بررسی دیدنی ترین استایل های مارگو رابی؛ پرنسس زیبای هالیوود

شیدا رضایی 2 سال پیش
7 دقیقه مطالعه
استایل های مارگو رابی

گاهی برخی سلبریتی‌ها از خود، اثرات مفید و سودمندی در زمینه‌های مختلف را به جا می‌گذارند و در جامعه به فردی مؤثر و الگو تبدیل می‌شوند. در این مقاله استایل های مارگو رابی، این ستاره درخشان و خوش‌چهره هالیوود، که توجه دنیای مد و فشن را به خود جلب کرده است را بررسی می‌کنیم. از طرفی متخصصان و نویسندگان به بررسی استایل‌های مختلف او پرداختند. در این مطلب نیز، گلچینی از چشم‌نوازترین استایل‌های این هنرپیشه استرالیایی را برایتان ارائه دادیم. شما می‌توانید با بررسی کامل سبک لباس پوشیدن مارگو رابی، ترفند و ایده‌های جالبی را در استایل‌های خود پیاده کنید.


بیوگرافی مارگو رابی

بیوگرافی مارگو رابی

پیش از اینکه به سراغ تماشای سبک پوشش مارگو رابی برویم بهتر است کمی با این ستاره هالیوود آشنا شویم. مارگو الیس رابی (Margot Elise Robbie) بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی که در ماه جولای سال 1990 در شهر دالبی متولد شد. نام او در فهرست یکی از خوش‌چهره و خوش استایل‌ترین بازیگران زن هالیوودی قرار دارد. این بازیگر موفق، از سال 1985 که با نقش دونا فریدمن در سریال همسایه‌ها (Neighbours) بازی کرده تا به امروز که تبدیل به یکی از ستارگان هالیوود شده، مسیری طولانی و پر پیچ‌وخم را پشت سر گذاشته است. این هنرمند زیبارو از ابتدای فعالیتش تاکنون موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. اما در این میان از فعالیت‌هایی که باعث شهرت چشمگیر او شد به ایفای نقش در فیلم‌های بلاک باستر و حضور در سینمای مستقل اشاره می‌شود.

نخستین فعالیت‌های مارگو رابی در سینما به سال 2008 بازمی‌گردد که تنها با 18 سال سن به نقش‌آفرینی در یک سریال تلویزیونی پرداخت. سپس در سال 2011 به ایالات متحده نقل‌مکان کرد و بازی در فیلم طنز «گرگ والستریت» بهانه‌ای شد برای شهرت او. در همین حین، مارگو رابی فعالیت خود را فقط در فیلم‌های هالیوودی ادامه داد و مؤثرترین نقش‌ها را بازی کرد. با وجود مشغله کاری زیاد، استایل‌ مارگو رابی توجه دنیای مد را نیز به خود جلب کرد. استایل‌های مارگو رابی در کنار چهره‌اش کاملاً دیدنی و زنانه پسند است. یکی از سلبریتی‌های خوش استایل، که به مارگو رابی باربی نیز معروف است.

از سبک مارگو رابی در استایل تان ایده بگیرید

از سبک مارگو رابی در استایل تان ایده بگیرید

استایل‌ مارگو رابی چه سبک‌های خیابانی یا رسمی‌اش تا به امروز جلوه چشمگیری برای مخاطبان داشته است. بسیاری از افراد به دنبال ترفندهایی برای داشتن استایل‌هایی به سبک مارگو رابی هستند. حال برای داشتن استایل‌هایی به این سبک باید اول از همه چیز با آیتم‌های تکراری کمد لباس او آشنا شوید. در ادامه فهرستی از این آیتم‌ها را برایتان ارائه می‌دهیم.

آیتم های پرتکرار در استایل های مارگو رابی

پیراهن پشت باز

پوشش های مارگو رابی

لباس پشت‌باز از آیتم‌های جدایی‌ناپذیر کمد لباس مارگو رابی هستند که معمولاً با این لباس‌ها برای حضور در فستیوال و جشنواره‌ها، ظاهر می‌شود. گویا لباس‌های Backless یا پشت‌باز، شهامت و حس قدرت را به افراد منتقل می‌کند. مارگو رابی نیز استایل‌هایی جسورانه با لباس‌های پشت‌باز را از خود انتشار می‌کند.

