ایمی سانگ بلاگر مشهور و صاحب سانگ استایل

11 دقیقه مطالعه
ایمی سانگ

ایمی سانگ بلاگر و یوتیوبر مشهور و طراح مد آمریکایی است. او سفیر مد و صاحب برند جواهرات و پوشاک Song of Style است. او به عنوان یکی از 500نفر برتر صنعت مد و همچنین جزو سی نفر افراد موفق در مجله ی فوربز در سال 2016 معرفی شد. ایمی همچنین دو مجموعه کتاب نوشته است که کتاب هایش نیز جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نیویورک تایمز بودند. در این مقاله در مجله مد و فشن ژومنت سبک زندگی شخصی و حرفه‌ایی ایمی سانگ را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم.



بیوگرافی ایمی سانگ

ایمی سانگ (Aimee Jenny Song)  در 10 دسامبر 1986 درشهر زیبای لس آنجلس، کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او اصالتا آسیایی است اما ملیت آمریکایی دارد. ایمی یک خواهر کوچکتر به نام دنی سانگ دارد که او نیز بلاگر است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی طراحی داخلی است. و همچنین در سال 2012 از آکادمی دانشگاه هنر فارغ التحصیل شد.

ایمی سانگ-بیوگرافی

فعالیت ایمی سانگ در شبکه های اجتماعی

او در حین تحصیل در رشته معماری داخلی در سانفرانسیسکو، وبلاگ نویسی را در سال 2008 آغاز کرد. و می توان گفت که در این صنعت کهنه کار است. در ابتدا، وبلاگ او به عنوان پلتفرمی برای به اشتراک گذاشتن زیبایی شناسی، طراحی داخلی و عکس های نمونه کارهایش در نظر گرفته بود. اما ایمی سانگ از این فرصت استفاده کرد و یک وبلاگ شخصی به سبک خود راه‌اندازی کرد. همچنین  او پست هایی راجب به سبک لباس پوشیدنش را به اشتراک می‌گذاشت که با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

ایمی سانگ-شبکه اجتماعی

اینستاگرام ایمی سانگ

ما به راحتی می‌توانیم بگوییم که هیچ شبکه اجتماعی دیگری نمی‌تواند در اشتراک گذاری دنیای مد با اینستاگرام رقابت کند، صنعتی که از نظر محبوبیت نیز با رشد بی سابقه‌ای در جهان روبرو شده است. اینستاگرام اکنون از هر نظر بهترین بستر برای خرید آنلاین است. مکانی که خواسته های مشتریان شکل می‌گیرد و برآورده می‌شود.

ایمی سانگ در یکی از مصاحبه‌های خود در مورد چگونگی شروع فعالیتش در دنیای مد این چنین می‌گوید: "من عکس لباسی که در یک مصاحبه‌ی شغلی پوشیده بودم را پست کردم و به نظر می‌رسد که بخاطر سبک لباس پوشیدنم این کار را بدست آوردم. و فکر می‌کنم اینطوری شروع شد. من توانستم هر چیزی که دوست دارم را به اشتراک بگذارم و این چیزی است که بیشتر از همه در مورد صفحه خودم دوست دارم. به عنوان مثال میان وعده سالمی که میخورم و یا یک محصول مراقبت از پوست که استفاده می‌کنم را دوست دارم برای مخاطبانم به اشتراک بگذارم. در مورد مد و هر چیز دیگری هم همینطور است."

ایمی سانگ-اینستاگرام

بدین ترتیب با این روش سانگ در اینستاگرام خود طرفداران زیادی بدست آورد. نقطه قوت او صداقت اوست، او بدون فیلتر و با کنایه با جامعه‌ای قوی و قدرتمند صحبت می‌کند. او در پست‌های خود از هشتگ (Out Fit Of The Day) OOTD بسیار استفاده می‌کند که سبب می‌شود پست‌ها و عکس‌هایش راحت‌تر در اختیار مخاطبان قرار بگیرد و بازدید بیشتری داشته باشد. سانگ هم اکنون بیش از 6.4 میلیون فالور دارد و بیشتر با نام song of style شناخته می‌شود.

