9 ترند پاییزی مردانه 2023 / 1402

شیدا رضایی 6 ماه پیش
3 دقیقه مطالعه
9 ترند پاییزی مردانه 2023

کالکشن مردانه پاییزی فرار رسید و شما می‌توانید با بررسی و آشنایی با آنها، کمد لباس خود را با آیتم‌هایی جدید سورپرایز کنید. در این مجموعه برندهای معروف از طرح‌های خود رونمایی کردند و ترندهای روز را به نمایش گذاشتند. شما می‌توانید با این 9 ترند پاییزی مردانه 2023 ، استایل‌های متفاوت و به روزی برای خود ایجاد کنید. در ادامه به سراغ آیتم‌های ترندی پاییز امسال می‌رویم. همراه ما باشید تا این فصل جدید را با استایل‌هایی متنوع شروع کنید.


1. کت سنگین

این کت‌ها کمی بلند به نظر می‌رسد و عرض شانه بیشتر از حد معمول است. یکی از کالکشن‌های جدید که برای استایل‌های مردانه گزینه جذابی است. برخی از برندهای تولیدکننده مانند دریس ون نوتن، آمی، استودیو آکنه، مارتین رز و جورجیو آرمانی به همراه کت، شلوار آن را نیز طراحی کردند. ازاین‌رو می‌توانید با کمک این نسخه به استقبال پاییز بروید.

کت سنگین، یکی از 9 ترند پاییزی مردانه 2023

کت سنگین

کت سنگین

2. کاپشن پف دار

در فصول سرد نیاز افراد به لباس‌های گرم افزایش می‌یابد. به همین دلیل کاپشن‌های پف‌دار به  اضافه شدند تا هم استایلی شیک و خفن داشته باشید؛ از طرف دیگر هم خود را در مقابل سرمای شدید محکم نگه دارید.

کاپشن پف دار، یکی از 9 ترند پاییزی مردانه 2023

3. دامن بلند یا میدی

این گزینه یکی از آیتم‌های ترندی شگفت‌انگیز پاییزی است که دو مدل میدی و بلند آن در فهرست گزینه‌ها قرار گرفت. برای اینکه استایل خود را کامل کنید پیشنهاد می‌شود یک ژاکت، پیراهن پشمی، کت را کاپشن دلخواه خود را به همراه آن بپوشید. استفاده از جوراب بلند و نیم‌بوت و کفش‌های مردانه مدل چرم، حال و هوایی خاص به استایل شما می‌بخشد.

دامن بلند یا میدی

4. کت ماتریکس

یکی از خفن‌ترین گزینه‌های ترندی پاییزی است که هر مردی برای جذاب‌تر شدن نیاز به این کت دارد. دو مدل چرمی و پارچه‌ای آن جزو ترندهای امسال انتخاب شدند و همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید قد آن بلند است و تا زیر زانو را می‌پوشاند.

کت ماتریکس، یکی از 9 ترند پاییزی مردانه 2023

کت ماتریکس

5. ست اسپورت

فندی، جیونچی، گوچی و... این امکان را به وجود آوردند که برای رفتن به باشگاه یا انجام تمرینات ورزشی لباس‌هایی ست را انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه خرید این مدل لباس‌ها را داشتید حتما حس خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ست اسپورت

6. لباس یقه بلند

هدف اصلی طراحی این مدل گرمکن، پوشاندن کامل قسمت گردن و گرم نگه‌داشتن آن است. همان‌طور که می‌بینید طراحی بخش شانه به‌صورت گرد و خارج از استاندارد است.

لباس یقه بلند، یکی از 9 ترند پاییزی مردانه 2023

7. یونیفرم با طراحی اختصاصی

نام دیگر آن لباس کار است که برای حضور در موقعیت‌های شغلی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به طراحی آن توجه کنید؛ یک تم رسمی به خود دارد و با پوشیدن آن چهره شما را فردی مسئولیت‌پذیر و منظم نشان می‌دهد.

یونیفرم با طراحی اختصاصی، یکی از 9 ترند پاییزی مردانه 2023

یونیفرم با طراحی اختصاصی

یونیفرم با طراحی اختصاصی

8. آیتم های گیپور و پر زرق و برق

گاهی برای زیباتر دیده‌شدن نیاز به کمی گیپور و زرق‌وبرق است. ازاین‌رو پاییز امسال به کمک پیراهن‌های مدل گیپور و پولک‌دار می‌توانید استایل‌های چشمگیرتری داشته باشید.

آیتم های گیپور و پر زرق و برق

آیتم های گیپور و پر زرق و برق

آیتم های گیپور و پر زرق و برق

9. پیراهن بلند

شاید باورش کمی سخت باشد که پیراهن‌های بلند نیز به استایل‌های مردانه افزوده شده است! این مدل پیراهن‌ها بسیار ساده و راحت هستند و در روزهای خنک و کمی سرد پاییزی، محافظ خوبی در برابر سرما هستند. در تصویر زیر کالکشن‌های برند پرادا، سن لورن و ایسی میاک می‌بینید که با طراحی ساده برای این فصل انتخاب شدند.

پیراهن بلند

کدام یک از این 9 ترند پاییزی مردانه 2023 / 1402 مورد پسندتان است؟ به نظرتان پاییز امسال با کدام یک از ترندهای بالا جذاب‌تر است؟ تا چه میزان از ترندهای دنیای مد استقبال می‌کنید؟ در این مطلب سعی کردیم مجموعه کالکشن برندهای معروف را رونمایی کنیم؛ امیدواریم برایتان مفید باشد.