لباس های توری در استایل های مارگو رابی

لباس های توری در استایل های مارگو رابی

از دیگر آیتم‌هایی که حس زنانگی را در فرد شکوفا می‌کند و مارگو رابی نیز طرفدار سفت‌وسخت آن می‌باشد، لباس‌هایی با طراحی توری‌شکل هستند. برندهای مشهوری نظیر دیور و شنل، لباس‌هایی با مدل توری طراحی و تولید می‌کنند.

استفاده از پارچه های براق و پولکی در استایل های مارگو رابی

پارچه های براق و پولکی در استایل های مارگو رابی

حتماً شما هم بارها و بارها مارگو رابی را با لباس‌های پولک‌دار پر زرق‌وبرق دیده‌اید. مارگو علاقه شدیدی به پوشیدن این مدل لباس دارد. معمولاً هم سعی دارد ساده و شیک ظاهر شود.

لباس های مونوکروم

لباس های مونوکروم

یکی از ساده‌ترین سبک‌ها در لباس پوشیدن، استایل مونوکروم است که مارگو رابی نیز معمولاً با این سبک نمایان می‌شود. در برخی مواقع حتی رنگ موهایش را نیز با رنگ لباس خود ست می‌کند. شما با این استایل می‌توانید جلوه چشمگیری از خود را به جا بگذارید.

چشم نوازترین استایل های مارگو رابی بر روی فرش قرمزها

استایل های مارگو رابی بر روی فرش قرمزها

مارگو رابی در فرش قرمزها و فستیوال‌های بی‌شماری تشریف‌فرما شده است. معمولاً هم با یک ژست در استایل‌های مختلف مقابل دوربین‌های عکاسی یا پاپاراتزی‌ها می‌ایستد. ژست‌های او در اکثر مواقع این‌گونه می‌باشد که بدنش را کمی به سمت چپ خم می‌کند و با دست راست مچ دست دیگر خود را می‌گیرد. حال در ادامه می‌خواهیم برخی از ماندگارترین استایل‌های او را مورد بررسی قرار دهیم.

استایل مارگو رابی در اکران فیلم گرگ والستریت، سال ۲۰۱۴

استایل مارگو رابی در اکران فیلم گرگ والستریت، سال ۲۰۱۴

استایل متالیک مارگو رابی در فرش قرمز فیلم گرگ والستریت، سبکی برازنده و چشم‌نواز در تاریخ بود. مارگو در این پیراهن بلند ابریشمی قرمزرنگ روی فرش قرمز جلوه چشمگیری از خود به یادگار گذاشت. کفش‌های براق او هماهنگی را در استایل به وجود آوردند.

سبکی جسورانه با مارگو رابی در جشنواره اسکار ۲۰۱۴

سبکی جسورانه با مارگو رابی در جشنواره اسکار ۲۰۱۴

ابتدا برای بررسی استایل مارگو رابی در این مراسم، به سراغ طراحی پیراهن دکلته‌اش از برند موفق ایو سن لورن می‌رویم که قسمت سینه آن با پولک و منجوق‌های مشکی رنگی تزئین می‌شود. هماهنگی یکسانی بین مو و لباس مارگو رابی در این استایل وجود دارد. زیبایی بیشتر این لباس مربوط به طراحی قسمت پشتی است که با یک پاپیون جلوه بی‌نظیری به سبک و استایل می‌بخشد.

حضور مارگو رابی در مراسم گولدن گلوب ۲۰۱۴

حضور مارگو رابی در مراسم گولدن گلوب ۲۰۱۴

در این مراسم باشکوه مارگو رابی تصمیم گرفت با استایلی به سبک مینیمال حضور یابد. ازاین‌رو برند گوچی موفق شد پیراهنی به رنگ سفید با تزئیناتی از سنگ‌های کریستال در قسمت دور شانه و کمر برای مارگو رابی؛ ملکه زیبای هالیوود طراحی کند. از دیگر آیتم‌هایی که مینیمال بودند و سادگی را در استایل او نمایان می‌کند، مدل موی شینیون شده، استفاده از تعداد اکسسوری‌های اندک و میکاپ صورت ساده است.

استایل فوق لاکچری مارگو رابی در مراسم اسکار ۲۰۱۵

استایل مارگو رابی در مراسم اسکار ۲۰۱۵

در این مجموعه از جشنواره‌های اسکار، مارگو رابی با ظاهری خیره‌کننده به روی فرش قرمز آمد! این بار هم با یک پیراهن ماکسی مشکی رنگ طراحی شده توسط برند ایو سن لورن به مراسم اسکار قدم نهاد. موهای بلوند و رژ قرمز استایل او را متمایز از دیگر سبک‌هایش می‌کند.

