، سبک کلاسیک به‌وضوح دیده می‌شود. دیوید یکی از سلبریتی‌های کلاسیک پسند است و سعی دارد از این سبک با پوشیدن کت‌وشلوارهای خوش‌دوخت با برش‌های منظم رونمایی کند.

دیوید بکهام و همسرش در عروسی سلطنتی

دیوید بکهام و همسرش در عروسی سلطنتی

تابه‌حال دقت کرده‌اید که استایل‌های دیوید بکهام برای حضور در مراسم و فستیوال‌های مختلف، معمولاً بدون ذره‌ای خطا هستند؟ استایل‌هایی کاملاً بی‌نقص و دیدنی. به همین دلیل است که او را مرد خوش‌پوش جهان می‌نامند.

استایل جذاب دیوید بکهام در ورزشگاه

استایل جذاب دیوید بکهام در ورزشگاه

شاید باورتان نشود؛ اما دیوید بکهام برای حضور در ورزشگاه‌ها نیز سعی دارد با ظاهری جذاب حضور یابد. او همیشه و در همه‌جا به دلیل انتخاب استایل‌های شیک، مورد استقبال زیادی از سوی مردم قرار می‌گیرد. به تصویر بالا نگاه کنید. ایجاد تناسب در استایل، یکی از کلیدهای راز خوش‌تیپی دیوید بکهام است.

استایل نیمه رسمی دیوید بکهام

استایل نیمه رسمی دیوید بکهام

وجود کلاه‌های لبه‌دار در استایل‌های دیوید بکهام یکی از آیتم‌های پرتکراری است که شاهد آن هستیم. او سعی دارد به استایل‌های نیمه‌رسمی‌اش با این کلاه رنگ و لعاب بدهد.

حضور در مراسم های مختلف با استایل مشکی

حضور در مراسم های مختلف با استایل مشکی

همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، دیوید بکهام به استایل‌های سرتاپا مشکی بسیار علاقه‌مند است و ازاین‌رو در مراسم‌های مختلف نیز بارهاوبارها با این استایل حضور یافت. به نظر شما آیا استفاده از یک‌رنگ در استایل ترفند جالب برای خوش‌تیپ شدن است؟

نظر شما درباره استایل‌های این سلبریتی خوش‌پوش چیست؟ شما نیز از آیتم‌های تشکیل‌دهنده استایل او در سبک پوشش خود استفاده می‌کنید. کدام استایل‌های او را بیشتر دوست دارید؟ اگر این مطلب موردپسند شما بود، به ما در همین صفحه امتیاز دهید.