کیارا فرانی زیباترین بلاگر ایتالیایی

شیدا رضایی 2 سال پیش
7 دقیقه مطالعه
کیارا فرانی

کیارا فرانی مدل و بلاگر جذاب و معروف ایتالیایی است که از سن پایین با بلاگ‌نویسی، خودش را به اوج رساند. حالا کیارا و برند و محصولاتش در همه جای دنیا، می‌درخشند. در ادامه بیشتر با این بلاگر معروف آشنا خواهید شد.



کیارا فرانی (chiaraferragni) کیست؟  

کیارا فرانی بلاگر و مدل ایتالیایی است که در زمینه مد و فشن فعالیت گسترده‌ای دارد. او با 1.77 متر قد و 35 سال سن متاهل و صاحب دو فرزند زیباست. او متولد 7 مه 1987 زاده شهر کرمونا واقع در کشور ایتالیا است. در سال 2009 او شروع به وبلاگ‌نویسی و بلاگری در حیطه مد و فشن کرد. فرانی به واسطه ی بلاگ "The Blonde Salad"، با برندهای معروف آرایشی و مد زیادی شروع به همکاری کرد.

این وبلاگ از زمان شروع فعالیتش هواداران زیادی به خود جذب کرد و با بیش از 12 میلیون بازدیدکننده پیشرفت خیلی خوبی داشت.  

کیارا فرانی بلاگر ایتالیایی

صفحه اینستاگرام کیارا فرانی

در سال 2012 کیارا شروع به فعالیت در اینستاگرام کرد. صفحه ی او chiaraferragni با 27.5 میلیون دنبال‌کننده جزو پر بازدیدترین پیج‌ها در شبکه ی بزرگ اجتماعی اینستاگرام است. او در این صفحه از کسب کارش گرفته تا زندگی خانوادگی‌اش، پست‌های زیبا و جذابی را به اشتراک گذاشته است.  

کمپانی BOF که زیرمجموعه‌ای از رسانه‌ی (The Business of Fashion) است در سال 2013 کیارا فرانی را یکی از 500 شخصیت موثر در دنیای مد معرفی کرد. در سال 2015 او در فهرست 30 نفر از افراد اثرگذار زیر 30 سال در مجله فوربز نامگذاری شد. در همین سال، والنتینا فرانی، خواهر کیارا، نیز به‌عنوان یک استعداد نوین شناخته شد و به تیم The Blonde Salad پیوست.  

کیارا فرانی وبلاگ نویس

در سال 2015 مجله ووگ اسپانیا تصمیم به چاپ عکس کیارا به‌عنوان اولین وبلاگ‌نویس در حوزه مد بر روی جلد مجله کرد و از آن روز به بعد بیش از 50 مجله تصویر این بلاگر ایتالیایی را چاپ کردند. سال 2015 مسیر فعالیت‌های او تغییر پیدا کرد. در این سال دانشگاه هاروارد بر روی شیوه‌ی کسب و کار و پیشرفت کیارا مطالعه‌ای را انجام داد که به همین دلیل او بیش از پیش مورد توجه و استقبال قرار گرفت.  

سال 2016 تغییری در حوزه فعالیت وبلاگ The Blonde Salad به‌وجود آمد و به تجارت الکترونیکی و سایت معتبر در حیطه سبک زندگی تبدیل شد. امروز این وبلاگ به‌عنوان یک مجله آنلاین مد و فشن در جهان، فعالیت می‌کند. کمپانی معروف اسپانیایی Pantene در سال 2016 با تولید محصولات مراقبت و زیبایی مو، این بلاگر ایتالیایی را سفیر جدید بین‌المللی برند خود، معرفی کرد.    

مجله فوربز در سال 2017 کیارا را موثرترین و قدرتمندترین اینفلوئنسر در دنیا معرفی کرد و او دومین رتبه جذاب‌ترین اینفلوئنسر مد و فشن در شبکه جهانی اینستاگرام را کسب کرد. در همین سال نخستین کالکشن کمپانی او با نام Chiara Ferragni Collection در میلان ایتالیا معرفی شد. یک سال بعد، در سال 2018 روزنامه ایتالیایی Corriere della Sera، کیارا فرانی، ماریو دراگی و جورجیو آرمانی را با نام آیندگان اقتصاد ایتالیا معرفی کرد.

در سال 2020 تعداد دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام فرانی ارتفا یافت و به 18 میلیون فالوور رسید. در همان سال صفحه اینستاگرام کیارا در رقابت تنگاتنگی با صفحات سلبریتی‌های مشهور و فرشته‌های ویکتوریا سکرت قرار گرفت. همین مسئله او را به مدنویس سرشناس، بلاگر و همچنین اینفلوئنسر قوی در دنیای مد و فشن، تبدیل کرد. او تاکنون در زمینه طراحی لباس، کفش و اکسسوری با دیگر برندهای مشهور همکاری ویژه‌ای داشته است.

برند کیارا فرانی

برند chiaraferragni، به وسیله طراحان بزرگ و مشهور دنیا، در حیطه‌ی تولید لباس، کیف، کفش، اکسسوری و... فعالیت گسترده‌ای دارد. محصولات این برند که با نام chiaraferragnicollection تاسیس شده است، به‌واسطه‌ی سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر که در میلان، شانگهای و پاریس قرار دارد، عرضه می‌شود.

طراحی محصولات کمپانی کیارا مجذوب و دارای یک نشان خاص است که شما به محض دیدن این نشان بر روی یک محصول، متوجه می‌شوید که کالا به کدام برند تعلق دارد. این نشان به شکل یک چشم آبی همراه مژه‌های بلند و چشمک‌زن طراحی شده است. همچنین یک عبارت به نام CF وجود دارد که اگر بر روی کالایی مشاهده کردید بدانید که این محصول از برند کیارا فرانی است.

