استایل لیدی گاگا در تور کنسرت Chromatica Ball

6 دقیقه مطالعه
استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball
بیش از دو سال از انتشار آلبوم "Chromatica" لیدی گاگا در اوج همه‌گیری کووید-19 می‌گذرد. پاپ استار معروف به تازگی و بعد از دو سال انتظار، تور کنسرت Chromatica Ball خود را در سال 2022 آغاز کرده است. جای تعجب نیست که استایل لیدی گاگا همیشه خبرساز است و در حال حاضر برای طراحی های جسورانه و عجیبش سر و صدایی ایجاد کرده است. همانطور که انتظار می رفت، گاگا یک محصول بزرگ و پرهزینه را گردآوری کرد که کاملاً مطابق با تورهای نمادین گذشته، استیج ها و لایو او بود. در این قسمت به بررسی استایل لیدی گاگا در Chromatica Ball می پردازیم.

کنسرت Chromatica Ball

لیدی گاگا (Lady Gaga) ستاره ی موسیقی و سینما به طرز لباس پوشیدنش معروف است. استایل لیدی گاگا، به گونه ایی است که جهانی ساخته که پرچم‌های عجیب و غریب به اهتزاز در می‌آیند، و خود را به عنوان یک کاهن اعظم و mother of monster در دنیای موسیقی و مد تثبیت کرده است. او تنها از زمانی که در دنیای بازیگری جدی شد، به ندرت با شاخک‌های لاتکس و یا رکاب‌های چند طبقه در خیابان‌های نیویورک قدم می گذارد. قبل از روی صحنه رفتن، لیدی گاگا در لایو اینستاگرام به طرفداران گفت که :" این اولین باری است که از سال 2018 به این تور بازگشته است. همچنین در ادامه بیان کرد : "می‌خواستم داستانی با انتزاع و هنر تعریف کنم. این نمایش چیزهایی را که من همیشه دوست داشتم، مانند هنر و مد، رقص، موسیقی و فناوری، شعر، و نحوه کار کردن همه اینها با هم تجلیل می کند."

یکشنبه شب در دوسلدورف آلمان، لیدی گاگا ستاره ی موسیقی پاپ کنسرت جدیدش The Chromatic Ball را با اجرای مجموعه‌ای که شامل اولین اجرای زنده آلیس(Alice)، بازپخش(Replay)، آب نبات ترش(Sour Candy)، بابل(Babylon)، زن آزاده(Free Woman) و معما (Enigma) بود آغاز کرد. با شروع تور کنسرت جدیدش و با پخش فیلم‌های آنلاین آن، به نظر می‌رسد که او با سبک خودش به دنیای اجرا برگشت .

تور کنسرت Chromatica Ball دارای 20 نمایش برنامه ریزی شده است که در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برگزار می شود.

استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball

طراحان استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball

در کنار نیکولا فرمیچتی، سردبیر سابق Dazed، وابستگی گاگا به مد منجر به همکاری با دوناتلا ورساچه، تیری موگلر، ژان پل گوتیه و مارک جیکوبز، در میان بسیاری از معتبرترین خلاقان صنعت مد است. نیازی به گفتن نیست که گرفتن امضای مشترک گاگا بلیط بزرگی برای هر طراح است، اما این امر برای افرادی مانند شارپ که همیشه با نام تجاری خاص سرودهای خارجی او دیده می شوند، طنین خاصی دارد. او می‌گوید: "معمولاً مانعی بین هنرمند و طراح وجود دارد، اما تیم گاگا هیچ مرزی نمی شناسد و کاملاً متعهد به ارائه هنر هستند. من قبلاً با افراد مشهور زیادی کار کردم و شانس جلسه به صورت حضوری همیشه بسیار اندک بود و فقط اندازه‌گیری‌های آنها را از طریق ایمیل به من می‌دادند. اما کار با گاگا بسیار متفاوت بود، او زمان لازم را به من داد تا بتوانم همه چیز را کامل کنم." 

گرت پوگ و بردلی شارپ دقیقاً به ما می‌گویند که طراحی برای کاهن اعظم پاپ چگونه است. کریستین لاکروآ، الکساندر مک کوئین، و گرت پوگ جزو خلاق ترین طراحان لباس، که در تیم لیدی گاگا مشغول به کار هستند. و کارهای طراح نیوژن بردلی شارپ و ناتالی را در طول مسیر را انتخاب می کند. در این قسمت از مجله مد و فشن به بررسی استایل لیدی گاگا در کنسرت جدیدش Chromatica Ball می پردازیم.