ایمی سانگ-اینستاگرام1

کانال یوتیوب ایمی سانگ

او کانال خود را با نام "Song of Style" را در 10 نوامبر 2009، راه اندازی کرد . و 366k دنبال کننده و طرفدار دارد. او در کانال یوتیوب خود، ویدیوهای مربوط به مد و طراحی داخلی، ایده های طراحی،   (Do It Yourself) DIY و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذارد. به همین ترتیب، اولین ویدیوی که ایمی سانگ در کانالش به اشتراک گذاشت،  به نام ایده های مد پاییز و زمستان من در 9 نوامبر 2009 است که  که 104 هزار بازدید داشت. معروف‌ترین ویدیوی او" نحوه ی صحیح عکس برداری برای اینستاگرام" در کانال یوتیوب او است. از ویدیوی معروف و پربازدید او می‌توان: خانه‌ی جدید، 16 روش برای پوشیدن یقه اسکی، تور کمد، به روز رسانی خانه جدید، یک روز از زندگی ایمی سانگ در سانگ استایل ولاگ 4 نام برد.

ایمی سانگ-کانال یوتیوب

توییتر و فیس بوک ایمی سانگ

 می‌توان گفت او در همه‌ی شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد. در توییتر با نام کاربری  Aimee [Ah-Mee] Song در فوریه 2009 صفحه‌ی خودش را ساخت و هم اکنون با 65.1 هزار فالوور فعالیت دارد و در فیسبوک نیز بیش از 802 هزار فالوور دارد.

ایمی سانگ-توییتر

زندگی حرفه‌ایی ایمی سانگ

بازار پر از مجموعه‌هایی است که توسط اینفلوئنسرها طراحی شدند. با این حال، چیزی که سانگ را متمایز می‌کند این است که پشت راه‌اندازی برند او لایه‌های اقتصادی و طرح بازاریابی ساختار یافته‌ی بیشتری وجود دارد که به همین دلیل، حتی موفق‌تر است. او از طریق یک قرارداد طولانی مدت برای خرده ‌فروش الکترونیکی مدرن به برند Revolve پیوست. ایمی سانگ دو کتاب نوشت که هر دوی آنها در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارند. که در آن‌ها توصیه‌ها و نکاتی را درباره استایل و ظاهر ارائه می‌دهد.

ایمی سانگ-زندگی حرفه ای

همکاری ایمی سانگ با مجلات معتبر

عکس او روی مجلات celo ، bazzar ،legend ،Audrey  و preview منتشر شده است.

ایمی سانگ مجله-audey

ایمی سانگ-مجله legend

ایمی سانگ-مجلهBazzar

ایمی سانگ-مجلهPreview

ایمی سانگ-مجله Cleo

همکاری ایمی سانگ با برند های مختلف

 او در نشریات معتبر از جمله نیویورک تایمز حضور داشته است و با تعدادی از برندهای بزرگ از جمله True Religion ، Biossance (برند مراقبتی پوست و زیبایی)  و Levi's همکاری داشته است.  همچنین سانگ با برندهای مد روز مانند لویی ویتون، کلوئی و سلف پرتره همکاری نزدیکی دارد.

ایمی سانگ-لویی ویتون

علاوه بر این، سانگ با برند جین 7 For All Mankind روی مجموعه «Dreaming in Blue» آنها کار کرد، که این همکاری به مناسبت جشن کالیفرنیا انجام شد . و همچنین هدف آن انعکاس سبک شخصی و علایق منحصر به فرد سانگ نیز بود. او با برند عینک آفتابی Gentle Monster نیز همکاری کرد که  نتیجه این همکاری فروش تمام محصولات در 22 دقیقه شد.

ایمی سانگ-عینک افتابی

آغاز همکاری ایمی سانگ با  Revole

اگر ایمی سانگ را دنبال کرده باشید قطعاً با هشتگ #revolvearoundtheworld در اینستاگرام او برخورد کرده‌اید، بدون اینکه دقیقاً متوجه شوید که این هشتگ چیست. Revolve یک فروشگاه آنلاین است که خرید و تبلیغات دیجیتال را همانطور که می‌شناسیم متحول کرده است. تبلیغات و تعامل ایجاد شده توسط Revolve در واقع فقط از طریق فعالسازی اینفلوئنسرها انجام می شود. نحوه ی کار این برند ساده است آنها گروهی از شخصیت‌های تأثیرگذار را جذب می کنند، که معمولا افرادی که در اینستاگرام فالوور زیادی دارند جزو این دسته از افراد هستند، آنها را با پوشیدن لباس و اکسسوری هایی که فقط در وب‌سایت Revolve در دسترس هستند به یک مکان عجیب، زیبا و فوق‌العاده و مناسب اینستاگرام می‌فرستند و ماجرا تازه شروع می شود. سفر سالانه ای که Revolve به مناسبت Coachella ترتیب می دهد اکنون به یک سنت واقعی تبدیل شده است.