حضور درخشان مارگو رابی در مراسم مت گالا 2016

مارگو رابی در مراسم مت گالا 2016

سادگی و مینیمالیست بودن از پرتکرارترین آیتم‌هایی است که مارگو رابی در اکثر مواقع آن را در استایل شخصی‌اش پیاده‌سازی می‌کند. در این مراسم مارگو با پیراهنی ساده از برند کلوین کلاین ظاهر شد. اکسسوری خاص و طلایی‌رنگ که در دو مچ دست او قرار دارد، استایلش را خاص‌تر نشان می‌دهد.

سبکی متفاوت از مارگو رابی در مراسم اسکار 2016

مارگو رابی در مراسم اسکار 2016

اگر توجه کنید مارگو رابی معمولاً در مراسم اسکار سعی دارد با بهترین ظاهر حضور یابد. در این دوره از جشنواره اسکار، با پیراهنی طلایی‌رنگ یقه‌باز آستین‌بلند استایل خود را تکمیل کرد و روی فرش قرمز آمد. این پیراهن طلایی‌رنگ متالیک هنر دست طراح بزرگ تام فورد است که مارگو رابی را شبیه مجسمه معروف مراسم اسکار نشان می‌دهد.

مارگو رابی در مراسم اسکار 2018

مارگو رابی در مراسم اسکار 2018

در این دوره از مراسم اسکار، مارگو رابی با استایلی ساده و شیک ظاهر شد. پیراهن سفید دکلته با تزئیناتی منحصربه‌فرد در قسمت یقه که ناخودآگاه نام برند شنل را در ذهن‌ها یادآور می‌کند. در این سبک از استایل مارگو بسیار زیبا نمایان شده است به صورتی که با مدل مویی ساده نیز می‌درخشد.

استایلی قوی با مارگو رابی در اکران فیلم روزی روزگاری توسط هالیوود، سال 2019

مارگو رابی در اکران فیلم روزی روزگاری توسط هالیوود 2019

در این اکران مارگو تصمیم گرفت به شکلی جدی و پرقدرت حضور یابد. ازاین‌رو استایلی با پیراهن حریر سفیدرنگ با آستین‌های پف‌دار طراحی شده توسط برند شنل ظاهر شد. همچنین برای آرایش چشم‌هایش از سایه آجری رنگ استفاده کرد. استایلش را با یک رژ قرمز خاتمه داد. جالب است بدانید که این استایل یادآور دهه 60 میلادی می‌باشد.

استایل خیره کننده مارگو رابی در مراسم سالانه گاورنورس ۲۰۲۲

استایل مارگو رابی در مراسم سالانه گاورنورس ۲۰۲۲

در این دوره از مراسم سالانه گاورنوس مارگو رابی با استایل خیره‌کننده‌ای وارد شد. او در این استایل با پیراهنی سبزرنگ با یقه کج، طراحی شده توسط برند بوتگا ونتا درخشید.

استایل مارگو رابی در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

مارگو بعد از بازی در فیلم باربی در سال ۲۰۲۳ در مراسم گلدن گلوب که اولین مراسم رسمی سینمایی سال ۲۰۲۴ بود، با استایلی مشابه یکی از عروسک‌های باربی که کاری از برند آرمانی پرایو بود شرکت کرد.

مارگو در مراسم Emmy Awards 2024

انتخاب او در این مراسم لباس بلند قرمز رنگ خیلی زیبا از برند بالمین بود. یقه این لباس زیبا با گل‌های قرمز رنگی طراحی شده بودند. واقعا رنگ قرمز یکی از رنگ‌های فوق العاده برای مارگو است.


حرف آخر

پس از بررسی کامل استایل‌های مارگو رابی درمی‌یابیم که این ملکه خوش‌پوش هالیوود از ترفندی ساده برای شیک شدن خود استفاده می‌کند و آن هم چیزی نیست جز استفاده از اکسسوری‌های پر زرق‌وبرق کنار استایل‌های ساده و مینیمال خود می‌باشد. شما از تماشای کدام استایل او بیشتر لذت بردید؟ لطفاً نظرات خود را در قسمت دیدگاه شما با ما به اشتراک بگذارید.