نگاهی به کمد لباس سروین بیات

3 دقیقه مطالعه
سروین بیات

سروین بیات که خواهر ساره بیات بازیگر معروف سینما و البته همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست است. استایل هوشمندانه و چهره زیبای سروین بیات باعث شده که در تمامی مراسم ها توجهات به سمت پوشش او و نحوه انتخاب لباسش جلب شود. او سالهای نوجوانی خود را در واشنگتن دی سی گذراند و زندگی در چهار قاره و شش کشور را تجربه کرد و همین مسئله باعث شده سروین نسبت به مد دیدگاهی اروپایی داشته باشد.

سروین از جمله افرادی است که توجه خاص و ویژه ای به مد و استایل داشته و همین مسئله باعث درخشش و متفاوت ظاهر شدن او شده است. او مدرک طراحی داخلی خودش را از دانشگاه واشنگتن آمریکا اخذ کرده است. او با طراحی لباس‌هایی که با توجه به تناسب با شخصیت فردی و رویداد های خاص، زیبا و البته منحصر به فرد هستند، موفق شده است نظرات خوبی را از سوی کارشناسان و علاقه‌مندان به مد و فشن به دست آورد.


شغل سروین بیات

سروین بیات به عنوان بلاگر مد و فشن در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام صاحب سبک و صاحب ایده شده است و طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری دارد. او درحال حاضر یک استدیوی طراحی داخلی نیز دارد.

سروین دارای مدرک فنگ شویی از موسسه هنر نیویورک نیز هست. اگر به آثار سروین دقت کنید تاثیر فنگ شویی را در آثار او مشاهده می کنید. در حال حاضر سروین در اروپا اقامت دارد و البته بصورت آزاد مشغول به کار است.

دیگاه درمورد مد

سروین بیات که به طراحی داخلی مشغول است این نظر را دارد که: من فکر می‌کنم همه چیز از خانه شروع می شود از دیدگاه و باورهای ما گرفته تا مد.

سروین با سفرهایی که به سراسر جهان داشته است ، طعم مد را از اقصی نقاط دنیا چشیده و کوله باری پر در این زمینه دارد.

استایل سروین بیات

آن چه که در استایل سروین بیات بیشتر از همه به چشم می خورد، دوخت تمیز و اهمتی است که به طراحی روی لباس می دهد. قرابت و همخوانی رنگ های انتخاب شده برای لباس در هرفصل و در هر مناسبت بسیار به چشم می آید.

برند لویی ویتون و شال بربری برندهای محبوب سوین بیات برای استفاده از اکسسوری ها هستند و در پوشش خود از این برند و اکسسوری ها استفاده می کند. در زمان کرونا موضوعاتی همچون مد ماسک که پوشش و استایل با ماسک در زمان کرونا بود به سروین کمک کرد تا هشتگ های پربازدیدی بسازد.

نمونه ای طراحی شیک و فوق العاده ی او را در گردش زمستانه ی او در آمستردام مشاهده می کنید:

استایل سروین بیات

سبک و استایل سروین بیات

استایل سروین بیات در روز عروسی

طراحان لباس عروس سروین بیات ایرانی نبودند و این لباس، مدل ماهی بود که یک دامن حریر روی آن وصل شده بود. این دامن یک دامن دنباله دارد بود که از حریر و گیپور در آن استفاده شده بود. طراحان این لباس ایرانی نبودند. inboldroro،galialahav،bloomfeld، از جمله طراحان این لباس زیبا و چشم گیر بودند. به گفته خودش ملاک انتخاب این طراحی برای لباس راحتی و البته زیبایی لباس بود.

لباس عروسی سروین بیات

کمپانی بلومفلد، طراح لباس تمام عروس های سخت گیر و مشکل پسندی است که به لباس های اعیانی علاقه دارند. این کمپانی بارها در جشنواره های مختلف صاحب جایزه شده است.

لباس عروس سروین بیات

مراسم عروسی سروین بیات و رضا قوچان نژاد در هتل مجلل اينترکونتيننتال آمستل InterContinental Amstel آمستردام هلند برگزار شد.

سمینار طراحی داخلی

سمینار سروین بیات

سروین بیات در روز سمینار طراحی داخلی خودش از یک استایل رسمی و البته مرتب مشکی و سفید استفاده کرد. در استایل او تناسب و تعادل به حد بالایی رعایت شده بود. انتخاب این رنگ به استایل او شیک بودن و مدرن بودن را اضافه کرده است. صدف طلایی وظیفۀ طراحی این لباس جذاب را برعهده داشت.

برند محبوب سروین بیات

برند محبوب سروین بیات

یکی از برندهایی که بسیار درپوشش سروین دیده می شود برند شنل است. "Chanel" یک برند مد فرانسوی است که در سال ۱۹۰۹ توسط "کوکو شنل" تأسیس شد. این برند به عنوان یکی از برترین برندهای مد جهان شناخته می‌شود و محصولات آن شامل لباس، کیف، عطر و جواهرات می‌شود.

شما تا چه حد به دنیای بلاگرهای مد و فشن علاقه دارید و آنها را دنبال می‌کنید؟ نظرات خودتان در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید و برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای مد پیج اینستاگرام ژومنت را دنبال کنید.