ایمی سانگ-revole

 اگر فشن و بیوتی بلاگر های خارج از کشور را دنبال کرده باشید حتما متوجه عکس‌های آنها در یک مکان تکراری شده اید. که عکس ها را در زمان فستیوال به طور همزمان پست می کنند و یا عکس های دسته جمعی با یکدیگر به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال نگین میرصالحی بلاگر مشهور ایرانی نیز در این مکان عکس دارد.

ایمی سانگ و نگین میرصالحی

برند Song Of Style

قبل از تولد برند شخصی اش سانگ هرگز یک مجموعه کامل طراحی نکرده بود، چند سال پیش او یک سری تی شرت با خواهرش برای اهداف خیریه طراحی کرد.

ایده برند سانگ استایل  

در مصاحبه ای که در مجله ی Fashionista  از او منتشر شد، ایمی سانگ ایده برندش را این چنین می‌گوید: من در 10 سال گذشته یک اینفلوئنسر و یک وبلاگ نویس بودم. بنابراین مثل این بود که با مخاطبانم صحبت می‌کنم. من میدانم که آنها چه می‌خواهند، چه چیزی میخرند. و درک می‌کنم که آنها چه چیزی را دوست دارند، و بازخوردهای زیادی  را در این مورد دریافت کردم.

نظر فالوور های ایمی سانگ

اگر لباس‌های طراح‌های دیگر را بپوشم، فالوورهای من مدام می‌پرسند: "از کجا می‌توانم چنین ظاهری را با کمترین هزینه پیدا کنم؟ فکر می‌کنم پوشیدن آن برای من کمی سخت است، اما می‌خواهم چنین ظاهری را در دسترس‌تر کنم. چگونه این کار را انجام دهم؟" من همیشه به این جمله فکر می‌کردم: "خوب، چگونه چنین ظاهری یا چیزی شبیه به آن را داشته باشم." آنها همیشه از من می‌پرسند: "اینجا چی می‌پوشی؟ در یک مراسم چی می‌پوشی؟" فکر می‌کنم برای من بسیار طبیعی بود که همیشه با آنها صحبت کنم، بنابراین به من این ایده را داد که مخاطبانم چه چیزی را دوست دارند و به چه صورت می‌توان به سوالات آنها پاسخ داد.

ایمی سانگ_songofstyle

تولد سانگ استایل

در این چند سال قبل از تولد برندم سبک استایل من نیز بسیار تغییر کرد. بنابراین این یک روند طبیعی برای من بود که کاری انجام دهم که متعلق به خودم بود. زمانی که تولید تیشرت‌هایم را انجام می‌دادم کمی به آن پرداختم و این چیزی بود که خودم سرمایه‌گذاری کردم. همه کارها از جمله تهیه پارچه، تولید و غیره را خودم انجام دادم. وقتی تولید تی‌شرت ها را انجام می‌دادم، می‌خواستم کل کار «برند» را انجام دهم، اما کار بسیار دشواری بود و من به تنهایی قادر به انجام آنها نبودم.

یک روز درست قبل از اینکه خط تولید تیشرت هایم را شروع کنم در حال پیاده روی با موسس برند Revolve بودم و به او گفتم: "یک روز می خواهم برند خودم را داشته باشم." من با این برند، مدت زیادی شراکت داشتم. و حدود هشت، نه سال است که صاحب برند را می‌شناسم. و به همین دلیل این همکاری اتفاق افتاد. 

ایمی سانگ برند خودش به نام سانگ استایل (Song of style) را ایجاد کرد.  

songofstyle

سبک سانگ استایل طرح‌های Song Of Style

این برند، حاصل ترکیبی از الهامات مختلف است. به عنوان مثال از مدل‌های برتر دهه 90 تا سلسله‌ی باستانی سیلوئت‌ها و یا از سبک سامانتا از سریال Sex and the City تا زیبایی لیدی D است. این مجموعه برای ظاهرهای جوان، شاداب و رنگارنگ طراحی شده است.

ایمی سانگ درباره ی سبک طراحی لباس‌هایش این چنین می‌گوید که: "از سبک استایل برای اینستاگرام ایده گرفته است. اما در عین حال کاربردی‌تر طراحی شده است. من نمی‌خواهم کسی لباس من را فقط برای یک عکس اینستاگرام بپوشد و سپس بگوید "باشه، من می خواهم لباسم را تغییر دهم و لباس راحتی بپوشم." هر چیزی را که طراحی می‌کنم، بارها و بارها آن را پوشیده‌ام، بنابراین می‌دانم کاربردی و راحت است، اما می‌توان گفت که واقعاً برای عکس مناسب و جذاب هستند. و این برای من خیلی مهم بود.  

استایل ایمی سانگ

ایمی سانگ با موفقیت از طریق برندهای کوچک جواهرات و پوشاک، منبع درآمد خود را متنوع کرده است. و برندش را با تولید کفش، لباس شنا و اکسسوری توسعه داده است. خط جواهرات او Song of Style دارای مجموعه کوچکی از دستبندهای طلا و سنگ‌های نیمه قیمتی است.

سانگ برای دسترسی بهتر خریداران به محصولاتش  وب سایت برندش (Song of Style) را راه اندازی کرد.

song of style2

مجموعه پوشاک او، Two Songs، دارای تیشرت‌ها و ژاکت‌های سبک خیابانی کالیفرنیایی است. که این کار وفاداری او به ریشه‌اش در ساحل غربی را نشان می‌دهد. مجموعه لباس‌های او در لس آنجلس تولید می‌شود.

سایت سانگ آف استایل

ارزش دارای ایمی سانگ

بر اساس منابع موجود ، ارزش خالص دارای او 450 هزار دلار است. یوتیوب منبع اصلی درآمد او به حساب می‌آید. او همچنین از اینستاگرام و برند سانگ استایل نیز درآمد خوبی دارد.

موفقیت های ایمی سانگ

در سال 2016، او در فهرست افراد موفق زیر ۳۰ سال در مجله‌ی فوربز قرار گرفت. کتاب او سبک خود را جذب کن (Capture Your Style) در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. همچنین، دومین کتاب ایمی سانگ ،دنیای استایل (World of Style) در سال 2018 منتشر شد.

ایمی سانگ-کتاب

ایمی سانگ-کتاب2

همچنین، او علاوه بر فروشگاه Song of Style، به همکاری خواهرش دنی، فروشگاه آنلاین لباس Two Songs خود را راه اندازی کردند.

TWO SONGS

ایمی سانگ توسط کسب و کار مد (BOF) به عنوان یکی از افراد موفق در صنعت مد معرفی شد.

ایمی سانگ-BOF

زندگی عاشقانه ایمی سانگ

زندگی شخصی او نسبت به پست‌های اینستاگرام و مطالب او در وبلاگش بسیار معروف نیست. درواقع، اطلاعات کمتری نسبت به هر جنبه دیگری از زندگی او وجود دارد. از آنجایی که صفحات رسانه‌های اجتماعی او بیشتر مطالب و عکس‌های مرتبط با مد و طراحی است، بیان جزئیات زندگی شخصی او نسبتاً دشوار بود. با این حال، اینترنت یک پلتفرم قدرتمند است و اگر کسی به یک شخصیت اینترنتی تبدیل شود، اطلاعات زیادی نمی‌تواند پنهان کند.

ایمی سانگ با دوست پسر ایتالیایی خود جاکوپو هنرمند ویژوال و عکاس در ارتباط است که چند عکس از او منتشر کرده است. علاوه بر صفحه‌ی هنری او اطلاعات زیادی در موردش وجود ندارد.

ایمی سانگ و پارتنرش

این زوج در 22 فوریه‌ی 2020 صاحب یک پسر به نام تئو فلیکس شدند.

ایمی سانگ-پسرش

علاقمندی های ایمی سانگ

با توجه به مصاحبه‌هایی که کرده است چکیده‌ای از علاقمندی‌های او را برای شما علاقمندان مد و فشن در مجله ژومنت جمع آوری کردیم. ایمی به رنگ آبی علاقه دارد که از استایل‌هایش نیز می‌توان فهمید. بازیگر مرد مورد علاقه‌ی او تام کروز و رایان گاسلینگ و بازیگر زن مورد علاقه‌ی ایمی، مارگو رابی است. او به پیتزا و نودل علاقه ی زیادی دارد. و مکان محبوب او سوئیس است.

ایمی سانگ-استایل

استایل ایمی سانگ

او لباس های شیک در عین حال ساده و راحتی را برای ظاهرش انتخاب می‌کند. در اکثر مواقع چه برای مراسم ویژه و چه استایل خیابانی سانگ بیشتر از رنگ‌های پایه و یک رنگ و یا حتی لباس‌هایی با طرح‌های ساده در استایلش استفاده می‌کند. می‌توان گفت او به سبک استایل مونوکروم علاقه‌ی زیادی دارد و در این استایل احساس راحتی بیشتری می‌کند. که حتی این علاقه در برندش نیز مشهود است.

استایل خیابانی ایمی سانگ

ایمی سانگ-استایل مونوکروم

آیا شما تا قبل از این مقاله ایمی سانگ را می‌شناختید؟ نظرات خودتان را با ما و دیگران با ما به اشتراک بگذارید.