محصولات برند کیارا فرانی

کوله پشتی برند فرانی

کوله پشتی برند فرانی

قاب موبایل

قاب موبایل CF

ماگ کیارا فراگنی

ماگ کیارا فرانی

کاپشن برند فرانی

کاپشن برند کیارا فرانی

کیف کمری برند فرانی  

کیف کمری برند فرانی

استایل های کیارا فرانی

استایل خیابانی پاییز 2022

استایل خیابانی پاییز 2022

در تصویر بالا کیارا فراگنی را در کنار همسرش فدز با استایل خیابانی مشاهده می‌کنید. استایلی شیک و بی‌نظیر با رنگی سرتاپا صورتی که کاملا دخترانه‌پسند است و یک تاج کوچک بر روی سرش که حس وقار را به او می‌دهد. همچنین با میکاپ صورت زیبا و ملایم که با استایلش همخوانی دارد. او از اکسسوری‌های ساده و نه چندان زیاد استفاده کرده که همین در جذابیت استایلش تاثیر دوچندان دارد.

استایل خیابانی هفته مد پاریس 2016

استایل خیابانی هفته مد پاریس 2016

این یکی از استایل‌های شیک و جذاب کیاراست. پیراهن راه‌راه پای ثابت این استایل است که با رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید طراحی شده و این رنگ‌ها نیز با یکدیگر همخوانی جالبی دارند. شلوار راسته با دمپای تقریبا گشاد، این استایل را چشمگیر می‌کند. میزان استفاده از اکسسوری در این استایل خیلی کم است و یک عینک آفتابی جذاب و دستبندی طلایی این استایل را کامل می‌کند.

استایل خیابانی از هفته مد نیویورک بهار 2018

استایل خیابانی از هفته مد نیویورک بهار 2018

استایلی شیک با طرحی جذاب و در عین حال ساده را می‌بینید. پارچه این لباس خنک و مناسب فصول نسبتا گرم سال است. از رنگ‌هایی که با یکدیگر هماهنگی خاصی دارند در این لباس استفاده شده است. استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ مشکی این استایل را زیباتر جلوه می‌دهد. یک ساعت مچی به همراه دستبند ساده و عینک آفتابی سایز مینیمال این استایل را تکمیل می‌کند.

استایل کیارا با برند فندی

استایل کیارا فرانی با برند فندی

عروسی کیارا فرانی

عروسی کیارا فرانی

او با رپر و تهیه‌کننده ایتالیایی به نام فدز (فدریکو لوسیا) در اواخر 2016 آشنا شد. آنها پس از گذشت یک سال و نیم دوستی، در 1 سپتامبر 2018، در شهر نوتو سیسیل مراسم عروسی‌شان را به زیبایی برگزار کردند. عروسی کیارا و فدز یک عروسی مجلل و باشکوه در عین حال با هزینه‌ی میلیون دلاری بود. این مراسم از این جهت باز به شهرت این بلاگر زیبا افزود و کمک کرد تا او در زمینه‌ی فعالیت خود، به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کند.  

محل زندگی او و همسرش هم در میلان و هم در لس آنجلس است. این دو مدام بین این دو شهر در رفت و آمد هستند. ممکن است هشتگ TheFerragnez# را در زیر برخی پست‌های اینستاگرام این دو شخص مشاهده کرده باشید. این هشتگ، به‌عنوان یکی از هشتگ‌های مشترک کیارا و فدز است که هر دو آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.  

لباس عروس

لباس عروس کیارا فرانی

لباس عروس این بلاگر ایتالیایی، لباسی جذاب و فوق‌العاده چشمگیر و محصول برند معروف دیور (Dior) بود. طراحی این لباس به گونه‌ای بود که یقه‌ی آن به‌صورت قلابدوزی و به‌همراه آستین‌های بلند به‌شکلی کل بدن را می‌پوشاند. دامن لباس از جنس حریر با ظاهری پف‌آلود بود و چیزی حدود 400 متر پارچه جهت دوخت این لباس عروس به کار گرفته شد. دوخت این لباس عروس زیبا کار نسبتا دشواری بود و زمان زیادی صرف طراحی آن شد و همین موضوع باعث شد تا از توجه و بازخورد مردمی زیادی برخوردار شود.

خانواده‌ی فرانی

کیارا و فدز در حال حاضر صاحب یک پسر به نام لئونه لوسیا و یک دختر به نام ویتوریا لوسیا فراگنی هستند.

پدر و مادر کیارا فرانی

مارکو فرانی، پدر کیارا، دندان‌پزشک ایتالیایی است. مادر او نیز به نام مارینا دی گواردو، به کار نویسندگی مشغول است. مادر کیارا، همچنین به‌عنوان معاون شرکت Blumarine فعالیت می‌کند.

خواهران فرانی

خواهران فرانی

کیارا دو خواهر به نام‌های والنتینا و فرانچسکا دارد. والنتینا به‌عنوان یک فرد مؤثر در حوزه مد شناخته شده است. او همچنین برند استودیو والنتینا فراگنی را تأسیس کرد و حالا مالک این برند است. این برند از برندهای معروف با کالاهای باکیفیت در دنیا محسوب می‌شود. فرانچستا فرانی نیز دنباله‌روی راه پدرش شد و حالا یک دندان‌پزشک موفق است.

در این مقاله تلاش ما بر این بود که هر آنچه درباره این بلاگر ایتالیایی را می‌دانستیم برایتان در یک صفحه به اشتراک بگذاریم. شما هم با محصولات برند کیارا فرانی آشنایی دارید یا محصولات آن را خریداری کرده‌اید؟ نظرات خودتان را در قسمت دیدگاه‌ها، با ما به اشتراک بگذارید!