استایل lady gagaدر کنسرت Chromatica Ball

طراحی گرت پوگ (Gareth Pugh)

برای افتتاح نمایش، گاگا "Bad Romance" را با لباس سفارشی گرت پوگ اجرا کرد. او همچنین طرح آرشیوی این طراح را از کالکشن بهار 2007 پوشید که دارای برجستگی های هندسی سه بعدی برای بازوها بود. این طراح خلاق در استایل آوانگارد، یکی از خاص ترین استایل گاگا روی صحنه را طراحی کرد.

استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball

 Chromatica Ball

استایل لاتکس در کنسرت Chromatica Ball

یک لباس بلند با پارچه ابریشمی قرمز با برش هندسی پارچه در شانه‌، مشابه با استایل قبل، یکی دیگر از لباس‌های اجرایی گاگا بود. این لباس شامل نوارهای پارچه‌ای‌ جمع شده بود. که گاگا با بوت بالا زانو و دستکش‌های اپرای چرم بدون انگشت این استایل را به سبک خاص خود تکمیل کرد.

استایل لیدی گاگا در تور کنسرت Chromatica Ball

استایل دیگر لیدی گاگا در لاتکس (Vex Latex) مشکی رنگ بود. شلوار او بلند و ساده بود و تنها چیزی که این استایل را خاص کرده بود طرح لباس و برش مثلثی شکل در قسمت سرشانه بود. در قسمت اکسسوری با کلاه و دستکش چرمی استایل خود را تکمیل کرد.

طراحی الکساندر مک کوئین (Alexander McQueen)

استایل لیدی گاگا در Chromatica Ball با دو طرح مختلف از این طراح بر روی صحنه رفت. استایل ها شامل طیف وسیعی از مواد مانند چرم و مویر طلا بود که باعث درخشش گاگا بر روی صحنه شد. در ابتدا یک لباس بلند طلایی چین دار حجیم با آستین های پفی جمع شده بر تن داشت. و در ادامه لیدی گاگا با یک پیراهن بدون آستین و یک شلوار گشاد طلایی متالیک توسط الکساندر مک کوئین به اجرای "Babylon" پرداخت.

استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball

استایل لیدی گاگا در کنسرت جدیدش

در ظاهری دیگر، گاگا برای خواندن آهنگ عشق احمقانه (Stupid Love) یک ژاکت دوچرخه‌سواری با چرم‌های فلزی نقره‌ای در چرم مشکی به همراه یک بند کریستالی از مجموعه پیش از بهار 23 این طراح پوشید.

استایل lady gagaدر کنسرت Chromatica Ball

 سایرآهنگ های اجرا شده در کنسرت

آهنگ‌های دیگری که او در کنسرت Chromatica Ball هیجان انگیز اجرا کرد، آهنگ‌های فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" مانند Shallow و Always Remember Us This Way بود. گاگا Mother of Monster به عنوان یک حشره بسیار پر زرق و برق، سرپیچ تزئینی پای پیانویش رفت و اجرا کرد. با وجود این ماسک، ، تعداد کمی از خواننده ها هستند که توانایی این چنین اجرای فوق العاده ایی را دارند. او با اجرای این آهنگ‌ها قدرت صدای خود را برای همگی آشکار کرد.

او همچنین آخرین تک آهنگ خود را به نام "Hold My Hand" از فیلم جدید "Top Gun Maverick" را نیز اجرا کرد.

استایل lady gagaدر کنسرت Chromatica Ball

هدف استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball

با تقسیم‌بندی مجموعه‌ها به حرکات و استایل های مختلف گاگا در کنسرت جدیدش روایتی آزاد را دنبال می‌کرد. به نظر می‌رسید ما را از ابتدای پیدایش گاگا در سیاره کروماتیکا تا ظهور او به عنوان یک مبارز آزادی که مایل به مبارزه برای ارزش‌های ابراز و وجود عشق خود است، می‌برد. همانطور که انتظار می رفت، گاگا مفهومی منحصر به فرد را برای این تور جدید ارائه کرد.

او همچنین تمام آهنگ‌های پرفروش و آهنگ هایی که طرفداران نسبت به آن‌ها حس نوستالژی دارند را اجرا کرد. هواداران به شدت به این تور در تمام استادیوم واکنش نشان دادند که طبق گفته بیلبورد، ۱۱۰ میلیون دلار بلیت به فروش رسید .

استایل های مختلف گاگا در کنسرت Chromatica Ball

دراین مقاله از مجله مد و فشن ژومنت سعی کردیم مطالب به روز و دقیق ایونت های دنیای مد را برای شما جمع آوری کنیم. شما کدام استایل لیدی گاگا در کنسرت Chromatica Ball را دوست دارید؟ به نظر شما کدام استایل از جذابیت بیشتری برخوردار است؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید!